Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

La Simsonul meu axul atasului este mai in fata cu 20cm fata de axul rotii din spate.Inclinatia spre interior a rotii atasului la 10m 10cm. Reglajul l-am facut pe o pista asfaltata cu masuratorile de rigoare iar inclinatia rotii atasului am facut-o cu o sfoara legata de partea din spate a rotii atasului si adusa usor pina se lipeste de partea din fata. La 10m sfoara trebuie sa fie cu 10cm spre interior. Acum as face reglajul cu o raza laser.

Nu va suparati ca va intreb ,dar nu am inteles un lucru? ”La 10m sfoara trebuie sa fie cu 10cm spre interior.„,Fata de ce trebuie sa fie inclinata spre interior (ce ati luat ca etalon)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu va suparati ca va intreb ,dar nu am inteles un lucru? ”La 10m sfoara trebuie sa fie cu 10cm spre interior.„,Fata de ce trebuie sa fie inclinata spre interior (ce ati luat ca etalon)?

Pe o pista betonata (asfaltata) plana, cu o sfoara tragi o linie dreapta de vreo 12m asezi moto cu rotile pe ea .Mai tragi o linie paralela cu prima din mijlocul rotii atasului. Aceasta linie este etalonul.

Puteti merge si la un service auto unde se fac unghiurile la roti !!

Editat de constantin57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe o pista betonata (asfaltata) plana, cu o sfoara tragi o linie dreapta de vreo 12m asezi moto cu rotile pe ea .Mai tragi o linie paralela cu prima din mijlocul rotii atasului. Aceasta linie este etalonul.

Puteti merge si la un service auto unde se fac unghiurile la roti !!

Multumesc,acum am inteles.(de la mijlocul roti atasului) :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe o pista betonata (asfaltata) plana, cu o sfoara tragi o linie dreapta de vreo 12m asezi moto cu rotile pe ea .Mai tragi o linie paralela cu prima din mijlocul rotii atasului. Aceasta linie este etalonul.

Puteti merge si la un service auto unde se fac unghiurile la roti !!

 

Am vrut sa modific postul dar pina m-am foit eu nu a mai mers . Voiam sa spun ca linia de la atas sa fie trasa de la marginea exteroara balonului rotii atasului si tot de acolo pleaca si sfoara care ne arata inclinatia spre interior a rotii atasului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
drumul ala e o otreapa. ceea ce inseamna ca e perfect pentru o niprogena, nu?? ahaahaah

 

am sa-i ciordesc aluia cu avionul o elice, imi place prea mult. si mai iau si fabrica de la Margina acasa, aia imi place si mai mult. ;)

 

 

 

 

vremea o fost beton 15 grade, ploaie asa numa de ochi lumii nu sa udat nici viziera la casca de piata din dotare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Li-2 , copie sovietice de DC 3/ C 40, si ceea ce pare un DC 3, dsi nu stiam sa mai existe in Romania netopit. Unul nu e intr-un muzeu, ce sa mai vorbim apt de zbor...

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Acum cateva zile am primit un mail cu urmatoarul continut:

Stimati prieteni si colaboratori,

doresc sa va anunt pe aceasta cale ca intrunirea Europeana Ural de anul acesta (2010) va avea loc de pe 10 pana pe 12 Septembrie in castelul Piberstein Austria.

In calitate de dealeri Ural in Romania noi vom incerca sa organizam o excursie cu atasele la aceasta intrunire, si va invitam sa va alaturati grupului.

Vom reveni cu mai multe detalii mai aproape de eveniment, aceasta este doar o informare ca sa va notati datele in calendar.

Din cate stiu poate participa orice boxer solo sau cu atas. Daca-i cineva interesat voi revenii cu noi detalii, atunci cand am sa le am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Li-2 , copie sovietice de DC 3/ C 40, si ceea ce pare un DC 3, dsi nu stiam sa mai existe in Romania netopit. Unul nu e intr-un muzeu, ce sa mai vorbim apt de zbor...

 

e aceeasi ragalie in poze, se pare ca a fost rejuvenat cu o pensula si doua cutii de vopsea :cheers:

Mesaj completat

Acum cateva zile am primit un mail cu urmatoarul continut:

Stimati prieteni si colaboratori,

doresc sa va anunt pe aceasta cale ca intrunirea Europeana Ural de anul acesta (2010) va avea loc de pe 10 pana pe 12 Septembrie in castelul Piberstein Austria.

In calitate de dealeri Ural in Romania noi vom incerca sa organizam o excursie cu atasele la aceasta intrunire, si va invitam sa va alaturati grupului.

Vom reveni cu mai multe detalii mai aproape de eveniment, aceasta este doar o informare ca sa va notati datele in calendar.

Din cate stiu poate participa orice boxer solo sau cu atas. Daca-i cineva interesat voi revenii cu noi detalii, atunci cand am sa le am.

As merge, numai ca e asa cale lunga pana atunci, cine stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca ai trecut prin Bacau?

Binenteles! :lol:

...se poate observa intrarea in oras...nu prea era trafic...

( e o padure mare la marginea satului, asa ii spune Bacau...)

Si grade nu trebuie multe nici afara , nici in atas...

Cand am sa trec prin Bacau , sigur o sa fiu vazut....ca asa mi se intampla cand depasesc granitele judetului.... aud ecouri cu un nipru verde cu nr de Cluj , care a fost vazut la incredibila distantza de 150km de capitala de judet... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARI DOMNILOR

VIN SI EU CU O INTREBARE PENTRU DOMNII ATASISTI.....

SUNT DETINATORUL UNUI BMW K750sport DAR IN ACTE NU SUNT EU PROPRIETAR ,SI M-AM GANDIT DACA CUMPAR UN ATAJ

SI IL PUN PE BMW APOI FAC RAR,AUTENTIFICAREA SI APOI ACTELE PE NUMELE MEU....E POSIBIL ASA CEVA???>

SAU CARE SUNT POSIBILITATILE DE A TRECE BMW-ul PE NUMELE MEU CU ATAS (mi_as dorii ff>mult sa pun un ataj la bmw)

VA ROG SA MA AJUTATI CU SFATURI CUM TREBUIE PROCEDAT.

ASTEPT PARERI AVIZATE DE LA CINEVA CARE A TRECUT PRIN ASA CEVA,EVENTUAL SI COSTURILE AFERENTE....

VA MULTUMESC ANTICIPAT CU STIMA THEO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Binenteles! :lol:

...se poate observa intrarea in oras...nu prea era trafic...

( e o padure mare la marginea satului, asa ii spune Bacau...)

Si grade nu trebuie multe nici afara , nici in atas...

Cand am sa trec prin Bacau , sigur o sa fiu vazut....ca asa mi se intampla cand depasesc granitele judetului.... aud ecouri cu un nipru verde cu nr de Cluj , care a fost vazut la incredibila distantza de 150km de capitala de judet... :lol:

eram sigur ca are sa-ti placa in Bacau Drobule. Da' nu te-au amendat jandarmii ca te-ai dat cu mobra prin parcul central?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARI DOMNILOR

VIN SI EU CU O INTREBARE PENTRU DOMNII ATASISTI.....

SUNT DETINATORUL UNUI BMW K750sport DAR IN ACTE NU SUNT EU PROPRIETAR ,SI M-AM GANDIT DACA CUMPAR UN ATAJ

SI IL PUN PE BMW APOI FAC RAR,AUTENTIFICAREA SI APOI ACTELE PE NUMELE MEU....E POSIBIL ASA CEVA???>

SAU CARE SUNT POSIBILITATILE DE A TRECE BMW-ul PE NUMELE MEU CU ATAS (mi_as dorii ff>mult sa pun un ataj la bmw)

VA ROG SA MA AJUTATI CU SFATURI CUM TREBUIE PROCEDAT.

ASTEPT PARERI AVIZATE DE LA CINEVA CARE A TRECUT PRIN ASA CEVA,EVENTUAL SI COSTURILE AFERENTE....

VA MULTUMESC ANTICIPAT CU STIMA THEO

 

 

Salutare!

 

Asadar iata ce a fost la mine anu trecut. Am luat un MZ 250, oricum nu mai era original cind l-am luat, in feb sau mart 2008. in primavara acelui an am facut identificare si omologare, undeva la 2,5 mil lei vechi. Apoi in 2009 cumparat atas de Jupiter 3, in stare ok si apucat de facut prinderi ca MZ-u meu nu avea asa ceva. Iese bine treaba, fac teste de mers cu atas, pun si cablu de frina la el, si instalatie electrica, TOT. Merg la RAR in oct 2009 si fac omologare atrizanala. A fost cam 3,5 mil lei vechi, am facut in prealabil cintarire la tot ansamblul ( la o firma care are cintar si e autorizata sa elibereze bon de cintar ), apoi am mers la RAR. Ideea este ca acolo, banuiesc, au gasit in hirtzogaria lor ceva numit MZ ES 250 cu atas ( 1962 ). Cum al meu era trecut in acte ca fiind din 1962 cred ca au banuit ca e tipul ala. Asadar asta a fost. Amu cu BMW nu stiu care o fi treaba. Trebuie mers si intrebat la RAR-ul tau din oars ce si cum, sa nu te apuci de lucru degeaba, timp si bani. Sper sa reusesti cumva sa il faci cu atas, in real si in acte, si sa te numeri printre putinii posesori de asa ceva. Oricum nu suntem prea multi, sper ca ai observat. Daca ai vreo pila sau ceva asemanator la RAR, nu ar strica sa USE IT.

 

Sper sa mearga bine proiectul. Astept vesti pozitive.

wheelsandspeed@yahoo.com

 

PS: Mersi de Up-ul de la vinzare de Honda Africa Twin...am decis ca nu o mai vind. E prea buna....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...