Sari la conținut

Am Nevoie De Un Sfat!


emylyo
 Share

Postări Recomandate

La o motocicleta care are injectie si nu are sonda lambda=senzorul de oxigen din evacuare pt a da amestecul aer benzina cine indeplineste aceasta functie?Modificarea evacuarii si a admisiei prin schimbarea tobei cu una cu evacuare rapida si un filtru de aer sport adica mai permisiv modifica parametrii.Nu exista sonda ca sa sesizeze aceasta schimbare si cine "observa" schimbarea si da mai multa benzina pt ca amestecul sa fie sarac?Spun asta pt ca dupa schimbarile acestea motorul papa mai multa benzina.La moto fara sonda lambda cineva preia aceste functii,la cele cu catalizator si sonda au nevoie neaparat de POWER COMANDER pt reglaje al aerului si benzina.Poate cineva sa imi explice ce se intampla tehnic.Multam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O posibila explicatie ar fi un senzor de temperatura al aerului sau un senzor MAF (mass air flow).

Avand un filtru de aer mai permisiv, acesti senzori sunt capabili sa detecteze aerul suplimentar iar ECU sa ajusteze cantitatea de benzina injectata, atata doar ca hartile pe care se bazeaza tin cont de un filtru de aer standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6-ul meu din 2005 nu are senzor de oxigen, acesta fiind adaugat doar la modelele 2007-2008.

Exista senzori de temperatura si de presiune a aerului, pozitionati in spatele filtrului dar acestia nu compenseaza inlocuirea finalelor si a filtrului cu unul mai permisiv.

 

In principiu se poate rezolva cu Power Commander SAU crescand presiunea la reglarea injectoarelor.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic la tipul ala al tau de injectie fara Oxigen sensor Cantitatea de benzina pe care o scuipa injectoarele este "preset map" deci nu o poti modifica . Iar electronica citeste si actioneaza injectoarele in functie de pozitia clapetei de acceleratie (TPS), in functie de turatia motorului,de temperatura si de viteza cu care actionezi clapeta de acceleratie, la diferite valori ale acestora ,dac ai si MAP sensor de obicei este impreuna cu Oxigen sensor atunci aceste valori (timpul sau cantitatea de benzina care trece prin injectoare este reglata si de acesti doi sensori )sunt calibrate ca amestecul aer benzina sa fie optim nici prea bogat nici prea sarac. Un power comander asta face modifica timpul cat stau deschise injectoarele la anumite prestatii ale motorului.

Cu consumul e normak sa consume mai mult. Ce ai vrea sa ai putere mai mare si sa consumi mai putin ? de unde marirea aia de putere? ai pus ceva supra alimentare de motor?un charger ceva?.

Uite aici niste linkuri daca te descurci cu engleza unde se explica mai pe larg si pe intelesul majoritatii cum lucra diferitele tipuri de injectie ,fara oxigen sensor unde poti sa reglezi diferite harti pentru debitul de benzina ,cu oxigen sensor si MAP sensor unde se regleaza cu un laptop ,si MPEFI unde tot cu lapotop dar explica mai bine decat mine (io nu mai am rabdare)

 

http://www.holley.com/data/Products/Technical/199R10226.pdf

 

http://www.holley.com/data/Products/Techni...77-6%20scan.pdf

 

 

http://www.holley.com/data/Products/Techni...199R10149-7.pdf

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...