ticolino Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 (editat) in urma aventurilor din topicul de aici, m-am apucat sa imi refac prezoanele de la chiulasa, 2 din ele aveau filetul bulit si mergeau in gol, era o gaura intre capac si cilindru de imi pufaia motorul ca o locomotiva cu aburi. am fost azi-dimineata la "atelierul de arta si precizie" de la titulescu. toate bune si frumoase, mi-a refacut 3 prezoane, dar al 4-lea nu a reusit sa-l scoata. aveti idee cum sa-l scot de-acolo? ca parca n-as baga bormasina totusi.... PS. am si o poza (mai veche) in care se vad prezoanele, cel care nu iese e cel din dreapta, spate. Editat Mai 12, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 Eu am reusit odata cu un mops de ala mare de instalator.Metoda clasica cu stringerea a doua piulitze intre ele pe filet pt. blocarea lor nu da rezultate in cazuri mai la limita.Ia mopsul la el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 daca e bine fixat, de ce mai trebuie sa-l scoti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gim Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 daca tot iti faci ate prezoane iei autogenu si inrosesti prezonul pe la jumate ,il indoi la 90 de grade ,il lasi sa se raceasca dupa care incerci sa il rasucesti daca nu merge incalzesti locu din jurul lui si sigur o sa mearga BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 12, 2005 Autor Share Postat Mai 12, 2005 merci pt raspunsuri @draku: filetul de sus e distrus. nu merge refiletat doar sus, pt ca n-ar tine la presiunea piulitei (care ar prinde exact in locul stricat-reparat). dupa refiletare, tb intors invers. @chopper: am incercat si cu un mops si nimic. s-au facut niste santuri in el de 1-2 mm de la dintii mops-ului si nimic @gim: o solutie radicala mai "soft" decar bormasina, dar din pacate nu am autogen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 Incearca sa imprumuti de la careva un pistol cu aer cald sau o scula cu foc(lampa cu gaz sau benzina) si sa incalzesti tare la radacina.Apoi incearca cu mopsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baldovica Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 javascript:emoticon('') smilie si eu am patzit-o m-a rezolvat un prieten care lucreaza la reprezentanta BOSH exista niste "scule" numite extractoare de suruburi care arata ca niste tarozi conici ... si care nu costa foarte mult...asa mi s-a spus javascript:emoticon('') smilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 (editat) ok, m-am prins poti incerca sa sudezi o piulita sus (daca tot schimbi prezonul), apoi mergi la un service dotat cu "pistoale" cu aer comprimat cu percutie se va desface sigur cu scula asta ("pistol" cu aer comprimat) am desfacut sapt. trecuta cu un amic din clubul citroen piulitele de la planetare (de 36) la un CX, la care ne chinuisem o jumatate de zi si stricasem 2 tubulare solide. omul potrivit cu scula potrivita, in 5 minute nu a avut ce face (nu exagerez cu nimic) succes Editat Mai 12, 2005 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 incalzeste usor blocul. poti folosi lampa de benzina sau un arzator pe gaz de la obor. tre sa ajungi in jur de 100 si ceva de grade. incearca si la cuptor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Am rezolvat problema pana la urma. Am aplicat metoda "daca nu merge cu un mops, incearca cu doua mopsuri" . A venit ticolino pe la mine cu motorul in portbagaj si cu mopsul pregatit, am adus si eu un "crocodiliu" de cleste si am fortzat amandoi. Partea buna a fost ca prezonul este destul de lung pe partea nefiletata, deci am avut unde sa strangem cu clestii. Si-a dat drumul prezonul, cu un "clantz" clasic si l-am scos fara probleme. Filetul era intact. Urmeaza o refacere a filetului din capatul celalalt (la strung, pentru a se putea continua spirele de pe partea buna), apoi ingroparea capului refacut in carter (aici lungimea filetului e mare, prinde si zona buna de filet si zona refacuta). Motoarele in doi timpi sunt mai pretentioase la compresie cand e vorba de pornire ??? Simsonul meu avea garnitura de chiulasa impuscata, pufaia ca un balaur, nu mai tragea nici in viteza 1, DAR pornea si se tura in gol de toata frumusetzea. Voshod-ul nu mai vrea sa porneasca mai deloc. Are scanteie, are carburator nou si bun, nu stiu avansul daca poate "fugi" de la punct. Cat de "pretentios" e motorul in doi timpi vis-a-vis de compresie/avans (nu cu pretentia sa mearga bine, ci doar sa porneasca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 2t nu e pretentios la compresie (vezi ALEKO caare a reusit sa mearga cu supapa de la decompresor in piston. din testele mele, daca apesi pe decompresor cam jumate fluiera ca toti dracii dar nu se opreste) la avans - aici e problema daca nu e bine pus nu pleaca. simtom: avans mare: se simt lovituri in pedala (pedala te 'loveste' in talpa) daca nu e exagerat totusi porneste intr-un final avans mic: se aud detonatii/pufaituri in toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.