Sari la conținut

Gsx R 1000 K4 Mers Inegal La Relanti


Postări Recomandate

am cumparat recent un k4 si merge la relanti de parca ar fii schiop adica nu merge rotund dewloc ,turatia e de 900-1000 rpm in rest cum il turez putin merge perfect si trage la drum excelent ,am observat ca e schimbat filtru de aer e pus dinala sport sa fie oare asta cauza?are si evacuarea sport :( :ok: java script:emoticon(':ok:', 'smid_49')

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat recent un k4 si merge la relanti de parca ar fii schiop adica nu merge rotund dewloc ,turatia e de 900-1000 rpm in rest cum il turez putin merge perfect si trage la drum excelent ,am observat ca e schimbat filtru de aer e pus dinala sport sa fie oare asta cauza?are si evacuarea sport :( :ok: java script:emoticon(':ok:', 'smid_49')

:moto:

900 -1000 e cam putin! Da-i relantiul mai sus, undeva pe la 1300! Eu asa am la k6 si merge perfect! Si am si toba si filtru sport, fara Power comander! Deci nu au astea legatura! Bafta Editat de RKT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat recent un k4 si merge la relanti de parca ar fii schiop adica nu merge rotund dewloc ,turatia e de 900-1000 rpm in rest cum il turez putin merge perfect si trage la drum excelent ,am observat ca e schimbat filtru de aer e pus dinala sport sa fie oare asta cauza?are si evacuarea sport :( :ok: java script:emoticon(':ok:', 'smid_49')

:moto:

Relantiul mai sus asa cum a zis RKT,si daca nu verifica sincronizarea injectiei! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat recent un k4 si merge la relanti de parca ar fii schiop adica nu merge rotund dewloc ,turatia e de 900-1000 rpm in rest cum il turez putin merge perfect si trage la drum excelent ,am observat ca e schimbat filtru de aer e pus dinala sport sa fie oare asta cauza?are si evacuarea sport :( :ok: java script:emoticon(':ok:', 'smid_49')

:moto:

Nu-l duce prea sus la relanti ca se prea poate ca la vara sa-ti fiarba apa in radiator... Yo's patit cu Busa...

niste priceputi...au zis tine-l la 1300rpm... ca-i bine... si iti incarca bateria...si bla bla bla... la drum de Bucuresti vara, cu 30grade afara... m-am trezit ca nu mai facea radiatorul fata la racire... 1000-1100max

ca sa nu ai probleme... vezi de curata un pic injectoarele ca poate ai tras vreun goz' daca nu du-te de fai o diagnoza sau schimba-i bujiile... daca e cazul... da nu cred...daca trage bine la drum... asta e a mea parere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...