ser79ban Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Eu as zice ca e mai batrina de 92 da'-l las pe Switch sa isi dea cu parerea. Da' de ce vrei tu sa-l duci la cimp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto-spider Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 in principiu ca sa ma obisnuiesc mai bine cu motorul. Eu nu am categoria B si pentru mine prima iesire in trafic a fost criminala aveam tot timpul impresia ca toti vroiau sa se suie pe mine. acuma dupa 2 saptamani m-am obisnuit dar as prefera sa imi gasesc un loc liber, fara masini, unde as putea sa vad si eu ce poate motorul, cum ii place lui cel mai mult, si cum se comporta. Prefer sa cad pe pamant la viteza de 30-40 km/h decat sa dea cineva peste mine in trafic sau sa pierd controlul pentru ca nu stiu cum se comporta motorul daca il turez mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Model 88-89 daca ai si pedala de kick sau 90-91 daca nu ai Sa-l stapanesti sanatos, cu tot cu rezervoru lui de 13L Daca vrei un rezervor mai mare is ai chef sa investesti vreo $300, stiu unde poti gasi un Acerbis de 21L pentru modelul tau de Domi Motorul in sine e foarte previzibil odata ce te obisnuiesti cu el. Nu prea te surprinde in ture, decat daca faci zero gaz - full gaz intr-antaia sau intr-a doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 @ser79ban eu vreau sa imi fac crash-bar insa cel de la Hepco&Becker nu imi este de folos, e prea jos, mie imi trebuie ceva mai sus sa imi protejeze rezervorul. cunosti pe careva in bucuresti care se ocupa cu asa ceva (sau in provincie ca e mai ieftin). @moto-spider dute pe drumuri judetene alea nu sunt nici circulate si sunt asfaltate OK, iar drumuri de tara gasesti peste tot numai sa vrei sa iesi de pe asfalt (deastea gasesti si in bucuresti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 @pc : Nu vei gasi crash-bar-uri inalte pentru Domi - nu ai cum sa le fixezi! Cele mai inalte sunt cele pe care le are si ser79ban pe motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto-spider Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 @switch: e fara cric si din pacate nu am nici cei 300$. Apropo ai cum sa verifici fix cat ai rezervorul? Adica stiu ca nu poti sa ai incredere in benzinarii ca te fura la pompa iar alta idee nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 @ser79ban eu vreau sa imi fac crash-bar insa cel de la Hepco&Becker nu imi este de folos, e prea jos, mie imi trebuie ceva mai sus sa imi protejeze rezervorul. cunosti pe careva in bucuresti care se ocupa cu asa ceva (sau in provincie ca e mai ieftin). Dupa cum zice si Switch, mai inalt nu se gaseste. Teoretic se poate face insa o sa fie ceva probleme cu prinderea lui pe cadru (si anume in jurul tevii centrale aka rezervorul de ulei). La mine e cit se poate de sus pe cadru. Daca vrei sa urci mai sus, trebuie sa faci bucla in sus si asta inseamna ca, pe linga ca la impact o sa impinga cadrul spre partea de sus a motorului(cum sta el culcat), o sa iti mai si torsioneze de el. DELOC PLACUT. Alternativa, la care m-am gindit si eu, este montarea unei tevi suplimentare de unde se termina asta in sus. Nu prea e ok insa. Mai studiez. Oricum, gindeste-te ca tre sa mai stai si tu pe motorul ala. La mine deja se simte ca mi-am pus crashbar ca mai dau din cind in cind cu cracii in el cind manipulez motorul si sunt cu picioarele pe jos. De facut custom poti sa-ti faci la Fratii Ionescu /index.php?...st&p=657844 dar sa te tii bine cind iti spun pretul (in cazul in care se decid sa-ti faca asa cum il vrei tu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Lume, cind ne vedem si noi la o citirica, pe aici prin Bucuresti sau ceva mai la deal pe undeva? De preferat in we. Ne mai uitam la motorul vecinului, mai povestim, mai jucam o carte,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Haideti sambata la o intrunire moto aproape de Ruse Bulgaria. Plecam dimineata si venim seara. Eu oricum merg, am putea pleca numai domi sau invecinatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Haideti sambata la o intrunire moto aproape de Ruse Bulgaria. Plecam dimineata si venim seara. Eu oricum merg, am putea pleca numai domi sau invecinatele Iote bogatanca, isi face we-urile in strainatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Iote bogatanca, isi face we-urile in strainatate Daaa.... si se plange ca nu are bani de-o tura pana la buzau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 A'ti luat-o pe aratura sau ce? Sunt 65 km pana la Ruse si inca putin pana la locatie... Si in plus motivele pt care nu am putut veni la buzau erau private... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Salut vreau sa va intreb ce ulei folositi vara si ce vascozitate. Eu am acum motul 7100 full sintetic 10w40 si nu imi place maxim 500km(parca este prea galagios motorul cu el) Orice parare este binevenita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) A'ti luat-o pe aratura sau ce? Da... duminica asta! In alta ordine de idei, eu am de gand sa iau un 15W-50 sau un 20W-50, functie de ce gasesc. Ma orientam spre Mobil sau Yacco, desi nu am incercat inca nici unul din ele... Editat Mai 18, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Salut vreau sa va intreb ce ulei folositi vara si ce vascozitate.Eu am acum motul 7100 full sintetic 10w40 si nu imi place maxim 500km(parca este prea galagios motorul cu el) Orice parare este binevenita. eu ii bag 5100 15w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 @switch: e fara cric si din pacate nu am nici cei 300$. Apropo ai cum sa verifici fix cat ai rezervorul? Adica stiu ca nu poti sa ai incredere in benzinarii ca te fura la pompa iar alta idee nu am si-a facut un preten cu tenere un crash bar din ala. arata ca ala original. sa-si faca treaba , depinde pe unde mergi. eu am fost cu un prieten prin niste bolovani de nu poti trece un urcare cu absolut nici un mijloc de deplasare pe doua roti. ne-au prostit unii sa coboram din vf muntelui pe acolo. bolovani cat roata, nisip si blovani. abia treceam pietroaiele alea la vale in vit 1. am mers vreo 5 km numai asa. frane la maxim la fiecare metru, fugea motoru pe nisip si de lovea de bolovani. un chin de te rugai sa se termine cosmarul...omu cu crash bar a dat de bolovani cu el, dar ttotusi un crash bar facut copie dupa cel original, tot a atins carena si si-a cam facut ''sexy'' motoru. eu sunt mai norocos. nu am atins dominatoru de nici un bolovan. dar cu riscuri imense. fractura a fost pe punctul de a se rupe din nou de vreo 2000 ori. ce fac eu pentru motoru asta... Salut vreau sa va intreb ce ulei folositi vara si ce vascozitate.Eu am acum motul 7100 full sintetic 10w40 si nu imi place maxim 500km(parca este prea galagios motorul cu el) Orice parare este binevenita. MOTOREX 10 w 40 ori e iarna ori e toamna ori e vara. colectia Motorex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) Multumesc switch pc si dorin:D Care este diferenta de 15w50 si 20w50 (cel cu 20 este mai vascos?) Fain motorul tau Switch (te-am vazut in trafic saptamana trecuta pe la tine ) Editat Mai 19, 2009 de RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Multam 15w-50 e ceva mai subtire la temperaturi scazute, deci mai usor la pornire. Se preteaza mai bine la vreme ceva mai rece, insa are dezavantajul de a fi mai putin stabil in timp fata de un 20w-50. Daca tu gasesti un 20w-50 semisintetic moto, zi-mi si mie pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 exact. 20w50 nu exista in oferta de semisintetice... de asta mergem pe caldura cu 15w50. mi-am tunat pana la urma mobra: furtun HEL pe fata, indicator de temp la ulei, tourance-uri care ma uimesc cu aderenta pe asfalt (dupa TW vechi de la Bridgestone), parbriz givi, alarma. de-abia astept sa iasa din service sa vad daca colortune-ul o sa faca carburatia la fel de isterica, dar mai economica. urmatorul pas: kit HID. sa vedem cand. si mai incolo kit de lant. probabil ca asta, original, pt ca e un compromis bun intre viteza si demaraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) exact. 20w50 nu exista in oferta de semisintetice... de asta mergem pe caldura cu 15w50. mi-am tunat pana la urma mobra: furtun HEL pe fata, indicator de temp la ulei, tourance-uri care ma uimesc cu aderenta pe asfalt (dupa TW vechi de la Bridgestone), parbriz givi, alarma. de-abia astept sa iasa din service sa vad daca colortune-ul o sa faca carburatia la fel de isterica, dar mai economica. urmatorul pas: kit HID. sa vedem cand. si mai incolo kit de lant. probabil ca asta, original, pt ca e un compromis bun intre viteza si demaraj. De abia astept si eu sa o scoti tu din service si sa ne spui si noua cat te-a costat manopera si, separat, materialele Si, bineinteles, daca esti multumit de prestatii si imbunatatiri... Editat Mai 19, 2009 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 exista ulei 10w40 si sintetic si semisintetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) se pare ca exista o problema cu comanda furtunului de frana HEL. poate sa imi puna cineva o poza cu prinderile furtunului de frana la nivelul pompei si al etrierului, la un model de 96? pe net am cautat dar nu am gasit ceva la o rezolutie decenta. cica ar exista 3 modele, 2 dintre ele nu se pot face la "fabrica"... ma rog... aiurea. Mobra mea e in service, destul de departe de mine. PLS!! intre timp am gasit pe net poze cu un scut ce ar proteja carenele. Editat Mai 20, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 am stabilit un traseu fain pt. domnu' Dominator72 in special. pe la jumatatea lunii iunie cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Atatea opinii, pareri de nu mai stiu ce sa cred. Tre sa fac schimbul de ulei, pana acum am bagat 7100 15w40 fullsintetic motul...dar as baga ceva de vara acum, ce recomandati? Daca bag alta valoare/semisintetic nu imi afecteaza cumva motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.