adam.adrian Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 mi-am luat dakar din 2001.vreau sa ii schimb uleiul.cum se da drumul.de la baie.si restul???si cat ulei intra la un schimb???ba,fratilor,care v-ati schimbat uleiu la dakar,ziceti-mi si mie,nu fiti sacaiti!!!ca poate ne vedem la vara prin munti,si nu va dau nici o bere daca nu-mi ziceti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu810101 Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 tu îi pui Âşi ulei !?! ... glumă proastă ... nu mă băga în seamă ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 dai drumu la ulei din baie.... pui busonu la loc, schimbi filtrul de ulei, scoti busonu de umplere, pui ulei cat zice in cartea tehnica si ii dai sandale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 rezervorul de ulei pe stanga (se demonteaza plasticul si ai acces la surub) se goleste pe la surubul drenaj Se mai dreneaza si carterul si se inlocuieste filtrul ulei. uleiul se toarna in rezervorul ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Eu am Gs nu Dakar dar cred ca nu e mare diferenta. Sa-ti explic mecanismul. Desfaci surubul de scurgere de le cadru.Acolo e rezervorul de ulei. Desfaci surubul de la carter. Le insurubezi la loc.Schimbi filtrul. Desfaci bushonul de umplere si torni 1,5 litri de ulei. Pornesti motorul si il lasi 1-2 minute sa mearga (ca sa traga ulei peste tot)apoi il opresti. Completezi pana aproape de nivelul maxim de pe joja (iti mai intra cam 0,5 l) si asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 daca tin bine minte intra 2,3 l ai urmatorii pasi de facut dupa ce ai incalzit motoru calumea - carena stanga jos - desprinzi rezervoru de ulei din 2 sigurante si un surub. aresurub de golire la partea de jos - golesti carterul - surubul mare de pe fund -schimbi filtru de ulei - e pe dreapta langa linionul de lant dupa ce pui totul la loc torni in rezervor cat intra, pornesti motorul si cand se mai face loc completezi pana la 2,3 l intra pe f650.com si gasesti multe chestii utile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adam.adrian Postat Martie 8, 2008 Autor Share Postat Martie 8, 2008 daca tin bine minte intra 2,3 l ai urmatorii pasi de facut dupa ce ai incalzit motoru calumea - carena stanga jos - desprinzi rezervoru de ulei din 2 sigurante si un surub. aresurub de golire la partea de jos - golesti carterul - surubul mare de pe fund -schimbi filtru de ulei - e pe dreapta langa linionul de lant dupa ce pui totul la loc torni in rezervor cat intra, pornesti motorul si cand se mai face loc completezi pana la 2,3 l intra pe f650.com si gasesti multe chestii utile rezolvata.fratilor ENDURISTI,mersi mult.banuiam si eu acelasi lucru,da e bine sa ceri un sfat.mi-era frica sa nu mai rama pe undeva si sa bag uleiul nou si sa fie prea mult.eu am avut zeci de motoare da,sincer,sunt mai paralel la reparatii.mersi mult tuturorma gandeam ca se scoate din rez.de ulei si din motor ,da mi-era frica sa nu mai ramana prin cadru?ala cum naiba o iesi?ma gandeam.ca este si pe acol ulei.ca e fierbinte cadrul cand e pornit motorul.m-a lamurit ZIDU.daci din cadru nu se da drumul.nu se desface nimic.o.k. asa fac maineinca o mica problema.cand l-am luat,numai ii aratam cheia si pornea.acum ii dau zece butoane si tot porneste si se opreste.si cateodata am noroc de nu o mai ia nici mort.stie naiba ce are!!!i-am dat filtru de aer jos si i-am pus unul nou,si,recunosc,l-am spalat cu karcherul.cred ca de aici e buba.tre sa ma apuc de uscat cu foenul.maine ii schimb si bujia.cam da si ceva rateuri.m-a pus DIAVOLU sa-l spal cu Karcherul.am vrut sa-l fac fain!asta e!ii dau eu de cap!ca nu-i mare buba.inainte mergea beton. --- Mesaj completat în 08 Mar 2008 22:48 ------------- rezolvata.fratilor ENDURISTI,mersi mult.banuiam si eu acelasi lucru,da e bine sa ceri un sfat.mi-era frica sa nu mai rama pe undeva si sa bag uleiul nou si sa fie prea mult.eu am avut zeci de motoare da,sincer,sunt mai paralel la reparatii.mersi mult tuturorma gandeam ca se scoate din rez.de ulei si din motor ,da mi-era frica sa nu mai ramana prin cadru?ala cum naiba o iesi?ma gandeam.ca este si pe acol ulei.ca e fierbinte cadrul cand e pornit motorul.m-a lamurit ZIDU.daci din cadru nu se da drumul.nu se desface nimic.o.k. asa fac maineinca o mica problema.cand l-am luat,numai ii aratam cheia si pornea.acum ii dau zece butoane si tot porneste si se opreste.si cateodata am noroc de nu o mai ia nici mort.stie naiba ce are!!!i-am dat filtru de aer jos si i-am pus unul nou,si,recunosc,l-am spalat cu karcherul.cred ca de aici e buba.tre sa ma apuc de uscat cu foenul.maine ii schimb si bujia.cam da si ceva rateuri.m-a pus DIAVOLU sa-l spal cu Karcherul.am vrut sa-l fac fain!asta e!ii dau eu de cap!ca nu-i mare buba.inainte mergea beton. cu F650.com am inteles.da e pe E N G L E Z A !!!si sunt paralel!!!!romaneste stiu,da in engleza abia ii zic lu nevasta-mea un ailoviu chinuit.si ala cu juma de gura!nu ca n-as iubi-o da-s paralel la inglish --- Mesaj completat în 11 Mar 2008 22:39 -------------am rezolvat problema cu pornirea.i-am scos fisa de la bujie si pica apa din ea in draci.am uscat-o cu foenul si...gata!merge de rupe!la vara pe munti,fratilor!v-am pupat!mersi celor care s-au deranjat sa imi scrie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.