Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Eu ii bag motul 510 15w50 sau motorex si se comporta ok!

multumesc, paula biker nu mai e acolo.

Se comporta mai bine cu 10w40 sau cu 15w50?

Ce parere aveti despre repsol 10w40?

Bujiile ngk sunt ok?


» Post actualizat in 26 Jun 2014 09:15

Cine are semnalizari de gpz si dispus sa le vanda?? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in urma verificarii lantului primar am observat ca este cam slab. vreu sa-i confectionez un intinzator. a mai incercat cineva ? am vazut ca cei de la harley au mai multe tipuri de intinzatoare,automate sau cu reglare manuala. gpz-ul are cele doua "patine" montate pe carter,probabil pentru a-l proteja,atunci cand lantul se uzeaza. vreau in locul celei inferioare sa-i adaptez o patina din teflon sau poliamida .

astept parerile voastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ar fi mai bine sa verifici daca lantul a ajuns la cota maxima de uzura, si sa-l inlocuiesti daca e cazul?

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de acord cu tine,dar vreau sa termin sezonul asta cu el . neavand intinzator ajunge relativ repede la lungimea maxima, adica atunci cand incepe sa scoata sunetul specific. toate lanturile au intinzatoare,distributia, tractiunea finala, demarorul, mai putin primarul .

oricum pana in primavara il voi schimba,dar si viitorului lant ii voi pune intinzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu are intinzator (tip patina) pentru ca fortele pe lantul ala sunt mari si pe cele 2 parti in functie de acceleratie si deceleratie. Ma gandesc si eu, nu am lant primar la motoretele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact,la accelerare si decelerare se creaza un balans . Acel intinzator nu face altceva decat sa il stabilizeze, limitandu-i oscilatiile si sa-l mentina mereu intins, normal, pana la limita de service .

Daca ai transmisia primara pe pinioane esti un fericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu` cateva zile am trecut pe rezerva...si surpriza, a inceput sa mearga intr-un piston. Scos, bujii, curatat (doar cea din dreapta era uda), pus la loc, la fel. repetat procedeul, pornit fara bujia cu pricina sa scuipe benzina, la fel. Schimbat cu bujii noi, nimic, Schimbat Fisa+lulea; nimic. Lasat sa consume benzina din carburatie, poate-i jeg, nimic. La relanti merge normal, daca accelerez brusc o da intr-un piston, daca accelerez usor, pana`n 4000 ture merge ok..depasesc, iar o da intr-un piston....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dreneaza-i carburatoarele pe la suruburile de la pahare.

Daca nu ma insep,la tine e cu imbus de 4.

In caz ca nu vrea nici asa,dai carburatoarele jos si le cureti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

 

O gasesti pe ebay sau vezi aici 0740317535 SAU id istvan_pop


» Post actualizat in 14 Jul 2014 14:40

Salutare,

 

Am si eu o intrebare, se poate schimba ghidonul la un gpz500 din 1992?...si daca da, cum, cu ce tip?

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se poate,decat cu flansa adaptoare. Nu uita ca prinderile imbraca telescoapele si au rol de intarire a jugului superior si furcii.

 

Tzestos,e posibil sa ai probleme din alta parte si carburatoarele sa fie ok.

Verifica in primul rand daca vacuum-ul de la robinet inchide.

 

Daca e ok,atunci verifica sa nu ai apa sau antigel in jurul bujiilor. Asa pateam si eu la o ploaie mai mare,pana am curatat cu o sarma gaurile de drenare a apei dintre bujii si lateralele capacului de la tacheti.

In al 3 lea rand,verifica sa nu ai pierderi de antigel la stuturile care intra in chiulasa in care vin furtunele de antigek din termostatul de sub rezervor.

La mine a fost la fel,la un moment dat,problema rezolvata prin schimbarea oring-urilor si un adaos de banda de teflon peste oring.

Daca ramane apa in zona bujiilor,scanteia da la masa pe motor si merge intrerupt,nu tine ralantiul si merge in shuturi pana la o anumita turatie,cand isi "da drumul la mers".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru posesorii de gpz 500 s care au nevoie de sincronizare carburatoare. dispozitivul cel mai ieftin si simplu de folosit. am facut si proba : am reglat carburile la meserias ,pe ceasuri , rezultatul - nu urca peste 130. reglat din nou acasa cu dispozitivul minune, rezultatul ..... 170 si se mai ducea . deci ...nu dati banii pe prostii, faceti-va singuri sincronizarea.

sursa de inspiratie a fost youtube.

in alta ordine de idei..ieri i-am montat un sistem de ungere loobman si dupa o scurta testare in aprox. 20 km am observat ca isi face treaba cu brio.

post-65982-0-43317000-1405881253_thumb.jpg

post-65982-0-36561600-1405881281_thumb.jpg

post-65982-0-93480300-1405881394_thumb.jpg

post-65982-0-86723000-1405881438_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de scurta vreme m-am alaturat si eu voua, acum am o intrebare: printre GPZ-isti se afla cineva care are manualul pentru GPZ1000rx 1987 (haines parca) in limba engleza, toate pe care le-am gasit eu sunt in germana si daca il are in format pdf si mi-l poate trimite si mie as ramane profund recunoscator. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc !da, eu motor rar dar foarte interesant, de asemenea observ ca si manualul in engleza e rar ( singurele pe care le-am gasit free erau pe megaupload) restul te plimba pe tot felul de site-uri dintre care unele au virusi, am descarcat in sfarsit un manual in engleza pentru 900r si voi incerca sa vad daca e la fel cu cel de 1000rx din germana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc !da, eu motor rar dar foarte interesant, de asemenea observ ca si manualul in engleza e rar ( singurele pe care le-am gasit free erau pe megaupload) restul te plimba pe tot felul de site-uri dintre care unele au virusi, am descarcat in sfarsit un manual in engleza pentru 900r si voi incerca sa vad daca e la fel cu cel de 1000rx din germana

Motorul e cam la fel in afara de cilindree. Sistemul de racire cred ca e la fel. Furca e la fel. Difere cadru, carene, ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...