Sari la conținut

DR BIG-uri !


remu1
 Share

Postări Recomandate

Dragi posesori de DR Big-uri in vederea pregatirii pentru noul sezon printre altele va recomand ca una din prioritati sa fie si - verificarea patinei de lant de pe bascula -

Aceste patine in varianta originala sunt fabricate dintr-un cauciuc care ar trebui sa reziste la uzura . Dar din practica am observat ca aceasta piesa se uzeaza foarte repede mai ales in partea inferioara a ei . Daca nu este schimbata la timp , lantul de tractiune sapa in patina dupa care incepe sa frece de bascula uzind-o si pe aceasta din ce in ce mai mult .

Situatia poate trece neobservata daca patina respectiva nu este inspectata cu mare atentie . Piesa costa la Suzuki cam 30-40 de eurei , o suma destul de marisoara avind in vedere calitatea ei .

Eu va propun o varianta de inlocuire a ei cu alta prelucrata prin frezare din Duramid . Acesta este un material mult mai rezistent la frecare decit cauciucul . Am incercat si varianta din textolit : rezistenta la uzura este mare dar la viteze mai mici se aude zgomotul trecerii lantului peste patina (destul de enervant in timp).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 212
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratilor am o problema: nu mai vrea sa porneasca in ruptul capului, i-am luat bujii noi, i-am incarcat bateria si tot nu vrea sa porneasca. Ce sa-i fac? Posibil sa fie de la bobina?

 

Help please! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi posesori de DR Big-uri in vederea pregatirii pentru noul sezon printre altele va recomand ca una din prioritati sa fie si - verificarea patinei de lant de pe bascula -

Aceste patine in varianta originala sunt fabricate dintr-un cauciuc care ar trebui sa reziste la uzura . Dar din practica am observat ca aceasta piesa se uzeaza foarte repede mai ales in partea inferioara a ei . Daca nu este schimbata la timp , lantul de tractiune sapa in patina dupa care incepe sa frece de bascula uzind-o si pe aceasta din ce in ce mai mult .

Situatia poate trece neobservata daca patina respectiva nu este inspectata cu mare atentie . Piesa costa la Suzuki cam 30-40 de eurei , o suma destul de marisoara avind in vedere calitatea ei .

Eu va propun o varianta de inlocuire a ei cu alta prelucrata prin frezare din Duramid . Acesta este un material mult mai rezistent la frecare decit cauciucul . Am incercat si varianta din textolit : rezistenta la uzura este mare dar la viteze mai mici se aude zgomotul trecerii lantului peste patina (destul de enervant in timp).

 

 

si io m-am gindit sa le fac din duramid...k de 30 euroi imi fac cred k v-o 10 buc...

 

Fratilor am o problema: nu mai vrea sa porneasca in ruptul capului, i-am luat bujii noi, i-am incarcat bateria si tot nu vrea sa porneasca. Ce sa-i fac? Posibil sa fie de la bobina?

 

Help please! :laugh:

..asa am patit la un kawa dupa ce am schimbat bujiile...

le-am pus la loc pe alea vechi si a pornit imediat... :moto:

 

 

 

si cu DR-u meu ,am minarit intro zi sub sha si am zis sa merg putin cu ea fara sha...am pus o cirpa sa nu stau cu curu direct pe bat,filtru dar nu mai voia sa porneasca deloc...

dupa f multe incercari mi-am dat seama k filtru era obturat de cirpa mea si se ineca motoru...asta dupa ce am scos bujiile si am vazut k erau ude...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor cu DR Big-uri scrieti aici despre problemele care le aveti si despre rezolvarea lor . Poate asa ne mai ajutam unii pe altii sa tinem in viata vacile astea mari dar frumoase !

Ia sa vedem citi frati suntem ? Doi ii stiu : Ivan Dnepr si CMatei !

 

Va asteptam cu drag !

Esti sigur ca nu ai uitat pecineva?

post-3672-1139317669_thumb.jpg

post-3672-1139317983_thumb.jpg

Editat de Dragonu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema, relativ mare!!Am un zgomot ciudat la motor.Cred(sunt aproape sigur) ca e lantul de distributie.Cum pot(daca pot) sa-l intind fara sa desfac capacul din stanga(ca stiu ca e acolo un surub ce permite intinderea lantului, acel surub slabindu-se in timp daca nu fost bine strans)??? :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema, relativ mare!!Am un zgomot ciudat la motor.Cred(sunt aproape sigur) ca e lantul de distributie.Cum pot(daca pot) sa-l intind fara sa desfac capacul din stanga(ca stiu ca e acolo un surub ce permite intinderea lantului, acel surub slabindu-se in timp daca nu fost bine strans)??? :finger:

Daca este lantul de distributie problema este foarte grava, poate sa sara de la punct sau se poate rupe si in ambele cazuri duce la distrugerea motorului, cum ar fi supape indoite piston spart sau biela indoita etc.o alta problema ar fi daca intinzatorul care este automat nu mai functioneaza si lantul este neintins , daca ai nelamuriri suna-l pe Victor 0722659618.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul de care vorbesti (sub capacul din stanga) e pentru intinderea celuilalt lant, de la contragreutati. Lantul de distributie are intinzator automat, cum a zis si Dragonu.

 

Zgomotul pe care-l face un lant de distributie care nu mai e intins e ca si cum motorul ar invarti o tigaie cu suruburi, aruncandu-le ca pe clatite, adica ceva mai mult de "un zgomot ciudat" :finger:

 

Te poti lamuri insa daca asta e problema, desfacand capacul. Lantul de distributie (cu burta, de la un intinzator la care s-a rupt arcul) e cel marcat in poza.

 

lebadusha_buba_2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul de care vorbesti (sub capacul din stanga) e pentru intinderea celuilalt lant, de la contragreutati. Lantul de distributie are intinzator automat, cum a zis si Dragonu.

 

Zgomotul pe care-l face un lant de distributie care nu mai e intins e ca si cum motorul ar invarti o tigaie cu suruburi, aruncandu-le ca pe clatite, adica ceva mai mult de "un zgomot ciudat" :finger:

 

 

NU se aude in halu asta, a tigaie cu suruburi, dar e un zgomot anormal fara doar si poate, pt ca acum ceva timp nu se auzea asa.

Pe de alta parte, intinzatorul automat e cel impins de surubul de pe cilindru, din partea stanga fata?

Daca nu mai functioneaza cum pot remedia situatia?

Cum pot gasi un manual(format electronic sau tiparit)?

Editat de AKY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul de pe cilindru e doar un dop. Daca-l scoti si bagi o surubelnita subire pe-acolo, ajungi la un surub care pretensioneaza intinzatorul. Cu el strans, pistonasul intinzatorului se retrage. Cand scoti surubelnita, arcul intinzatorului o sa impinga pistonasul atat cat e nevoie. Trebuie sa faci chestia asta cu lantul de distributie intins pe partea opusa, adica cu toata "burta" spre partea din fata, la intinzator. Poti sa incerci asta, poate ajuta (eu as desface insa capacul din stanga sa vad daca sunt intinse ambele lanturi).

 

Daca e stricat intinzatorul trebuie desfacut motorul (scos cilindrul) ca sa ai acces la el. Intreaba-ma cum stiu :finger:

 

Manual complet nu am gasit, dar poate te ajuta schitele (microfisele) pe care le-am pus aici. (sunt si parti din manual, in nemteste, pe-acolo)

 

http://cmatei.homeunix.org/~cmatei/DR-BIG/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt tot.Cand job-ul imi va permite( :finger: ) fac demersurile necesare si va anunt de rezultat! Multa, multa bafta! ;)

Manual de DR BIG am Eu Daca te intereseaza suna la 0722659618

 

Surubul de care vorbesti (sub capacul din stanga) e pentru intinderea celuilalt lant, de la contragreutati. Lantul de distributie are intinzator automat, cum a zis si Dragonu.

 

Zgomotul pe care-l face un lant de distributie care nu mai e intins e ca si cum motorul ar invarti o tigaie cu suruburi, aruncandu-le ca pe clatite, adica ceva mai mult de "un zgomot ciudat" :10:

 

Te poti lamuri insa daca asta e problema, desfacand capacul. Lantul de distributie (cu burta, de la un intinzator la care s-a rupt arcul) e cel marcat in poza.

Salut Matei mai incearca sa Raspunzi si tu la telefon din cand in cand, vreau sa-ti inapoiez suportii de portbagaj si geamul de stop . Si sa -ti multumesc pentru ajutorul acordat.

Editat de Dragonu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor...stiti cum e sa va sara lantu de distributie???

Eu am aflat acu. Ce ma mira e cum dracu se poate intampla asta la un motor de 10.000 KM :10:

In fine, toate bune si frumoase.

Sambata pe la 12 incerc sa pornesc agregatu, care ghinion nu o iea deloc. Sun la Mr Dragonu ( a se citi cu M si D mare, caci asa este omu, un domn super ok, un mecanic profi si un impatimit al motoareleor in 1 cilindru) de la care primesc cateva indicatii, toate treaba sfarsindu-se cu sosirea omului la mine pt a fdepana problema. Povestesc despre simptomele pe care le prezenta Igor. Verdictu era destul de grav. Hotaram sa il desfacem in fata blocului pana soseste Mihai (multumesc inca odata pt transport ;) ) ca sa ne ajute sa ducem vita la garaj. Stiti si voi ce se intampla daca sare lantu de distributie cu 2 dinti! Pana la ora 22.00 am stat cu morcovu in popou si cu hartia cu devizu in fata ochilor care era totusi destul de mare. Stupoarea a fost mare in momentul in care am dat capacu de la chiuloasa jos si am vazut ca nu are nimic, atat supapele cat si cilindrul. Toate astea se datoreaza intinzatorului lantului de distributie, care are un arc in forma de melc (sper sa ma fi exprimat bine) si care a sarit din locasul sau. Acum Igor e impachetat cat de cat. Motoru l-am pornit in seara asta si pot sa spun ca se aude super. A plecat de la prima cheie ca sa zic asa. Ramane ca maine sa ung restu de angrenaje (bascula spate care scartaie in draci) si multe alea.

Cam atat, sper ca mai incolo sa dau si niste poze. Astept de la Dragonu pozele si filumeltu :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de muriti nu moare, nici o data :finger:

As mai avea o intrebare. Vreau sa ii ridica ripa pe fata, de fapt sa o schimb cu una de cross sus. Indicatii ceva aveti sa imi dati? Am inteles ca ar trebui umblat si la carene, si redesenate si ele....

Sfaturi sugestii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor...stiti cum e sa va sara lantu de distributie???

Eu am aflat acu. Ce ma mira e cum dracu se poate intampla asta la un motor de 10.000 KM :10:

In fine, toate bune si frumoase.

Sambata pe la 12 incerc sa pornesc agregatu, care ghinion nu o iea deloc. Sun la Mr Dragonu ( a se citi cu M si D mare, caci asa este omu, un domn super ok, un mecanic profi si un impatimit al motoareleor in 1 cilindru) de la care primesc cateva indicatii, toate treaba sfarsindu-se cu sosirea omului la mine pt a fdepana problema. Povestesc despre simptomele pe care le prezenta Igor. Verdictu era destul de grav. Hotaram sa il desfacem in fata blocului pana soseste Mihai (multumesc inca odata pt transport ;) ) ca sa ne ajute sa ducem vita la garaj. Stiti si voi ce se intampla daca sare lantu de distributie cu 2 dinti! Pana la ora 22.00 am stat cu morcovu in popou si cu hartia cu devizu in fata ochilor care era totusi destul de mare. Stupoarea a fost mare in momentul in care am dat capacu de la chiuloasa jos si am vazut ca nu are nimic, atat supapele cat si cilindrul. Toate astea se datoreaza intinzatorului lantului de distributie, care are un arc in forma de melc (sper sa ma fi exprimat bine) si care a sarit din locasul sau. Acum Igor e impachetat cat de cat. Motoru l-am pornit in seara asta si pot sa spun ca se aude super. A plecat de la prima cheie ca sa zic asa. Ramane ca maine sa ung restu de angrenaje (bascula spate care scartaie in draci) si multe alea.

Cam atat, sper ca mai incolo sa dau si niste poze. Astept de la Dragonu pozele si filumeltu :finger:

Aici este Dovada:

 

de muriti nu moare, nici o data :10:

As mai avea o intrebare. Vreau sa ii ridica ripa pe fata, de fapt sa o schimb cu una de cross sus. Indicatii ceva aveti sa imi dati? Am inteles ca ar trebui umblat si la carene, si redesenate si ele....

Sfaturi sugestii...

Apropo Adresa de mail este: victorboboc@yahoo.com

post-3672-1139815229_thumb.jpg

post-3672-1139815280_thumb.jpg

post-3672-1139815342_thumb.jpg

post-3672-1139815374_thumb.jpg

post-3672-1139815408_thumb.jpg

post-3672-1139815440_thumb.jpg

Editat de Dragonu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi Doctori,

 

Stie cineva unde pot da niste placute de frana la umplut ?

Salut Ivane. Placutele le poti incarca in mai multe locuri, material bun pe placute pun insa cei de pe oltenitei cu husi si Ion mihalache (fost 1 Mai) cu strada monetariei.pretul este in limita bunului simt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

pun aici niste poze....Mc leod, dragonu si remus..asta e motoru meu care l am alergat frumos 14 000km anul trecut!

 

ce sa spun? in 14 000 km nu am avut nici o problema! si am umblat toata tzarisoara, frumos, numai pe strazi si cateva paduri!

 

daca ma intreaba cineva de dr ..ce sa zik? jos palaria!

post-2797-1140030548_thumb.jpg

post-2797-1140031418_thumb.jpg

post-2797-1140031488_thumb.jpg

post-2797-1140031520_thumb.jpg

post-2797-1140031592_thumb.jpg

Editat de demoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@demoto preferata mea ramane cea cu apa..de la inundatii din Bucuresti...tare faza...

Oricum daca e frumos in WE eu o sa ies nitel la aer...asa ca cine are chef..si dorinta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

pun aici niste poze....Mc leod, dragonu si remus..asta e motoru meu care l am alergat frumos 14 000km anul trecut!

 

ce sa spun? in 14 000 km nu am avut nici o problema! si am umblat toata tzarisoara, frumos, numai pe strazi si cateva paduri!

 

daca ma intreaba cineva de dr ..ce sa zik? jos palaria!

Super Pozele, pacat ca vrei sa o dai, oricum te astept sa-ti fac crasbar pentru motor.

Editat de Dragonu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragonule...nu cred ca mai dau motoru..eu ma m uitat pe site..si motor ca al meu nu am vazut la mai putin de 2500 euroi!

 

eu am facut cu el 14 mii de km si motoru a mers super!

 

acum l am tinut 2 luni in garaj..vreau sa vin cu el la tine...carburatie, reglat, etc...si pe el anul asta! ce parere ai?

 

spune mi cand sa vin!

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragonule...nu cred ca mai dau motoru..eu ma m uitat pe site..si motor ca al meu nu am vazut la mai putin de 2500 euroi!

 

eu am facut cu el 14 mii de km si motoru a mers super!

 

acum l am tinut 2 luni in garaj..vreau sa vin cu el la tine...carburatie, reglat, etc...si pe el anul asta! ce parere ai?

 

spune mi cand sa vin!

 

bafta!

salut baieti scuze ca ma bag la big-uri,dar nu stiu la cine sa apelez pt niste sfaturi.Am si eu un dr650rs de 3luni si am un sunet de lant in motor(mai mult cred ca e cel de balans)cum se intinde???,sper ca se rezolva cu asta. alta problema ar fi pornirea f grea la rece.Dupa aparente nu a fost inca umblat in motor.

incarcarea numai cu farul pus e buna(fara=15.5v).,cam cit ar fi jocul lateral maxim admis la pinionul de la motor?..si ultima:in zona cluj daca stie cineva placute frina,kit lant(preventiv)...mersi anticipat

post-8431-1140199170_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii atent ca s-ar putea sa fi sarit lantul de distributie de pe punct !!! Asa a patit acum citeva zile MacLeod . Nu mai merge cu motocicleta !

Verifica arcul intinzatorului de lant daca nu e rupt sau iesit din locasul de fixare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii atent ca s-ar putea sa fi sarit lantul de distributie de pe punct !!! Asa a patit acum citeva zile MacLeod . Nu mai merge cu motocicleta !

Verifica arcul intinzatorului de lant daca nu e rupt sau iesit din locasul de fixare .

nu poate fi sarit lantul,de pornit porneste dar la rece mai greu.Acum am venit de la el,dupa 3 saptamini a pornit la a patra pedala,s-a oprit la a doua a pornit din nou si mergea bine(am bagat niste ture printre blocuri).Sunetul de lant nu e puternic si suna numai la motor cald.A fost super n-am mai mers de 3 saptamini,oricum momentan e radiata. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...