Pelerinul Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Sunt in situatia de a lua - in sfarsit - mult doritul Transalp. Am de ales intre cele doua variante: 600 an sub 2000, sau 650 an peste 2001. Intrebarea este: merita inca cateva sute - bune - de euro achizitia modelulului 650? Tehnic avem in plus peste modelul 600 urmatoarele aspecte de interes pentru mine cel putin: 1. puterea si cuplul au valorile maxime la turatie mai mica, deci motorul va urla mai putin la croaziera; poate ca si porneste mai de jos cuplul (nu stiu, nu am vazut inca diagramele una langa alta) 2. saua are h 843 fata de 850 la 600 (cred ca are importanta pentru 173 cm inaltime biciclist) 3. greutate la sec 191kg vs 196 la 600 dar este si o kestie mai slaba, cursa suspensie spate scade de la 190mm la 172 mm; poate nu e extrem de important. Acum problema este ca nu pot sa ma urc pe fiecare sa le simt, caci vin de la italia si trebuie sa optez cumva pe neve; asa ca iata-ma pe forum strigand dupa ajutor: cine le stie si poate spune care ar fi diferentele notabile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Chestiunile sunt urmatoarele: Punctul 1 si cel mai important: daca iti poti permite, ia-ti motoreta cat mai noua 2. Dupa 1996 TOATE Transalpurile la care avem noi acces sunt fabricate in Broscalia, pardon, in italia 3. Saua. 850 minus 843 mm egal 7 mm egal vax albina, astia ii jonglezi din telescopul din spate, important e ca fiind mai joasa TOATA STRUCTURA cu 7 mm castigi la stabilitate si confort pe drum lung Si daca astea toate au fost plusuri pentru varianta peste 2001, iata si un posibil minus: manualul Haynes da un consum un pic mai mare la aceste modele (de 650) Decizia iti apartine, dar eu, cu toate ca sunt foarte multumit de modelul meu (care e din '91), cred ca ar fi bine sa cumperi pe cea peste anul 2001 De ce spun asta? Pentru ca cadrul Transalpurilor fabricate in Italia nu este chiar atat de bine protejat ca si cele facute in Japonia Am vazut modele din '96 si '97 care aveau mai multa rugina la sudurile cadrului decat a mea, care e din '91 si greu gasesti rugina pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free moto Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Pina la urma pentru are ai optat?!! Si eu am un TA de 600 din '99 si ma gindesc la anu' sa-l "upgradez" la cel e 650, de prin 2003-2004. Sfaturi utile? Merita? Cum sta cel de 650 cu consumul? Multunesc...astept un raspuns, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 aceeasi intrebare o am si eu undeva la 3000 de euro,ce sa aleg? un 600 din 98-99 in stare cat mai buna sau un 650 din 2000-2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 M-am dat cu ambele tipuri, un 600 din '94 si un 650 din '04. Poate 600-le nu era total in mintile lui, insa nu mi-a placut deloc. In special la partea de suspensii pe off unde fata era foarte moale, iar spatele foarte tare. 650u', in schimb, mi s-a parut excelent. Doar de ergonomie as putea comenta, gaseam cu greu pedala schimbatorului (care nu avea niciun fel de feeling, btw), iar franele aveau cursa prea scurta si nu le simteam. Personal as merge pe 650, dar m-as uita si la o Africana din ultimele serii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 m am gandit si la africana,dar la banii astia gasesc ceva cam vechi si ma cam deranjeaza problemele clasice cu cdi ul si pompa de benzina nu asta astept de la un motor pe care dau atatia bani(pt mine e destul de mult) cred ca va fi 650,as vrea si eu ceva cat mai nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Nu-i CDI-ul, ci releul de incarcare care face probleme la Africana. Dar chestia asta e la toate Hondele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 O TA buna mai noua de 2001 nu gasesti sub 3700eur. Una noua, 2008, la magazin e 6800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 am vazut pe www.moto.it si la 2500,starea..hm..trebuie vazuta la fata locului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 hi hi, asa iti gasesc si la 2000eur din 2001, dar starea lasa de dorit. In poze arata bine dar cand te duci s-o vezi... Cate motociclete ieftine am vazut pe internet, apoi cand le-am vazut in show-room la dealer erau praf. Oricine tine la pret, stie de ce tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 totusi,daca e vorba de anul schimbului de generatie,2000,care ar fi mai ok?600 sau 650? arata f bine si 650 ul,dar parca mi ar fi frica sa ies off cu el,sa nu zgarii carenele alea frumoase,cu 600 n as avea greturi,parca arata mai predispus pt asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Parerile sunt impartite referitor la cele 2 modele, despre carene cu un crash-bar rezolvi problema, dar hard-enduro nu faci cu nici una din ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 nu vreau hard,dar daca vad un drum neasfaltat frumos vreau sa nu am emotii sau sa nu pot intra pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Eu o vand pe a mea. E din 99. mai multe detalii pe PM sau la telefon; 0721-734243 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.