NaeL Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 cine imi explica si mie diferenta intre normal si motor comprimat ? sau intre normal si grup de solo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 Motor comprimat - motor cu raport de compresie crescut prin micsorarea camerei de ardere (pistoane bombate, taierea cilindrilor, rectificarea chiulasei etc.) - creste puterea datorita cresterii randamentului motorului. dezavantaje: trebuie benzina mai buna (cifra octanica mai mare, ca altfel ai detonatii in pistoane), motorul se incinge mai mult grup de solo si grup de atas (sau pinion de solo si pinion de atas la alea cu lantz)- e vorba de nr de dinti de la fiecare. La variantele de atas raportul de transmieie e mai mic = demultiplicare mai mare = tractiune mai mare la roata din spate= viteza mai mica. La solo e invers si ai forta de tractiune mai mica si viteza finala mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 La ce te referi tu, la Ural sau Nipru, oricum au raport de compresie mic si functioneaza chiar si cu benzina cu cifra octanica 75(cifra octanica~cat de mult se poate comprima respectiva hidrocarbura). Deci merge marit raportul de compresie fara sa intre in regim de ardere detonant. Problema apare la echilibrarea dinamica a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Mai 7, 2005 Share Postat Mai 7, 2005 La ce te referi tu, la Ural sau Nipru, oricum au raport de compresie mic si functioneaza chiar si cu benzina cu cifra octanica 75(cifra octanica~cat de mult se poate comprima respectiva hidrocarbura). Deci merge marit raportul de compresie fara sa intre in regim de ardere detonant. Problema apare la echilibrarea dinamica a motorului. Cifra octanica = rezistenta la detonatie a unui amestec etalon format din doua hidrocarburi (izopropan si normal heptan) echivalenta cu rezistenta la detonatie a benzinei respective. Lasati prostiile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 Toata lumea se plinge de cit de proaste sint motoarele rusesti, dar pe de alta parte le comprima si le forjeaza de le sar capacele... Parerea mea este ca ar trebui lasate asa cum sint, si menajate cit mai mult. Cu forja putina, motoarele astea ar trebui sa atinga suta de mii... Grupul solo e o chestie buna, cu conditia sa fie piese bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.