marius_vararu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Salutare tuturor , voi ce mai faceti mai varaderistilor ? Nimic nou ? La mobreta ce ia-ti mai facut ? Pe unde ati mai umblat cu ea , sau a stat numai in garaj / fata blocului / boxa / uscator / hol / sufragerie / baie / dormitor /etc. ? Eu am mai iesit zilele astea superbe de iarna de Braila , am iesit si la putin noroi , am fost 3 (eu , marean cu un xt de 125 , si luca cu o africana de 750 ) , eu desigur ca am fost cu vara a mea modificata genetitic , cauciucuri , cele de strada , slickuri , am luat 2 trante pe stanga , iar motorul si eu aratam intr-un mare hal . Da per total a fost super , da nu si partea in care am fost certat de tata si morala si era cat pe aci sa raman fara moto sau fara benzina , daca vreau sa le mai am in continuare trb sa curat radiatorul ala sa arate ca nou si daca ma mai prinde vreodata asa cu ea am belit-o rau de tot , dar asta e , se mai intampla . Am pus si un filmulet facut de mn si filmate de unu pe youtube : http://www.youtube.com/watch?v=6vTp3LiCHwE ( calitatea la filmulet o sa mai creasca in timp , pana ce se fac mai multe viewri , nu uitati , dati si voi un raiting un comm ceva , de vreti desigur ) si da stiu , ca sa ma descurc bine in off road trb sa ii dau incet , in ture joase , etc destea , dar eu asa am vrut sa patineze si fuga de sub mine si sltele Editat Februarie 27, 2010 de marius_vararu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=6vTp3LiCHwE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vici Zlo Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 salut Vici simti vreo diferenta cu noul parbriz? protejeaza mai bine? frate parbrizul isi face fiecare banutz , la 100 km/h nu ai treaba cu vandul isi face treaba fara discutii !!! recomand tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 frate parbrizul isi face fiecare banutz , la 100 km/h nu ai treaba cu vandul isi face treaba fara discutii !!! recomand tuturor mai putin mie , ca nu am la ce sa il pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vici Zlo Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 asta e dezavantajul cand iti modifici motoreta varadero`ul tau nu il mai poti numi enduro-touring, poate doar enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 asta e ... , dar nici enduro , ca a aflat tata si nu ma mai lasa inafara drumului , maine seara s-ar putea sa imi verifice starea radiatorului , asa ca trb sa indrept cel putin majoritatea celulelor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vici Zlo Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 kids.... ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1992 Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Salutare varaderisti! Ce va mai fac bijuteriile? Tot stau eu si ma gandesc...a incercat cineva sa puna pe spate o guma mai lata? Ma bate gandul sa incerc chestia asta dat ca nu peste mult timp trebuie sa schimb cauciucurile... Deci daca ati incercat as vrea niste pareri despre comportamentul motocicletei cu o guma de 140-150 pe spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Salutare varaderisti! Ce va mai fac bijuteriile? Tot stau eu si ma gandesc...a incercat cineva sa puna pe spate o guma mai lata? Ma bate gandul sa incerc chestia asta dat ca nu peste mult timp trebuie sa schimb cauciucurile... Deci daca ati incercat as vrea niste pareri despre comportamentul motocicletei cu o guma de 140-150 pe spate! Nu face greÂşeala asta! Eu am pus 150 în loc de 130 (ce-i drept nu pe varadero ci pe nsr, dar cilclistcă au am2) Âşi era varză ciclistica. L-am ținut pe ăla de 150 până am ratat o curbă că n-am dovedit s-o înclin îndeajuns de mult. Varadero are o manevrabilitate de invidiat, ar fi păcat s-o strici cu o gumă mai lată. Văzută din mers nu pare a avea o gumă subțire. Vezi că ți-am dat add pe mess. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) cat de curand va trebuii sa schimb placutele de frana pe fata si nu stiu de care sa cumpar , ca vreau ceva care sa franeze , sa nu manance discul , dar sa nu ma tina doar 5000 km (cat m-au tinut astea pe care le am) . eu as vrea nissin , adica cele originale , ca daca producatorul le-a pus pe astea inseamna ca sunt perfecte pentru motorul asta . acum va intreb pe voi , ce placute de frana folositi , de cati km le aveti , cat va mai tin si de unde le-ati luat . Si inca ceva , trebuie sa schimb si filtrul de aer , voi la-ti schimbat ? eu as vrea ceva sport , ca original am gasit . Salut redippy si bun venit in gasca noastra . Eu folosesc alto efix 95 de la rompetrol (care costa in medie 4,4 ron) inca nu imi permit sa pun benzina de 100 (si pt ca traim in romania si suntem constienti de ce se intampla , eu nu cred ca benzina are cifra octanica afisata in benzinarii , in realitate e mult mai mica , parerea mea ) . Ce-am auzit , e ca benzina de 100 curata carburatoarele in cazul nostru si trage mai bine , dar dezavantajul e ca se consuma mai repede , deci iti scade autonomia (asta am auzit , nu am pus niciodata ca sa vorbesc din experienta mea , dar am de gand sa fac un plin cu benzina de 100 sa vad ce si cum ) . Tu ai spus ca ai achizitionat un varadero 125 , da detalii despre ea , despre tine ce si cum . PS: in manual scrie ca trb utilizata benzina cu cifra octanica 95/98 (dar pt ca traim in romania , sunt de parere ca este echivalentul a benzinei cu cifra octanica de 100 sau mai mult , deci iti poti da seama ce zeama de benzina avem ) si apropo , alimenteaza dimineata sau seara , cand e mai racoare , pentru ca astia te taxeaza la volum si nu la densitate Editat Martie 30, 2010 de marius_vararu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 arata foarte bine ,dar da si tu mai multe poze si mi se pare ca e fost cazuta pe drapta sau ceva de genu pentru ca ala de pe carena nu e stikerul original si parca pana acum nu am vazut vara cu rezervor negru , vad ca ai ceva accesorii , scut motor , parbriz touring , hand guards . Dupa parerea mea trebuie neaparat sa ii pui crash bar . A si te mai rog ceva de poti , sa imi dai o poza in ansamblu cu bordu in care sa se vada si parbrizu , bordu , carenele , cam unghiul de unde vezi tu cand esti pe ea . sa o porti sanatos , fara incidente si la cati ami multi km , vara e un motor foarte bun , numai cuvinte de lauda am auzit despre ea , nicio vorba sau expresie care sa fie in dezavantajul ei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 arata foarte bine , parerea mea sincera e ca nu ar trebuii sa umbli in motor sau sa te duci pe la un serivice , eu l-am luat cu 17 mii si acum are 30 mii si doar i-am schimbat filtrul de ulei si uleiul ,atat (eu sunt de parere ca ar trebuii sa umbli in motor atunci cand ceva nu merge bine , are vreo problema , dar in rest lasal asa cum este ). In curand o sa ii pui 2 bujii iridium , filtru aer si schimbat placute frana , schimbul de ulei nu il fac pt ca in carte zice la 12 mii km , da eu o sa il fac la 10 mii km (adica la 35.000 km in cazul meu ) . filtru de aer am de gand sa cumpar de la o persoana care are acest id : motocycles.empire@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 1. la mine nu se aude nimic si eu ii dau blana , nu o las , am fost de curand pe tulcea si numai in 12 mii de ture am tinut-o si nu a comentat , nu a zis nimic 2. filtrul e stoc si costa cam 120 , baga id ala in lista 3. si unde zice ca la 20k km trb sa ii faci reglajul la supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) filtrul e gen ala sport am vorbit cu cineva si mi-a zis ca acest lucru cu supapele e ceva formal , dar ele te tin si 60.000km sau chiar mai mult , eu unul nu am de gand sa ii reglez supapele Editat Martie 30, 2010 de marius_vararu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Sincer sa fiu nici eu nu aud sunetul dar amicii mei l-au sesizat si mi-au facut recomandarea. Chestia cu reglajul cel putin odata la 20000 tot de la ei o stiu iar experienta de peste 20 de ani in domeniul moto a celui care mi-a facut recomandarea ma face sa o iau in considerare. Teoretic aceasta verificare/reglaj se face o data la 5000 km sau o data pe an (recomandare KTM) dar pana nu apare acel sunet, repet insesizabil pt mine la profan, majoritatea motociclistilor sar peste. Detalii despre reglaj gasesti aici: http://www.ktmclub.ro/forum/index.php?show...entry3637 Filtrul de aer inca nu l-am desfacut, e de burete sau carton? Honda nu e KTM Âşi invers. Uitați-vă în manual Âşi vă zice acolo ce Âşi când trebuie verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Honda nu e KTM Âşi invers.Uitați-vă în manual Âşi vă zice acolo ce Âşi când trebuie verificat. si pe langa asta ktm in general sunt de mare performanta , adica schimbi uleiul la 10 ore , supapele le reglazi la cateva mii km , cauciucuri la greu , kituri de lant , schimbi o graoza de piese , etc , dar reversul la toate astea este faptul ca esti pe locul intai , asta am auzit la aia pe discovey de vorbeau despre motociclete Editat Martie 30, 2010 de marius_vararu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) http://moto.honda.fr/Page_SE_EE.aspx?Id=33 ... iti selectezi modelul moto si iti arata ce trebuie sa faci...revizii filtru de aer gasesti la cei care aduc piese OEM...motoempire...sau pe weemoto.com sau la reprezentanta Honda...ii cam 250 lei sau sport cam 60 euro Mesaj completat Sincer sa fiu nici eu nu aud sunetul dar amicii mei l-au sesizat si mi-au facut recomandarea. Chestia cu reglajul cel putin odata la 20000 tot de la ei o stiu iar experienta de peste 20 de ani in domeniul moto a celui care mi-a facut recomandarea ma face sa o iau in considerare. Teoretic aceasta verificare/reglaj se face o data la 5000 km sau o data pe an (recomandare KTM) dar pana nu apare acel sunet, repet insesizabil pt mine la profan, majoritatea motociclistilor sar peste. Detalii despre reglaj gasesti aici: http://www.ktmclub.ro/forum/index.php?show...entry3637 Filtrul de aer inca nu l-am desfacut, e de burete sau carton? filtrul de aer ii din carton...pozitionat sub rezervor in leg cu supapele, intai poti face o verficare si vezi ce-ti spune mecanicul Editat Martie 30, 2010 de vld_bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 La CBR se recomandă schimbarea distribuției la 40.000km dacă îmi amintesc bine. Nimeni nu o schimbă atunci, toți preferă să aÂştepte să înceapă să bată, dar distribuția are Âşi un cost destul de mare ~900lei doar lanțul, fără patine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Nu vad ce ar putea sa strice un reglaj de supape (evident daca acestea au joc) atat timp cat Honda recomanda acest lucru. Parerea mea e ca e o chestie de rutina care prelungeste viata motorului si aduce beneficii atat in favoarea reducerii consumului de combustibil cat si a puterii motorului. stii care este ideea...sa nu o strici mai tare, sa ai grija ce mecanic iti alegi! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Reglajul supapelor se face la 12.000? EÂşti sigur că n-ai citit altceva? Asta ar însemna ca la fiecare schimb de ulei să te pui să umbli la motor să reglezi supapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Reglajul supapelor se face la 12.000? la 12000 km se face verificare jocului...si daca este necesar se regleaza, nu? acum o intrebare pt varaderisti...in cate ture schimbati treptele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 la 12000 km se face verificare jocului...si daca este necesar se regleaza, nu? acum o intrebare pt varaderisti...in cate ture schimbati treptele? Peste 8.000rpm în mare parte din timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Peste 8.000rpm în mare parte din timp. Bai chivule , tu nu ai varadero , deci nu ai de ce sa vorbesti , si pana la urma , ce cauti bai neseristule pe topicul nostru si acum sa raspund la intrebare : in functie de starea mea (si am 3 stari) : 1 (cand is plictisit si nam chef de nimic ) Schimb pe la 4.000 ~ 5.000 rpm 2 (mers normal cu motocicleta , si cum vara e de turatii , avand cuplu la 9500 si caii la 11000 ) schimb la 6.000 3 (cand bag mana la blana ) schimb la 11.000~12.000 eu am luat-o la 17.000 , azi am 30.000 si nu iam desfacut deloc motorul , doar i-am schimbat uleiul de motor si filtrul , da pe rand (din cauza lipsei de filtru , intai am schimbat uleiul si dupa 300 km i-am schimbat si filtrul de ulei ) si dupa cum vedeti cu maraie , nu a comentat deloc , nu trocaie , nu bubuie , nu bate , deci e honda ....cesamai , am si bagat-o pe aratura si noroaie si tot nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) Le spuneam doar cum merg cu pocnitoarea ta. Am uitat să zic de a doua mea stare: când merg cu ea numai cu a doua în limitare nu de altceva, da' să îi poponeataăț bujiile că Marius merge ca mamaia până în 5 mii. P.S. dacă te-ai logat la Marius pe calculator, să Âştii că ți-a rămas parola stocată acolo Editat Aprilie 2, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 ops Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.