Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

www.romimoto-piese.ro pt supapa.

 

salut,e normal ca axul cu came sa joace in stanga si in dreapta?joaca destul de tare,e posibil ca de acolo sa vina bataia?si inca ceva::chestia aia care se invarte pe axul cu came intr-o parte doar(probabil decompresoru)are si ala o pozitie anume sau trebuie lasat in voia sortii?intinzatoru lantului de distributie este foarte ok,lantu e ft intins,nu cred ca de la el e bataia.

Supapele 2 de admisie si aia stanga de evacuare cand apesi pe ele si le dai drumu au un sunet gros,CEALALTA dreapta din fata are un sunet ft ascutit,ce poate fi?

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,e normal ca axul cu came sa joace in stanga si in dreapta?joaca destul de tare,e posibil ca de acolo sa vina bataia?si inca ceva::chestia aia care se invarte pe axul cu came intr-o parte doar(probabil decompresoru)are si ala o pozitie anume sau trebuie lasat in voia sortii?intinzatoru lantului de distributie este foarte ok,lantu e ft intins,nu cred ca de la el e bataia.

Supapele 2 de admisie si aia stanga de evacuare cand apesi pe ele si le dai drumu au un sunet gros,CEALALTA dreapta din fata are un sunet ft ascutit,ce poate fi?

Axa cu came ar trebui sa stea relativ fixa odata pus capacu. Cu capacu jos daca detensionezi lantul de distributie joaca tontoroiu.

 

Decompresoru (ala de se misca one way) are joc lateral si vertical (micut, dar e). Sub el in chiulasa tre sa fie o piesa cu arc. Daca nu e, nu prea merge decompresoru; de fapt merge prost.

 

Atentie ca ansamblul decompresorului poate fi montat "invers". Caz in care ori nu face nimic ori juleste tachetu aferent. Nu mai stiu care din variante.

 

Dat fiind ca in dreapta pe evacuare ai decompresor, e posibil sa faca alt zgomot. Eu m-as uita la tacheti (sau cum plm le zice: culbutor sau tachet - aia de sunt in contact cu axa cu came) sa nu fie uzati, in special dreapta fatza, care are si decompresor. Daca pare zgariat sau "mancat" din metal, e cazul sa ii schimbi.

 

Odata fixata distributia si tensionat lantul, nu ar trebui sa poti misca axa cu came inainte-inapoi daca tii blocata volanta; cu un lant uzat se misca aproape jumate de dinte de pe axa cu came.

 

Verifica sa nu ai urme de uzura pe axa cu came sau pe tacheti/culbutori. In mod normal nu ar trebui sa para zgariate. Lagarele rulmentilor iar trebuie sa fie "curate". Rulmentii se pot inlocui daca sunt uzati (cica ar fi vreo 50 lei amandoi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,stanga-dreapta,axa cu came nu are nici un pic de uzura,la fel tacheti/culbutorii,nici julituri sau alte chestii,,sub axa cu came exista un fel de ''buton'' care daca il apesi revine repede deci are arcu bun,lantu de distributie e intins si nu are nici un gram de joc inainte-inapoi,dar mai repet incodata ca axa cu came joaca stanga dreapta cam un milimetru,daca tragi tare de ea suna ft tare.sa-i pun un distantier????

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Heres zice ca axa cu came joaca stanga-dreapta. Nu inainte-inapoi.

Daca nu are lant de distributie pus, probabil joaca pe acolo ca nu o tine nimic. :what: N-am incercat niciodata, sincer. :unsure: Daca ii pui capacul, nu mai are cum sa joace in nicio directie...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantu e pus,intinzatoru la fel,inainte-inapoi nu are nici gram de joc dar...stanga dreapta are destul de mult,rulmentii stau fix si nu is uzati dar axa cu came are joc stanga-dreapta in interiorul rulmentiilor,sus-jos nu are.nu am luat lantu jos de distributie,doar cat am luat capacu de sus si am dat o privire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu o nedumerire in legatura cu ghidonu la capra, cea de la USERU SACAL unde e aceleratia si frina mi se pare ca e stramb catre spate adica in stanga am mana intinsa iar in dreapta mana indoita un pic, asa am avut la primu dominator si l-am schimbat , oare asa sa vina din fabrica sau e din cazatura ? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu o nedumerire in legatura cu ghidonu la capra, cea de la USERU SACAL unde e aceleratia si frina mi se pare ca e stramb catre spate adica in stanga am mana intinsa iar in dreapta mana indoita un pic, asa am avut la primu dominator si l-am schimbat , oare asa sa vina din fabrica sau e din cazatura ? :scratch:

 

Ori e din cazatura, ori ai tu bratele de lungimi diferite. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori e din cazatura, ori ai tu bratele de lungimi diferite. Parerea mea.

:crack: am avut acident acum 2 luni cu dominatoru si nu mi-am rupt nici o mana doar femuru

am vazut ca pe modelu vechi '95 ghidonu e mai jos iar pe asta '98 e mai inlat, ce ghidon sa caut ptr 98 , marime sau vreun link ceva

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori e din cazatura, ori ai tu bratele de lungimi diferite. Parerea mea.

Culmea ca mai e o posibilitate: furca (jamba) stamba. Astfel ghidonul e perfect paralel cu jugul superior si eventual cu cel inferior (daca acesta din urma nu e stramb), insa una sau ambele jambe nu mai sunt perfect drepte si roata calca putin stramb. Stiu cel putin doua exemple din astea. E relativ comuna treaba, insa daca te dai destul se stramba in asa fel incat pare drept :crack:

 

:crack: am avut acident acum 2 luni cu dominatoru si nu mi-am rupt nici o mana doar femuru

Atunci poate stai tu stramb in sha :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o problema cu Dominatorul. A inceput sa apara, la cald, un tacanit la motor.Zgomotul apare in timpul decelerarii. Daca il tin in ture sau la relanti nu se aude de loc. In timp acest fenomen s-a amplificat si tacanitul incepuse sa apara destul de repede dupa pornirea motorul. La inceput zgomotul aparea doar cand motorul era bine incins.Am incercat sa rezolv aceasta problema schimband intai uleiul (am pus Motorex 10w-50). Efectul e ca nu mai am probleme cu schimbatul vitezelor. Am incercat apoi sa reglez jocul la supape dar fara nici un efect. (e drept ca nu am respectat procedura pe care ati descris-o in paginile precedente). Pasul trei a fost sa verific distributia. Prietenii mei mecanici au concluzionat ca trebuie schimbat lantul si una dintre patine. Desfacand chiulasa au concluzionat ca e cam mult ulei in capul pistonului asa ca am dat jos si cilindrul, am verificat segmentii, i-am inlocuit cu unii noi (cota de reparatie I in urma masuratorii), am rectificat supapele, am pus semeringuri noi, am pus totul la loc si am pornit la drum. Dupa cativa kilometri tacanitul atat de familiar a reaparut. La fel, la cald, in timp ce reduc gazul. Au desfacut baietii din nou capacul la chiulasa, banuind ceva la decompresor insa nu pare a fi nimic in neregula. Oare ma poate cineva cu o sugestie pentru a elimina aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea ca mai e o posibilitate: furca (jamba) stamba. Astfel ghidonul e perfect paralel cu jugul superior si eventual cu cel inferior (daca acesta din urma nu e stramb), insa una sau ambele jambe nu mai sunt perfect drepte si roata calca putin stramb. Stiu cel putin doua exemple din astea. E relativ comuna treaba, insa daca te dai destul se stramba in asa fel incat pare drept :crack:

 

 

Atunci poate stai tu stramb in sha :P

cu sha poate fi adevarat :makeout: si ghidonu e paralel cu jugul eu ma refer exact pe capete e toata treaba se vede si cu ochiu liber ca oglinda din stanga e mai jos fata de cea din dreapta , de unde e intaritura aia dintre ghidon de acolo ar fi plecat, cu toate ca el arata ca nou hmm.... am sa mai cercetez ca azi am facut o tura mica si am obs :scratch:

Macar de asta ar fi numai buba lui ca o rezolv eu :burnout:

 

am observat ca am si roata lasata pe fata si de aceea probabil ma dus in eroare, maine vad eu cum sta treaba :scratch:

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o problema cu Dominatorul. A inceput sa apara, la cald, un tacanit la motor.Zgomotul apare in timpul decelerarii. Daca il tin in ture sau la relanti nu se aude de loc. In timp acest fenomen s-a amplificat si tacanitul incepuse sa apara destul de repede dupa pornirea motorul. La inceput zgomotul aparea doar cand motorul era bine incins.Am incercat sa rezolv aceasta problema schimband intai uleiul (am pus Motorex 10w-50). Efectul e ca nu mai am probleme cu schimbatul vitezelor. Am incercat apoi sa reglez jocul la supape dar fara nici un efect. (e drept ca nu am respectat procedura pe care ati descris-o in paginile precedente). Pasul trei a fost sa verific distributia. Prietenii mei mecanici au concluzionat ca trebuie schimbat lantul si una dintre patine. Desfacand chiulasa au concluzionat ca e cam mult ulei in capul pistonului asa ca am dat jos si cilindrul, am verificat segmentii, i-am inlocuit cu unii noi (cota de reparatie I in urma masuratorii), am rectificat supapele, am pus semeringuri noi, am pus totul la loc si am pornit la drum. Dupa cativa kilometri tacanitul atat de familiar a reaparut. La fel, la cald, in timp ce reduc gazul. Au desfacut baietii din nou capacul la chiulasa, banuind ceva la decompresor insa nu pare a fi nimic in neregula. Oare ma poate cineva cu o sugestie pentru a elimina aceasta problema?

Baga o poza cu motoru ca parca e prea cunoscuta problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incredibil !!!,cu ajutorul unei saibe(distantier) de un milimetru,pus intre axa cu came si rulmentu din stanga a disparut bataia aia de nesuportat,am facut 500 de km si nici la rece nici musca nu se aude,merge ca ceasu,in rest nu m-am atins de nimic.capacu de pe chiuloasa in 20 de sec l-am dat jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incredibil !!!,cu ajutorul unei saibe(distantier) de un milimetru,pus intre axa cu came si rulmentu din stanga a disparut bataia aia de nesuportat,am facut 500 de km si nici la rece nici musca nu se aude,merge ca ceasu,in rest nu m-am atins de nimic.capacu de pe chiuloasa in 20 de sec l-am dat jos.

felicitari, asteptam un feedback pe la 3000km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine apare la cald un tacanit. Se manifesta cand motorul decelereaza. Dispare la relanti sau cand accelerez (sau poate ca atunci nu-l sesizez eu.

Voi incerca si eu chestia cu distantierul. Unde l-ai montat exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numa daca iti joaca axa cu came stanga dreapta,altfel nu ai cum sa il pui,vezi sa nu fie ceva saiba care sa zornaie cand decelerezii sau ceva tabla pe acolo.,mai exact unde se aude zornaiala?pe la chiuloasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...