ZIDU' Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 Problema e urmatoarea: la un cros suparat de tot s-a slabit piulita care tine pinionul de atac, pinion care era pus direct pe ambielaj si la un sprint mai tare s-au distrus canelurile facute in axul ambielajului. Intrebarea este: Unde si cum se pot reface canalele respective ? in momentul de fata axul se roteste in pinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 Crapi motor, depresezi axul cu pricina de pe ambielaj si cauti un meserias sau doi ca e nevoie care sa-ti faca alt ax cu alte caneluri pe care sa-l si trateze asa de suprafata (o cementare) si pe urma pui la loc in ordine inversa ,asta ca sa iasa ca la carte. Sau........... sudezi direct si nu-l mai tii mult pe motor adica cat sa mai poti sa te dai cu el pana se duce motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 4, 2005 Autor Share Postat Iunie 4, 2005 pai pe unde gasesc un meserias sa faca treaba asta cu depresat si reconstruit axul in zona bucurestiului preferabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 (editat) io stiu un nene care repara ambielaje de trabant, le depreseaza ca sa le schimbe rulmentii centrali si la biele, etc, probabil ca are ceva scule. zicea ca a reparat pana la un moment dat si pt motociclete (e mai in varsta omul) daca te intereseaza sa discuti cu el, nr. lui de tel este 6284662 Vasile Dan, are atelierul in cart. 23 august (langa uzina republica) Editat Iunie 4, 2005 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SVR Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 (editat) O solutie mai buna ar fi sa schimbi ambielajul, dar trebuie sa-l gasesti si sa mai ai si bani. Axul "mancat " nu o sa tina dupa ce-l repari si o sa-ti para rau ca ai dat bani pe reparatie si ti-ai pierdut timpul cu el. Gandeste-te ca axul este facut dintr-un otel aliat, calit spuerficial dupa prelucrare (cementat) si ceea ce vrei tu sa faci (sa-l incarci cu sudura) si apoi sa refaci canelurile nu o sa tina (motorul are 60 de cai! nu e o comunista obosita). Daca totusi vrei sa-l repari ar trebui sa-l incarci cu sudura, apoi sa-i frezezi canelurile, il cementezi (calesti superfical) apoi rectificat caneluri. Cred ca iti dai seama ca toate astea nu le poti face in fata blocului ci in fabrica sau la un atelier specializat Editat Iunie 5, 2005 de SVR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 5, 2005 Autor Share Postat Iunie 5, 2005 O solutie mai buna ar fi sa schimbi ambielajul, dar trebuie sa-l gasesti si sa mai ai si bani. Axul "mancat " nu o sa tina dupa ce-l repari si o sa-ti para rau ca ai dat bani pe reparatie si ti-ai pierdut timpul cu el. Gandeste-te ca axul este facut dintr-un otel aliat, calit spuerficial dupa prelucrare (cementat) si ceea ce vrei tu sa faci (sa-l incarci cu sudura) si apoi sa refaci canelurile nu o sa tina (motorul are 60 de cai! nu e o comunista obosita). Daca totusi vrei sa-l repari ar trebui sa-l incarci cu sudura, apoi sa-i frezezi canelurile, il cementezi (calesti superfical) apoi rectificat caneluri. Cred ca iti dai seama ca toate astea nu le poti face in fata blocului ci in fabrica sau la un atelier specializat stiu ca nu se face in fata blocului. motorul nu e al meu, e al unui var. din pacate un ambielaj nou e 700 E sau ceva de genul asta treaba cu facut axul din nou pare cea mai buna pana acum dar vroiam sa aflu unde se poate face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 10, 2005 Share Postat Iunie 10, 2005 Curios, axul trebuia sa polizeze pinionul si nu invers.. Daca faci axu din nou, trebuie sa-l durifici calumea la caneluri, (si nu stiu cum se face), ca aproape sigur il rade din nou la puterea motorului... Sudatul pare o idee buna, dar trebuie sa dai axu jos cand schimbi pinionul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 10, 2005 Autor Share Postat Iunie 10, 2005 Curios, axul trebuia sa polizeze pinionul si nu invers..Daca faci axu din nou, trebuie sa-l durifici calumea la caneluri, (si nu stiu cum se face), ca aproape sigur il rade din nou la puterea motorului... Sudatul pare o idee buna, dar trebuie sa dai axu jos cand schimbi pinionul pinionul si axul s-au distrus unul pe altul, nu mai are importanta care a ramas mai intreg Din pacate nici eu nu stiu cine ar putea face caneluri la nivelul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.