Hell_Rider_Edy Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) salutare.. va stresez cu o problema iar...azi am vrut k oamenii sa mergem sa ne plimbam.. si.. mia- facut figuri ij-u... la turatii mai mari da rateuri... nasoale... snuh ce sa zic. aprindere am reglat-o ordata si eu, mi-a mai reglat-o si un prieten care mai stie....la 3 mm inainte d pms sa inceapa sa deschida.. asa stiu eu. nu ? ca sa nu mai spun k s incinge k naiba si cand ajunge la un moment dat..s opreste.. sigur.. nu blocheaza, s opreste pur si simplu.. il lasi putin s raceste si pleaca iar.. fie, asa am facut si nu vrea deloc sa mearga cum trebuie, aveam un condensator ce nu era prins cum trebuie la masa si l-am strans acolo si tot asa imi face...sugestii? sau ce as putea face la ea.. sa incerc? k mi-a scos peri albi...mi-a distrus inca o duminica... Editat Mai 25, 2008 de Hell_Rider_Edy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 salutare.. va stresez cu o problema iar...azi am vrut k oamenii sa mergem sa ne plimbam.. si.. mia- facut figuri ij-u... la turatii mai mari da rateuri... nasoale... snuh ce sa zic. aprindere am reglat-o ordata si eu, mi-a mai reglat-o si un prieten care mai stie....la 3 mm inainte d pms sa inceapa sa deschida.. asa stiu eu. nu ? ca sa nu mai spun k s incinge k naiba si cand ajunge la un moment dat..s opreste.. sigur.. nu blocheaza, s opreste pur si simplu.. il lasi putin s raceste si pleaca iar.. fie, asa am facut si nu vrea deloc sa mearga cum trebuie, aveam un condensator ce nu era prins cum trebuie la masa si l-am strans acolo si tot asa imi face...sugestii? sau ce as putea face la ea.. sa incerc? k mi-a scos peri albi...mi-a distrus inca o duminica... 3 mm este avansul maxim pentru jupiter (el se face intre 2,5 si 3mm, in functie de uzuzra motorului <amestecul arde mai incet sub o compresie mai mica, deci avans mai mare>. incearca un avans mai mic... in ce povestesti tu vad un avans prea mare... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Mai 25, 2008 Autor Share Postat Mai 25, 2008 3 mm este avansul maxim pentru jupiter (el se face intre 2,5 si 3mm, in functie de uzuzra motorului <amestecul arde mai incet sub o compresie mai mica, deci avans mai mare>. incearca un avans mai mic... in ce povestesti tu vad un avans prea mare... numai bine ms mult... reglat asa am scos bujiile si erau maro..rosiatice. acu nush, o sa incerc si asa. ms d sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 incearca si cu alte bujii e posibil sa nu i-ti lucreze bine in turatie si face autoaprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Mai 25, 2008 Autor Share Postat Mai 25, 2008 incearca si cu alte bujii e posibil sa nu i-ti lucreze bine in turatie si face autoaprindere tring.. am avut dimineata o bujie bulita.. si am schimbat-o.. poate aia e.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 nu, nu e aia. e avans mult prea mare. comparator. reglezi distanta mai intai, dupa aia avansul. evident, mai intai cureti platinile. se repeta la 500 de km reglajul. 2.5 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Mai 25, 2008 Autor Share Postat Mai 25, 2008 (editat) ms danutza...dar..hmm.. avans...distanta.... ma sunt blond stiu, dar nu pricep o treaba... deci eu aduc piston in pms si dau 2-3 mm inapoi iar in punctu ala tre sa fie platina inchisa fix cat sa inceapa sa deschida apoi...nu? si fac asta pt fiecare piston prima data pt cel din dreapta si apoi pt cel din stanga. am omis ceva ? m-am mai gandit la ceva.. sa nu cumva sa fie d la condensatorii aia...sa fie vreunu troznit, credeti k e pozibil sa fie d la ei ? Editat Mai 25, 2008 de Hell_Rider_Edy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 nu stiu cum e cu ijurile, da eu la mz aveam aceleashi problema:reteuri la turatie mare shi nu stetea la relanti. eu in loc de 3 mm i-am dat 3,5 mm shi acu merge mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 avansul la multicilindrice trebuie sa fie in primul rand la fel. de aia iti trebuie comparator. dupa ce o sa te obisnuiesti cu motorul ala bine de tot o sa ajungi sa iti dai seama si de 0.1 mm diferenta intre cilindrii. reglajul avansului se face simplu. iei un smirghel de 600 sau mai fin, cureti bine-bine platinile. curatatul platinilor se face cu bucata de smirghel in doua, platina inchisa. bagi smirghelul, tii de platina mobila sa nu se miste stanga-dreapta si freci pana te plictisesti. cand te-ai plictisit ar trebui sa fie curata si lucioasa. dupa asta invarti motorul pana vezi ca platina e la deschiderea ei maxima si bagi o lera de 0.4 mm acolo si reglezi distanta. ai un surub excentric si un surub de blocare. desfaci surubul de blocare usor cat sa tina inca platina oarecul si reglezi distanta din cel excentric. (nu confunda suruburile de blocare ale platoului cu cele de blocare ale distantei). trebuie sa simti ceva rezistenta (nu multa) cand tragi lera afara, atunci stii ca ai distanta buna. acum pui bujia cilindrului drept in fisa si la masa. pui contactul, invarti motorul pama la pms, il dai inapoi 2.5 mm si misti de platina pana iti da scanteie. de aici ai un punct de pornire. pui motorul pe cricul central, bagi in treapta 1 si invarti motorul de acolo cu comparatorul pus, evident. nu regla avansul miscand ambielajul cu cheia pt. ca o sa ai erori. mari. flexeaza. invarti usor si vezi la cat iti da scanteia. sa nu fii surprins ca nu o sa fie la 2.5 mm. o sa fie undeva intre 2 si 3 mm. de acolo tot tatonezi platina usurel. ca sa nu moara bateria ia contactul de fiecare data cand nu verifici avansul, nu il lasa pus si cand invarti de la pms la pmi. condensatorii sunt ieftini, pune cate 2 noi pe platina. sau si mai bine ia 2 tranzistorizate. sau 2 aprinderi cu senzori. ai mai multe optiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 avansul la multicilindrice trebuie sa fie in primul rand la fel. de aia iti trebuie comparator. dupa ce o sa te obisnuiesti cu motorul ala bine de tot o sa ajungi sa iti dai seama si de 0.1 mm diferenta intre cilindrii. reglajul avansului se face simplu. iei un smirghel de 600 sau mai fin, cureti bine-bine platinile. curatatul platinilor se face cu bucata de smirghel in doua, platina inchisa. bagi smirghelul, tii de platina mobila sa nu se miste stanga-dreapta si freci pana te plictisesti. cand te-ai plictisit ar trebui sa fie curata si lucioasa. dupa asta invarti motorul pana vezi ca platina e la deschiderea ei maxima si bagi o lera de 0.4 mm acolo si reglezi distanta. ai un surub excentric si un surub de blocare. desfaci surubul de blocare usor cat sa tina inca platina oarecul si reglezi distanta din cel excentric. (nu confunda suruburile de blocare ale platoului cu cele de blocare ale distantei). trebuie sa simti ceva rezistenta (nu multa) cand tragi lera afara, atunci stii ca ai distanta buna. acum pui bujia cilindrului drept in fisa si la masa. pui contactul, invarti motorul pama la pms, il dai inapoi 2.5 mm si misti de platina pana iti da scanteie. de aici ai un punct de pornire. pui motorul pe cricul central, bagi in treapta 1 si invarti motorul de acolo cu comparatorul pus, evident. nu regla avansul miscand ambielajul cu cheia pt. ca o sa ai erori. mari. flexeaza. invarti usor si vezi la cat iti da scanteia. sa nu fii surprins ca nu o sa fie la 2.5 mm. o sa fie undeva intre 2 si 3 mm. de acolo tot tatonezi platina usurel. ca sa nu moara bateria ia contactul de fiecare data cand nu verifici avansul, nu il lasa pus si cand invarti de la pms la pmi. condensatorii sunt ieftini, pune cate 2 noi pe platina. sau si mai bine ia 2 tranzistorizate. sau 2 aprinderi cu senzori. ai mai multe optiuni. ms fesule...treaba cu rotitu ambielajului cu cheia nu o stiam... o sa incerc asa... ms.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 n-ai pt. ce! ca sa te convingi cu treaba aia regleaza avansul cu cheia si dupa aia invarte de roata spate sa vezi diferenta intre ce iti arata cu cheia si ce iti arata invartind roata. o sa te cam miri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.