Sari la conținut

DR BIG-uri !


remu1
 Share

Postări Recomandate

citind si alte forumuri am inteles k face asa daca opresti mot din"cheie"..contact...tu tot asa opresti mot?

incearca sa -l opresti intii de la buton si apoi sa scoti cheia din contact...k cik nu mai face asa...

incearca si tu...

:crack:

La mine are un zgomot "misterios" cand il mai opresc cateodata, dar nu e nimic suspect. Asta dupa ce am mai stat de vb cu unii altii. Bine eu am un SP43, dar stiu ca aceste zgomote sunt specifice DR-urilor. Sa ma corecteze cineva daca vb prostii.

Cat despre un club al DR-istilor, nu stiu sa existe... Eu cunosc cativa cu care mai ies, bazele unui club inca nu s-au pus... Poate e timpu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 212
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare din nou...

 

deci pe rand...

 

multumesc mult Inger' Albastru...aka Fanu ....al meu nu se incadreaza in seriile alea

am verificat si seriile de pe motor si de pe cadru....corespund cu cele de pe cartea de identitate si de pe certif de inmatriculare...totu e ok....doar ca apare peste tot an fabricatie 1993....ce idioti....pe mine nu ma deranjeaza

 

Stress L&P da mai eu sunt ....Mihai....cand iti iei motor japo ??? sau cand mergem pe undeva ??? am avut si eu jawa nu uita....sa ne vedem cu bine cand da caldura

 

Manuel....multumesc mult....cred ca asta era....tipu de la care am luat-o numai asa o oprea....din cheie...

eu am sa o opresc numai din buton cum e normal....sper sa nu-i fi daunat prea mult....a mers doar un an cu ea adica vreo 5.000 km...

 

 

Multam tuturor

Editat de zzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ fmattyi

 

CDI second hand se gaseste foarte greu . Daca iei nou vezi ca CDI-ul de 750 nu e la fel cu cel de 800 , asa ca fi atent ce comanzi . Pretul este cam 15 mil . Fara CDI-ul original nu o sa-ti mearga niciodata ca lumea orice improvizatii ai incerca .

 

Incercam sa punem bazele unui DR-Club .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io ma bag la club daca e...pacat ca-s cam la distanta

de unde comandati voi piese pentru DR-uri deobicei ???

 

vivat DR-urile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io ma bag la club daca e...pacat ca-s cam la distanta

de unde comandati voi piese pentru DR-uri deobicei ???

 

vivat DR-urile

Eu stiu 2 reprezentantze in tara. Poate or fi mai multe... :crack:

1.Reprezentantza in Bucuresti

2.Reprezentantza in Timisoara

Comanda dureaza in jur de 3 saptamani si se face dupa ce ai achitat un avans de 50%

@zzz: ca sa te linistesti in privintza seriilor, suna la reprezentantza din Bucuresti, spune seria de cadru si o sa-ti zica anul de fabricatie.

Da-i dreaq pe cei de la R.A.R. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Salutare din nou...

 

deci pe rand...

 

multumesc mult Inger' Albastru...aka Fanu ....al meu nu se incadreaza in seriile alea

am verificat si seriile de pe motor si de pe cadru....corespund cu cele de pe cartea de identitate si de pe certif de inmatriculare...totu e ok....doar ca apare peste tot an fabricatie 1993....ce idioti....pe mine nu ma deranjeaza

 

Stress L&P da mai eu sunt ....Mihai....cand iti iei motor japo ??? sau cand mergem pe undeva ??? am avut si eu jawa nu uita....sa ne vedem cu bine cand da caldura

 

Manuel....multumesc mult....cred ca asta era....tipu de la care am luat-o numai asa o oprea....din cheie...

eu am sa o opresc numai din buton cum e normal....sper sa nu-i fi daunat prea mult....a mers doar un an cu ea adica vreo 5.000 km...

Multam tuturor

 

 

mergem cand vrei! merge jawa cu 110 fara probleme! :crack:

 

japo nu stii ca de-abia mi-am bagat p.... in gatu' alor mei? astept sa-mi fac credit :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu 2 reprezentantze in tara. Poate or fi mai multe... :lol:

1.Reprezentantza in Bucuresti

2.Reprezentantza in Timisoara

Comanda dureaza in jur de 3 saptamani si se face dupa ce ai achitat un avans de 50%

@zzz: ca sa te linistesti in privintza seriilor, suna la reprezentantza din Bucuresti, spune seria de cadru si o sa-ti zica anul de fabricatie.

Da-i dreaq pe cei de la R.A.R. :laugh:

 

 

acum m-am linistit

e din '96 sau '97 conteaza ca nu e cu probleme

seriile corespund si nu par a fi masluite

deci sunt linistit

 

multam mult

 

mergem cand vrei! merge jawa cu 110 fara probleme! :laugh:

 

japo nu stii ca de-abia mi-am bagat p.... in gatu' alor mei? astept sa-mi fac credit :D

 

cred ca o sa merg cu Adrian cu XT-ul de 350 sambata sau duminica pe undeva daca e vremea buna

daca esti amator...ne vedem pe la zid si facem o gasca ad-hoc nu excludem pe nimeni

sau poate chiar vineri (azi) dar prin oras

 

stress abia astept sa mergem la o intrunire...ce tare a fost la BV anu trecut :cheers:

Editat de zzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine are un zgomot "misterios" cand il mai opresc cateodata, dar nu e nimic suspect. Asta dupa ce am mai stat de vb cu unii altii. Bine eu am un SP43, dar stiu ca aceste zgomote sunt specifice DR-urilor. Sa ma corecteze cineva daca vb prostii.

Cat despre un club al DR-istilor, nu stiu sa existe... Eu cunosc cativa cu care mai ies, bazele unui club inca nu s-au pus... Poate e timpu :cheers:

 

 

ATENTIE DR-ISTI, curand se va infiinta oficial Clubul DR-istilor, care va avea sediul in strada Calusei nr.25.27

Tot la adresa mai sus mentionata se afla si service-ul autorizat pentru aceste Motociclete . cine este interesat sa se alature acestui club sa ma contacteze la tel. (Dragonu 0722659618) sau IvanDnepr 0724323471

 

 

 

io aud un zgomot ciudat cand se opeste motoru...

asta care mi-a vadut-o zice ca e normal...

se aude cum inca se invarte si ceva loveste brusc si se opreste...

nu mai stiu ce explicatie mi-a oferit dar nu pare sa fi daunat cu ceva...cred ca asa fac ele...

 

acum ca ma gandesc mai bine...se aude ca un kick back...

poate imi pot spune posesorii de Dr 650 SE dupa '96 care e spilul...tot asa se aude si la ei ?

repet se aude ciudat cand opresc motorul

ca o lovitura puternica...

 

sper sa am noroc sa nu fie nimic...

 

 

Hei, ai incercat sa opresti motorul cand este la ralanti apasand scurt butonul de pornire ( demaror) ? ai sa constati ca nu se mai aude pocnetul racului de pornire.

De fapt ce se intampla, in momentul in care motorul este pornit si la ralanti daca apesi butonul de pornire foarte scurt decompresorul trage si blocheaza supapele de evacuare pe pozitia deschis si degajaza compresia din cilindru oprind astfel motorul.

Cauza pocnetului la oprirea motorului... daca esti interesat suna la 0722659618 si ti le explic telefonic ca ma-m plictisit sa scriu.

post-3672-1142659516_thumb.jpg

Editat de Dragonu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...no problem

am iesit cu el zilele astea

merge super

opresc din butonul rosu (taierea bobinei) si e bine

 

multam tuturor de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...no problem

am iesit cu el zilele astea

merge super

opresc din butonul rosu (taierea bobinei) si e bine

 

multam tuturor de sfaturi

 

 

In sfarsit!!!!!!!!!!!11

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE DR-ISTI, curand se va infiinta oficial Clubul DR-istilor, care va avea sediul in strada Calusei nr.25.27

Tot la adresa mai sus mentionata se afla si service-ul autorizat pentru aceste Motociclete . cine este interesat sa se alature acestui club sa ma contacteze la tel. (Dragonu 0722659618) sau IvanDnepr 0724323471

 

 

 

Cu o corectura legata de nr. meu de telefon: va rog sa sunati pe acest numar: 0722.208.807

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Multumesc lui Victor (Dragonul) ca m-a ajutat cu o sudura de nota 10 in plasma a minerului de la ambreaj. Are o scula de sudat super adevarata, sudeaza cred eu ca orice material metalic.

Acum 2 zile pe cind ma dadeam prin Buc. cu motoul meu am ajuns in fata magazinului KTM din Cotroceni, am pus motorul pe trotuar, am pus cricul dar neasigurindu-ma ca e bine pus cind m-am dat jos de pe moto si el s-a dat jos de pe trotuar. Am injurat, m-am chinuit sa-l ridic de jos si dupa lupte seculare am reusit ajutat. Am observat minerul de la ambreaj rupt si bineinteles carena sgariata si oglinda. Pina la urma asta e prostia si neatentia se plateste. Va doresc sa nu vi se intimple si voua ca e o situatie tare stupida. :cheers:

 

BAFTA si astfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Multumesc lui Victor (Dragonul) ca m-a ajutat cu o sudura de nota 10 in plasma a minerului de la ambreaj. Are o scula de sudat super adevarata, sudeaza cred eu ca orice material metalic.

Acum 2 zile pe cind ma dadeam prin Buc. cu motoul meu am ajuns in fata magazinului KTM din Cotroceni, am pus motorul pe trotuar, am pus cricul dar neasigurindu-ma ca e bine pus cind m-am dat jos de pe moto si el s-a dat jos de pe trotuar. Am injurat, m-am chinuit sa-l ridic de jos si dupa lupte seculare am reusit ajutat. Am observat minerul de la ambreaj rupt si bineinteles carena sgariata si oglinda. Pina la urma asta e prostia si neatentia se plateste. Va doresc sa nu vi se intimple si voua ca e o situatie tare stupida. :moto:

 

BAFTA si astfalt uscat

 

 

Sa-ti fie de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE DR-ISTI, curand se va infiinta oficial Clubul DR-istilor, care va avea sediul in strada Calusei nr.25.27

Tot la adresa mai sus mentionata se afla si service-ul autorizat pentru aceste Motociclete . cine este interesat sa se alature acestui club sa ma contacteze la tel. (Dragonu 0722659618) sau IvanDnepr 0724323471

Eu unu ma inscriu in club. Dar ce se mai aude? mai multe detalii ne poti da Victore? Sau vb duminca asta cand iesim la iarba verde.

PT IvanDnpr - ai reusit sa iti repari agregatu?

 

Eu o sa ies duminica cu inca 3 amici la o mica plimbarica pana la Paltinu, pe Valea Doftanei. Daca vreti sa ne insotiti sunteti bineveniti. POate ne mai dam si pe dealuri pe acolo, asa o plimbarica mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unu ma inscriu in club. Dar ce se mai aude? mai multe detalii ne poti da Victore? Sau vb duminca asta cand iesim la iarba verde.

PT IvanDnpr - ai reusit sa iti repari agregatu?

 

Eu o sa ies duminica cu inca 3 amici la o mica plimbarica pana la Paltinu, pe Valea Doftanei. Daca vreti sa ne insotiti sunteti bineveniti. POate ne mai dam si pe dealuri pe acolo, asa o plimbarica mica.

 

Si eu ma bag in club. DR versus V-Strom :goodposting: :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma bag in club. DR versus V-Strom :goodposting: :angryfire:

 

 

Baieti, lucrez la acte, dar intampin o problema foarte mare - timpul liber in aceasta perioada. Problema e valabila si pentru Dragonu'. Vom incerca sa finalizam actele/oficializarea cat mai curand posibil.

Pana atunci, putem sa organizam actiuni pentru a ne cunoaste mai bine.

 

Va multumim pentru faptul ca va manifestati adeziunea aici, acest lucru ne ajuta foarte mult.

 

Cautam si un nume sau daca aveti sugestii - le astept pe PM sau mail la ivandnepr@yahoo.com.nospam.ro[fara ".nospam.ro"]

 

Va multumim pentru intelegere si va asigur ca ne tinem de treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A dat bunul Dumnezeu si am luat astazi piesele comandate de la Suzuki. Din pacate imi lipseste din comanda un culbutor, dar Dragonul ma ajuta cu unul.

Sper sa ne vedem cat mai curand pe roti :angryfire: :goodposting:

 

Bafta extremala

 

 

FELICITARI. TE asteptam pe 2 roti.

 

BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! A venit vremea sa intru si eu pe topicul asta care imi da fiori...Va rog sa ma ajutati in urmaatoarea problema, cu al meu DR 650 rse din 1992. Prin toamna mi s-a descarcat bateria, am constatat ca este lipsita total de acid si am dus/o la un magazin de baterii unde au pus acid. BAteria mergea, dar fierbea acidul, caci gaseam stropi mici de acid pe ea. Am crezut ca e problema de baterie si de 2 saptamani am luat o bateire noua. A fost masurata incarcarea si s-a descoperit ca era mai mare cu 0,4 la relanti, in rest totul era okay, faza destul de ciudata. Din pacate, gasesc din nou urme usoare de acid pe baterie si astazi am auzit un bazait ciudat de la ceea ce cred eu ca e releul de incarcare, de sub plasticul dreapta, de langa baterie. Pe langa asta, o piesa ce pare a fi un soi de radiator, din spatele bateriei, langa o cutie pe care scrie FUSE (am glumit, nu sunt chiar asa de paralel stiu ca sunt sigurantele) se incalzeste teribil. O fi doar releul de incarcare si daca il schimb am rezolvat problema. Releul de incarcare - care a bazait dar dupa un timp s-a calmat - e piesa care cred eu ca este? Unde pot gasi una de schimb daca e asa?

Multumesc tuturor celor care s-ar indura sa raspunda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...