Sari la conținut

Probleme Carburatoare Shadow


_Blade_
 Share

Postări Recomandate

Deci sa va explic problema:

 

Cand vreau sa pornesc dimineata (relativ vreme rece afara) trag socul dar nu vrea sa porneasca. Pocneste un pic dar nu porneste. Trebuie sa o ajut un pic din acceleratie.Dupa ce porneste daca las acceleratia (socul fiind tras) moare. Singura modalitate sa incalzec un pic motorul este sa tin un pic acceleratia trasa si socul bagat. Altfel moare motorul.Precizez ca am desfacut carburatoarele, le-am curatat bine, sincronizat, suruburile de reglaj le-am deschis cum spune cartea 2 ture si un sfert. Tin sa spun ca dupa ce se incalzeste motorul merge bine, sta bine la relanti.

In mers , in frana de motor da ceva rateuri pe tobe (sunt gaurite, nu stiu daca are vre-o importanta). Si am si filtrul de aer schimbat cu unul K&N.

 

Daca aveti ceva sfaturi va rog ajutati-ma.

 

Am fost si la service la Honda Brasov dar baietii nu se pricepeau de loc si mai rau mi-au facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa va explic problema:

 

Cand vreau sa pornesc dimineata (relativ vreme rece afara) trag socul dar nu vrea sa porneasca. Pocneste un pic dar nu porneste. Trebuie sa o ajut un pic din acceleratie.Dupa ce porneste daca las acceleratia (socul fiind tras) moare. Singura modalitate sa incalzec un pic motorul este sa tin un pic acceleratia trasa si socul bagat. Altfel moare motorul.Precizez ca am desfacut carburatoarele, le-am curatat bine, sincronizat, suruburile de reglaj le-am deschis cum spune cartea 2 ture si un sfert. Tin sa spun ca dupa ce se incalzeste motorul merge bine, sta bine la relanti.

In mers , in frana de motor da ceva rateuri pe tobe (sunt gaurite, nu stiu daca are vre-o importanta). Si am si filtrul de aer schimbat cu unul K&N.

 

Daca aveti ceva sfaturi va rog ajutati-ma.

 

Am fost si la service la Honda Brasov dar baietii nu se pricepeau de loc si mai rau mi-au facut.

spune-mi daca socul ramane tras dupa ce il tragi sau intra singur inapoi usor.Daca ramane tras verifica daca isi face treaba si deschide ce trebuie in carburator.Mai verifica si bujiile si eventual schimba-le.Daca tot ai venit in bv puteai sa dai un semn si rezolvam noi cumva ca avem ceva baieti priceputi dar nu astia nu stau sa lucreze la reprezentante. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rateurile le da numai in decelerare. nu sunt foarte puternice. in rest motorul trage bine bine. filtrul de aer este nou.

 

bujiile sunt noi. socul ramane tras cand il trag.

 

uleiul nu are nici o importanta. e schimbat de 200 km motul 15W50 semisintetic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15W50 - inainte ce ai avut?

 

Aceeasi chestie am observat-o si eu - am avut un 10W40 - mergea totul ok...Acum am 15W50 - e mai vascos...a trebuit sa mai maresc putin relantiul ca sa mearga bine - inca e putin frig pentru acest ulei, dar nu am probleme cu socul. Motorul porneste din prima fara orice acceleratie. Rateurile mele sunt de la ture mari pe decelerare brusca si ca inca mai am benzina de 95, cand ar trebui sa am cu o cifra octanica mai mare.

 

Plus ca abia se incalzeste motorul...Umbla la relanti ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rateurile le da numai in decelerare. nu sunt foarte puternice. in rest motorul trage bine bine. filtrul de aer este nou.

 

bujiile sunt noi. socul ramane tras cand il trag.

 

uleiul nu are nici o importanta. e schimbat de 200 km motul 15W50 semisintetic

si a mea da rateuri deoarece am golit tobele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit aceeasi treaba la un cbr xx 1100.Totul se intimpla din cauza filtrului de aer. Ai lasat reglajul surubului de aer pentru filtru original. Da-i o tura in plus. Incerci cu o tura in plus si dupa ce te dai cu motoreta verifici bujiile si asa stii daca trebuie sa-i mai dai sau sa-i mai iei putin.

Editat de Vali M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi tu ai facut carburatoarele ca la carte? Din ce an este motocicleta. Daca schimbi filtrul de aer cu unul K&N trebuie modificat si la carburatoare. Sa stii ca ceea ce ti se intampla este din cauza aerului...iti baga benzina dar aer nu cat are nevoie si iti ineaca motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi tu ai facut carburatoarele ca la carte? Din ce an este motocicleta. Daca schimbi filtrul de aer cu unul K&N trebuie modificat si la carburatoare. Sa stii ca ceea ce ti se intampla este din cauza aerului...iti baga benzina dar aer nu cat are nevoie si iti ineaca motorul.

Cum sa se inece daca are un filtru de aer mai permisiv ,adica trece aer mai mult?

Rateuri in toba pe decelerare este cauza unui amestec sarac!

Cum a spus si mao-san amestecul se face pe color-tune, sau prin metoda caderi acceleratiei!

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, trebuie sa-i dai aer in plus. Daca ai la cine sa mergi sa-ti regleze aerul cu bujie transparenta e foarte bine daca nu...

Editat de Vali M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blade spui ca trebuie sa o ajuti la pornire din acceleratie, nu ai suficient aer la relanti. Reglajul original este facut pentru filtru de aer original. In momentul in care pui un filtru sport creste cantitatea de aer care intra in carburatoare. Ca sa intre trebuie sa-i dai din surubul de reglaj mai mult aer. Spun asta din proprie experienta. Daca ai la cine sa mergi sa regleze cu colortune iese treaba din prima, altfel o iei babeste.

Editat de Vali M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer nu prea influenteaza amestecul la relanti.Influenta lui e in sarcina pt debite mult mai mari de aer.

Cum bine s-a spus nr de ture initial e doar un punct de plecare in vederea efectuarii unui reglaj corect. (fiecare carb poate avea la reglajul final alt nr ture

Colortune e cea mai 'transparenta ' solutie posibila

Metoda "caderii relantiului " e mai mult decat Ok daca ai un tahometru sensibil (50 rpm sau mai putin) sau daca nu macar o ureche capabila sa sesizeze acele mici variatii

Daca nu coboara turatia la insurubarea surubului amestec carburatorul respectiv trebuie demontat si verificat daca nu e prea mare nivelul sau nu sunt decalibrate jiclerele relanti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer nu prea influenteaza amestecul la relanti.Influenta lui e in sarcina pt debite mult mai mari de aer.

Cum bine s-a spus nr de ture initial e doar un punct de plecare in vederea efectuarii unui reglaj corect. (fiecare carb poate avea la reglajul final alt nr ture

Colortune e cea mai 'transparenta ' solutie posibila

Metoda "caderii relantiului " e mai mult decat Ok daca ai un tahometru sensibil (50 rpm sau mai putin) sau daca nu macar o ureche capabila sa sesizeze acele mici variatii

Daca nu coboara turatia la insurubarea surubului amestec carburatorul respectiv trebuie demontat si verificat daca nu e prea mare nivelul sau nu sunt decalibrate jiclerele relanti

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...