premiumfaraplumb Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 Eh si am uitat de probleme de tot Am fost dimineata la ei acolo pentru indicatorul de benzina. Nu prea se misca nimic pe-acolo ca nu aveau plutitorul, setul de scutere era nou si am inteles ca piesele vin pe comanda. In fine.. am scos 3sute si i-am zis fratica fa-mi-l ca nu mai pot. A desfacut carenele a scos ptin rezervorul, a scos ptin garnitura cu contactul si se pare ca mergea avea curent, dar.. plutitorul care e o chestie gen nu culisa atingand contactele asadar... s-a adaptat ceva de pe altundeva, noroc ca au multe pe-acolo de pe care sa dezmembreze. Ideea ca baiatul l-a facut si am plecat fericit spre rar unde am rezolvat in 30 minute, am platit taxa de 130RON si am plecat acasa, maine ma duc la ei din nou sa imi iau cartea si sa ma duc la primarie sa mai dau 1 mil pt numere. Nu prea tine frana pe spate acum n-am idei as vrea ceva inovator, cand apas sa se blocheze sigur nu va merge daca ii strang cablul. tre desfacut acolo butucu... Oricum... acum sunt multumit de scuter.. parca si-a mai dat drumul si acceleratia.. 1. mi-a spus ca bujia nu are treaba cu aprinderea din prima deci... nu mai iau bujie 2. mi-a spus ca s-ar putea sa fie limitat din cdi (aprindere... era o cutie neagra in care intrau fire)... daca o schimb... credeti ca... a ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Frate, fara suparare. Ti se pare normal pentru un scuter nou-nout sa aiba atatea belele? Serios acum, nici eu n-am avut atatea belele pe scuter luat second. Eu i-as baga in <cuvant urat>. Sunt prosti. Cum sa nu aiba legatura bujia cu aprinderea din prima? Eu am bujia facuta praf si nu-mi mai pleaca scuterul decat la a 20-a pedala fata de sfert de pedala cum pleca inainte. Astept bujie acu si eu si e enervant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 27, 2008 Autor Share Postat Mai 27, 2008 (editat) Am fost la Primaria Capitalei de la Cismigiu d p Kogalniceanu unde mi-am inmatriculat ultima oara scuterul furat. GRESIT -am fost trimis la primaria sect2 de unde apartin la OBOR. Mi-a spus sa vin intre 8 si 14:30 cu urm acte : -O cerere care o dau ei (simplu) -O fisa de inregistrare care o completezi la calculator (simplu) -Buletinul -Factura sau contractul de vanzare cumparare -Cartea de identitate a scuterului (cea pe care ti-o da de la RAR) pe ea e trecuta si dovada efectuarii inspectiei tehnice -Dovada platii la posta a celor 3 taxe insumate la 94RON ------------------------------------------------------------------ + copiile tuturor documentelor de mai sus. Astea sunt in prim plan si se rezolva imediat in cateva ore daca esti agil In al doilea plan trebuie sa te prezinti la circa financiara cu o fisa de inmatriculare pe care ti-o dau de la primarie si pe care trebuie sa-ti puna un actzibild cei de la circa fin. Io... am descoperit ca aveam 10 mil datorie la stat din amenzi de tot felul de p vremea cand aveam masina. Ea la ghiseu, toti inspectori, spune"ma pregateam sa vin la tine la usa, cati bani platesti? cat ai la tine ai 10 mil de platit ce faci?" Io... "pai... am 2 mil e ok? " bou am fost ca m-a pus sa ii dau si acu am ramas fara bani, puteam sa platesc 50RON si sa ii promit ca ii platesc in cursul saptamanii cum i-am promis ca ii platesc restul de bani. Am platit la posta m-am intors si mi-a dat fisa de inmatriculare cu holograma pe ea. Maine ma duc la primarie cu toate sa vdm in cat timp imi dau numerele. Totul a durat 3-4h(cozi+alergatura). ...daca e offtopic.. scz. Editat Mai 27, 2008 de premiumfaraplumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Iti spun eu cat dureaza, ca doar am facut inregistrarea tot la S 2: 2 saptamani. Le lasi nr de telefon si te suna ei cand este gata. Eu n-am fost la circa financiara deloc. Nu stiu de ce te-au trimis pe tine. Sau n-am inteles eu bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 27, 2008 Autor Share Postat Mai 27, 2008 Iti spun eu cat dureaza, ca doar am facut inregistrarea tot la S 2: 2 saptamani. Le lasi nr de telefon si te suna ei cand este gata. Eu n-am fost la circa financiara deloc. Nu stiu de ce te-au trimis pe tine. Sau n-am inteles eu bine? Ba da m-au trimis. De la Primarie mi-a spus sa ma duc la Gara Obor e acolo circa financiara sa imi puna holograma si stampila pe fisa de inmatriculare iar de-acolo mi-a zis "nu la noi, du-te in Floreasca" si asa am ajuns la Taxe si Impozite.... Poate tu n-ai bani de dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 (editat) Da, probabil din aceasta cauza. Bafta si sa te bucuri de el! Editat Mai 27, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valu malu Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 (editat) Mda, gaseai un scuter clasic Znen la 35 de milioane daca intrebai inainte sa dai banii. Si arata si functiona exact la fel. Si al meu are frana hidraulica fata si blocheaza roata oricand vrei tu. Alarma asa merge la toate scuterele chinezesti, e facuta sa pornesti motorul din casa, apoi cobori la scuter, il dezlegi si-l pornesti cu cheia in contact din buton. Cu acceleratie te rog ai rabdare, ca se rodeaza si se imbunatateste situatia. Schimba-i uleiul cat mai repede, ca e ieftin si ala din fabrica e o porcarie. Bafta si la multi km fara probleme. Chiar e un scuter Znen, dar rebranduit. Poate fi gasit la 3500 ron in Romania. Asta e linkul pentru Znen China: http://zhongneng.en.alibaba.com/product/50..._ZN50QT_E_.html Chestia e ca pe site-ul original caracteristicile sunt mai proaste decat cele ale celui Tomina Aqua si nu prea cred ca e un nou model de motor. Si mie imi place foarte mult cum arata, dar am studiat problema pe toate fetele (fetzele adica) si nu am fost foarte convins. Asa ca am lasat-o balta. Mai ales ca nu am carnet pentru unul de 125cm, iar cu prietena mea in spate nu prea cred ca e nervos. Zilele astea am vazut din nou unul si am fost pe aproape sa dau comanda. Vad insa ca nu prea sunt stralucite si ca, daca nu ai prea multi bani, tot pe la Kymco tragi cu ochiul. Cateodata chiar ma gandesc sa imi iau o Vespa in rate. Sau sa ma inscriu si eu la scoala si sa iau A-ul, ca poate ma plictisesc vreodata. Inca un link pentru cei care au modelul asta de scuter http://www.scooterplace.nl/parts_display_m...50e&lang=uk Editat Mai 27, 2008 de valu malu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 mai bn k mine..am fost la o comuna apropiata si mi`au dat numarul pe loc si cu o taxa de 25 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 in fata unde sunt cele 2 ornamente "cromate" la Tomina sunt 2 gen 10 cm si la Zen se unesc si formeaza un U in rest... ...si .. nu stie nimeni suruburile pentru uleiul de transmisie? Unul de umplere si unul de golire, asa am vaz undeva. E adevarat? sau trebuie deschis TOT.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 priveste si citeste aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 PHOA BETON MULTUMESC CLODIUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Daca ai luat bidon de 1l de ulei de transmisie poate ma "recompensezi" si pe mine cu 120 ml, ca parca n-as lua 1l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 Am luat doar vreo 250ml sau 500ml ulei de transmisie special pt scutere de la Motul. E intr-un tub... Daca mai ramane ceva... cu cea mai mare placere. a fost 150mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Iti trebuiesc 120 ml maxim, din cate stiu eu. Vezi in cartea tehnica Nu vreau neaparat, poate-ti mai trebuie, dar macar spune-mi de unde ai luat ca eu am gasit doar de 1l si era auto, nu ca ar conta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 30, 2008 Autor Share Postat Mai 30, 2008 De la Pizza Hut de pe Mosilor o iei 100m spre Foisor drumul se duce spre dreapta dar tu faci usor stanga imediat dupa ce se termina scuarul si pe stanga la inceputul strazii e un service Renault. Bun, o iei pe strada inainte si treci de prima intersectie. E undeva dupa, pe stanga la o poarta argintie cred ca nr 27 dar nu bag mana in foc au tot felul de uleiuri si e si service pt scutere. Am schimbat uleiul la transmisie... Parca.. Parca merge mai rotund acceleratia serios vb. Adica creste viteza mai constant. DAR, de ce cand e sus pe cricul central, roata se roteste cu ceva viteza. Am incercat sa pun frana pe spate si nu mi-a venit sa cred cu ce forta se rotea. Nu prea cred ca e normal asa ceva nu? + ca trebuie sa pun frana ca sa se opreasca la 0km/h altfel.. are tendinta sa mearga inainte cu 2-3km'h cat sa nu trebuiasca sa pun picioarele jos. De problema aceasta ce spuneti ? Ma gandesc la cureaua de transmisie.. care actioneaza roata din spate... nush... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 30, 2008 Autor Share Postat Mai 30, 2008 Am avut dar mi-a mers ok )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Tata hai ca voi va pricepeti. Mi-am luat si io saracie d-asta de scuter si dupa 900 de km a inceput s faca ca toti dracii se ineca si nu accelera! Am fost la baieti la service mi-au curatat carburatoru, schimbat filtru de benzina si bujia si cica gata! Pe dreaq mai prost merge! Acuma tre sa folosesc frana spate pe post de ambreiaj si mai nou la stop la imi moare la relanti si fac febra pana o pornesc din nou. Ahh si apropos am schimbat bateria ma pus una noua Varta d-aia cu gel si tot face figuri si nu porneste ca lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Tata hai ca voi va pricepeti. Mi-am luat si io saracie d-asta de scuter si dupa 900 de km a inceput s faca ca toti dracii se ineca si nu accelera! Am fost la baieti la service mi-au curatat carburatoru, schimbat filtru de benzina si bujia si cica gata! Pe dreaq mai prost merge! Acuma tre sa folosesc frana spate pe post de ambreiaj si mai nou la stop la imi moare la relanti si fac febra pana o pornesc din nou. Ahh si apropos am schimbat bateria ma pus una noua Varta d-aia cu gel si tot face figuri si nu porneste ca lumea. verifica, e posibil sa-ti fie dereglati tachetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Iunie 6, 2008 Autor Share Postat Iunie 6, 2008 Mama frate.... tachetii.... eu nu am decat 700 si imi moare la stop la relanti dar m-a mancat in poponeata si i-am dereglat carburatorul si nu stiu cum sa il fac la loc ca nu gasesc de unde se regleaza si aerul. Oricum, daca o sa fie cu tachetii si cu din astea grele.... clar.... la vanzare cu el, sa imi recuperez cat pot din bani. Poate am noroc mai pun 1000 si imi iau aprilia mohito si am terminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 ai de capu meu ... mai bune sunt f bike decat astea de la tomina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 ai de capu meu ... mai bune sunt f bike decat astea de la tomina deci FB nu sunt ultimele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 haste sa inteleg cai bine ca am FB? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 haste sa inteleg cai bine ca am FB? Am vazut prin oras FB expert d'ala ... se aude supeer Imi place cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 si mie imi place sunetul si cum merge dar pacat de consumul lui mare 2l in 20km vorbind te tomina ma intreb daca buba nui cumva de la carburator?sa fie prost regrat intreb si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Mama frate.... tachetii.... eu nu am decat 700 si imi moare la stop la relanti dar m-a mancat in poponeata si i-am dereglat carburatorul si nu stiu cum sa il fac la loc ca nu gasesc de unde se regleaza si aerul. Oricum, daca o sa fie cu tachetii si cu din astea grele.... clar.... la vanzare cu el, sa imi recuperez cat pot din bani. Poate am noroc mai pun 1000 si imi iau aprilia mohito si am terminat. Si io am vrut sa imi iau initial aprilia mojito da mi-a luat ochii mizeria asta si acum imi blestem zilele. Si nici aprilia nu mi-as mai lua acuma, daca e un maxi scuter d-ala frumos, yamaha sau suzuki ceva asa fin desi costa da macar stii o treaba. Mama frate.... tachetii.... eu nu am decat 700 si imi moare la stop la relanti dar m-a mancat in poponeata si i-am dereglat carburatorul si nu stiu cum sa il fac la loc ca nu gasesc de unde se regleaza si aerul. Oricum, daca o sa fie cu tachetii si cu din astea grele.... clar.... la vanzare cu el, sa imi recuperez cat pot din bani. Poate am noroc mai pun 1000 si imi iau aprilia mohito si am terminat. ahhh si apropo de asta cu muritu la stop la relanti ia sa incerci sa ciupesti frana sa vezi ca nu mai moare. Mie mi-a mers inca 4-500 de km asa ))). Acuma tre sa o accelerez permanent la stop ca sa nu moara. Maine o desfac sa ma mai uit prin ea dreaq sa vad poate imi dau seama si vraeu sa ii scot si alarma ca se poate sa fie si de la aia probleme. Si premium sa verifici si contactele ca la mine erau cateva care stateau asa de capu lor si a trebuit sa le mai strang. Ce sa mai ne-am chitrosit la chainerie =))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.