CoSSmiN Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Am un scuter, First Bike, segmentii sunt dusi.Scoate un fum groaznic, de culoare albastra, deci consuma ulei in prostie. Marea intrebare este de ce s-au dus setul, categoric uzura, insa in 8000km?Setul este de Honda, 80cc. Oare eu am fost de vina fiindca s-a dus motorul? O pornesc, o las sa se incalzeasca motorul si sa stea la relanti, dupa care o dau de pe cric si acceleratia la maxim.Deci eu cand plec nu accelerez treptat, ci din prima la maxim...Sa fie asta o cauza?Benzina nearsa in capul pistonului? Nu sunt specialist, imi dau si eu cu pararera, sper ca cineva care stie sa ma ajute. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 ahhhh, o dai pe o roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Mai 18, 2008 Autor Share Postat Mai 18, 2008 ahhhh, o dai pe o roata? Aceasi intrebare??? Deci sa inteleg ca motorul se duce doar daca o dai pe o roata??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Am un scuter, First Bike, segmentii sunt dusi.Scoate un fum groaznic, de culoare albastra, deci consuma ulei in prostie.Marea intrebare este de ce s-au dus setul, categoric uzura, insa in 8000km?Setul este de Honda, 80cc. Oare eu am fost de vina fiindca s-a dus motorul? O pornesc, o las sa se incalzeasca motorul si sa stea la relanti, dupa care o dau de pe cric si acceleratia la maxim.Deci eu cand plec nu accelerez treptat, ci din prima la maxim...Sa fie asta o cauza?Benzina nearsa in capul pistonului? Nu sunt specialist, imi dau si eu cu pararera, sper ca cineva care stie sa ma ajute. Multumesc anticipat! Poate ai tinut mult uleiul de motor in scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Mai 18, 2008 Autor Share Postat Mai 18, 2008 Poate ai tinut mult uleiul de motor in scuter. Am uitat sa mentionez, uleiul l-am schimabt din 1500 in 1500 de km, 10w-40. Am pus o husa pe el, am renuntat sa-l mai pornesc, imi consuma aproximativ 500ml ulei in 300km, stiu ca vi se pare incredibil, dar asa e. Deci nimeni nu gaseste o cauza? Am impreisa ca pistonul ala nu mai este intreg, are momente cand nu se mai accelereaza, motorul face ingrozitor de urat si momente in care zboara pur si simplu, azi am ajuns in zona rosie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlaaad Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 un set complet te costa in jur de 1-1.5 mil deobicei gasesti in piete(dinala facut pe vapor) da cum si scuteru tau ii unu dinala facut pe vapor .... poti sa iti pui un astfel de set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Mai 18, 2008 Autor Share Postat Mai 18, 2008 un set complet te costa in jur de 1-1.5 mil deobicei gasesti in piete(dinala facut pe vapor) da cum si scuteru tau ii unu dinala facut pe vapor .... poti sa iti pui un astfel de set Eu am set de Honda, de 80cc, am dat pe el 4,5 mil, atat este si acum, nu stiu daca o sa-l fac acum. Eu vreau sa stiu cauze, oare eu sunt de vina fiindca de fiecare data cand plecam cu el il acceleram la maxim...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 La mine e praf uleiul dupa 800km,parerea mea e ca ai tinut cam mult uleiul in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Eu am set de Honda, de 80cc, am dat pe el 4,5 mil, atat este si acum, nu stiu daca o sa-l fac acum.Eu vreau sa stiu cauze, oare eu sunt de vina fiindca de fiecare data cand plecam cu el il acceleram la maxim...? Rodaj iai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 oare eu sunt de vina fiindca de fiecare data cand plecam cu el il acceleram la maxim...? si eu tot asa faceam la gopopul meu si am schimbat de 3 ori setul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 (editat) Stai linishtit ca nu era ala de Honda... Am mai avut un prieten tot asa cu set de 82cc Yamaha cica, pe chinezarie si la 6.000 a facut motoru` ... Editat Mai 18, 2008 de t.H.u.G. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Is sigur de ceea ce spun acuma...prea multa blana la motor, iar racirea nu tine fata. Racirea e facuta pentru un motorash de 49, iar cum al tau e aprope dublu, si tinut mult in blana, s-a gripat. Probabil si cu setul urmator va fi tot asa. Interesant totusi caci motoarele honda is cele mai fiabile din lume! Un set de 80cc depaseste de obicei 550 ron...(Vorbind de cele de marca Honda, pollini, malossi etc) si ajung si pana la 1200-1300 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Motorul are capacitatea de 80cmc iar racirea este pentru 49 cmc. Motorul tau s-a incins, s-a decalit si l-ai terminat. Daca vrei sa te tina, lasa-l pe cel original de 49 cmc. Si mie mi-a oferit cineva un kit de 80 cmc pentru scuterul meu. Dar m-am gandit la problema cu racirea si am refuzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Mai 19, 2008 Autor Share Postat Mai 19, 2008 Is sigur de ceea ce spun acuma...prea multa blana la motor, iar racirea nu tine fata. Racirea e facuta pentru un motorash de 49, iar cum al tau e aprope dublu, si tinut mult in blana, s-a gripat. Probabil si cu setul urmator va fi tot asa. Interesant totusi caci motoarele honda is cele mai fiabile din lume!Un set de 80cc depaseste de obicei 550 ron...(Vorbind de cele de marca Honda, pollini, malossi etc) si ajung si pana la 1200-1300 ron. Cred ca asta ar fi una din explicatii. Seul este 100% Honda, am stat langa mecanic cand l-a montat, si am vazut ca scria pe ambalaj Honda. Voi cum faceti cand mergeti pe scuter, acceleratia la maxim?Sau accelerati treptat?Asta poate fi una din cauze, mai intreb odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 depinde de drum....daca ai unde unde da blana ..dai blana cateva minute si dupa aia revino la un sfert de acceleratie sa se mai raceasca:) eu cand merg cu scuteru ..ii dau blana,urca acu pana la 50 60 si apoi ii dau un sfert de acceleratie pt ca merge cu aceeleasi viteza(55 60km/h) si reprize de blana... am scos un consum de 3.5l/100km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Mai 19, 2008 Autor Share Postat Mai 19, 2008 depinde de drum....daca ai unde unde da blana ..dai blana cateva minute si dupa aia revino la un sfert de acceleratie sa se mai raceasca:)eu cand merg cu scuteru ..ii dau blana,urca acu pana la 50 60 si apoi ii dau un sfert de acceleratie pt ca merge cu aceeleasi viteza(55 60km/h) si reprize de blana... am scos un consum de 3.5l/100km Aha, eu il dadeam de pe cric, plecam, acceleratia la maxim.Opream la stop sau mai stiu eu ce, acceleratia la maxim...Si ma gandesc sa nu fie si asta o cauza, benzina nearsa sau ce???Stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Aha, eu il dadeam de pe cric, plecam, acceleratia la maxim.Opream la stop sau mai stiu eu ce, acceleratia la maxim...Si ma gandesc sa nu fie si asta o cauza, benzina nearsa sau ce???Stie cineva? nu ai destula racire.. uite..eu ieri am urcat niste dealuri cu vespa et2 cu 2 pe el...facea fata la deaurile pt ca are un demaraj de te ridica intr`o roata...numai blana ii dadeam....faceam pauze pt ca motoru era foarte fierbinte si simteai daca stateai langa el...avea si un miros... am avut mai de mult un gareli si i`am dat lu framiu sa faca o tura..numa in blana lo tinut(dealuri,vale) si peste juma de ora..deabia mai tragea ..si a 2 zi nu o mia pornit...cand am desfacut ...setu varza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 eu la moped nu prea ajung la maximla cu accerelatie , numai in oras mai ajung la 40-45km/h din cauza traficului dar nu pentru mult timp ( 5-maxim 10s)orice motor se duce mai repede daca il tii in blana . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) parerea mea cand pleci trebuie sa accelarezi putin sa prinda putina viteza 10 km/h dupa poti sa accelarezi blana ... acum nush ce sa zic posibil sa fie ca accelarezi blana tot timpul,sau uleiul ... mai multe posibilitati:P iati set de 49 ca sigur nu isi face racirea bine mai este si pe aer daca era pe apa era cu totul altceva eu am mers cu al meu 30 de km in blana si nu a sarit acul de la apa mai mult de jumate ! Editat Mai 20, 2008 de alby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 dar la un scuter stock chinezesc.. are ceva daca merg numai in blana ?? bine si cu pauza de`o tigara sau opririle aferente eu la pocket vreau sa`i fac niste prize de aer ..ca se incinge prea urat si din cauza asta nu prea merg in blana ..doar asa cateva reprize si revin la 3/4 sau 2/4 din acc .... are un amarat de "ventilator" care nu prea face fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 eu am mers odata cu al meu vreo 200 si ceva de km numai in blana si nu a avut nimic si de obicei cand ies din oras merg la blana; pana acum am 7000 de km si nu da semne de oboseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moru Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 (editat) Si eu am un chinez 49cc 4t, am ajuns la valoarea 7000 km. In carte scrie sa schimb uleiul din 1000 in 1000 km si cam asa fac si eu, il schimb la 8-900. Nu mananca pic de ulei, in general merg foarte mult cu doua persoane pe el in regim normal ( 40-45 km/h ) si mai rar trec de linia rosie, dar de obicei cand sunt singur. Cred ca poate fi vorba de schimbul de ulei la tine, dar la scuterele chinezesti tine mult si de noroc din cate am observat. Edit: Cunosc un tip din Ruse-Bulgaria care are un scuter chinezesc in 4 timpi, are 26000 km (face Ruse-Giurgiu aproape zilnic) si nu a facut motorul pana acum, si nu da nici cu fum.. in schimb a schimbat vreo 5 curele . Editat Mai 30, 2008 de plici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Al meu are 3500km si motorul merge f bine. Cu al doilea schimb de ulei am facut 2500km si cand l-am scos era in stare buna. Bag ulei mineral 15w40 la 10 lei Litrul. Dar am grija sa nu supraincalzesc motorul (de aceea si uleiul scos e inca bun). Cand urc un deal mai mare fac pauze ca sa-l las sa se mai raceasca. La motoarele racite cu aer exista riscul sa-l gripezi. La drum intins merg cu acceleratia la maxim si cate o ora, nu se supraincalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Mai 31, 2008 Autor Share Postat Mai 31, 2008 Si eu am un chinez 49cc 4t, am ajuns la valoarea 7000 km. In carte scrie sa schimb uleiul din 1000 in 1000 km si cam asa fac si eu, il schimb la 8-900. Nu mananca pic de ulei, in general merg foarte mult cu doua persoane pe el in regim normal ( 40-45 km/h ) si mai rar trec de linia rosie, dar de obicei cand sunt singur. Cred ca poate fi vorba de schimbul de ulei la tine, dar la scuterele chinezesti tine mult si de noroc din cate am observat. Edit: Cunosc un tip din Ruse-Bulgaria care are un scuter chinezesc in 4 timpi, are 26000 km (face Ruse-Giurgiu aproape zilnic) si nu a facut motorul pana acum, si nu da nici cu fum.. in schimb a schimbat vreo 5 curele . I-am bagat numai 10w-40 sau 5w-40, la timp de fiecare data, uneori si mai devreme decat trebuia. Acum nu stiu ce sa fac, sa pun setul tot de 80 sau sa revin la 49. Cred ca pun tot de 80 deoarece imi trebuiesc doar segmentii, pistonul e ok, sper sa fie ok inca nu l-am desfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Uleiul 5w40 sau 10W40 nu ajuta cu nimic fata de 15w40 . Prima cifra din cod se refera la temperatura minima de la care se asigura ungerea. Si nu cred ca mergi cu scuterul la -30 de grade Celsius. Pentru un motor supraincalzit o treaba mai buna ar face un ulei de tip 20W50 (ulei de vara)- are avantajul ca este si mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.