Jarod Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Salutari. Am facut o revizie mai capitala la Minsku meu (ambielaj nou, piston, segmenti, cilindru alezat, carburator nou). Problema e ca dupa ce reusesc cu greu sa il pornesc se tureaza singur la relanti pana da sa iasa saracu piston afara.Precizez ca merge doar cu socu pus dupa ce porneste f greu. Am dedus ca trage aer fals pe undeva. Acum intrebarea mea: Cu ce ar trebui sa incep verificarea? Pe unde ar fi cea mai probabila varianta de intrare a aerului? Varianta cu carburatoru defect am inlaturat-o, pt ca am luat altu nou. Mai scuipa ceva (nu stiu exact ce e, ulei din carter, benzina amestecata cu ulei) pe la baza cilindrului, prin locul unde se imbina cale 2 parti ale motorului. O sa incerc remedierea problemei dupa ce imi comand un set de garnituri noi. Daca aveti un sfat...o solutie...v-ati mai intalnit cu asa ceva....va rog postati. Multumesc si Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Sal.. Ai inchis carterele bine? Siemeringurile de la ambielaj? Garniturile intre cilindru si carter, flansa carburator? Apoi gaurile filetate care strapung carterul! Verifica si daca subarul se inchide bine(pina jos), sa nu fie ceva sipe la reglajul cablului de acceleratie... Succes mai departe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Martie 26, 2008 Autor Share Postat Martie 26, 2008 Sal.. Ai inchis carterele bine? Siemeringurile de la ambielaj? Garniturile intre cilindru si carter, flansa carburator? Apoi gaurile filetate care strapung carterul! Verifica si daca subarul se inchide bine(pina jos), sa nu fie ceva sipe la reglajul cablului de acceleratie... Succes mai departe! Ms de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Salutari. Am facut o revizie mai capitala la Minsku meu (ambielaj nou, piston, segmenti, cilindru alezat, carburator nou). Problema e ca dupa ce reusesc cu greu sa il pornesc se tureaza singur la relanti pana da sa iasa saracu piston afara.Precizez ca merge doar cu socu pus dupa ce porneste f greu. Am dedus ca trage aer fals pe undeva. Acum intrebarea mea: Cu ce ar trebui sa incep verificarea? Pe unde ar fi cea mai probabila varianta de intrare a aerului? Varianta cu carburatoru defect am inlaturat-o, pt ca am luat altu nou. Mai scuipa ceva (nu stiu exact ce e, ulei din carter, benzina amestecata cu ulei) pe la baza cilindrului, prin locul unde se imbina cale 2 parti ale motorului. O sa incerc remedierea problemei dupa ce imi comand un set de garnituri noi. Daca aveti un sfat...o solutie...v-ati mai intalnit cu asa ceva....va rog postati. Multumesc si Asfalt uscat! pe acolo pe unde scuipa iti trage aerul fals..si eu am patit acelasi lucru la mobra si nu am schimbat garnitura ci am desfacut cilindrul si am pus silicon pe garnitura de la carter pe o parte si pe cealalta si in locul pe unde scuipa si a mers brici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 salve!! potzi sa vezi daca itzi trage aer fals pe la carter bagand benzina in carter cu clindrul scos si vezi da plage pe undeva iar la set ai gria ca garniturile de la cilindru si de la carburator safie ok, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Eu cand am facut RK la Voshod am pus un simering de alta dimensiune si tragea aer fals pe acolo. Ai grija ca simeringurile de pe ambielaj s-ar putea sa nu aiba aceeasi dimensiune si daca le-ai pus gresit pe acolo s-ar puea sa iti traga aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.