Loris Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Noul KTM 950 SUPER ENDURO o sa fie prezentat in Erzberg la data de 28-29 Mai Ce bestieâŚâŚâŚâŚ motor derivat din bicilindricul LC8 98 KW/8000rpm Ce parere aveti nu e prea tare pt teren ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Intr-adevar, pentru sosea si drumuri neasfaltate e o super-motocicleta , dar nu vad ce faci cu 200 de kile si 98 de caluti in teren...aderenta e prea mica pentru atata putere. Are avantaje pe nisipurile de la Dakar in ciuda greutatii dar....trebuie sa fii super-pilot sa o strunesti.Deocamdata vorbesc in necunostinta de cauza ca nu am avut inca prilejul sa ating un LC8, dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 nu cred ca e prea tare, insa cu siguranta ca cei 135 cai se vor simtii cu totul diferit fata de orice alta motocicleta de pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 a..stai asa ca de-abia acum ma prind.....aia 98 erau KW nu cai ca la varianta de strada... Rectific, nu imi mai dau cu parerea pt ca nici nu imi pot imagina ce poti face cu 135 de cai in teren. In afara de o herghelie frumoasa ca in westernuri sau un concurs de echitatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Cred ca este o motocicleta inutila. De fapt trebuie vazut cate Kg are. Daca este peste 180 ... cea ce inclin sa cred ... ce potzi sa faci cu 135 de cai ... poate sa tractezi camioane, sa le scotzi din noroi. . Pentru hard enduro este prea grea, chiar foarte grea. Poate doar soft enduro. dar pentr asta 950 adventure-rul era super OK. Cred ca va ramane la stadiul de prototip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 mda ... si eu cred ca e total razna sa te dai pe coclauri cu 135 de cai sub kur Insa, tinand cont ca tocmai am vazut azi in univers moto o aratare similara de la BMW (modelul HP2), cred ca lansarea unui astfel de model are o logica de business ce ne scapa noua momentan. Nu cred ca aruncau si BMW si KTM banii pe geam aiurea, doar sa arate ca se poate. Hai sa asteptam putin ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Mai 17, 2005 Autor Share Postat Mai 17, 2005 in momentul de fata nu prea se gasesc date despre BESTIA asta dar dupa cum apreciez eu dupa poza are sub 160 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Ete si bmw-u! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 La prima impresie e cam uratel sau mi se pare mie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Mai 18, 2005 Autor Share Postat Mai 18, 2005 La prima impresie e cam uratel sau mi se pare mie! numai la prima impresie..........................si eu cand am accesat poza nu mi so parut nu stiu ce frumusete din cauza fetei, farului rotund de la motoarele naked..... -------da ce furca spate are -------cred ca K-ul are 2 discuri pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Mai 18, 2005 Share Postat Mai 18, 2005 BMW este tare uratzel. Sper spre binele lor sa fi pus motorul de 850 nu cel de 1200. Daca shi asta cantareshte sub 180 ... Poate este gandita strategia celor doi constructori dar intrebarea ramane: pentru ce categorie de piatza construiesc aceste modele? ... ca sigur la hard enduro ... cu un 350 sau cu un 650 mergi fluierand pe langa ei cu toata herghelia lor cu tot. Eu sincer nu vad rostul acestor modele in afara de faptul ca vor fi cele mai rapide motoare de soft enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 18, 2005 Share Postat Mai 18, 2005 Dibuim in curand si ratiunea economica: Dece oare foarte multi isi iau un supersport pentru strada in loc de un sport-touring, desi 90% dintre ei nu vor ajunge vreodata pe un circuit ca sa-i si exploateze potentialul ?De ce prefera sa se dea jos de pe ea cu carcei dupa 100 km decat sa haleasca sute fara probleme pe un sport-touring ergonomic si gandit mai mult la capitolul comfort?De ce isi iau unii motor de un litru pentru oras? Pentu ca vor cea mai rea fiara...cea mai la moda, cea mai ...cea. Unii numesc fenomenul drept "fite", dar poti sa te .... in gustul omului? Mai ales daca e dispus sa sara si cu banii pt asta. La fel, la clasa asta au vrut sa atinga "absolutul". Ganditi-va la fiara asta cu gume de strada,motor v2 dus la 135 CP ,geometrie si manevrabilitate de enduro, undeva sub 180 de kile la gol eventual si modificata supermoto. THE ULTIMATE WEAPON. Wheelie-uri in orice treapta de viteza, cu posibilitatea ca daca o ridici prea brusc de pe loc poti face 3 tumbe peste cap in loc de una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Mai 19, 2005 Share Postat Mai 19, 2005 Dibuim in curand si ratiunea economica: Dece oare foarte multi isi iau un supersport pentru strada in loc de un sport-touring, desi 90% dintre ei nu vor ajunge vreodata pe un circuit ca sa-i si exploateze potentialul ?De ce prefera sa se dea jos de pe ea cu carcei dupa 100 km decat sa haleasca sute fara probleme pe un sport-touring ergonomic si gandit mai mult la capitolul comfort?De ce isi iau unii motor de un litru pentru oras? Pentu ca vor cea mai rea fiara...cea mai la moda, cea mai ...cea. Unii numesc fenomenul drept "fite", dar poti sa te .... in gustul omului? Mai ales daca e dispus sa sara si cu banii pt asta. La fel, la clasa asta au vrut sa atinga "absolutul". Ganditi-va la fiara asta cu gume de strada,motor v2 dus la 135 CP ,geometrie si manevrabilitate de enduro, undeva sub 180 de kile la gol eventual si modificata supermoto. THE ULTIMATE WEAPON. Wheelie-uri in orice treapta de viteza, cu posibilitatea ca daca o ridici prea brusc de pe loc poti face 3 tumbe peste cap in loc de una Daca e bani de ce nu! Din pacate nu e bani! Bafta! si cum zicea cineva pe aici pe forum "cumparati diavoli tazmanieni fratilor!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Mai 23, 2005 Share Postat Mai 23, 2005 Eu eram ala care va indemna la DIAVOLI TAZMANIENI si inca va mai indemn. Nu va cumparati motociclete sa va tina 20 de ani!!! Tehnica avanseaza rapid, deci.... putin si foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 27, 2005 Share Postat Mai 27, 2005 A inceput lupta la Erzberg In superspeciala din prima zi Sala, calare pe un 950 SuperEnduro a iesit pe primul loc la categoria 2 cilindri in fata lui Pfeifer care calarea noul BMW HP2 la numai .... o secunda http://www.ktm.at/frameset.asp?language=2 E de urmarit ce se intampla tot weekendul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Mai 27, 2005 Share Postat Mai 27, 2005 Eu eram ala care va indemna la DIAVOLI TAZMANIENI si inca va mai indemn.Nu va cumparati motociclete sa va tina 20 de ani!!! Tehnica avanseaza rapid, deci.... putin si foarte bun. Scuze maestre ca nu am retinut. Cred ca chiar pe mine ma indemnai intr-un topic mai vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 revenind la Erzberg ... daca vreti sa vedeti maiestrie si aveti "tzeava" tare de net uitati-va la filmuletzul de prezentare de aici (visitation tour, approx 25 Mb) http://www.erzberg.at/__C1256EFC003F93A2.n...C1?OpenDocument Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iunie 1, 2005 Autor Share Postat Iunie 1, 2005 revenind la Erzberg ...daca vreti sa vedeti maiestrie si aveti "tzeava" tare de net uitati-va la filmuletzul de prezentare de aici (visitation tour, approx 25 Mb) http://www.erzberg.at/__C1256EFC003F93A2.n...C1?OpenDocument Vazut Placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 2, 2005 Share Postat Iunie 2, 2005 mi-a stat ceasul cand l-am vazut pe baiatul ala ca incearca sa urce panta, se prinde ca nu ajunge in varf si intoarce foarte natural pe panta aia super inclianta si plina de pietris ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doncristi Postat Iunie 2, 2005 Share Postat Iunie 2, 2005 Sunt beton filmele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Iunie 2, 2005 Share Postat Iunie 2, 2005 A inceput lupta la ErzbergIn superspeciala din prima zi Sala, calare pe un 950 SuperEnduro a iesit pe primul loc la categoria 2 cilindri in fata lui Pfeifer care calarea noul BMW HP2 la numai .... o secunda http://www.ktm.at/frameset.asp?language=2 E de urmarit ce se intampla tot weekendul Hmmm! ... prima runda bate KTM, sa vedem mai incolo ... si de ce conduce Pfeifer HP2-ul, in UM era dat ca pilot oficial un finlandez, nu am retinut numele, sorry ... Interesant acest duel al gigantilor ... si totusi, un boxer la cross? strange ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 (editat) revenind la Erzberg ...daca vreti sa vedeti maiestrie si aveti "tzeava" tare de net uitati-va la filmuletzul de prezentare de aici (visitation tour, approx 25 Mb) http://www.erzberg.at/__C1256EFC003F93A2.n...C1?OpenDocument al doilea filmuletz, cel cu urcusuri si coborasuri este absolut demential. incepe sa-mi para rau ca am dat ktm-ul, dar oricum cu 125-ul meu in 2t nu puteam fgace asa ceva, sper ca in viitor sa revin si eu la enduro cu ceva mai capabil si sa nu uit ce am invatat de la 125lc2 nici al treilea filmuletz nu e mai prejos dar asta nu prea mai e enduro, cel putin nu in viziunea mea Editat Iunie 14, 2005 de neamih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Iunie 15, 2005 Share Postat Iunie 15, 2005 Super misto! Super meseriasi! Eu fiind incepator sunt cu adevarat impresionat de baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iunie 18, 2005 Autor Share Postat Iunie 18, 2005 Austria Live results - S2 - Time Practice Pos Nr Rider Bike Bestlaptime in lap Diff. First Diff. Prev. Tot. Laps Lastlaptime - 1 75 Chambon, Boris KTM 0:58.170 19 0:00.000 0:00.000 21 0:58.230 - 2 5 Bolley, FrĂŠdĂŠric Aprilia 0:58.283 21 0:00.113 0:00.113 22 4:32.994 - 3 4 Chareyre, Adrien Husqvarna 0:58.548 18 0:00.378 0:00.265 23 0:58.963 - 4 1 Giraudo, Jerome Aprilia 0:59.002 22 0:00.832 0:00.454 26 1:00.142 - 5 121 Beltrami, Massimo Honda 0:59.106 16 0:00.936 0:00.104 24 1:00.980 - 6 18 Carlsson, Johan Yamaha 0:59.127 18 0:00.957 0:00.021 23 2:13.276 - 7 100 Seel, Eddy Husqvarna 0:59.154 9 0:00.984 0:00.027 21 1:59.233 - 8 11 Gozzini, Davide Husqvarna 0:59.166 16 0:00.996 0:00.012 18 0:59.736 - 9 9 Baraccani, Robert TM 0:59.192 19 0:01.022 0:00.026 21 1:13.266 - 10 2 Verderosa, Massimo Honda 0:59.309 16 0:01.139 0:00.117 20 0:59.726 - 11 10 Boano, Ivan Suzuki 0:59.318 14 0:01.148 0:00.009 29 2:03.002 - 12 41 Fiorentino, Frederic Honda 0:59.466 17 0:01.296 0:00.148 25 1:00.116 - 13 28 Pignotti, Attilio Honda 0:59.472 16 0:01.302 0:00.006 22 1:00.445 - 14 26 Winstanley, Matthew KTM 0:59.491 12 0:01.321 0:00.019 25 1:00.403 - 15 17 Vorlicek, Petr Suzuki 0:59.687 17 0:01.517 0:00.196 24 0:59.957 - 16 16 Bartolini, Andrea Yamaha 0:59.705 18 0:01.535 0:00.018 25 0:59.864 - 17 31 Blot, Stephane Yamaha 0:59.711 22 0:01.541 0:00.006 24 0:59.880 - 18 8 Girolami, Simone KTM 0:59.791 21 0:01.621 0:00.080 24 5:21.108 - 19 15 Godfroid, Thierry Kawasaki 0:59.887 20 0:01.717 0:00.096 28 1:00.850 - 20 45 Fraikin, Marc KTM 0:59.901 18 0:01.731 0:00.014 30 1:00.490 - 21 891 Parker, Trampas Honda 0:59.951 9 0:01.781 0:00.050 18 1:00.528 - 22 14 Chareyre, Thomas Husqvarna 1:00.124 24 0:01.954 0:00.173 26 1:00.496 - 23 29 Gaspardone, Paolo Honda 1:00.248 15 0:02.078 0:00.124 29 1:21.248 - 24 35 Reiter, Wilfried KTM 1:00.283 16 0:02.113 0:00.035 23 1:00.799 - 25 12 Gaillard, Jean-Marc Honda 1:00.300 28 0:02.130 0:00.017 31 1:00.724 - 26 58 Ackerl, Christian Honda 1:00.301 15 0:02.131 0:00.001 25 1:00.926 - 27 37 Ravaglia, Christian Suzuki 1:00.338 20 0:02.168 0:00.037 25 1:00.595 - 28 27 Rispoli, Graziano Honda 1:00.459 18 0:02.289 0:00.121 26 1:02.279 - 29 51 Resch, Roland KTM 1:00.461 11 0:02.291 0:00.002 25 1:07.673 - 30 50 Cannistraro, Michele Husaberg 1:01.296 13 0:03.126 0:00.835 21 1:01.862 - 31 47 Thiebault, Alexandre Terramodena 1:04.075 4 0:05.905 0:02.779 5 1:07.606 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iunie 18, 2005 Autor Share Postat Iunie 18, 2005 Session finished Pos Nr Rider Bike Bestlaptime in lap Diff. First Diff. Prev. Tot. Laps Lastlaptime - 1 1 van den Bosch, Thierry KTM 0:57.182 12 0:00.000 0:00.000 12 0:57.182 - 2 12 Hiemer, Bernd KTM 0:57.696 19 0:00.514 0:00.514 20 0:58.216 - 3 3 Delepine, Gerald Husqvarna 0:57.833 21 0:00.651 0:00.137 23 0:58.219 - 4 5 Lazzarini, Ivan Husqvarna 0:57.927 19 0:00.745 0:00.094 22 1:14.157 - 5 21 Iddon, Christian Husaberg 0:58.157 24 0:00.975 0:00.230 28 1:03.061 - 6 8 Lecoanet, Fabrice Aprilia 0:58.433 18 0:01.251 0:00.276 23 1:00.440 - 7 37 Bertrand, Christophe KTM 0:58.632 24 0:01.450 0:00.199 25 1:19.585 - 8 61 Bidart, Sylvain Honda 0:58.639 10 0:01.457 0:00.007 22 1:41.597 - 9 7 Bartolini, Valter TM 0:58.749 13 0:01.567 0:00.110 26 0:59.526 - 10 4 Manzo, Max Aprilia 0:58.772 11 0:01.590 0:00.023 21 0:59.752 - 11 9 Goetz, Marcel KTM 0:58.946 12 0:01.764 0:00.174 19 1:00.414 - 12 22 Testu, Maxim Husqvarna 0:58.998 17 0:01.816 0:00.052 23 1:11.916 - 13 60 Warren, Samuel David Husaberg 0:59.200 25 0:02.018 0:00.202 27 0:59.459 - 14 88 Mariani, Lorenzo KTM 0:59.246 10 0:02.064 0:00.046 22 1:00.705 - 15 53 Maxwald, Hannes KTM 0:59.295 14 0:02.113 0:00.049 22 0:59.790 - 16 64 Hiemer, Daniel KTM 0:59.452 20 0:02.270 0:00.157 24 1:16.182 - 17 59 Schruf, Johann Yamaha 0:59.559 21 0:02.377 0:00.107 23 0:59.828 - 18 34 Lind, Martin Husaberg 0:59.695 14 0:02.513 0:00.136 30 0:59.920 - 19 30 Meddizza, Cristiano KTM 0:59.931 17 0:02.749 0:00.236 27 1:03.680 - 20 13 Kvasnicka, Jan Husqvarna 1:00.224 18 0:03.042 0:00.293 25 1:01.785 - 21 44 Pes, Lorenzo Husaberg 1:00.428 13 0:03.246 0:00.204 19 1:01.032 - 22 40 Uccellini, Luca KTM 1:00.996 23 0:03.814 0:00.568 25 1:01.606 - 23 65 Laimbacher, Urnan KTM 1:01.266 8 0:04.084 0:00.270 19 1:01.637 - 24 27 Bougelet, Eric KTM 1:01.485 20 0:04.303 0:00.219 21 1:02.872 - 25 26 Cullino, Cristano Yamaha 1:01.700 13 0:04.518 0:00.215 23 1:01.847 - 26 54 Pozzi, Andrea Honda 1:01.754 22 0:04.572 0:00.054 26 1:36.059 - 27 36 Poncin, Geoffry Honda 1:02.927 17 0:05.745 0:01.173 27 1:03.458 - 28 84 Fiorucci, Fabrizio Honda 1:03.980 10 0:06.798 0:01.053 22 1:03.993 - 29 16 Havel, Michal Suzuki 1:04.159 23 0:06.977 0:00.179 23 1:04.159 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.