heres Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) www.romimoto-piese.ro pt supapa. salut,e normal ca axul cu came sa joace in stanga si in dreapta?joaca destul de tare,e posibil ca de acolo sa vina bataia?si inca ceva::chestia aia care se invarte pe axul cu came intr-o parte doar(probabil decompresoru)are si ala o pozitie anume sau trebuie lasat in voia sortii?intinzatoru lantului de distributie este foarte ok,lantu e ft intins,nu cred ca de la el e bataia. Supapele 2 de admisie si aia stanga de evacuare cand apesi pe ele si le dai drumu au un sunet gros,CEALALTA dreapta din fata are un sunet ft ascutit,ce poate fi? Editat Septembrie 26, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 salut,e normal ca axul cu came sa joace in stanga si in dreapta?joaca destul de tare,e posibil ca de acolo sa vina bataia?si inca ceva::chestia aia care se invarte pe axul cu came intr-o parte doar(probabil decompresoru)are si ala o pozitie anume sau trebuie lasat in voia sortii?intinzatoru lantului de distributie este foarte ok,lantu e ft intins,nu cred ca de la el e bataia. Supapele 2 de admisie si aia stanga de evacuare cand apesi pe ele si le dai drumu au un sunet gros,CEALALTA dreapta din fata are un sunet ft ascutit,ce poate fi? Axa cu came ar trebui sa stea relativ fixa odata pus capacu. Cu capacu jos daca detensionezi lantul de distributie joaca tontoroiu. Decompresoru (ala de se misca one way) are joc lateral si vertical (micut, dar e). Sub el in chiulasa tre sa fie o piesa cu arc. Daca nu e, nu prea merge decompresoru; de fapt merge prost. Atentie ca ansamblul decompresorului poate fi montat "invers". Caz in care ori nu face nimic ori juleste tachetu aferent. Nu mai stiu care din variante. Dat fiind ca in dreapta pe evacuare ai decompresor, e posibil sa faca alt zgomot. Eu m-as uita la tacheti (sau cum plm le zice: culbutor sau tachet - aia de sunt in contact cu axa cu came) sa nu fie uzati, in special dreapta fatza, care are si decompresor. Daca pare zgariat sau "mancat" din metal, e cazul sa ii schimbi. Odata fixata distributia si tensionat lantul, nu ar trebui sa poti misca axa cu came inainte-inapoi daca tii blocata volanta; cu un lant uzat se misca aproape jumate de dinte de pe axa cu came. Verifica sa nu ai urme de uzura pe axa cu came sau pe tacheti/culbutori. In mod normal nu ar trebui sa para zgariate. Lagarele rulmentilor iar trebuie sa fie "curate". Rulmentii se pot inlocui daca sunt uzati (cica ar fi vreo 50 lei amandoi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Cred ca Heres zice ca axa cu came joaca stanga-dreapta. Nu inainte-inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) da,stanga-dreapta,axa cu came nu are nici un pic de uzura,la fel tacheti/culbutorii,nici julituri sau alte chestii,,sub axa cu came exista un fel de ''buton'' care daca il apesi revine repede deci are arcu bun,lantu de distributie e intins si nu are nici un gram de joc inainte-inapoi,dar mai repet incodata ca axa cu came joaca stanga dreapta cam un milimetru,daca tragi tare de ea suna ft tare.sa-i pun un distantier???? Editat Septembrie 26, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Cred ca Heres zice ca axa cu came joaca stanga-dreapta. Nu inainte-inapoi. Daca nu are lant de distributie pus, probabil joaca pe acolo ca nu o tine nimic. N-am incercat niciodata, sincer. Daca ii pui capacul, nu mai are cum sa joace in nicio directie... Editat Septembrie 26, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 lantu e pus,intinzatoru la fel,inainte-inapoi nu are nici gram de joc dar...stanga dreapta are destul de mult,rulmentii stau fix si nu is uzati dar axa cu came are joc stanga-dreapta in interiorul rulmentiilor,sus-jos nu are.nu am luat lantu jos de distributie,doar cat am luat capacu de sus si am dat o privire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 salutare, am si eu o nedumerire in legatura cu ghidonu la capra, cea de la USERU SACAL unde e aceleratia si frina mi se pare ca e stramb catre spate adica in stanga am mana intinsa iar in dreapta mana indoita un pic, asa am avut la primu dominator si l-am schimbat , oare asa sa vina din fabrica sau e din cazatura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 mda, din fabrica l-au pus stramb.... DAAAHAAAA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Rulmentii se pot inlocui daca sunt uzati (cica ar fi vreo 50 lei amandoi). pret in EURO fara tva, total ar fi (19.95+12.35)*1.24*4.3+ taxe curierat daca nu esti din B=172.2236RON+taxe curierat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 mda, din fabrica l-au pus stramb.... DAAAHAAAA... asta nu cred, ca doar nu se fabrica la noi deci au fost cazute intr-un fel de sa strambat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 salutare, am si eu o nedumerire in legatura cu ghidonu la capra, cea de la USERU SACAL unde e aceleratia si frina mi se pare ca e stramb catre spate adica in stanga am mana intinsa iar in dreapta mana indoita un pic, asa am avut la primu dominator si l-am schimbat , oare asa sa vina din fabrica sau e din cazatura ? Ori e din cazatura, ori ai tu bratele de lungimi diferite. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 pret in EURO fara tva, total ar fi (19.95+12.35)*1.24*4.3+ taxe curierat daca nu esti din B=172.2236RON+taxe curierat Am doua cuvinte pentru tine: SKF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Ori e din cazatura, ori ai tu bratele de lungimi diferite. Parerea mea. am avut acident acum 2 luni cu dominatoru si nu mi-am rupt nici o mana doar femuru am vazut ca pe modelu vechi '95 ghidonu e mai jos iar pe asta '98 e mai inlat, ce ghidon sa caut ptr 98 , marime sau vreun link ceva Editat Septembrie 26, 2011 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Ori e din cazatura, ori ai tu bratele de lungimi diferite. Parerea mea. Culmea ca mai e o posibilitate: furca (jamba) stamba. Astfel ghidonul e perfect paralel cu jugul superior si eventual cu cel inferior (daca acesta din urma nu e stramb), insa una sau ambele jambe nu mai sunt perfect drepte si roata calca putin stramb. Stiu cel putin doua exemple din astea. E relativ comuna treaba, insa daca te dai destul se stramba in asa fel incat pare drept am avut acident acum 2 luni cu dominatoru si nu mi-am rupt nici o mana doar femuru Atunci poate stai tu stramb in sha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snow68 Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Salutare. Am si eu o problema cu Dominatorul. A inceput sa apara, la cald, un tacanit la motor.Zgomotul apare in timpul decelerarii. Daca il tin in ture sau la relanti nu se aude de loc. In timp acest fenomen s-a amplificat si tacanitul incepuse sa apara destul de repede dupa pornirea motorul. La inceput zgomotul aparea doar cand motorul era bine incins.Am incercat sa rezolv aceasta problema schimband intai uleiul (am pus Motorex 10w-50). Efectul e ca nu mai am probleme cu schimbatul vitezelor. Am incercat apoi sa reglez jocul la supape dar fara nici un efect. (e drept ca nu am respectat procedura pe care ati descris-o in paginile precedente). Pasul trei a fost sa verific distributia. Prietenii mei mecanici au concluzionat ca trebuie schimbat lantul si una dintre patine. Desfacand chiulasa au concluzionat ca e cam mult ulei in capul pistonului asa ca am dat jos si cilindrul, am verificat segmentii, i-am inlocuit cu unii noi (cota de reparatie I in urma masuratorii), am rectificat supapele, am pus semeringuri noi, am pus totul la loc si am pornit la drum. Dupa cativa kilometri tacanitul atat de familiar a reaparut. La fel, la cald, in timp ce reduc gazul. Au desfacut baietii din nou capacul la chiulasa, banuind ceva la decompresor insa nu pare a fi nimic in neregula. Oare ma poate cineva cu o sugestie pentru a elimina aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Culmea ca mai e o posibilitate: furca (jamba) stamba. Astfel ghidonul e perfect paralel cu jugul superior si eventual cu cel inferior (daca acesta din urma nu e stramb), insa una sau ambele jambe nu mai sunt perfect drepte si roata calca putin stramb. Stiu cel putin doua exemple din astea. E relativ comuna treaba, insa daca te dai destul se stramba in asa fel incat pare drept Atunci poate stai tu stramb in sha cu sha poate fi adevarat si ghidonu e paralel cu jugul eu ma refer exact pe capete e toata treaba se vede si cu ochiu liber ca oglinda din stanga e mai jos fata de cea din dreapta , de unde e intaritura aia dintre ghidon de acolo ar fi plecat, cu toate ca el arata ca nou hmm.... am sa mai cercetez ca azi am facut o tura mica si am obs Macar de asta ar fi numai buba lui ca o rezolv eu am observat ca am si roata lasata pe fata si de aceea probabil ma dus in eroare, maine vad eu cum sta treaba Editat Septembrie 26, 2011 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Salutare. Am si eu o problema cu Dominatorul. A inceput sa apara, la cald, un tacanit la motor.Zgomotul apare in timpul decelerarii. Daca il tin in ture sau la relanti nu se aude de loc. In timp acest fenomen s-a amplificat si tacanitul incepuse sa apara destul de repede dupa pornirea motorul. La inceput zgomotul aparea doar cand motorul era bine incins.Am incercat sa rezolv aceasta problema schimband intai uleiul (am pus Motorex 10w-50). Efectul e ca nu mai am probleme cu schimbatul vitezelor. Am incercat apoi sa reglez jocul la supape dar fara nici un efect. (e drept ca nu am respectat procedura pe care ati descris-o in paginile precedente). Pasul trei a fost sa verific distributia. Prietenii mei mecanici au concluzionat ca trebuie schimbat lantul si una dintre patine. Desfacand chiulasa au concluzionat ca e cam mult ulei in capul pistonului asa ca am dat jos si cilindrul, am verificat segmentii, i-am inlocuit cu unii noi (cota de reparatie I in urma masuratorii), am rectificat supapele, am pus semeringuri noi, am pus totul la loc si am pornit la drum. Dupa cativa kilometri tacanitul atat de familiar a reaparut. La fel, la cald, in timp ce reduc gazul. Au desfacut baietii din nou capacul la chiulasa, banuind ceva la decompresor insa nu pare a fi nimic in neregula. Oare ma poate cineva cu o sugestie pentru a elimina aceasta problema? Baga o poza cu motoru ca parca e prea cunoscuta problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snow68 Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Adica? Cum prea cunoscuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Am doua cuvinte pentru tine: SKF am si eu ceva pt tine unul singur are cote standard si are acelasi pret si la skf celalalt rulment e atipic facut doar de Honda, ma rog NTN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Incredibil !!!,cu ajutorul unei saibe(distantier) de un milimetru,pus intre axa cu came si rulmentu din stanga a disparut bataia aia de nesuportat,am facut 500 de km si nici la rece nici musca nu se aude,merge ca ceasu,in rest nu m-am atins de nimic.capacu de pe chiuloasa in 20 de sec l-am dat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Incredibil !!!,cu ajutorul unei saibe(distantier) de un milimetru,pus intre axa cu came si rulmentu din stanga a disparut bataia aia de nesuportat,am facut 500 de km si nici la rece nici musca nu se aude,merge ca ceasu,in rest nu m-am atins de nimic.capacu de pe chiuloasa in 20 de sec l-am dat jos. felicitari, asteptam un feedback pe la 3000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snow68 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Salut Heres. Ce fel de bataie aveai la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Salut,o bataie care se auzea incredibil de tare la rece si mai putin la cald,era axa cu came care juca stanga-dreapta,un distantier a rezolvat treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snow68 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 La mine apare la cald un tacanit. Se manifesta cand motorul decelereaza. Dispare la relanti sau cand accelerez (sau poate ca atunci nu-l sesizez eu. Voi incerca si eu chestia cu distantierul. Unde l-ai montat exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 numa daca iti joaca axa cu came stanga dreapta,altfel nu ai cum sa il pui,vezi sa nu fie ceva saiba care sa zornaie cand decelerezii sau ceva tabla pe acolo.,mai exact unde se aude zornaiala?pe la chiuloasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.