Sari la conținut

Mi se tureaza motorul la maxim


feclistluci
 Share

Postări Recomandate

Am cumparat un Voshod de la un prieten care nu-l mai folosise din '94,motorul e din '92 nu are decat vreo 1000Km max are tot original pe el,numai k aprinderea a fost arsa atat am schimbat la ea(apropo cam cat ar face un asemenea motor,tin sa mentionez k e neinmatriculata,are toate actele necesare ptr asta;intreb k sa stiu daca am luat tzeapa sau nu).Am pus aprinderea si tragea de rupea,eu am avut o mobra,deci va dati seama de diferenta,dar m-a pus draq de am umblat in carburator sa-i reglez nivelul.Lamela de la plutitor am reusit sa o crap,dar asta nu era o mare problema..acum cand o pornesc mi se tureaza in blana,merg cu ea cu piciorul pe frana si o incing in draci..eu am pierdur surubelul de la relanti,cel care vine in sus,nu cel de la aer si inca unul de la capacelul in care se depoziteaza benzina.Sa fie din cauza asta??A mai patit cineva asha ceva??Un amic mi-a zis k nu e foarte grozav carb meu k cik ar cunsuma,cea ce nu e deloc ad,carburator e din acela cu clapeta care inchide aerul nu cu aceea care apasa pe plutitor.Apropo cam cat e un carb in Vitan?

 

Baieti, :drink: multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai umblat la carburator, s-ar putea ca tu sa nu il mai fi prins bine acolo, mai ales ca daca zici ca are numarul asta de km, sigur nu a fost umblat la el pana acum. S-ar putea sa ai garniturile putrede si acum sa iti traga aer fals. probabil asta este problema, cauta-i niste garnituri si ideal ar fi sa schimbi si carburatorul. Am auzit ca unul de Minsk este in jur de 500- 600 de mii (50-60 de lei grei). Cel de Voshod, cred ca ar trebui sa fie la acelasi pret, ca oricum ele sunt la fel, doar jigloarele difera.

 

Numa' bine! :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai daca Voshodul tau are nr asta de km, esti un norocos.

Probabil ca trage aer fals pe undeva, dupa cum a zis si PH. Daca era Ij spuneam ca simeringul de la alternator e dus. Dar nu e...

 

Cel mai bine du-te la un mester cu ea, da un ban dar stii ca va merge bine. Are 1000 km e pacat sa o tiganesti cu piese si reparat de cacao.

 

Ia un carburator de la Tunaru, sunt ucrainiene si nu sunt proaste deloc. Sau cumpara un set de reparatie de carburator de Voshod. E ieftin si are plutitor, jicloare, cui poantou... :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da are intradevar nr. asta de Km,il cunosc pe cel care mi-a vandut-o,e prieten de familie si cun f bine si motorul..multumesc pentru sfaturi.Nu are nimeni nici o idee cam cat ar costa?E posibil sa fie putreda garnitura de etansare de la carburator..persoana de la care am luat-o a tinut-o vreo doi ani p-afara inainte sa o iau eu.O sa ma duc sapt viitoare in Vitan,daca e sa cumpar un carb,la ce tre sa fiu atent?Dupa ce-mi dau seama daca e bun sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca spui ca ai umblat la crb atunci e foarte posibil sa fie bulita garnitura de etanshare care este intre carburator shi galerie, pe aia o potzi confectziona din carton de la o coperta de carte (carton gros, de 2-3 mm rigid). Inainte de a monta garnitura trebuie sa o ungi cu vaselina. Daca ai pierdut shurubelul de aer nu e bine, trebuie gasit altul, sau trebuie schimbat carburatorul......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu lua un carburtor vechi ca mosii aia vind numai tzepe.

Gasesti la Tunaru carburatoare Pekar si Kartex, sunt vreo 6-700 000 la Minsk.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu lua un carburtor vechi ca mosii aia vind numai tzepe.

Gasesti la Tunaru carburatoare Pekar si Kartex, sunt vreo 6-700 000 la Minsk.

195565[/snapback]

 

De acord cu omul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu umblu de 2 luni cu carburator de mink, si merge excelent. e tehnologie mai noua, si o alegere mult mai buna decat o vechitura la suprapret din targ!

 

acum mergi fara surubelele alea de la carburator? adica nu le-ai inlocuit?! in cazul asta, e normal sa fie dereglat .....

Editat de ticolino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
daca spui ca ai umblat la crb atunci e foarte posibil sa fie bulita garnitura de etanshare care este intre carburator shi galerie, pe aia o potzi confectziona din carton de la o coperta de carte (carton gros, de 2-3 mm rigid). Inainte de a monta garnitura trebuie sa o ungi cu vaselina. Daca ai pierdut shurubelul de aer nu e bine, trebuie gasit altul, sau trebuie schimbat carburatorul......

195381[/snapback]

 

la voshod garnitura dintre carb si galerie se adapteaza usor din garnitura de carb de oltcit (o gaura pe unde vine surubul de prindere facuta cu surubelnita ailalta si gaura pe unde trce amestecu se potrivesc) care e vreo 10-15 mii lei vechi si aia nu mai putrezeste asa repede ca aia de carton :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar mai putea fi o cauza (pe care am patit-o eu ..) cablul de acceleratie sa aibe mizerie pe el sau camasa e putin deformata si nu mai culiseaza bine cabul prin camasa si iti ramane tuarata...vezi si tu sa culiseze usor

 

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...