emilian_rks Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Salut,o intrebare am:Se poate lua capacu de sus de pe chiuloasa asa cu motoru pe cadru sau trebuie dat jos? Da se poate, dar te chinui mult, ca iasa greu, trebuie sa apesi pe supape si cred ca trebe 2 insi la operatia asta, de unul singur nu cred ca te descurci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 vreau sa il dau doar sa verific arcu ala de la decompresor,pt atata nu se merita sa dau tot motoru jos,daca totusi se poate atunci sper sa reusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 La RD02 se poate. La RD08, e futere de mama pana reusesti. Cel mai simplu dai motorul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 (editat) e prostia aia de teava sudata chiar deasupra de capacu ala,aia incurca toata treaba,si in aia exista ulei?si app,un arc de la clama aia de la decompresor unde gasesc?sau se poate pune si alt arc mai tare/slab? Editat Septembrie 23, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 (editat) e prostia aia de teava sudata chiar deasupra de capacu ala,aia incurca toata treaba,si in aia exista ulei?si app,un arc de la clama aia de la decompresor unde gasesc?sau se poate pune si alt arc mai tare/slab? Da mah jos motoru si nu te mai complica. Poate lovesti dracului ceva de strambi vreo supapa... Arculetele de la cama (nu clama) decompresorului le iei pe OEM (2-3e bucata). Daca nu risti sa trebuiasca sa intervii din nou. Editat Septembrie 23, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 vreau sa il dau doar sa verific arcu ala de la decompresor,pt atata nu se merita sa dau tot motoru jos,daca totusi se poate atunci sper sa reusesc. Eu la RD08 l-am dat jos, dar 2 insi ne-am chinuit ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Nu imi vine sa cred ca s-a ajuns la asemenea sfaturi...sa dai jos motoru pt a desface capacu de culbutori... Da ati incercat sa dati jos carburatorul si flansa de admisie intai (cum spune clar in carte dealtfel)???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Nu imi vine sa cred ca s-a ajuns la asemenea sfaturi...sa dai jos motoru pt a desface capacu de culbutori... Da ati incercat sa dati jos carburatorul si flansa de admisie intai (cum spune clar in carte dealtfel)???? Stiam ca trebuie desfacuta flansa si carburatorul, dar mi-a fost frica desfac la flansa, ca e veche si sa nu se crape, ca stiu destule cazuri cu fisuri la flansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Tu parca ai modelul cu flansa scurta si acelea nu prea au probleme, oricum ea nu se crapa daca o desfaci ci doar din cauza vacuumului in timpul functionarii motorului si mai exact se crapa pe la scobitura de jos unde e mai subtire. Capacul de pe culbutori se scoate dupa ce se da jos flansa si carburatorul prin ridicare si basculare inspre admisie. Dureaza fix 30 de secunde si daca vreti sa mearga treaba si mai bine se pot da jos si capacelele de la tacheti. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 bai nene cine v-a dat diplome de ingineri???? auzi, sa dai motorul jos ca sa scoti un cacao de capac... te doare mintea frate... scoate si bascula ca nu npoti sa depresezi lantzul... exista o anumita pozitie in care capacul ala iese afara, terminati cu tampeniile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuci_uer Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 eu lpam dat capacu fara sa dau motoru jos!dar asta cu motoru mi se pare o tampenie!mzrider e meserias,acultati-l :ok: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 mi-a ramas un bord de dominator, cine ii face un pret il ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salut,de unde as putea gasi patinele de la distributie la Domi?stie careva un magazin...un indiciu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salut,de unde as putea gasi patinele de la distributie la Domi?stie careva un magazin...un indiciu ceva? dillypoint.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuci_uer Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 cine are o supapa de evacuare pt.dominator,va rog ajutati-ma................ caut o supapa si nu gasesc,toate supapele sa apeleze la mine :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) bai nene cine v-a dat diplome de ingineri???? auzi, sa dai motorul jos ca sa scoti un cacao de capac... te doare mintea frate... scoate si bascula ca nu npoti sa depresezi lantzul... exista o anumita pozitie in care capacul ala iese afara, terminati cu tampeniile! La unele se poate, la unele nu. In functie de cadru si motor. La mine de exemplu nu prea se poate (RD08). Editat Septembrie 26, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) www.romimoto-piese.ro pt supapa. salut,e normal ca axul cu came sa joace in stanga si in dreapta?joaca destul de tare,e posibil ca de acolo sa vina bataia?si inca ceva::chestia aia care se invarte pe axul cu came intr-o parte doar(probabil decompresoru)are si ala o pozitie anume sau trebuie lasat in voia sortii?intinzatoru lantului de distributie este foarte ok,lantu e ft intins,nu cred ca de la el e bataia. Supapele 2 de admisie si aia stanga de evacuare cand apesi pe ele si le dai drumu au un sunet gros,CEALALTA dreapta din fata are un sunet ft ascutit,ce poate fi? Editat Septembrie 26, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 salut,e normal ca axul cu came sa joace in stanga si in dreapta?joaca destul de tare,e posibil ca de acolo sa vina bataia?si inca ceva::chestia aia care se invarte pe axul cu came intr-o parte doar(probabil decompresoru)are si ala o pozitie anume sau trebuie lasat in voia sortii?intinzatoru lantului de distributie este foarte ok,lantu e ft intins,nu cred ca de la el e bataia. Supapele 2 de admisie si aia stanga de evacuare cand apesi pe ele si le dai drumu au un sunet gros,CEALALTA dreapta din fata are un sunet ft ascutit,ce poate fi? Axa cu came ar trebui sa stea relativ fixa odata pus capacu. Cu capacu jos daca detensionezi lantul de distributie joaca tontoroiu. Decompresoru (ala de se misca one way) are joc lateral si vertical (micut, dar e). Sub el in chiulasa tre sa fie o piesa cu arc. Daca nu e, nu prea merge decompresoru; de fapt merge prost. Atentie ca ansamblul decompresorului poate fi montat "invers". Caz in care ori nu face nimic ori juleste tachetu aferent. Nu mai stiu care din variante. Dat fiind ca in dreapta pe evacuare ai decompresor, e posibil sa faca alt zgomot. Eu m-as uita la tacheti (sau cum plm le zice: culbutor sau tachet - aia de sunt in contact cu axa cu came) sa nu fie uzati, in special dreapta fatza, care are si decompresor. Daca pare zgariat sau "mancat" din metal, e cazul sa ii schimbi. Odata fixata distributia si tensionat lantul, nu ar trebui sa poti misca axa cu came inainte-inapoi daca tii blocata volanta; cu un lant uzat se misca aproape jumate de dinte de pe axa cu came. Verifica sa nu ai urme de uzura pe axa cu came sau pe tacheti/culbutori. In mod normal nu ar trebui sa para zgariate. Lagarele rulmentilor iar trebuie sa fie "curate". Rulmentii se pot inlocui daca sunt uzati (cica ar fi vreo 50 lei amandoi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Cred ca Heres zice ca axa cu came joaca stanga-dreapta. Nu inainte-inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) da,stanga-dreapta,axa cu came nu are nici un pic de uzura,la fel tacheti/culbutorii,nici julituri sau alte chestii,,sub axa cu came exista un fel de ''buton'' care daca il apesi revine repede deci are arcu bun,lantu de distributie e intins si nu are nici un gram de joc inainte-inapoi,dar mai repet incodata ca axa cu came joaca stanga dreapta cam un milimetru,daca tragi tare de ea suna ft tare.sa-i pun un distantier???? Editat Septembrie 26, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Cred ca Heres zice ca axa cu came joaca stanga-dreapta. Nu inainte-inapoi. Daca nu are lant de distributie pus, probabil joaca pe acolo ca nu o tine nimic. N-am incercat niciodata, sincer. Daca ii pui capacul, nu mai are cum sa joace in nicio directie... Editat Septembrie 26, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 lantu e pus,intinzatoru la fel,inainte-inapoi nu are nici gram de joc dar...stanga dreapta are destul de mult,rulmentii stau fix si nu is uzati dar axa cu came are joc stanga-dreapta in interiorul rulmentiilor,sus-jos nu are.nu am luat lantu jos de distributie,doar cat am luat capacu de sus si am dat o privire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 salutare, am si eu o nedumerire in legatura cu ghidonu la capra, cea de la USERU SACAL unde e aceleratia si frina mi se pare ca e stramb catre spate adica in stanga am mana intinsa iar in dreapta mana indoita un pic, asa am avut la primu dominator si l-am schimbat , oare asa sa vina din fabrica sau e din cazatura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 mda, din fabrica l-au pus stramb.... DAAAHAAAA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Rulmentii se pot inlocui daca sunt uzati (cica ar fi vreo 50 lei amandoi). pret in EURO fara tva, total ar fi (19.95+12.35)*1.24*4.3+ taxe curierat daca nu esti din B=172.2236RON+taxe curierat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.