ultras_bicaz Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Salutare. Am facut o revizie la motor, schimbat ulei, filtru ulei, placute frana, lichid frana, lichid racire. Am un Kawasaki ZX6R din 2002. Dupa revizie constat urmatoarele: 1. Motorul se incalzeste mai repede ca inainte (nu trece de 106 dar ajunge mult mai usor aici). Precizez ca aici mi-au pus cei de la service lichid racire Lukoil, albastru, cu indice de -35 grade. 2. La plecarea de pe loc cu 1-a am senzatia ca nu trage ca inainte, se tureaza dar parca nu transmite forta la roata cum trebuie. Am si cauciucul varza pe spate, dar il schimb maine. Oricum, cand am dus-o la service aveam tot cauciucul asta si nu facea asa. 3. Asta e o chestie ce facea si inainte de service, dar nu am cerut rezolvare inca. Se intampla cand opresc la semafor de exemplu sa ramana acul la vitezometru mai sus de 0. Uneoir si turometrul arata mai mult. Cand pornesc iar, imi arata viteza prost, ori mai mica ori mai mare. Ca sa rezolv, tai alimentarea si cand fac iar contact, se reseteaza acele si revin la normal. A devenit cam stresanta operatiunea, Ma poate ajuta cineva cu sfaturi/idei. Sa stiu macar daca ma duc peste mecanic sa il iau la intrebari, sau ce sa fac. Mersi mult si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Cateva cauze posibile: 1. Motorul se incalzeste mai repede ca inainte (nu trece de 106 dar ajunge mult mai usor aici). Precizez ca aici mi-au pus cei de la service lichid racire Lukoil, albastru, cu indice de -35 grade Intre timp s-a mai incalzit afara , e normal sa se incalzeasca motorul mai repede mai ales daca mergi in trafic aglomerat. 2. La plecarea de pe loc cu 1-a am senzatia ca nu trage ca inainte, se tureaza dar parca nu transmite forta la roata cum trebuie. Am si cauciucul varza pe spate, dar il schimb maine. Oricum, cand am dus-o la service aveam tot cauciucul asta si nu facea asa. E posibil ca ambreiajul tau sa fie uzat si a inceput sa patineze, chestia asta se observa mai bine mai ales dupa ce schimbi uleiul pentru ca uleiul nou e mai bun lubrifiant decat cel vechi si cum ambreiajul sta in ulei.....O alta cauza ar putea fi reglajul prost al cablului/manetei de ambreiaj, verifica sa ai cursa libera la maneta suficienta ( macar 3-5mm) Daca iti patineaza cauciucul ar fi trebuit sa-ti dai seama repede de asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 de obicei dup[a revizie trebuie sa mearga bine motorul (deci mecanicii ar trebuie sa faca aceste reglaje sau sa aduca la cunostinta clientului ) parerea mea Corect ca de aia sa dus la revizie !!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.