Sari la conținut

Etapa Satu Mare


Postări Recomandate

Maine dupa ce mai rezolv niste treburi prin Buc., plec la etapa. Mai vine cineva din Buc?

Daca ajung cu bine acolo, totul va fi bine acolo, si ajung cu bine si inapoi, va povestesc. Poze nu-mi pot face singur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi plec si eu.Daca este cineva interesat sa mearga am ceva loc in masina (5 loc.)Intoarcerea va fi sambata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine dupa ce mai rezolv niste treburi prin Buc., plec la etapa. Mai vine cineva din Buc?

Daca ajung cu bine acolo, totul va fi bine acolo, si ajung cu bine si inapoi, va povestesc. Poze nu-mi pot face singur...

Daca-ti iei un ap. foto si un trepied faci cate duce memoria .

Sa puneti poze Domnilor cand va intoarceti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a fost mai mult decat super. N-am facut poze (era si firesc), dar gasca (la fel de super) s-a manifestat cu diverse aparate, poate vor pune ei.

 

Drumul m-a rupt, tras la remorca 11 ore pana la satu Mare, unde fireste ca la motel camera tocmai se daduse altcuiva. Am dormit (somnul a semanat cu o coma, de oboseala la un hotel in oras). Dimineata am bagat "una pregatire de cursa", adica am dat mobra jos din remorca, am pus chiar si benzina si m-am imbracat adecvat, dupa care mare viteza in mijlocul orasului la start. Acolo straluceau ca niste sori doua Bombardiere, mandria tarii intr-un fel de expozitie intre multe alte masini, dandu-se foarte interesante. La aparitie, am scapat un: salut, v-ati inscris si voi in concurs, moment in care s-au uitat la mine ca la un nebun: domne, astea sunt de mers in teren accidentat, nu la cursa de rally-raid. M-am convins ca asa e si am plecat.

Cursa:

o etapa de legatura, asfalt, din piata centrala pana la un fel de poligon auto in ruina, unde s-a intamplat "o superspeciala": un traseu de 1,5 km, ce trebuia parcurs de 3 ori, plin de gropi, ceva noroi si hartoape. Ca de obicei am avut cel mai prost timp si de la auto si de la moto. Apoi start alta etapa de legatura (iar asfalt) pana la o ferma unde am intrat pe coclauri. De aici o speciala. Acum incepe show-ul. Nervos pe viteza cu care mergeau toti, am decis sa incep sa scurtez din drum (ca tot povesteau toti seara la "sedinta " de scurtaturi) si m-am luat dupa un mare praf ce se vedea la orizont: dupa ce sar niste canale de irigatii, o iau de-a dreptul pe aratura de-mi zornaiau dintii-n gura, ba chiat am fortat si un gard, surpriza: praful de care vorbeam nu era de la coloana de colegi, ci de la un tractor care ara glia stramoseasca. Cu tot cu regasirea traseului, am pierdut 45 minute. Asa ca invatati si voi din greselile altora.

Apoi ceva padure, ceva noroaie, si iar o legatura de asfalt.

Traseele sunt foarte rapide, cred ca sunt calculate la 50 km/h in teren accidentat si 80 pe asfalt. Constat ca ambele valori sunt mult peste limita utilizarii in siguranta si intr-un caz si in celalalt, fiind in permanent pericol de rasturnare. Chiar si asa, timpii mei sunt mult mai mari decat ale celorlalte categorii de vehicule, moto si auto. Din pacate vremea a fost foarte frumoasa, noroiul a fost prea mic, vadurile de apa trecute foarte scazute, asa ca nici un factor nu a incetinit ceilalti concurenti. Din experienta va pot spune ca viteza forbicului este la fel (de mica) oarecum indiferent de conditiile de deplasare, asa ca doar vremea rea si un teren cu adevarat greu ma pot avantaja.

Totusi performantele sculei s-au vazut in cazul micului ajutor acordat echipajului unui Land Rover ramas impotmolit la o trecere intr-un vad nenorocit (echipaj din Satu Mare) pe care am reusit sa-l trag afara sub privirea mirata a tuturor (inclusiv a mea). In rest toate gandurile si cuvintele urate adresate echipajului unui jeep wrangler CJ, care nici macar n-a oprit la semnele disperate ale celor dintr-o lada niva rasturnata intr-o speciala, dar care au dat din maini foarte convingator cand m-au oprit sa le dau tot uleiul de motor de rezerva pe care-l aveam la mine cand li s-a spart filtrul. Daca stiam ca n-au oprit la rasturnata, le dadeam ulei de om la nas. Apropos, vorbeau foarte bine ungureste si foarte prost romaneste, iar masina parca avea numere de germania. Niste labagii.

Concluzia: foarte misto, gasca este minunata (chiar daca fac ei glume "de tabara" adica muta remorcile noaptea de la o masina la alta, ascund motoarele in parcare de la cauta oamenii dimineata ca nebunii si pornesc ktm-urile la rosu noaptea cu esapamentu-n usa camerei de motel de sari in sus pana la tavan.

Concluzia: o sa incerc sa nu lipsesc de la nici o etapa din acest an.

care ai facut poze, baga-le. Care ai poze si cu mine, da-le pe mail sau arde un CD, ceva.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suplimentare:

concurentii la moto au fost numai pe KTM, dintre care Szolt, Cornel de la Bacau, Razvan, Tibi si colegul lui, etc, asa ca n-am avut nici o sansa

la auto nu mai conteaza, toti mergeau peste 100 la ora inclusiv pe drumuri de tara.

APEL: rog pe aceasta cale sa mai vina si alti posesori de patruciclete la concurs, ca tare rau e sa alergi singur !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imagini de la acest raid in emisiunea "2ROTI" .Dan, nu stiu cum te simti dar pe mine ma dor toate oasele.Pt. cine nu stie am fost in masina de deschidere .(masina care verifica traseul).Am mers cu 100km/h prin hartoape si drumuri forestiere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mariane, ma dor toate, si oasele si neoasele.

Mai ales incheieturile mainilor, de la efortul de a tine elefantul pe coclauri la o viteza cat de cat rezonabila. Doar greutatea mea nu ajunge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca inainte de a pune triunghiul reflectorizant si-a facut un ceai cu ajutorul trusei complete de camping care nu trebuie sa lipseasca din furnitura niciunui forbic adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit sincer sa-mi cumpar un derulator de roadbook in care sa pun ceva articole decupate din ziar, sa am ce citi in cazul in care ma plictisesc depasind absolut toti concurentii, inclusiv pasarea-n zbor !

Specialistilor care va aflati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...