Tzestos Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Pana la urma am fost cu mobra in service, curatat, am plecat, totul ok...si iar probleme. acum se ineaca la turatii mici.(pana in 3000-4000) /wtf!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvy79rzv Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Salutare tuturor... Vin si eu cu o intrebare, are cineva carena aceea de jos pt un GPZ 500S 1999? Multumesc anticipat, Razvan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Sal, O gasesti pe ebay sau vezi aici 0740317535 SAU id istvan_pop » Post actualizat in 14 Jul 2014 14:40Salutare, Am si eu o intrebare, se poate schimba ghidonul la un gpz500 din 1992?...si daca da, cum, cu ce tip? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Nu se poate,decat cu flansa adaptoare. Nu uita ca prinderile imbraca telescoapele si au rol de intarire a jugului superior si furcii. Tzestos,e posibil sa ai probleme din alta parte si carburatoarele sa fie ok. Verifica in primul rand daca vacuum-ul de la robinet inchide. Daca e ok,atunci verifica sa nu ai apa sau antigel in jurul bujiilor. Asa pateam si eu la o ploaie mai mare,pana am curatat cu o sarma gaurile de drenare a apei dintre bujii si lateralele capacului de la tacheti. In al 3 lea rand,verifica sa nu ai pierderi de antigel la stuturile care intra in chiulasa in care vin furtunele de antigek din termostatul de sub rezervor. La mine a fost la fel,la un moment dat,problema rezolvata prin schimbarea oring-urilor si un adaos de banda de teflon peste oring. Daca ramane apa in zona bujiilor,scanteia da la masa pe motor si merge intrerupt,nu tine ralantiul si merge in shuturi pana la o anumita turatie,cand isi "da drumul la mers". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 pentru posesorii de gpz 500 s care au nevoie de sincronizare carburatoare. dispozitivul cel mai ieftin si simplu de folosit. am facut si proba : am reglat carburile la meserias ,pe ceasuri , rezultatul - nu urca peste 130. reglat din nou acasa cu dispozitivul minune, rezultatul ..... 170 si se mai ducea . deci ...nu dati banii pe prostii, faceti-va singuri sincronizarea. sursa de inspiratie a fost youtube. in alta ordine de idei..ieri i-am montat un sistem de ungere loobman si dupa o scurta testare in aprox. 20 km am observat ca isi face treaba cu brio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Pfff, posibil sa fie o supapa arsa la motor....pana se rezolva ne dam cu bicicleta (virago 250) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 de scurta vreme m-am alaturat si eu voua, acum am o intrebare: printre GPZ-isti se afla cineva care are manualul pentru GPZ1000rx 1987 (haines parca) in limba engleza, toate pe care le-am gasit eu sunt in germana si daca il are in format pdf si mi-l poate trimite si mie as ramane profund recunoscator. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Pentru motor te poti uita si la un manual de 900r. S-o stapanesti sanatos! E o motoreta rara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Multumesc !da, eu motor rar dar foarte interesant, de asemenea observ ca si manualul in engleza e rar ( singurele pe care le-am gasit free erau pe megaupload) restul te plimba pe tot felul de site-uri dintre care unele au virusi, am descarcat in sfarsit un manual in engleza pentru 900r si voi incerca sa vad daca e la fel cu cel de 1000rx din germana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Multumesc !da, eu motor rar dar foarte interesant, de asemenea observ ca si manualul in engleza e rar ( singurele pe care le-am gasit free erau pe megaupload) restul te plimba pe tot felul de site-uri dintre care unele au virusi, am descarcat in sfarsit un manual in engleza pentru 900r si voi incerca sa vad daca e la fel cu cel de 1000rx din germana Motorul e cam la fel in afara de cilindree. Sistemul de racire cred ca e la fel. Furca e la fel. Difere cadru, carene, ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Salut, Ma bate gandul sa i schimb evacuarea cu una mai sport la gpz ul meu de 500 din 1992, ma puteti ajuta cu un sfat...sau mai bine spus cam ce model se potriveste. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Cele mai apropiate ca forma sunt cele de Ducati Monster, cu mici modificari la prindere. Gasesti la 50 euro pe dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Salutare tuturor... Vin si eu cu o intrebare, are cineva carena aceea de jos pt un GPZ 500S 1999? Multumesc anticipat, Razvan. adumi aminte te rog sa iti trimit imagini, sa vedem daca se potrivesc la al tau, » Post actualizat in 01 Aug 2014 10:31 Salut, Ma bate gandul sa i schimb evacuarea cu una mai sport la gpz ul meu de 500 din 1992, ma puteti ajuta cu un sfat...sau mai bine spus cam ce model se potriveste. Multumesc testat cu tobe de sporster de 1300, suna fain de tot, motorul fiind cel de 750 din 83. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Cel de 750 e 4 in linie, cel de 500 2 in linie. Familia GPZ nu e una omogena, intre ele sunt foarte multe diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 cel care mi-a vindut-o, a zis ca sunt plasticurile de pe o sora mai mica de-a ei. modificari etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) am observat ca in ultimul timp pierd suruburile de pe carene intr-o veselie, intr-o saptamana am pierdut 6 din ele, aproape echilibrat 4 pe dreapta si 2 pe stanga( unul de pe stanga l-am strans azi, noroc ca am vazut ca vrea sa plece in cautarea celorlalte, acum intrebarea ar fi unde as putea gasi suruburi de 5 cu cap de imbus, am cautat azi la toate magaazinele din orasul meu dar nici unul nu are asa ceva, am luat cateva cu cap normal dar as vrea sa le pun frumos cu imbus cum erau la inceput preferabil ar fi ca recomandarile sa fie in zona Suceava sau Cluj ca pe acolo imi pierd vremea acum Editat August 5, 2014 de comarian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Eu gasisem prin Bricostore! am observat ca in ultimul timp pierd suruburile de pe carene intr-o veselie, intr-o saptamana am pierdut 6 din ele, aproape echilibrat 4 pe dreapta si 2 pe stanga( unul de pe stanga l-am strans azi, noroc ca am vazut ca vrea sa plece in cautarea celorlalte, acum intrebarea ar fi unde as putea gasi suruburi de 5 cu cap de imbus, am cautat azi la toate magaazinele din orasul meu dar nici unul nu are asa ceva, am luat cateva cu cap normal dar as vrea sa le pun frumos cu imbus cum erau la inceput preferabil ar fi ca recomandarile sa fie in zona Suceava sau Cluj ca pe acolo imi pierd vremea acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 salut, am o intrebare pentru voi, vreau sa pun alte roti pe gpz-ul meu, imi trebuie o foae pentru lant de 630 in 5 prinderi, aveti idee unde gasesc sau cine face ? sau unde gasasc pinion sa intre pe axu-ul unui gpz 1000rx, am rotile unui cbr f2 pe 17, doresc sa le schimb cu cele de pe gpz ca sind mai scund , am tot cautat amvelope cu talonul mai mic pe rotile de 16 pentru a o cobor si n-am gasit.in caz ca aveti sugestii sau idei mai bune.... sau poate are cineva 2 roti de zzr si le vrea pe astea de f2, multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Eu sunt de parere sa o lasi cu rotile originale. Japonezul a stiut ce calculeaza. Daca vrei neaparat modificarea si esti interesat, am o roata completa pe 16 de spate de pe un Gpz 600R. Am si janta fata pe la un prieten care avea nevoie de discuri, e in stare buna, nelovita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Dupa o perioada de plimbat cu Virago am revenit la GPZ-ica. Problema rezolvata. S-a umblat la supape. Am avut ceva emotii azi cand am luat-o ca-mi murea motorul. Nu se alimenta. Demontat robinet, aruncat filtru benzina...cand...furtunul se strangula. Problema rezolvata...acum sa ne vdm in trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Salut Eugen,cred ca nu m-am facut intelesvreau foaie de lant in 5 prinderi pentru lant de 630 sa o pot pune pe mobra mea cu rotile de 17, nu am gasit cauciucuri cu talon de 55 pe rotile de 16,rotile mele sint bune n-au nimic. multumesc de oferta,ma mai interesau niste jante de zzr-u deoarece alea am inteles ca se potrivesc la mobra mea fara modificari, zzr-ul avind jantele pe 17 pot gasi cauciucuri cu talon mai mic (50-55) si asa mobra mea va cobor un piculet.multumesc pentru sfaturi si propunere insa nu ma ajuta,deasemenea stiu ca ai dreptate sa o las asa ca stie japonezul ce stie,dar mie cind imi intra in cap ceva....sti cum e vorba "nu te pui cu prostu ca are mintea odihnita" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 am ocazia sa cumpar ninstep iese de pe un gpx de 1000 si as dori sa stiu ce sa cumpar (asa de rezerva) referitor la problema cu magnetii de pe alternator, un raspuns rapid ar fi binevenit. ma gandeam sa cumpar alternatorul ( cu tot cu capacul kawa) altceva de care as putea fi interesat in legatura cu magnetii care fac probleme de ce as mai putea avea nevoie, ma gandesc ca oricum are 27 de ani si nu strica sa am piesele respective la indemana in caz de ceva. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Ce magneti ai tu in alternator? Ai un alternator cu bobina de exitatie, nu ai magneti permanenti pe GPZ1000. Altenatorul se afla in afara motorului, in spatele cilindrii. Eu la modelul asta as strange carene, rezervor, semighidoane, un set de carburatoare, piese de la sistemul de racire, adica lucruri unicate la ea si care se stric la cazaturi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 (editat) multumesc, m-ai linistit credeam ca are magnetii problema ( fiind din 87) rezervorul e praf( se vede ca e intr-o stare deplorabila ) am sa-l intreb de carburatoare, semighidoane, si sistemul de racire Editat August 13, 2014 de comarian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Motor de GPZ500 si cel de 1000rx nu prea au multe in comun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.