Sari la conținut

KTM 950 Super Enduro


Postări Recomandate

Noul :laugh: KTM 950 SUPER ENDURO :laugh: o sa fie prezentat in Erzberg la

 

data de 28-29 Mai

 

Ce bestieâŚâŚâŚâŚ motor derivat din bicilindricul LC8

 

:ok: 98 KW/8000rpm :ok:

 

Ce parere aveti nu e prea tare pt teren ? :D

 

:ok: :laugh: :laugh: :laugh: :hug: :ok: :ok: :) :ok:

post-7-1116323898_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Intr-adevar, pentru sosea si drumuri neasfaltate e o super-motocicleta :ok: ,

dar nu vad ce faci cu 200 de kile si 98 de caluti in teren...aderenta e prea mica pentru atata putere. Are avantaje pe nisipurile de la Dakar in ciuda greutatii dar....trebuie sa fii super-pilot sa o strunesti.Deocamdata vorbesc in necunostinta de cauza ca nu am avut inca prilejul sa ating un LC8, dar... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: a..stai asa ca de-abia acum ma prind.....aia 98 erau KW nu cai ca la varianta de strada... :ok: :D :laugh: :ok:

 

Rectific, nu imi mai dau cu parerea pt ca nici nu imi pot imagina ce poti face cu 135 de cai in teren. In afara de o herghelie frumoasa ca in westernuri :laugh: :laugh: sau un concurs de echitatie :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este o motocicleta inutila. De fapt trebuie vazut cate Kg are. Daca este peste 180 ... cea ce inclin sa cred ... ce potzi sa faci cu 135 de cai ... poate sa tractezi camioane, sa le scotzi din noroi. :laugh:.

Pentru hard enduro este prea grea, chiar foarte grea. Poate doar soft enduro. :laugh: dar pentr asta 950 adventure-rul era super OK.

 

Cred ca va ramane la stadiul de prototip. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda ... si eu cred ca e total razna sa te dai pe coclauri cu 135 de cai sub kur :laugh:

 

Insa, tinand cont ca tocmai am vazut azi in univers moto o aratare similara de la BMW (modelul HP2), cred ca lansarea unui astfel de model are o logica de business ce ne scapa noua momentan. Nu cred ca aruncau si BMW si KTM banii pe geam aiurea, doar sa arate ca se poate.

 

Hai sa asteptam putin ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La prima impresie e cam uratel sau mi se pare mie! :laugh:

numai la prima impresie..........................si eu cand am accesat poza nu mi so

 

parut nu stiu ce frumusete din cauza fetei, farului rotund de la motoarele naked.....

 

-------da ce furca spate are :laugh:

 

-------cred ca K-ul are 2 discuri pe fata

 

 

:ok: :ok: :D :ok: :laugh: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW este tare uratzel.

Sper spre binele lor sa fi pus motorul de 850 nu cel de 1200.

Daca shi asta cantareshte sub 180 ... :laugh:

 

Poate este gandita strategia celor doi constructori dar intrebarea ramane: pentru ce categorie de piatza construiesc aceste modele? ... ca sigur la hard enduro ... cu un 350 sau cu un 650 mergi fluierand pe langa ei cu toata herghelia lor cu tot.

 

Eu sincer nu vad rostul acestor modele :laugh: in afara de faptul ca vor fi cele mai rapide motoare de soft enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dibuim in curand si ratiunea economica:

Dece oare foarte multi isi iau un supersport pentru strada in loc de un sport-touring, desi 90% dintre ei nu vor ajunge vreodata pe un circuit ca sa-i si exploateze potentialul ?De ce prefera sa se dea jos de pe ea cu carcei dupa 100 km decat sa haleasca sute fara probleme pe un sport-touring ergonomic si gandit mai mult la capitolul comfort?De ce isi iau unii motor de un litru pentru oras? Pentu ca vor cea mai rea fiara...cea mai la moda, cea mai ...cea. Unii numesc fenomenul drept "fite", dar poti sa te .... in gustul omului? Mai ales daca e dispus sa sara si cu banii pt asta.

 

La fel, la clasa asta au vrut sa atinga "absolutul". Ganditi-va la fiara asta cu gume de strada,motor v2 dus la 135 CP ,geometrie si manevrabilitate de enduro, undeva sub 180 de kile la gol eventual si modificata supermoto. :laugh: THE ULTIMATE WEAPON. Wheelie-uri in orice treapta de viteza, cu posibilitatea ca daca o ridici prea brusc de pe loc poti face 3 tumbe peste cap in loc de una :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dibuim in curand si ratiunea economica:

Dece oare foarte multi isi iau un supersport pentru strada in loc de un sport-touring, desi  90% dintre ei nu vor ajunge vreodata pe un circuit ca sa-i si exploateze potentialul ?De ce prefera sa se dea jos de pe ea cu carcei dupa 100 km decat sa haleasca sute fara probleme pe un sport-touring ergonomic si gandit mai mult la capitolul comfort?De ce isi  iau unii  motor de un litru pentru oras? Pentu ca vor cea mai rea fiara...cea mai la moda, cea mai ...cea. Unii numesc fenomenul drept "fite", dar poti sa te .... in gustul omului? Mai ales daca e dispus sa  sara si cu banii pt asta.

 

La fel, la clasa asta au vrut sa atinga "absolutul". Ganditi-va la fiara asta cu gume de strada,motor v2 dus la  135 CP ,geometrie si manevrabilitate  de enduro, undeva sub 180 de kile la gol  eventual si modificata supermoto.  :laugh: THE ULTIMATE WEAPON. Wheelie-uri in orice treapta de viteza, cu posibilitatea ca daca o ridici prea brusc de pe loc poti face 3 tumbe peste cap in loc de una :ok:

Daca e bani de ce nu! Din pacate nu e bani! :ok: Bafta! :laugh: si cum zicea cineva pe aici pe forum "cumparati diavoli tazmanieni fratilor!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu eram ala care va indemna la DIAVOLI TAZMANIENI si inca va mai indemn.

Nu va cumparati motociclete sa va tina 20 de ani!!!

Tehnica avanseaza rapid, deci.... putin si foarte bun. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A inceput lupta la Erzberg

In superspeciala din prima zi Sala, calare pe un 950 SuperEnduro a iesit pe primul loc la categoria 2 cilindri in fata lui Pfeifer care calarea noul BMW HP2 la numai .... o secunda :makeout:

http://www.ktm.at/frameset.asp?language=2

E de urmarit ce se intampla tot weekendul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu eram ala care va indemna la DIAVOLI TAZMANIENI si inca va mai indemn.

Nu va cumparati motociclete sa va tina 20 de ani!!!

Tehnica avanseaza rapid, deci.... putin si foarte bun. :ok:

Scuze maestre ca nu am retinut. Cred ca chiar pe mine ma indemnai intr-un topic mai vechi. :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a stat ceasul cand l-am vazut pe baiatul ala ca incearca sa urce panta, se prinde ca nu ajunge in varf si intoarce foarte natural pe panta aia super inclianta si plina de pietris ... :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A inceput lupta la Erzberg

In superspeciala din prima zi Sala, calare pe un 950 SuperEnduro a iesit pe primul loc la categoria 2 cilindri in fata lui Pfeifer care calarea noul BMW HP2 la numai .... o secunda  :makeout:

http://www.ktm.at/frameset.asp?language=2

E de urmarit ce se intampla tot weekendul

Hmmm! ... prima runda bate KTM, sa vedem mai incolo ... si de ce conduce Pfeifer HP2-ul, in UM era dat ca pilot oficial un finlandez, nu am retinut numele, sorry ...

 

Interesant acest duel al gigantilor ... si totusi, un boxer la cross? strange ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
revenind la Erzberg ...

daca vreti sa vedeti maiestrie si aveti "tzeava" tare de net uitati-va la filmuletzul de prezentare de aici (visitation tour, approx 25 Mb)

http://www.erzberg.at/__C1256EFC003F93A2.n...C1?OpenDocument

al doilea filmuletz, cel cu urcusuri si coborasuri este absolut demential. incepe sa-mi para rau ca am dat ktm-ul, dar oricum cu 125-ul meu in 2t nu puteam fgace asa ceva, sper ca in viitor sa revin si eu la enduro cu ceva mai capabil si sa nu uit ce am invatat de la 125lc2

 

nici al treilea filmuletz nu e mai prejos dar asta nu prea mai e enduro, cel putin nu in viziunea mea

Editat de neamih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Austria

 

Live results - S2 - Time Practice

 

Pos Nr Rider Bike Bestlaptime in lap Diff. First Diff. Prev. Tot. Laps Lastlaptime

- 1 75 Chambon, Boris KTM 0:58.170 19 0:00.000 0:00.000 21 0:58.230

- 2 5 Bolley, FrĂŠdĂŠric Aprilia 0:58.283 21 0:00.113 0:00.113 22 4:32.994

- 3 4 Chareyre, Adrien Husqvarna 0:58.548 18 0:00.378 0:00.265 23 0:58.963

- 4 1 Giraudo, Jerome Aprilia 0:59.002 22 0:00.832 0:00.454 26 1:00.142

- 5 121 Beltrami, Massimo Honda 0:59.106 16 0:00.936 0:00.104 24 1:00.980

- 6 18 Carlsson, Johan Yamaha 0:59.127 18 0:00.957 0:00.021 23 2:13.276

- 7 100 Seel, Eddy Husqvarna 0:59.154 9 0:00.984 0:00.027 21 1:59.233

- 8 11 Gozzini, Davide Husqvarna 0:59.166 16 0:00.996 0:00.012 18 0:59.736

- 9 9 Baraccani, Robert TM 0:59.192 19 0:01.022 0:00.026 21 1:13.266

- 10 2 Verderosa, Massimo Honda 0:59.309 16 0:01.139 0:00.117 20 0:59.726

- 11 10 Boano, Ivan Suzuki 0:59.318 14 0:01.148 0:00.009 29 2:03.002

- 12 41 Fiorentino, Frederic Honda 0:59.466 17 0:01.296 0:00.148 25 1:00.116

- 13 28 Pignotti, Attilio Honda 0:59.472 16 0:01.302 0:00.006 22 1:00.445

- 14 26 Winstanley, Matthew KTM 0:59.491 12 0:01.321 0:00.019 25 1:00.403

- 15 17 Vorlicek, Petr Suzuki 0:59.687 17 0:01.517 0:00.196 24 0:59.957

- 16 16 Bartolini, Andrea Yamaha 0:59.705 18 0:01.535 0:00.018 25 0:59.864

- 17 31 Blot, Stephane Yamaha 0:59.711 22 0:01.541 0:00.006 24 0:59.880

- 18 8 Girolami, Simone KTM 0:59.791 21 0:01.621 0:00.080 24 5:21.108

- 19 15 Godfroid, Thierry Kawasaki 0:59.887 20 0:01.717 0:00.096 28 1:00.850

- 20 45 Fraikin, Marc KTM 0:59.901 18 0:01.731 0:00.014 30 1:00.490

- 21 891 Parker, Trampas Honda 0:59.951 9 0:01.781 0:00.050 18 1:00.528

- 22 14 Chareyre, Thomas Husqvarna 1:00.124 24 0:01.954 0:00.173 26 1:00.496

- 23 29 Gaspardone, Paolo Honda 1:00.248 15 0:02.078 0:00.124 29 1:21.248

- 24 35 Reiter, Wilfried KTM 1:00.283 16 0:02.113 0:00.035 23 1:00.799

- 25 12 Gaillard, Jean-Marc Honda 1:00.300 28 0:02.130 0:00.017 31 1:00.724

- 26 58 Ackerl, Christian Honda 1:00.301 15 0:02.131 0:00.001 25 1:00.926

- 27 37 Ravaglia, Christian Suzuki 1:00.338 20 0:02.168 0:00.037 25 1:00.595

- 28 27 Rispoli, Graziano Honda 1:00.459 18 0:02.289 0:00.121 26 1:02.279

- 29 51 Resch, Roland KTM 1:00.461 11 0:02.291 0:00.002 25 1:07.673

- 30 50 Cannistraro, Michele Husaberg 1:01.296 13 0:03.126 0:00.835 21 1:01.862

- 31 47 Thiebault, Alexandre Terramodena 1:04.075 4 0:05.905 0:02.779 5 1:07.606

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Session finished

 

Pos Nr Rider Bike Bestlaptime in lap Diff. First Diff. Prev. Tot. Laps Lastlaptime

- 1 1 van den Bosch, Thierry KTM 0:57.182 12 0:00.000 0:00.000 12 0:57.182

- 2 12 Hiemer, Bernd KTM 0:57.696 19 0:00.514 0:00.514 20 0:58.216

- 3 3 Delepine, Gerald Husqvarna 0:57.833 21 0:00.651 0:00.137 23 0:58.219

- 4 5 Lazzarini, Ivan Husqvarna 0:57.927 19 0:00.745 0:00.094 22 1:14.157

- 5 21 Iddon, Christian Husaberg 0:58.157 24 0:00.975 0:00.230 28 1:03.061

- 6 8 Lecoanet, Fabrice Aprilia 0:58.433 18 0:01.251 0:00.276 23 1:00.440

- 7 37 Bertrand, Christophe KTM 0:58.632 24 0:01.450 0:00.199 25 1:19.585

- 8 61 Bidart, Sylvain Honda 0:58.639 10 0:01.457 0:00.007 22 1:41.597

- 9 7 Bartolini, Valter TM 0:58.749 13 0:01.567 0:00.110 26 0:59.526

- 10 4 Manzo, Max Aprilia 0:58.772 11 0:01.590 0:00.023 21 0:59.752

- 11 9 Goetz, Marcel KTM 0:58.946 12 0:01.764 0:00.174 19 1:00.414

- 12 22 Testu, Maxim Husqvarna 0:58.998 17 0:01.816 0:00.052 23 1:11.916

- 13 60 Warren, Samuel David Husaberg 0:59.200 25 0:02.018 0:00.202 27 0:59.459

- 14 88 Mariani, Lorenzo KTM 0:59.246 10 0:02.064 0:00.046 22 1:00.705

- 15 53 Maxwald, Hannes KTM 0:59.295 14 0:02.113 0:00.049 22 0:59.790

- 16 64 Hiemer, Daniel KTM 0:59.452 20 0:02.270 0:00.157 24 1:16.182

- 17 59 Schruf, Johann Yamaha 0:59.559 21 0:02.377 0:00.107 23 0:59.828

- 18 34 Lind, Martin Husaberg 0:59.695 14 0:02.513 0:00.136 30 0:59.920

- 19 30 Meddizza, Cristiano KTM 0:59.931 17 0:02.749 0:00.236 27 1:03.680

- 20 13 Kvasnicka, Jan Husqvarna 1:00.224 18 0:03.042 0:00.293 25 1:01.785

- 21 44 Pes, Lorenzo Husaberg 1:00.428 13 0:03.246 0:00.204 19 1:01.032

- 22 40 Uccellini, Luca KTM 1:00.996 23 0:03.814 0:00.568 25 1:01.606

- 23 65 Laimbacher, Urnan KTM 1:01.266 8 0:04.084 0:00.270 19 1:01.637

- 24 27 Bougelet, Eric KTM 1:01.485 20 0:04.303 0:00.219 21 1:02.872

- 25 26 Cullino, Cristano Yamaha 1:01.700 13 0:04.518 0:00.215 23 1:01.847

- 26 54 Pozzi, Andrea Honda 1:01.754 22 0:04.572 0:00.054 26 1:36.059

- 27 36 Poncin, Geoffry Honda 1:02.927 17 0:05.745 0:01.173 27 1:03.458

- 28 84 Fiorucci, Fabrizio Honda 1:03.980 10 0:06.798 0:01.053 22 1:03.993

- 29 16 Havel, Michal Suzuki 1:04.159 23 0:06.977 0:00.179 23 1:04.159

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...