Sari la conținut

Sfat Pt Aprindere Dereglata...


Postări Recomandate

salutare.. va stresez cu o problema iar...azi am vrut k oamenii sa mergem sa ne plimbam.. si.. mia- facut figuri ij-u... la turatii mai mari da rateuri... nasoale... snuh ce sa zic. aprindere am reglat-o ordata si eu, mi-a mai reglat-o si un prieten care mai stie....la 3 mm inainte d pms sa inceapa sa deschida.. asa stiu eu. nu ? ca sa nu mai spun k s incinge k naiba si cand ajunge la un moment dat..s opreste.. sigur.. nu blocheaza, s opreste pur si simplu.. il lasi putin s raceste si pleaca iar..

 

fie, asa am facut si nu vrea deloc sa mearga cum trebuie, aveam un condensator ce nu era prins cum trebuie la masa si l-am strans acolo si tot asa imi face...sugestii? sau ce as putea face la ea.. sa incerc? k mi-a scos peri albi...mi-a distrus inca o duminica... :cheers:

Editat de Hell_Rider_Edy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.. va stresez cu o problema iar...azi am vrut k oamenii sa mergem sa ne plimbam.. si.. mia- facut figuri ij-u... la turatii mai mari da rateuri... nasoale... snuh ce sa zic. aprindere am reglat-o ordata si eu, mi-a mai reglat-o si un prieten care mai stie....la 3 mm inainte d pms sa inceapa sa deschida.. asa stiu eu. nu ? ca sa nu mai spun k s incinge k naiba si cand ajunge la un moment dat..s opreste.. sigur.. nu blocheaza, s opreste pur si simplu.. il lasi putin s raceste si pleaca iar..

 

fie, asa am facut si nu vrea deloc sa mearga cum trebuie, aveam un condensator ce nu era prins cum trebuie la masa si l-am strans acolo si tot asa imi face...sugestii? sau ce as putea face la ea.. sa incerc? k mi-a scos peri albi...mi-a distrus inca o duminica... :cheers:

3 mm este avansul maxim pentru jupiter (el se face intre 2,5 si 3mm, in functie de uzuzra motorului <amestecul arde mai incet sub o compresie mai mica, deci avans mai mare>.

 

incearca un avans mai mic... in ce povestesti tu vad un avans prea mare...

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 mm este avansul maxim pentru jupiter (el se face intre 2,5 si 3mm, in functie de uzuzra motorului <amestecul arde mai incet sub o compresie mai mica, deci avans mai mare>.

 

incearca un avans mai mic... in ce povestesti tu vad un avans prea mare...

 

numai bine

 

 

ms mult... reglat asa am scos bujiile si erau maro..rosiatice. acu nush, o sa incerc si asa. ms d sfat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, nu e aia. e avans mult prea mare. comparator. reglezi distanta mai intai, dupa aia avansul. evident, mai intai cureti platinile. se repeta la 500 de km reglajul. 2.5 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms danutza...dar..hmm.. avans...distanta.... ma sunt blond stiu, dar nu pricep o treaba... deci eu aduc piston in pms si dau 2-3 mm inapoi iar in punctu ala tre sa fie platina inchisa fix cat sa inceapa sa deschida apoi...nu? si fac asta pt fiecare piston prima data pt cel din dreapta si apoi pt cel din stanga. am omis ceva ?

 

m-am mai gandit la ceva.. sa nu cumva sa fie d la condensatorii aia...sa fie vreunu troznit, credeti k e pozibil sa fie d la ei ?

Editat de Hell_Rider_Edy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e cu ijurile, da eu la mz aveam aceleashi problema:reteuri la turatie mare shi nu stetea la relanti. eu in loc de 3 mm i-am dat 3,5 mm shi acu merge mai bine. :cheers: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avansul la multicilindrice trebuie sa fie in primul rand la fel. de aia iti trebuie comparator. dupa ce o sa te obisnuiesti cu motorul ala bine de tot o sa ajungi sa iti dai seama si de 0.1 mm diferenta intre cilindrii. reglajul avansului se face simplu. iei un smirghel de 600 sau mai fin, cureti bine-bine platinile. curatatul platinilor se face cu bucata de smirghel in doua, platina inchisa. bagi smirghelul, tii de platina mobila sa nu se miste stanga-dreapta si freci pana te plictisesti. cand te-ai plictisit ar trebui sa fie curata si lucioasa. dupa asta invarti motorul pana vezi ca platina e la deschiderea ei maxima si bagi o lera de 0.4 mm acolo si reglezi distanta. ai un surub excentric si un surub de blocare. desfaci surubul de blocare usor cat sa tina inca platina oarecul si reglezi distanta din cel excentric. (nu confunda suruburile de blocare ale platoului cu cele de blocare ale distantei). trebuie sa simti ceva rezistenta (nu multa) cand tragi lera afara, atunci stii ca ai distanta buna. acum pui bujia cilindrului drept in fisa si la masa. pui contactul, invarti motorul pama la pms, il dai inapoi 2.5 mm si misti de platina pana iti da scanteie. de aici ai un punct de pornire. pui motorul pe cricul central, bagi in treapta 1 si invarti motorul de acolo cu comparatorul pus, evident. nu regla avansul miscand ambielajul cu cheia pt. ca o sa ai erori. mari. flexeaza. invarti usor si vezi la cat iti da scanteia. sa nu fii surprins ca nu o sa fie la 2.5 mm. o sa fie undeva intre 2 si 3 mm. de acolo tot tatonezi platina usurel. ca sa nu moara bateria ia contactul de fiecare data cand nu verifici avansul, nu il lasa pus si cand invarti de la pms la pmi. condensatorii sunt ieftini, pune cate 2 noi pe platina. sau si mai bine ia 2 tranzistorizate. sau 2 aprinderi cu senzori. ai mai multe optiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avansul la multicilindrice trebuie sa fie in primul rand la fel. de aia iti trebuie comparator. dupa ce o sa te obisnuiesti cu motorul ala bine de tot o sa ajungi sa iti dai seama si de 0.1 mm diferenta intre cilindrii. reglajul avansului se face simplu. iei un smirghel de 600 sau mai fin, cureti bine-bine platinile. curatatul platinilor se face cu bucata de smirghel in doua, platina inchisa. bagi smirghelul, tii de platina mobila sa nu se miste stanga-dreapta si freci pana te plictisesti. cand te-ai plictisit ar trebui sa fie curata si lucioasa. dupa asta invarti motorul pana vezi ca platina e la deschiderea ei maxima si bagi o lera de 0.4 mm acolo si reglezi distanta. ai un surub excentric si un surub de blocare. desfaci surubul de blocare usor cat sa tina inca platina oarecul si reglezi distanta din cel excentric. (nu confunda suruburile de blocare ale platoului cu cele de blocare ale distantei). trebuie sa simti ceva rezistenta (nu multa) cand tragi lera afara, atunci stii ca ai distanta buna. acum pui bujia cilindrului drept in fisa si la masa. pui contactul, invarti motorul pama la pms, il dai inapoi 2.5 mm si misti de platina pana iti da scanteie. de aici ai un punct de pornire. pui motorul pe cricul central, bagi in treapta 1 si invarti motorul de acolo cu comparatorul pus, evident. nu regla avansul miscand ambielajul cu cheia pt. ca o sa ai erori. mari. flexeaza. invarti usor si vezi la cat iti da scanteia. sa nu fii surprins ca nu o sa fie la 2.5 mm. o sa fie undeva intre 2 si 3 mm. de acolo tot tatonezi platina usurel. ca sa nu moara bateria ia contactul de fiecare data cand nu verifici avansul, nu il lasa pus si cand invarti de la pms la pmi. condensatorii sunt ieftini, pune cate 2 noi pe platina. sau si mai bine ia 2 tranzistorizate. sau 2 aprinderi cu senzori. ai mai multe optiuni.

 

 

ms fesule...treaba cu rotitu ambielajului cu cheia nu o stiam... o sa incerc asa... ms..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai pt. ce!

 

ca sa te convingi cu treaba aia regleaza avansul cu cheia si dupa aia invarte de roata spate sa vezi diferenta intre ce iti arata cu cheia si ce iti arata invartind roata. o sa te cam miri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...