Sari la conținut

Accident in alba


gornicc
 Share

Postări Recomandate

vineri seara Andrei se plimba cu motorul sau R1 impreuna cu prietena lui

in jurul orei 21.30 cand trecea pe centru o FEMEIE :wave: intoarce pe linia continua si ii taie calea

Fiind inevitabil accidentul se produce

Din fericire a scapat cu fractura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

ce putem sa spunem despre R1 decat "live fast die young". Iarasi R1, oameni buni ia nu va mai luati nene motoreta asta poate aveti sanse de supravietuire.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm..... Pana sa imi iau Honda xl-ul, ma intrebam de ce nu ma intalnesc si eu zilnic cu "sute de situatii de-astea" in oras, cum citeam pe forum. Atat cu simsonul, cat si cu gilerica, mergeam cuminte, cu un demaraj comparabil cu al unei masini, mergeam "cu coloana" cum se zice, castigam destul avantaj la semafor si cam atat. Ei bine, cu xl-ul ajung la 60 la ora in 2-3 secunde (in general nu trec de 60 in oras), dar asta inseamna ca "rup ritmul" traficului normal si din cauza asta am avut si eu doua surprize - tot asa - o femeie intorcea in strada, luand fatza unui autobuz (care mergea foarte incet sau era chiar pe oprire, nu stiu)...

 

Din fericire, experientza m-a ajutat sa nu trec de botul autobuzului, care imi obtura vizibilitatea pe marginea dreapta a drumului, insa daca mergeam pe ideea : "banda mea e libera, ii dau cat am si cat pot", sigur ma infigeam in madama respectiva... Banuiesc ca pe R1 schimbi a doua pe la 50 la ora, 50 la care ajungi in sub 2 secunde... de aici rezulta expunerea mai mare la risc...

 

Concluzia... ii dau gaz numai cand am sub control nu numai "zona" din fatza rotzii, ci si marginile si "tot ce misca" pe trotuar... sau mai bine nu ii mai dau gaz...

 

Altfel.. insanatosire grabnica celui de mai sus si prudentza maxima...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe R1 schimbi a doua la 100, dar nu are nici o importanta sau relevanta in cazul unui accident.

 

Accidentul nu era inevitabil : in general accidentele pot fi prevenite.

Nu s-a spus ce viteza avea motociclistul si cit de aglomerat era traficul la ora 21.30 .. dar banuiesc ca era destul de lejer din moment ce a permis o intoarcere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce putem sa spunem despre R1 decat "live fast die young". Iarasi R1, oameni buni ia nu va mai luati nene motoreta asta poate aveti sanse de supravietuire.....

nu tataie, sa ne luam toti cbr400rr "cica fireblade" ?

 

R1 e o motocicleta ca toate celelalte numai ca manevrabilitatea si puterea o transforma in cauza de accidente daca cel care o conduce nu stie/vrea/poate sa o controleze ...

 

... ceea ce nu e cazul in accidentul de fata, din cate am citit i-a intors una in fata, daca era pe alta motocicleta nu ii mai intorcea sau ce ? :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu tataie, sa ne luam toti cbr400rr "cica fireblade" ?

 

R1 e o motocicleta ca toate celelalte numai ca manevrabilitatea si puterea o transforma in cauza de accidente daca cel care o conduce nu stie/vrea/poate sa o controleze ...

 

... ceea ce nu e cazul in accidentul de fata, din cate am citit i-a intors una in fata, daca era pe alta motocicleta nu ii mai intorcea sau ce ? :wave:

Ai dreptate prea mult se critica R1 si in general cele de 1000 cmc,poti muri si cu un moped

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...