Sari la conținut

Am Scos Caii La Pascut.....


Hell_Rider_Edy
 Share

Postări Recomandate

mai multe poze cu ES-ul !

Si... filmuletele ?

 

 

bai.. ms d sustinere si o sa facem poze.. peste tot unde mergem.. k nu las aparatu de langa mine nici macar cand dorm. .deci na.. :rolleyes: si cu es-u.. o sa ii fac poze mai multe cand mai iesim la plimbare.. adik in curand.. k omu nu sta niciodata acasa... merge motorisca aia d nu mi-a venit sa cred. cat despre filmulete mai nu imi merge sa le incarc.. :rusinica: am incercat sa le pun p youtube dar nu vrea... si nici aici... nu ma lasa... acum nu stiu.. dak o sa gasesc o modalitate o sa anunt.. :blbl: pana atunci asfalt uscat si... sa ve vedem p 2 roti...sau 3 cine stie.. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare plimbarea voastra. Cred ca erau niste peisaje de vis. Si mai cred ca nu exista priveliste mai frumoasa decat cea vazuta de pe motor.

Eu va recoamnd sa nu mai aplecati urechea la ce spun unii si altii. Motocicleta este facuta sa iti dea senzatii tari in orice conditii si voi ati savurat din plin adrenalina. Ma uitam la cauciucurile cu care ati pornit la drum si ma gandeam ca aveti mult curaj. Stiu motociclisti care nici cu cele mai mari crampoane la cauciucuri nu se incumetau pe acolo. Asta este dovada ca daca ai vointa se poate orice. Nu conteaza modelul motocicletei ori starea cauciucurilor totu este sa ai sange in veioza.

Eu am tot respectul pentru voi si nu imi pasa ce echipament aveti ori ce motociclete. Ma bucur ca mai exista oameni ca voi. Oameni care incep motociclismul asa cum trebuie si care inteleg ca motociclismul nu inseamna numai asfalt si viteza. Nici eu nu am avut echipament la inceput si nici acum nu am mare scula de echipament. Aveam o casca fara viziera captusita cu ciorap de dama si numai pe aia o avem. Geaca o capatasem de la fratele meu si era geaca lui de mers la concerte. Adica o geaca de piele veche si tocita. Blugii aveau protectii formate din multiple straturi de ulei si praf. Si cizmele le aveam din clasa a XI-a si facusem armata cu ele. Deci daca rezistasera in armata ma puteu proteja de orice. Evident calaream cea mai tare motocicleta a tuturor timpurilor fiindca era a mea. Adica un MZ ES care era mai batran ca mine doar cu cativa ani.

Si daca tata a mers pe campuri cu motorul ala nu vad care ar fi fost logica ca eu sa merg cu el numai pe asfalt.

 

Bravo baiteti, nu va lasati si nu uitati sa faceti poze data viitoare. Mi-au placut pozele alea la nebunie.

 

Domnule Kato super tari pozele. Mie imi plac la nebunie pozele vechi cu motociclete. Cum nu sunt prea multe, ficere poza este o particica de istorie. Toata stima.

iaca mai am gasit cateva anii 80...mai aproape 1986...87

post-23049-1209913591_thumb.jpg

post-23049-1209913611_thumb.jpg

post-23049-1209913634_thumb.jpg

post-23049-1209913667_thumb.jpg

post-23049-1209913695_thumb.jpg

post-23049-1209914672_thumb.jpg

post-23049-1209914735_thumb.jpg

post-23049-1209914752_thumb.jpg

post-23049-1209914763_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre filmulete mai nu imi merge sa le incarc.. :rusinica:

Cat de mari sunt ?

schimba-le extensia in jpg si pune-le; le-o schimbam noi apoi, dupa ce le descarcam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hellrider_partzi: esti penibil! o geaca cu maneci mai scurte nu ai gasit? dar stai! scrie motul pe ea! mai bine scria retard! a (cuvant jignitor), fa din ij-ul ala ceva decat sa mai apari tu penibil in poze! motorul ala nu e de teren, e jupiter, e de fuga, e de asfalt. planeta poate mai face ceva pe teren accidentat. pana isi da duhul.

ba dak el e penibil tu cum esti?

un taran prost:!!!!

dc te iei de el?

nu judeca tu pe altul , uita-te tu mai intai la tine!!!

 

super excurisa baieti , tineti-o tot asa:) :rusinica:

Editat de axi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ati reusit sa cumparati IJ in anii 86-87? Erau alte motociclete de vanzare in afara de Mobra? Cam care era pretul unui IJ ?

pretul a fost de 26.000 de lei...o mica avere pe atunci! l-am cumparat din Pecica de la magazinul satesc,caci in municipii nu se gaseau.Politica a fost urmatoarea...sa nu radeti: in valoare de 6000 de lei trebuia sa dai in schimb cativa porci,oua...dar dupa cateva interventii la Secretaru de partid de la conducerea acestor magazine s-a rezolvat numai cu banii jos.Motocicleta era ambalata parca era trimisa pe front si nu mai zic de cu era pastrata la conservare,unsa cu ceara toata,vazelina la greu peste toate suruburile ,incheieturile...etc.Am spalat o zi intreaga pe ea pana am degresat-o...da a meritat. de pornit nu a pornit din prima ci doar cu o baterie de masina scotand un fum imens ca am facut ceata locala pe o raza de 50m...conservarea si-a spus cuvantul...in fine prima mea motocicleta adevarata atunci si m-am folosit de ea 10 ani pe muchie...am reparat,modificat,tot ce se putea ca sa arate cat mai bine. m-a dus peste tot,cu bagaje si insotitor la bord.problema era benzina,pentru cei care au prins vremurile apuse...luam la drum si canistra de 20 litri plina ochi cu economia facuta peste luni,sau cumparata la negru cu 25 de lei litru...deci un sfert de slar daca credeti,valora 20 de litri de benzina la negru atunci...dar merita efortul...va doresc si voua sa aveti parte de trairi si amintiri cum am eu...numai bine! si asfalt uscat!

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretul a fost de 26.000 de lei...o mica avere pe atunci! l-am cumparat din Pecica de la magazinul satesc,caci in municipii nu se gaseau.Politica a fost urmatoarea...sa nu radeti: in valoare de 6000 de lei trebuia sa dai in schimb cativa porci,oua...dar dupa cateva interventii la Secretaru de partid de la conducerea acestor magazine s-a rezolvat numai cu banii jos.Motocicleta era ambalata parca era trimisa pe front si nu mai zic de cu era pastrata la conservare,unsa cu ceara toata,vazelina la greu peste toate suruburile ,incheieturile...etc.Am spalat o zi intreaga pe ea pana am degresat-o...da a meritat. de pornit nu a pornit din prima ci doar cu o baterie de masina scotand un fum imens ca am facut ceata locala pe o raza de 50m...conservarea si-a spus cuvantul...in fine prima mea motocicleta adevarata atunci si m-am folosit de ea 10 ani pe muchie...am reparat,modificat,tot ce se putea ca sa arate cat mai bine. m-a dus peste tot,cu bagaje si insotitor la bord.problema era benzina,pentru cei care au prins vremurile apuse...luam la drum si canistra de 20 litri plina ochi cu economia facuta peste luni,sau cumparata la negru cu 25 de lei litru...deci un sfert de slar daca credeti,valora 20 de litri de benzina la negru atunci...dar merita efortul...va doresc si voua sa aveti parte de trairi si amintiri cum am eu...numai bine! si asfalt uscat!

 

 

Foarte interesant. Ciudat ca aduceau motociclete din URSS tocmai la magazinele satesti. Macar bine ca a fost gresata cum trebuie.Sunt sigur ca va amintiti culoarea metalului de sub straturile de vaselina (stiu si eu cand am desfacut din cutie un Pegas Sport :rusinica: :rolleyes: In mod sigur, toata lumea intorcea capul cand vedea si auzea Jupiter-ul,plus ca nu se compara cu Mobra absolut deloc....

 

Vreau sa va intreb si daca ati avut probleme cu ea pe drum,adica daca plecati la drum cu frica in san ca o sa va lase undeva.

 

Prietenii dvs ce motociclete de import mai aveau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretul a fost de 26.000 de lei...o mica avere pe atunci! l-am cumparat din Pecica de la magazinul satesc,caci in municipii nu se gaseau.Politica a fost urmatoarea...sa nu radeti: in valoare de 6000 de lei trebuia sa dai in schimb cativa porci,oua...dar dupa cateva interventii la Secretaru de partid de la conducerea acestor magazine s-a rezolvat numai cu banii jos.Motocicleta era ambalata parca era trimisa pe front si nu mai zic de cu era pastrata la conservare,unsa cu ceara toata,vazelina la greu peste toate suruburile ,incheieturile...etc.Am spalat o zi intreaga pe ea pana am degresat-o...da a meritat. de pornit nu a pornit din prima ci doar cu o baterie de masina scotand un fum imens ca am facut ceata locala pe o raza de 50m...conservarea si-a spus cuvantul...in fine prima mea motocicleta adevarata atunci si m-am folosit de ea 10 ani pe muchie...am reparat,modificat,tot ce se putea ca sa arate cat mai bine. m-a dus peste tot,cu bagaje si insotitor la bord.problema era benzina,pentru cei care au prins vremurile apuse...luam la drum si canistra de 20 litri plina ochi cu economia facuta peste luni,sau cumparata la negru cu 25 de lei litru...deci un sfert de slar daca credeti,valora 20 de litri de benzina la negru atunci...dar merita efortul...va doresc si voua sa aveti parte de trairi si amintiri cum am eu...numai bine! si asfalt uscat!

 

Vremuri grele zic eu, pentru unii de varsta mea cred ca ar fi imposibile :rusinica: oricum, apare cumva si taicameu prin poza aia cu mai multi ? :rolleyes: ca vad un bot de Jawa modelul pe care l-a avut el :blbl:

Editat de swartelf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte interesant. Ciudat ca aduceau motociclete din URSS tocmai la magazinele satesti. Macar bine ca a fost gresata cum trebuie.Sunt sigur ca va amintiti culoarea metalului de sub straturile de vaselina (stiu si eu cand am desfacut din cutie un Pegas Sport :rusinica: :rolleyes: In mod sigur, toata lumea intorcea capul cand vedea si auzea Jupiter-ul,plus ca nu se compara cu Mobra absolut deloc....

 

Vreau sa va intreb si daca ati avut probleme cu ea pe drum,adica daca plecati la drum cu frica in san ca o sa va lase undeva.

 

Prietenii dvs ce motociclete de import mai aveau ?

ce sa-ti spun...nu imi era frica pentru ca am avut un amic pasionat si el de motoare si de la el am invatat ce si cum trebuie reglat sau reparat motocicleta in caz de defectiune.Tanar si plin de nerabdare sa ma dau si eu in stamba ce scula am mai omiteam cateodata sa prind lectia ce o aveam de retinut.In timp am invatat sa ascult si sa si retin unele sfaturi date de amicul meu.Ma invata nu numai asta,ma invata sa fiu un adevarat pasionat al motocicletei...pasiune o aveam dar nu stiam sa o interpretez,sa o traiesc asa cum trebuie,de multe ori terebilismul lua locul ratiunii asa cum vad de multe ori la tinerii nostrii colegi.Pacat ca se intampla asa...dar asta alta poveste. Revin asadar:poti sa citesti eventual la prima postare a mea aici cum am facut banii de motocicleta,muncind din greu cum se zice.Dar o faceam cu placere pentru ca implicit satisfactiile au fost pe masura.Incepand sa vad adevarata valoare a mersului pe motocicleta dupa un timp de trairi rebele si de dat in stamba,am facut brusc intoarcerea asta de 180 de grade.Atunci am inceput sa traiesc adevaratele senzatii de mers cu moto.Excursii lungi,sute de km intr-o zi,opriri unde vroiam,placerea libertatii si placerea drumului.Cred ca pe asta m-am axat in continuare.Anul asta am facut cateva mii deja,numai zilele astea 1200.Daca vreti pot demonstra aici pe forum.Nu vreau sa postez topicuri cu mine dar daca vreti puteti intra la regionale Arad si o sa vedeti.Comparatia ta dintre cele 2 motoare ma amuza,scuze,dar cam asa era...oricum noi nu facea atunci cine are mobra sau jupiter,jawa sau mz,etz...eram toti motociclisti. Ne duceam unde apucam si pana unde ne permitea benzina.Mobrele le trageam cu o funie dupa mine sa mearga si ele macar 80 h...ne amuzam pe chestia asta cu trasu...erau mai multe mobre si se facea tombola,care e norocosul.Nu ne temeam de circulatie,era ca si in zilele de sarbatoare,redusa si foarte redusa...Probleme am avut o singura data la mare cand am desfacut motorul bucati si am centrat ambelajele la un strung caci cine mi le-a facut nu le-a centrat bine...mergeau ele dar peste 100 h incepea sa se auda un tarait ca de mitraliera Kalasnikov in motor.L-am rezolvat la un atelier de strungarie cu un strung si un comparator,apoi cu cateva hefturi de sudura si gata au fost.Piese se mai gaseau,dar mai greu in ultima perioada...ma refer la sfarsitul anilor 80.Celelalte motociclete din trupa erau mz-uri mai vechi mostenite de la tati,bunici,aveam si o java california de 350 cu care amicul meu facea senzatie la vremea aia.Etz-urile prea putin au ajuns la noi in anii aceia,erau preponderente pe piata din Ungaria.Idem niciun Jupiter nu s-a comercializat pe piata lor. Cine avea etz era barosan...Povesti am multe de spus in cei cativa ani pe moto,dar nu vreau sa intru aici cu astea,poate se gaseste vre-o unul care are ceva de ,,spus,, si sincer sant satul de polemici...sant chestii mai serioase de facut decat sa ne certam pe aici.Multumesc si daca aveti ceva de intrebat va stau la dispozitie! Numai bine va doresc si asfalt uscat tuturor!

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum domnule trageati mobrele cu funia? Mobrele prind lejer 90km/h.Nu ati citit aici pe forum ?:rolleyes: :rusinica: Sper ca nu s-au suparat mobristii pe mine, pe care de altfel ii apreciez pt rabdarea de a regla si de a mentine in viata mobrele....

 

Frumoase amintiri....Si eu sper sa adun cateva pt posteritate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum domnule trageati mobrele cu funia? Mobrele prind lejer 90km/h.Nu ati citit aici pe forum ?:rolleyes: :rusinica: Sper ca nu s-au suparat mobristii pe mine, pe care de altfel ii apreciez pt rabdarea de a regla si de a mentine in viata mobrele....

 

Frumoase amintiri....Si eu sper sa adun cateva pt posteritate

:blbl: da?sincer am condus cateva mobre...nu ale mele si credeam ca sare pistonul din cilindru la viteza de peste 80h...poate chestie de reglaj? Poate sa mearga nu contest...dar nu m-am batut capul cu cat merg mobrele. ma bucuram ca pot sa duc pe unul mai repede...si drum lung...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum domnule trageati mobrele cu funia? Mobrele prind lejer 90km/h.Nu ati citit aici pe forum ?:rolleyes: :rusinica: Sper ca nu s-au suparat mobristii pe mine, pe care de altfel ii apreciez pt rabdarea de a regla si de a mentine in viata mobrele....

 

Frumoase amintiri....Si eu sper sa adun cateva pt posteritate

...mobrele merg cu 90 daca sunt mai multe...de exemplu 3 mobre pot merge lejer cu 90, fiecare cu 30...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...mobrele merg cu 90 daca sunt mai multe...de exemplu 3 mobre pot merge lejer cu 90, fiecare cu 30...

 

 

....omu` asta ma omoara cu zile :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....omu` asta ma omoara cu zile :banana:

Si bine face

 

 

Cum domnule trageati mobrele cu funia? Mobrele prind lejer 90km/h.Nu ati citit aici pe forum ?:kali: :rolleyes: Sper ca nu s-au suparat mobristii pe mine, pe care de altfel ii apreciez pt rabdarea de a regla si de a mentine in viata mobrele....

 

Frumoase amintiri....Si eu sper sa adun cateva pt posteritate

Mobra Am cumparat-o din pravalie cu 9000 lei si aveam salarul 1700.Si pe urma a aparut ceva ceva model de Jupiter care era parca la 17000 lei dar nu se dadeau in rate. Erau sucumpe dar acum daca ceri pe o motocicleta 15000000 zice ca-i scumpa eu cate salarii am dat pe Mobra?

Numai bine

 

Foarte interesant. Ciudat ca aduceau motociclete din URSS tocmai la magazinele satesti. Macar bine ca a fost gresata cum trebuie.Sunt sigur ca va amintiti culoarea metalului de sub straturile de vaselina (stiu si eu cand am desfacut din cutie un Pegas Sport ;) ;) In mod sigur, toata lumea intorcea capul cand vedea si auzea Jupiter-ul,plus ca nu se compara cu Mobra absolut deloc....

 

Vreau sa va intreb si daca ati avut probleme cu ea pe drum,adica daca plecati la drum cu frica in san ca o sa va lase undeva.

 

Prietenii dvs ce motociclete de import mai aveau ?

In afara de MZ, Jawa, IJ, K,Cz,Simson si parca Panonia din Ungaria nu cred ca s- a mai importata ceva. In ptrincipiu numai din lagarul comunist . Am uitata sa-ti scriu mai inainte si pe mine m-a tractat un prieten cu masina vreo 7 Km eram cu Simsonul solo dar a fost prima si ultima oara a fost groaznic credeam ca pic in fiecare curba ma inclinam si funia tindea sa ma readuca in pozitia originala.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...