Sari la conținut

Aer Fals La Minsk


Jarod
 Share

Postări Recomandate

Salutari. Am facut o revizie mai capitala la Minsku meu (ambielaj nou, piston, segmenti, cilindru alezat, carburator nou). Problema e ca dupa ce reusesc cu greu sa il pornesc se tureaza singur la relanti pana da sa iasa saracu piston afara.Precizez ca merge doar cu socu pus dupa ce porneste f greu. Am dedus ca trage aer fals pe undeva.

 

Acum intrebarea mea: Cu ce ar trebui sa incep verificarea? Pe unde ar fi cea mai probabila varianta de intrare a aerului?

 

Varianta cu carburatoru defect am inlaturat-o, pt ca am luat altu nou.

Mai scuipa ceva (nu stiu exact ce e, ulei din carter, benzina amestecata cu ulei) pe la baza cilindrului, prin locul unde se imbina cale 2 parti ale motorului.

O sa incerc remedierea problemei dupa ce imi comand un set de garnituri noi.

Daca aveti un sfat...o solutie...v-ati mai intalnit cu asa ceva....va rog postati.

Multumesc si Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.. Ai inchis carterele bine? Siemeringurile de la ambielaj? Garniturile intre cilindru si carter, flansa carburator? Apoi gaurile filetate care strapung carterul! Verifica si daca subarul se inchide bine(pina jos), sa nu fie ceva sipe la reglajul cablului de acceleratie... Succes mai departe! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.. Ai inchis carterele bine? Siemeringurile de la ambielaj? Garniturile intre cilindru si carter, flansa carburator? Apoi gaurile filetate care strapung carterul! Verifica si daca subarul se inchide bine(pina jos), sa nu fie ceva sipe la reglajul cablului de acceleratie... Succes mai departe! ;)

 

Ms de ajutor! :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. Am facut o revizie mai capitala la Minsku meu (ambielaj nou, piston, segmenti, cilindru alezat, carburator nou). Problema e ca dupa ce reusesc cu greu sa il pornesc se tureaza singur la relanti pana da sa iasa saracu piston afara.Precizez ca merge doar cu socu pus dupa ce porneste f greu. Am dedus ca trage aer fals pe undeva.

 

Acum intrebarea mea: Cu ce ar trebui sa incep verificarea? Pe unde ar fi cea mai probabila varianta de intrare a aerului?

 

Varianta cu carburatoru defect am inlaturat-o, pt ca am luat altu nou.

Mai scuipa ceva (nu stiu exact ce e, ulei din carter, benzina amestecata cu ulei) pe la baza cilindrului, prin locul unde se imbina cale 2 parti ale motorului.

O sa incerc remedierea problemei dupa ce imi comand un set de garnituri noi.

Daca aveti un sfat...o solutie...v-ati mai intalnit cu asa ceva....va rog postati.

Multumesc si Asfalt uscat!

pe acolo pe unde scuipa iti trage aerul fals..si eu am patit acelasi lucru la mobra si nu am schimbat garnitura ci am desfacut cilindrul si am pus silicon pe garnitura de la carter pe o parte si pe cealalta si in locul pe unde scuipa si a mers brici... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve!!

 

 

potzi sa vezi daca itzi trage aer fals pe la carter bagand benzina in carter cu clindrul scos

si vezi da plage pe undeva iar la set ai gria ca garniturile de la cilindru si de la carburator safie ok,

 

 

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...