suzuki_pill Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 am cumparat recent un k4 si merge la relanti de parca ar fii schiop adica nu merge rotund dewloc ,turatia e de 900-1000 rpm in rest cum il turez putin merge perfect si trage la drum excelent ,am observat ca e schimbat filtru de aer e pus dinala sport sa fie oare asta cauza?are si evacuarea sport java script:emoticon('', 'smid_49') Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RKT Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 (editat) am cumparat recent un k4 si merge la relanti de parca ar fii schiop adica nu merge rotund dewloc ,turatia e de 900-1000 rpm in rest cum il turez putin merge perfect si trage la drum excelent ,am observat ca e schimbat filtru de aer e pus dinala sport sa fie oare asta cauza?are si evacuarea sport java script:emoticon('', 'smid_49') 900 -1000 e cam putin! Da-i relantiul mai sus, undeva pe la 1300! Eu asa am la k6 si merge perfect! Si am si toba si filtru sport, fara Power comander! Deci nu au astea legatura! Bafta Editat Aprilie 2, 2008 de RKT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 am cumparat recent un k4 si merge la relanti de parca ar fii schiop adica nu merge rotund dewloc ,turatia e de 900-1000 rpm in rest cum il turez putin merge perfect si trage la drum excelent ,am observat ca e schimbat filtru de aer e pus dinala sport sa fie oare asta cauza?are si evacuarea sport java script:emoticon('', 'smid_49') Relantiul mai sus asa cum a zis RKT,si daca nu verifica sincronizarea injectiei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Eu zic ca 1100 e suficient. Daca tot face fitze, poate e cazul sa schimbi bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Relantiul mai sus asa cum a zis RKT,si daca nu verifica sincronizarea injectiei! Raspuns corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 am cumparat recent un k4 si merge la relanti de parca ar fii schiop adica nu merge rotund dewloc ,turatia e de 900-1000 rpm in rest cum il turez putin merge perfect si trage la drum excelent ,am observat ca e schimbat filtru de aer e pus dinala sport sa fie oare asta cauza?are si evacuarea sport java script:emoticon('', 'smid_49') Nu-l duce prea sus la relanti ca se prea poate ca la vara sa-ti fiarba apa in radiator... Yo's patit cu Busa... niste priceputi...au zis tine-l la 1300rpm... ca-i bine... si iti incarca bateria...si bla bla bla... la drum de Bucuresti vara, cu 30grade afara... m-am trezit ca nu mai facea radiatorul fata la racire... 1000-1100max ca sa nu ai probleme... vezi de curata un pic injectoarele ca poate ai tras vreun goz' daca nu du-te de fai o diagnoza sau schimba-i bujiile... daca e cazul... da nu cred...daca trage bine la drum... asta e a mea parere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.