asdfghjk Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 K1200GT e super motor dar te cam bate vantul. Nu asta ar fi problema, mie imi place, de asta am dat RT-ul, parca eram in masina, senzatii ioc din cauza carenajului excesiv. Problema este parbrizul, inclusiv cel inalt, f prost proiectat si care face turbulente la partea superioara. Dovada suplimentara ca e prost - e plin de muste moarte pe rezervor si pe dosul parbrizului. Nu e normal asa ceva. In casca iti vajaie de te ia de cap si cu ghidonul cat se poate de jos (e reglabil). Exista 3-4 solutii aftermarket, am ales-o pe cea mai elaborata, de la Aeroflow. Include doua parbrize suprapuse, primul f scurt + aripioare laterale. Estetica e discutabila, pun niste poze, mie nu-mi place ca nu-mi plac zorzoane nici pe masina dar functioneaza incredibil, vajul s-a dus si pot merge cu 120 cu viziera ridicata. Alta viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) N-am avut onoarea sa conduc asemenea motocicleta, dar am mers pe un R1200GS , cei de la bmw chiar ofera confort, iar franele m-au uimit, imi cer scuze pt offtopic.. Bmw-urile rulz ! Vorba lui Ray, singurul dezavantaj este ca reduce din placerile altor motoare (plete in vant, zgomot, tremurici..) bmw-ul a inceput sa le faca foarte confortabile , nici nu simti cand e pornit motorul sub tine.. Editat Mai 26, 2008 de IceCube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) K1200GT e super motor dar te cam bate vantul. Nu asta ar fi problema, mie imi place, de asta am dat RT-ul, parca eram in masina, senzatii ioc din cauza carenajului excesiv. Problema este parbrizul, inclusiv cel inalt, f prost proiectat si care face turbulente la partea superioara. Dovada suplimentara ca e prost - e plin de muste moarte pe rezervor si pe dosul parbrizului. Nu e normal asa ceva. In casca iti vajaie de te ia de cap si cu ghidonul cat se poate de jos (e reglabil). Exista 3-4 solutii aftermarket, am ales-o pe cea mai elaborata, de la Aeroflow. Include doua parbrize suprapuse, primul f scurt + aripioare laterale. Estetica e discutabila, pun niste poze, mie nu-mi place ca nu-mi plac zorzoane nici pe masina dar functioneaza incredibil, vajul s-a dus si pot merge cu 120 cu viziera ridicata. Alta viata! Pai daca tu te plangi ca pe asta te bate vantul, incearca un naked la drum lung Foarte tare motoreta ta. Editat Mai 26, 2008 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 26, 2008 Admin Share Postat Mai 26, 2008 (editat) nu arata rau..stii ce i-as face eu? i-as vopsi aripioarele alea laterale in culoarea mobrei si atunci ar arata mult mai bine.. Vis-a-vis de confort..depinde ce cauti.. eu apreciez confortul,la drum lung merg cu dopuri in urechi..si fac asta chiar daca merg cu rt-ul,care este una dintre cele mai odihnitoare motociclete facute vreodata. poate doar goldwing-ul si lt-ul de la bmw sa fie peste rt. n-am crezut cind mi s-a spus ca rt-ul este atit de confortabil incit exista riscul la oboseala sa adormi pe el,dar mie chiar era sa mi se intimple asta de vreo doua ori! clar urmatoarea mobra va fi 1150rt/1200lt.. luigi vicol ps:cum le-ai adus din state/cit timp/cit te-a costat transportul? Editat Mai 26, 2008 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.