Tzestos Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Eu ii bag motul 510 15w50 sau motorex si se comporta ok! multumesc, paula biker nu mai e acolo. Se comporta mai bine cu 10w40 sau cu 15w50? Ce parere aveti despre repsol 10w40? Bujiile ngk sunt ok? » Post actualizat in 26 Jun 2014 09:15Cine are semnalizari de gpz si dispus sa le vanda?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 in urma verificarii lantului primar am observat ca este cam slab. vreu sa-i confectionez un intinzator. a mai incercat cineva ? am vazut ca cei de la harley au mai multe tipuri de intinzatoare,automate sau cu reglare manuala. gpz-ul are cele doua "patine" montate pe carter,probabil pentru a-l proteja,atunci cand lantul se uzeaza. vreau in locul celei inferioare sa-i adaptez o patina din teflon sau poliamida . astept parerile voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 (editat) Nu ar fi mai bine sa verifici daca lantul a ajuns la cota maxima de uzura, si sa-l inlocuiesti daca e cazul? Editat Iunie 26, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 sunt de acord cu tine,dar vreau sa termin sezonul asta cu el . neavand intinzator ajunge relativ repede la lungimea maxima, adica atunci cand incepe sa scoata sunetul specific. toate lanturile au intinzatoare,distributia, tractiunea finala, demarorul, mai putin primarul . oricum pana in primavara il voi schimba,dar si viitorului lant ii voi pune intinzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Poate nu are intinzator (tip patina) pentru ca fortele pe lantul ala sunt mari si pe cele 2 parti in functie de acceleratie si deceleratie. Ma gandesc si eu, nu am lant primar la motoretele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Exact,la accelerare si decelerare se creaza un balans . Acel intinzator nu face altceva decat sa il stabilizeze, limitandu-i oscilatiile si sa-l mentina mereu intins, normal, pana la limita de service . Daca ai transmisia primara pe pinioane esti un fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Acu` cateva zile am trecut pe rezerva...si surpriza, a inceput sa mearga intr-un piston. Scos, bujii, curatat (doar cea din dreapta era uda), pus la loc, la fel. repetat procedeul, pornit fara bujia cu pricina sa scuipe benzina, la fel. Schimbat cu bujii noi, nimic, Schimbat Fisa+lulea; nimic. Lasat sa consume benzina din carburatie, poate-i jeg, nimic. La relanti merge normal, daca accelerez brusc o da intr-un piston, daca accelerez usor, pana`n 4000 ture merge ok..depasesc, iar o da intr-un piston.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Dreneaza-i carburatoarele pe la suruburile de la pahare. Daca nu ma insep,la tine e cu imbus de 4. In caz ca nu vrea nici asa,dai carburatoarele jos si le cureti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 hehe, as vrea eu sa fie asa simplu...din pacate nu am scule...si cred ca o sa ajung intr-un service...nici macar acel imbus amarat nu-l am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Cat dai la service,iti cumperi scule pe care le folosesti ori de cate ori ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Am drenat carburatoarele dar fara succes. Nu am mai curatat bujiile...si nici nu mai fac asta in seara asta. Maine sper sa reusesc si sa scap doar cu atat! Revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Salut, Cine ma poate ajuta pentru un prieten de un releu de incarcare pentru un gpz 500 din 1992...are mare nevoie. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Pana la urma am fost cu mobra in service, curatat, am plecat, totul ok...si iar probleme. acum se ineaca la turatii mici.(pana in 3000-4000) /wtf!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvy79rzv Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Salutare tuturor... Vin si eu cu o intrebare, are cineva carena aceea de jos pt un GPZ 500S 1999? Multumesc anticipat, Razvan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Sal, O gasesti pe ebay sau vezi aici 0740317535 SAU id istvan_pop » Post actualizat in 14 Jul 2014 14:40Salutare, Am si eu o intrebare, se poate schimba ghidonul la un gpz500 din 1992?...si daca da, cum, cu ce tip? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Nu se poate,decat cu flansa adaptoare. Nu uita ca prinderile imbraca telescoapele si au rol de intarire a jugului superior si furcii. Tzestos,e posibil sa ai probleme din alta parte si carburatoarele sa fie ok. Verifica in primul rand daca vacuum-ul de la robinet inchide. Daca e ok,atunci verifica sa nu ai apa sau antigel in jurul bujiilor. Asa pateam si eu la o ploaie mai mare,pana am curatat cu o sarma gaurile de drenare a apei dintre bujii si lateralele capacului de la tacheti. In al 3 lea rand,verifica sa nu ai pierderi de antigel la stuturile care intra in chiulasa in care vin furtunele de antigek din termostatul de sub rezervor. La mine a fost la fel,la un moment dat,problema rezolvata prin schimbarea oring-urilor si un adaos de banda de teflon peste oring. Daca ramane apa in zona bujiilor,scanteia da la masa pe motor si merge intrerupt,nu tine ralantiul si merge in shuturi pana la o anumita turatie,cand isi "da drumul la mers". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 pentru posesorii de gpz 500 s care au nevoie de sincronizare carburatoare. dispozitivul cel mai ieftin si simplu de folosit. am facut si proba : am reglat carburile la meserias ,pe ceasuri , rezultatul - nu urca peste 130. reglat din nou acasa cu dispozitivul minune, rezultatul ..... 170 si se mai ducea . deci ...nu dati banii pe prostii, faceti-va singuri sincronizarea. sursa de inspiratie a fost youtube. in alta ordine de idei..ieri i-am montat un sistem de ungere loobman si dupa o scurta testare in aprox. 20 km am observat ca isi face treaba cu brio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Pfff, posibil sa fie o supapa arsa la motor....pana se rezolva ne dam cu bicicleta (virago 250) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 de scurta vreme m-am alaturat si eu voua, acum am o intrebare: printre GPZ-isti se afla cineva care are manualul pentru GPZ1000rx 1987 (haines parca) in limba engleza, toate pe care le-am gasit eu sunt in germana si daca il are in format pdf si mi-l poate trimite si mie as ramane profund recunoscator. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Pentru motor te poti uita si la un manual de 900r. S-o stapanesti sanatos! E o motoreta rara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Multumesc !da, eu motor rar dar foarte interesant, de asemenea observ ca si manualul in engleza e rar ( singurele pe care le-am gasit free erau pe megaupload) restul te plimba pe tot felul de site-uri dintre care unele au virusi, am descarcat in sfarsit un manual in engleza pentru 900r si voi incerca sa vad daca e la fel cu cel de 1000rx din germana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Salut, Cine ma poate ajuta pentru un prieten de un releu de incarcare pentru un gpz 500 din 1992...are mare nevoie. Multumesc anticipat. s-a rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Multumesc !da, eu motor rar dar foarte interesant, de asemenea observ ca si manualul in engleza e rar ( singurele pe care le-am gasit free erau pe megaupload) restul te plimba pe tot felul de site-uri dintre care unele au virusi, am descarcat in sfarsit un manual in engleza pentru 900r si voi incerca sa vad daca e la fel cu cel de 1000rx din germana Motorul e cam la fel in afara de cilindree. Sistemul de racire cred ca e la fel. Furca e la fel. Difere cadru, carene, ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Salut, Ma bate gandul sa i schimb evacuarea cu una mai sport la gpz ul meu de 500 din 1992, ma puteti ajuta cu un sfat...sau mai bine spus cam ce model se potriveste. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Cele mai apropiate ca forma sunt cele de Ducati Monster, cu mici modificari la prindere. Gasesti la 50 euro pe dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.