calu Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 cu saua m a lamurit aleko asa ca va rog dragi admini sa stergeti topicul. ma gandeam daca pot gasi un atas pt etz ar fi mai simplu de pus bagaje si de plimbat o dievuska la o adik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Si eu vreau atas.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Si eu vreau atas.. Atas de MZ ES stiu eu unul, dar trebuie refacuta tablaria in proportie de 40%, in rest e cam OK. Pret inca nu stiu pt. ca nu l-am intrebat pe tip, fiindca nu m-a interesat in stadiul in care este... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calu Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 Atas de MZ ES stiu eu unul, dar trebuie refacuta tablaria in proportie de 40%, in rest e cam OK. Pret inca nu stiu pt. ca nu l-am intrebat pe tip, fiindca nu m-a interesat in stadiul in care este... atasul este pentru etz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 atasul este pentru etz? Este de MZ ES 250 din 1962.Nu potriveste la ETZ, mai ales daca-i de 125, si nici sistemul de prindere a atasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 atasul este pentru etz? Exista atas pentru ETZ? E un motor minunat ce se tureaza frumos, dar nu stiu daca e suficient de puternic in ture joase pentru atas... Or facut nemtii atas la ETZ? De ce naiba il prinzi? Care stiti, aratati-mi si mie o poza sa ma luminez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Exista atas pentru ETZ? E un motor minunat ce se tureaza frumos, dar nu stiu daca e suficient de puternic in ture joase pentru atas... Or facut nemtii atas la ETZ? De ce naiba il prinzi? Care stiti, aratati-mi si mie o poza sa ma luminez... Da s-au facut si ETZ cu atas.Iata un exemplu cu motor ROTAX 500 , cu cadru si-n fata : album_thumbnail.php.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) Da s-au facut si ETZ cu atas.Iata un exemplu cu motor ROTAX 500 , cu cadru si-n fata : album_thumbnail.php.jpg Ala nu mai e ETZ. Dar e faina jucaria! Oricum, eu ma gandeam la ceva de larga productie, si sa mearga la ce avem noi pe langa casa. Editat Februarie 26, 2008 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Ala nu mai e ETZ. Dar e faina jucaria! Oricum, eu ma gandeam la ceva de larga productie, si sa mearga la ce avem noi pe langa casa. e fix mz etz 250, de larga productie, cauta pe mobile. la noi din motive necunoscute nu sunt, da-s foarte faine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Este de MZ ES 250 din 1962.Nu potriveste la ETZ, mai ales daca-i de 125, si nici sistemul de prindere a atasului. Ce fel de atas e? M-ar interesa pe mine pt Simson, daca e un Stoye. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 uitati prospectul si preturile la vremea lor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 uitati prospectul si preturile la vremea lor.. Da coane, asta e! Ala cu motor rotax de 500 nu-mi era prea familiar... adica nu "prea" m-am dat cu asa ceva. Frumoase si deosebite motoare ETZ-urile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Ce fel de atas e? M-ar interesa pe mine pt Simson, daca e un Stoye. Salut ! Pentru informatii in legatura cu atasul sunati la acest nr. :0740209373 - ADI . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 (editat) Cunosc atasul respectiv. Ala e chiar dezastru. Editat Februarie 27, 2008 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calu Postat Februarie 27, 2008 Autor Share Postat Februarie 27, 2008 http://www.mz-b.de/super/esuper.htm am gasit asta. dar nu mai dau seama cat costa un atas cu totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 majoritatea mz-urilor,etz-urile cu atas,s-au vandut in nord-vestul europei, foarte multe sant in olanda,elvetia,norvegia. http://www.bosenwei.nl/fotogallerij.html# vizionare placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calu Postat Martie 1, 2008 Autor Share Postat Martie 1, 2008 foarte fain link ul. ma gandeam sa scot de pe un etz de 125 tot si sa folosesc drept carucior cadrul si roata spate cu bascula( asa as avea si o roata de rezerva ). si sa i pun cutii laterale si una deasupra. astfel as simplifica tot urmand sa construiesc doar prinderea de cadru. daca asta m ar astepta in rusia cred ca nu mai injur ever drumurile din romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 (editat) Salut calu! Am vazut ca iti urmaresti visul si vrei sa pleci in Rusia. In legatura cu piesele de schimb din Tg. Mures(fabricatie ungureasca): pe forum, cativa oameni sunt nemultumiti de calitatea lor. Am cumparat si eu ceva piese si nu toate au fost bune. Incearca sa mergi cu un IJ (MZ nu cred ca gasesti) cu atas incarcat, pe un drum de tara cu namol si/sau noroi intarit si observa la ce forte sunt supuse cadrul, directia, rotile si motorul. Ia in calcul faptul ca ETZ-ul are cadrul mai fragil iar motorul nu are cutia de viteze etajata pentru mersul cu atas. Indiferent daca vei pleca cu sau fara atas sunt sigur ca MZ-ul va face fata cu brio. Numai bine si drum bun! Editat Martie 1, 2008 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.