Sari la conținut

Dupa Revizie


Postări Recomandate

Salutare.

 

Am facut o revizie la motor, schimbat ulei, filtru ulei, placute frana, lichid frana, lichid racire.

Am un Kawasaki ZX6R din 2002. Dupa revizie constat urmatoarele:

 

1. Motorul se incalzeste mai repede ca inainte (nu trece de 106 dar ajunge mult mai usor aici). Precizez ca aici mi-au pus cei de la service lichid racire Lukoil, albastru, cu indice de -35 grade.

2. La plecarea de pe loc cu 1-a am senzatia ca nu trage ca inainte, se tureaza dar parca nu transmite forta la roata cum trebuie. Am si cauciucul varza pe spate, dar il schimb maine. Oricum, cand am dus-o la service aveam tot cauciucul asta si nu facea asa.

3. Asta e o chestie ce facea si inainte de service, dar nu am cerut rezolvare inca. Se intampla cand opresc la semafor de exemplu sa ramana acul la vitezometru mai sus de 0. Uneoir si turometrul arata mai mult. Cand pornesc iar, imi arata viteza prost, ori mai mica ori mai mare. Ca sa rezolv, tai alimentarea si cand fac iar contact, se reseteaza acele si revin la normal. A devenit cam stresanta operatiunea,

 

Ma poate ajuta cineva cu sfaturi/idei. Sa stiu macar daca ma duc peste mecanic sa il iau la intrebari, sau ce sa fac.

 

Mersi mult si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva cauze posibile:

 

1. Motorul se incalzeste mai repede ca inainte (nu trece de 106 dar ajunge mult mai usor aici). Precizez ca aici mi-au pus cei de la service lichid racire Lukoil, albastru, cu indice de -35 grade

Intre timp s-a mai incalzit afara , e normal sa se incalzeasca motorul mai repede mai ales daca mergi in trafic aglomerat.

2. La plecarea de pe loc cu 1-a am senzatia ca nu trage ca inainte, se tureaza dar parca nu transmite forta la roata cum trebuie. Am si cauciucul varza pe spate, dar il schimb maine. Oricum, cand am dus-o la service aveam tot cauciucul asta si nu facea asa.

E posibil ca ambreiajul tau sa fie uzat si a inceput sa patineze, chestia asta se observa mai bine mai ales dupa ce schimbi uleiul pentru ca uleiul nou e mai bun lubrifiant decat cel vechi si cum ambreiajul sta in ulei.....O alta cauza ar putea fi reglajul prost al cablului/manetei de ambreiaj, verifica sa ai cursa libera la maneta suficienta ( macar 3-5mm)

Daca iti patineaza cauciucul ar fi trebuit sa-ti dai seama repede de asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei dup[a revizie trebuie sa mearga bine motorul (deci mecanicii ar trebuie sa faca aceste reglaje sau sa aduca la cunostinta clientului )

parerea mea

Corect ca de aia sa dus la revizie !!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...