Sari la conținut

Problema La Jawa...


abdul_t_raul
 Share

Postări Recomandate

Salut,acum o luna mi-am gatat motorul de montat:i-am schimbat ambielajul,toti rulmentii,semeringii,am alezat cilindrii,pistoane si segmentii la cota corespunzatoare,acum cateva zile l-am reglat si am facut cateva ture cu el,mergea bine,asta fara ulei in cutie :) ...azi am bagat ulei in cutie si a aparut vechea problema...pistonul din stanga nu mai merge :P ,adica ia ulei.Acum vreau sa aflu care e problema adevarata,e gata semeringul care l-am pus nou sau ia ulei printre cartere pe care le-am strans cu imbusuri sa fiu sigur ca etanseaza...daca scot uleiul din cutie ,merge bine...ma gandeam daca ia ulei printre cartere banuiesc ca ar trebui sa imi bage ulei in egala masura la ambii cilindri,cel din dreapta merge bine si nu ia deloc ulei...dati-va si voi cu parerea...Asfalt uscat!!!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simering montat incorect 100% :P printre cartere nu ia, nu prea are cum, ai suprafetele de etansare dintre ele pe care (sper) ai pus silison plus piesa care desparte carterele care si ea (iarasi sper) a primit acelasi tratament.

Silicon am pus intre cartere,nu stiu la ce piesa dintre cartere te referi...incorect pus semeringul,la ce te referi? Mersi mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silicon am pus intre cartere,nu stiu la ce piesa dintre cartere te referi...incorect pus semeringul,la ce te referi? Mersi mult :)

Nu cred ca trage ulei din baie in carter este presiune deci la detenta nu poate trage la absorbtie ai este mai usor sa traga amestec carburant din carburator ( care este gaz) decat sa traga ulei din baie. Daca ar fi o gaura asa de mare sa poata trage ulei nu ar mai porni din lipsa de presiune in carter. Verifica daca nu dispare scanteia si se umezeste bujia cu ulei din benzina.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca trage ulei din baie in carter este presiune deci la detenta nu poate trage la absorbtie ai este mai usor sa traga amestec carburant din carburator ( care este gaz) decat sa traga ulei din baie. Daca ar fi o gaura asa de mare sa poata trage ulei nu ar mai porni din lipsa de presiune in carter. Verifica daca nu dispare scanteia si se umezeste bujia cu ulei din benzina.

Succes

Si daca nu bag deloc ulei in benzina,cilindrul din stanga tot e plin de ulei...cel din dreapta nu are treaba merge foarte bine...deci prin concluzie ulei ia pe undeva dar inaca nu stiu sigur pe unde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa in felul urmator:

Scoate busonul de umplere de la cutie si daca se tureaza inseamna ca trage aer fals si ulei de cutie.

Cand schimbi uleiul din cutie e fluid rau si pute a benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa in felul urmator:

Scoate busonul de umplere de la cutie si daca se tureaza inseamna ca trage aer fals si ulei de cutie.

Cand schimbi uleiul din cutie e fluid rau si pute a benzina?

Intradevar imi trage aer fals pe undeva dar inca nu stiu sigur daca e pe acolo sau pe la garnitura de la carburator...daca ar lua ulei printre cartere,nu ar trebui sa intre in egala masura la ambi cilindri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...