ionut73 Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 Intrebari pentru cei care se dau de mai mult timp pe coclauri: 1. Care este presiunea in pneuri cand iesiti off road? Ziceti si tipul de motocicleta si kg voastre 2. Ce scule, accesorii si piese de schimb aveti tot timpul la voi cand mergeti prin balarii? 3. de unde fac rost de niste leviere scurte si cat mai usoare? Sunt unele speciale de moto, dar nu stiu de unde sa-mi iau. Cu motocicleta asta nu am facut inca pana, dar stiu ca norocul nu o sa ma tina prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 1. 1 bar. KTM EXC, eu 80 de kile. KTM recomanda 1 bar, fara sa mentioneze greutatea calaretului. 2. cam asa: - Trusa de scule a KTM-ului (cheie fixa 10-13, tubulare 6-8-10, cheie pt butucii rotilor, cleste patent), - trusa multifunctionala tip bicicleta (pentru imbusuri), - surubelnita cu doua capete (lata + cruce), - "soricei" de plastic diverse marimi (inlocuiesc traditionala sarma), - minilanterna (frontala) cu LED-uri, - trusa cu petec pentru pana (pentru biciclete), - pompa de bicicleta, - briceag elvetian, - bricheta pe benzina, - sufa de remorcare (o simpla chinga) - nici eu nu am leviere, dar ar trebui sa-mi iau. Toata treaba cu leviere + petice + pompa se poate inlocui cu un spray minune pe care il sufli in roata si ti-o umple cu o spuma. Te intorci acasa, dar apoi tre' sa arunci camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 Presiunea in pneuri offroad: putin mai mica decit in mod normal.... Scule: surubelnite, cheie bujii, bujie rezerva, cam toate cheile pina la 17. Nu am cheie de roti. O pilniutza pentru turnat ulei, niste cablu electric. In ce priveste levierele pentru demontat pneuri, eu am facut operatia in garaj la mine cu leviere mari, auto. Pe linga faptul ca e foarte greu (taloane tari la enduro), am reusit si sa tai camera la montare...desi am lucrat cu atentie. In toti kilometrii mei nu am facut pana decit din cauza de camera proasta, si atunci am putut merge si asa, ca taloanele sint tari... In rest, niste ulei de completat (daca e cazul), niste becuri etc, in functie de spatiul disponibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 1,2 fata 1.4 spate la XT iar la Cagiva nu conteaza la cat e de usoara Scule cam strictul necesar dar cel mai important un cleste papagal de forta+patent,surubica cu doua capete+doua sububelnite mai tapene dar scurte pt. pene in loc de leviere,petice de bicla+pompa(sau1/2 capsule cu CO2),tubulara de bujii+bujie,imbusuri ce e strict necesar si chei fixe la fel,chinga . Daca mergi in echipa va sfatuiti ce luati sa nu carati inutil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 1.eu merg cu gume de cross, si pe teren dur merg cu 1,2-1,1, iar pe moale cu 1,0-1,1 2.spre rusinea mea nu car nici o scula, nici macar apa(sa traiesti liviule ) 3. catalog auner, 13 euro parca , dar e bine sa faci ceva antrenament acasa, sa nu descoperi tehnica penei in padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.