Sari la conținut

Extragere prezon din corpul motor


Postări Recomandate

in urma aventurilor din topicul de aici, m-am apucat sa imi refac prezoanele de la chiulasa, 2 din ele aveau filetul bulit si mergeau in gol, era o gaura intre capac si cilindru de imi pufaia motorul ca o locomotiva cu aburi.

 

am fost azi-dimineata la "atelierul de arta si precizie" de la titulescu. toate bune si frumoase, mi-a refacut 3 prezoane, dar al 4-lea nu a reusit sa-l scoata.

 

aveti idee cum sa-l scot de-acolo? ca parca n-as baga bormasina totusi.... :huh:

 

PS. am si o poza (mai veche) in care se vad prezoanele, cel care nu iese e cel din dreapta, spate.

post-42-1115891108_thumb.jpg

Editat de ticolino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot iti faci ate prezoane iei autogenu si inrosesti prezonul pe la jumate ,il indoi la 90 de grade ,il lasi sa se raceasca dupa care incerci sa il rasucesti daca nu merge incalzesti locu din jurul lui si sigur o sa mearga BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pt raspunsuri :huh:

 

@draku: filetul de sus e distrus. nu merge refiletat doar sus, pt ca n-ar tine la presiunea piulitei (care ar prinde exact in locul stricat-reparat). dupa refiletare, tb intors invers.

 

@chopper: am incercat si cu un mops si nimic. s-au facut niste santuri in el de 1-2 mm de la dintii mops-ului si nimic :laugh:

 

@gim: o solutie radicala mai "soft" decar bormasina, dar din pacate nu am autogen :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

javascript:emoticon(':huh:')

smilie

 

si eu am patzit-o

m-a rezolvat un prieten care lucreaza la reprezentanta BOSH

exista niste "scule" numite extractoare de suruburi care arata ca niste tarozi conici

...

 

si care nu costa foarte mult...asa mi s-a spus

 

javascript:emoticon(':laugh:')

smilie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, m-am prins

poti incerca sa sudezi o piulita sus (daca tot schimbi prezonul), apoi mergi la un service dotat cu "pistoale" cu aer comprimat cu percutie

se va desface sigur

cu scula asta ("pistol" cu aer comprimat) am desfacut sapt. trecuta cu un amic din clubul citroen piulitele de la planetare (de 36) la un CX, la care ne chinuisem o jumatate de zi si stricasem 2 tubulare solide. omul potrivit cu scula potrivita, in 5 minute nu a avut ce face (nu exagerez cu nimic)

succes

Editat de draku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incalzeste usor blocul. poti folosi lampa de benzina sau un arzator pe gaz de la obor. tre sa ajungi in jur de 100 si ceva de grade. incearca si la cuptor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema pana la urma. Am aplicat metoda "daca nu merge cu un mops, incearca cu doua mopsuri" :huh: . A venit ticolino pe la mine cu motorul in portbagaj si cu mopsul pregatit, am adus si eu un "crocodiliu" de cleste si am fortzat amandoi. Partea buna a fost ca prezonul este destul de lung pe partea nefiletata, deci am avut unde sa strangem cu clestii. Si-a dat drumul prezonul, cu un "clantz" clasic si l-am scos fara probleme. Filetul era intact. Urmeaza o refacere a filetului din capatul celalalt (la strung, pentru a se putea continua spirele de pe partea buna), apoi ingroparea capului refacut in carter (aici lungimea filetului e mare, prinde si zona buna de filet si zona refacuta).

 

Motoarele in doi timpi sunt mai pretentioase la compresie cand e vorba de pornire ??? Simsonul meu avea garnitura de chiulasa impuscata, pufaia ca un balaur, nu mai tragea nici in viteza 1, DAR pornea si se tura in gol de toata frumusetzea. Voshod-ul nu mai vrea sa porneasca mai deloc. Are scanteie, are carburator nou si bun, nu stiu avansul daca poate "fugi" de la punct. Cat de "pretentios" e motorul in doi timpi vis-a-vis de compresie/avans (nu cu pretentia sa mearga bine, ci doar sa porneasca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2t nu e pretentios la compresie (vezi ALEKO caare a reusit sa mearga cu supapa de la decompresor in piston. din testele mele, daca apesi pe decompresor cam jumate fluiera ca toti dracii dar nu se opreste)

la avans - aici e problema daca nu e bine pus nu pleaca.

simtom:

avans mare: se simt lovituri in pedala (pedala te 'loveste' in talpa) daca nu e exagerat totusi porneste intr-un final

avans mic: se aud detonatii/pufaituri in toba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...