Sari la conținut

Yamaha YBR 125


BogdanMihai
 Share

Postări Recomandate

Salut. Sunt incepator si as vrea sa imi cumpar o motocicleta. Ma gandeam la Yamaha YBR 125 [ 124 cc, 7.6 kW (10 HP) @ 7,800 rpm, 10.0 Nm (1.28 kg-m) @ 6,500 rpm]. Este intr-adevar o motocicleta sau un "bondar isteric" (expresia am gasit-o pe forum si mi-a placut)? Imi puteti da ceva sugestii? I'm lost.... :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si bine ai venit pe forum. nu stiu sa-ti zic nimic de ybr 125, dar si eu caut ceva asemanator. uite linkuri catre discutii in legatura cu honda shadow 125 si kawasaki eliminator 125(poze, date tehnice, pareri, etc):

 

/index.php?...topic=21531&hl=

/index.php?...topic=19807&hl=

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspunsuri.

 

Ybr-ul are racire cu aer. Dupa cum inteleg asta poate sa fie o problema!?

 

Oricum, pe mine ma cam descurajeaza ca are doar 10 cai putere. 125cc cu 30 de cai ? Suna bine... Dar se poate mari cumva puterea (numarul de cai)? Am vazut ca exista conceptul de "limitator de cai", si de-asta intreb... Sau caii putere nu sunt totul? Am mai vazut ca 10Nm e considerat un cuplu bun. Oare asta sa compenseze faptul ca ybr-ul are doar 10hp? (Nu radeti de mine daca vorbesc prostii. Abia invat... :drink: ) Oricum, cred ca va trebui sa bat dealerii si sa-mi fac o impresia la fata locului. De pe net e destul de greu.

 

Imi place mult cum arata Honda Shadow si Kawasaki Elimator. Mult mai faine decat ybr-ul. Si putin mai scumpe dar... as mai strange putin din dinti.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:drink: unele aprilia rs 125 ies din fabrica la 30 cp, dar trebuie a-ul la ele.

racirea pe aer are si avantaje si dezavantaje, dezavantaj: nu prea poti sa stai pe loc cu ea ca se incinge motorul prea tare; avantaj: e mai usoara (poate unii considera asta un dezavantaj...) si daca doamne fereste cazi, nu ai radiator care sa-l distrugi. personal as opta pentru una cu racire cu lichid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

si eu ma gandesc tot la ybr 125.e cel mai ieftin motor.cine a avut sau cine stie mai multe poate posteaza.nu am gasit mare lucru despre el, si ar fi de mare ajutor niste posturi ale posesorilor de ybr 125.

sau daca stiti alt motor de 125 la aceeasi bani poate ne ajutati cu ceva idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu ma gandesc tot la ybr 125.e cel mai ieftin motor.cine a avut sau cine stie mai multe poate posteaza.nu am gasit mare lucru despre el, si ar fi de mare ajutor niste posturi ale posesorilor de ybr 125.

sau daca stiti alt motor de 125 la aceeasi bani poate ne ajutati cu ceva idei.

Si eu ma gandeam ca topicul are 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

si eu ma gandesc tot la ybr 125.e cel mai ieftin motor.cine a avut sau cine stie mai multe poate posteaza.nu am gasit mare lucru despre el, si ar fi de mare ajutor niste posturi ale posesorilor de ybr 125.

sau daca stiti alt motor de 125 la aceeasi bani poate ne ajutati cu ceva idei.

Nu am YBR, dar dupa ce l-am vazut la SMAEB (si m-am convins ca mi se potriveste perfect pentru ca eu am picioare scurte si cam 55kg) m-am interesat pe Internet si uite aici un rezumat:

 

Yamaha YBR 125 este o motocicleta proiectata si lansata in 2000 in Brazilia (numele vine de la Yamaha BRazil) pentru piata saraca din America de sud. Este foarte robusta, dotata minimal (in veriunea de baza un motor cu un cilindru cu doua supape si carburator capabil sa dezvolte 12.5CP si cuplu de aproximativ 12NM, pornire la picior, frane pe tambur fata si spate, vitezometru cu odometru, alternator de 125W (cam mic) si roti mari (18") dar cam de bicicleta (70 si 90mm), astfel incat poate prinde 130km/h si poate merge prelungit la 110km/h. Este gandita pentru oras si pentru navetisti (are 5 viteze si la 60km/h poti fi deja intr-a cincea) si consuma foarte putin - circa 2-2.5l/100km in fuctie de cum conduci. Exista si o varianta mai "de lux", care are in plus porire electrica (pe langa cea la picior), turometru si frana disc pe fata (cu un singur piston).

 

In 2003, Yamaha a lansat o versiune a acestei motociclete in China (cu un usor face-lift) si a reusit sa vanda si acolo circa 200.000 de bucati pe an. Majoritatea YBR-urilor vandute in Europa (circa 20.000 pe an) sunt de provenienta chineza, dar datorita necesitatii conformitatii cu normele Euro 3, modelul vandut in Europa are numai 10,3CP si un cuplu maxim de circa 9.8NM, asa ca acest model prinde (chinuit) 115km/h si poate merge prelungit la doar 90-95km/h.

 

Avantaje:

- Pret foarte mic (2.300 Euro la noi, la parlitii aia mai din vest 2.190 Euro);

- Tinuta deosebita de drum;

- Motor foarte fiabil;

- Preturi de intretinere si pentru piese de schim foarte mici.

Dezavantaje:

- Motor cam slab;

- Instalatie electrica destul de slaba (e cu bec in fata, si nu poate tine decent un halogen de 55/55W daca nu ii pui LED-uri la semnalizare, frane si stop);

- Instabila pe asfalt ud din cauza rotilor prea subtiri; unii utilizatori recomandau schimbarea imediata a pneurilor pentru ca cele originale sunt prea tari.

 

Alte modele de 125:

- Sachs MadAss e mult mai ieftin (circa 1.730 Euro), dar desi are frane disc cu 2 pistoane pe ambele roti are un motor si mai slab (8.7CP), un rezervor ridicol (sub 5 litri) si cutie cu 4 viteze.

- Suzuki VanVan are injectie si 12CP, roti foarte late (cam 130mm pe fata si 190 mm pe spate), dar e cam scump (3.300 Euro) si merge mai bine pe drumuri de tara decat pe asfalt.

- MZ RS 125 are cam tot ce-i trebuie (racire pe lichid, 4 valve, frane disc cu doua pistoane pe fata si pe spate, un mic spoiler in jurul farului, alternator de 180W, 15CP) dar e cam inalta (sa de 780mm cam lata, eu m-am simtit ca pe saua de MadAss de 820mm) si costa cat o jumatate de masina (3.660 Euro).

- Honda Shadow 125 e un fel de chopper la care cred ca motorul e sub-dimensinat, sa ca nu m-am interesat prea mult de el.

- In rest ar mai fi vitezanele de genul Aprilia 125 RS sau Honda CBR 125 RR, dar astea pe mine nu ma intereseaza pentru ca nu-mi place sa stau pe motocicleta ca si cand as umbla in 4 labe, la 46 de ani incep sa ma lase salele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut! am si eu o intrebare pentru posesorii de ybr 125: cand urcati pe serpentine (urcare normala de 7 - 8%), cu 2 persoane pe ea, are suficienta putere sa urce in treapta a 3-a sau trebuie scos sufletul din ea in treapta a doua, pana se termina urcarea?

 

Sa pun altfel intrebarea: daca sunt 2 persoane pe ea si dintr-un motiv anume, la urcare, franati pana la 5 km/h, mai poate accelera pana la schimbarea intr-a 3-a si mai poate rula in aceasta viteza cu 50 km/h?

 

Intreb fiindca n-am avut ocazia sa merg pe un ybr si sa vad cum trage la urcare. Multumesc pentru raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt incepator si as vrea sa imi cumpar o motocicleta. Ma gandeam la Yamaha YBR 125 [ 124 cc, 7.6 kW (10 HP) @ 7,800 rpm, 10.0 Nm (1.28 kg-m) @ 6,500 rpm]. Este intr-adevar o motocicleta sau un "bondar isteric" (expresia am gasit-o pe forum si mi-a placut)? Imi puteti da ceva sugestii? I'm lost.... :laugh:

 

Există Âşi YBR 250. Mai scumpă, dar pentru oraÂş Âşi drumuri afară scurte pare foarte bună. Iar părerea că pentru oraÂş e "ce trebuie" o am de la cineva cu mulți ani Âşi experiență de moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Inca o intrebare pt cei cu ybr-uri. Si-a schimbat careva cauciucurile?Pt ca defectul lor major ar fi cauciucurile prea inguste.Daca a schimbat careva sa imi dea un pm ca sunt interesat de aceasta 'problema'.Are taicami-o un ybr si ar vrea sa ii schimbe,dar nu stiu daca se poate,cu ce fel de cauciuc,etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 13 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...