maryus Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 (editat) La 13.30 o motocicleta cross de la BGS a fost doborata de catre un VW Transporter. Se pare ca motociclistul a vrut sa depaseasca pe dreapta. A fost luat de salvare BGS, evident. Am deschis acest topic cu speranta ca nu va fi aspru criticata depasirea pe dreapta, de care eu adesea chiar abuzez. Editat Aprilie 10, 2008 de maryus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 intr-adevar, am oprit si eu la putin timp, motociclistul fuse` luat de ammbulanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xander Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 motociclistu e cel din picioare, nu? bine e ca e ok. iar depasirea pe dreapta e ceva f periculos pt ca soferii nu se uita in dreapta nici cand schimba banda, de o eschiva de 1 m nu mai vb... multi au pus-o asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat Aprilie 10, 2008 Autor Share Postat Aprilie 10, 2008 (editat) motociclistu e cel din picioare, nu? bine e ca e ok. iar depasirea pe dreapta e ceva f periculos pt ca soferii nu se uita in dreapta nici cand schimba banda, de o eschiva de 1 m nu mai vb... multi au pus-o asa. nu...motociclistul nu mai era "pe picioare", fusese luat de salvare cu ceva dureri la incheieturi. Cel din picioare era vreun coleg venit cu un RR tot de BGS. In ceea ce priveste depasirea pe dreapta, cred ca dc privesti o strada din elicopter cu blocaj de trafic pe ea poti observa cu usurinta ca shoferii lasa, in mod inconstient cred, cel mai larg spatiu pe dreapta, asa ca pt un motociclist devine usor sa depasasca coloana pe langa bordura. Acum daca deschide careva usa....ghinion...Intr-adevar riscul creste exponential atunci cand executi depasirea pe dreapta a unei masini care se afla in mers, dar eu tot nu l-as considera 100% vinovat pe motociclist, probabil din subiectivism. Editat Aprilie 10, 2008 de maryus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 sanatate multa motoristului. oglinzile sunt facute ca sa te uiti in ele la schimbarea directiei de mers. daca venea pe acolo un tir si ala cu VW facea dreapta. plus ca stiu motocicleta aia e un suzuki drz 400 sm. nu ai cum sa nu o auzi. motociclistu a riscat intrand pe dreapta are si el vina dar si ala cu VW are vina ca nu s-a asigurat. si pota ca motociclistu rula in dreapta masinii fara sa incerce sa depaseasca si ala la acrost , se mai intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Cel din picioare era vreun coleg venit cu un RR tot de BGS. S-ar putea sa o pateasca si el curand. Nu stiu cata experienta au cei de la BGS pe motociclete, dar ei asa sunt foarte fiorosi de felul lor in trafic, mai ales cel cu DRZul de 400, care iata ca a patit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xander Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 eu nu am spus ca e vinovat, am spus ca poti sa ti-o furi cu usurinta cand depasesti pe dreapta. sau pur si simplu cand mergi paralel in dreapta unui bou. e o situatie de evitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat Aprilie 10, 2008 Autor Share Postat Aprilie 10, 2008 am omis sa spun ca VW-ul nu era lovit deloc, avea numai oglinda din dreapta smulsa si aruncata inainte, ca si cum motociclistul a lovit-o din spate si a proiectat-o in fatza. Cred ca motocicleta a incercat sa treaca cu viteza prin dreapta si nu a mai avut spatiu (acolo nu era intersectie si masina nu avea motiv sa se duca inspre dreapta decat asa, pur si simplu, reducand spatiul de trecere pt motocicleta). Un puls al motociletelor enduro este acela ca au manerele ghidonului desaupra nivelului oglinzilor autoturismelor si poti trece printre coloanele de masini mult mai usor, avand si o vizibilitate superioara, motociclistul putand privi peste plafoanele masinilor, ei pot vedea lejer pietonii care traverseaza printre masinile stationate in coloane. Din pacate acest VW transporter are oglinda foarte sus...mult mai sus decat un autoturism normal. --- Mesaj completat în 10 Apr 2008 22:23 ------------- S-ar putea sa o pateasca si el curand. Nu stiu cata experienta au cei de la BGS pe motociclete, dar ei asa sunt foarte fiorosi de felul lor in trafic, mai ales cel cu DRZul de 400, care iata ca a patit-o. Asta este...un bodyguard care nu este fioros arata ca un Doberman cu urechile netaiate. BGS au un look fioros, si-au tras masini tunate mai nou, Hummer-uri mai demult etc. Este OK...cred ca au pe cineva foarte bun acolo care se ocupa de imagine sau este pur si simplu inspiratia cuiva gen "omul potrivit la locul potrivit". (Nu am nicio legatura cu BGS si nici nu sunt un fun al bodyguarzilor, doar comentez). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 am omis sa spun ca VW-ul nu era lovit deloc, avea numai oglinda din dreapta smulsa si aruncata inainte, ca si cum motociclistul a lovit-o din spate si a proiectat-o in fatza. Cred ca motocicleta a incercat sa treaca cu viteza prin dreapta si nu a mai avut spatiu (acolo nu era intersectie si masina nu avea motiv sa se duca inspre dreapta decat asa, pur si simplu, reducand spatiul de trecere pt motocicleta). Un puls al motociletelor enduro este acela ca au manerele ghidonului desaupra nivelului oglinzilor autoturismelor si poti trece printre coloanele de masini mult mai usor, avand si o vizibilitate superioara, motociclistul putand privi peste plafoanele masinilor, ei pot vedea lejer pietonii care traverseaza printre masinile stationate in coloane. Din pacate acest VW transporter are oglinda foarte sus...mult mai sus decat un autoturism normal. <small>--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 22:23 -------------</small><br/> Asta este...un bodyguard care nu este fioros arata ca un Doberman cu urechile netaiate. BGS au un look fioros, si-au tras masini tunate mai nou, Hummer-uri mai demult etc. Este OK...cred ca au pe cineva foarte bun acolo care se ocupa de imagine sau este pur si simplu inspiratia cuiva gen "omul potrivit la locul potrivit". (Nu am nicio legatura cu BGS si nici nu sunt un fun al bodyguarzilor, doar comentez). wv-ul avea si bara fatza dr. desprinsa sia ripa dr zgariata, deci fara discutzie l-a acrosat....motoristul fiind in dreptul geamului dr e clar k bou nu a avut nici cea mai mik tentativa de a se uita in oglinda, altfel il vedea.... m-am oprit si eu si era dus deja spre spital, gandindu-ma ca e din ce in ce mai periculos cu motoreta......gandu' p....i k acu' stau cu picioru-. ghips pana sus....si plang dupa motoreta dupa ce-a intrat unu-n mine azi dimineatza... cum sa circuli cel mai safe? creca nici dak meri pe langa motoreta cu motoru' opornit, faza lunga si degetu pe claxon nu esti asa sigur....sa ma c.c pe soferii care nu se uita..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 si eu sunt de acord cu tine, am vazut in trafic motociclete sau atv-ui de la bgs care merg dupa propiul regulament. depasiri pe dreapta, ne acordari de prioritate pietonilor, treceri pe rosu si viteza. muschii nu conteza domnilor, asfaltul este mai dur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
busa37 Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 astia de la BGS se cred cei mai tari , da bine ia facut WW,MERITA --- Mesaj completat în 11 Apr 2008 19:02 -------------astia de la BGS se cred cei mai tari , da bine ia facut WW,MERITA --- Mesaj completat în 11 Apr 2008 19:02 -------------astia de la BGS se cred cei mai tari , da bine ia facut WW,MERITA --- Mesaj completat în 11 Apr 2008 19:02 -------------astia de la BGS se cred cei mai tari , da bine ia facut WW,MERITA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 astia de la BGS se cred cei mai tari , da bine ia facut WW,MERITA <small>--- Mesaj completat în 11 Apr 2008 19:02 -------------</small><br/>astia de la BGS se cred cei mai tari , da bine ia facut WW,MERITA <small>--- Mesaj completat în 11 Apr 2008 19:02 -------------</small><br/>astia de la BGS se cred cei mai tari , da bine ia facut WW,MERITA <small>--- Mesaj completat în 11 Apr 2008 19:02 -------------</small><br/>astia de la BGS se cred cei mai tari , da bine ia facut WW,MERITA eh, putea fi orice motorist ppe banda 1, poate erai u "astia de la bgs".....si pe mine m-au suparat catziva...da nu generaliza la momentul impactului el nu era lucrator bgs, era motorist. pun pariu ca cioara de la volanu' lu' folsfagen nu s-a gandit "uite-un bgs-ist, hai sa dau peste el"..... ai grija sa n-ai motor albastru, poa te confunda lumea cu un bgs-ist si te accidenteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi4u Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 si eu era sa o patesc asa am avut noroc este riscant sa depasesti masini mari pe dreapta mai bine ajung mai tarziu decat cu ambulanta --- Mesaj completat în 11 Apr 2008 23:26 -------------si eu era sa o patesc asa am avut noroc este riscant sa depasesti masini mari pe dreapta mai bine ajung mai tarziu decat cu ambulanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.