ssk Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 deci....bujii noi, ulei, filtru ulei, filtru aer NOI. nu sta la relanti. in ture....n-are nimik. nu tremura, nu da semne ca n-ar lucra vreo bujie sau altceva. din cate vad, dupa ce am dat carenele jos, undeva pe la evacuare, vad ca motorul este ud. uleiul vechi schimbat , mirosea a benzina. posibil benzina in baie ? ce doctori pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iunie 10, 2008 Autor Share Postat Iunie 10, 2008 pai daca imi recomanzi un doctor in bz ar fi misto cand o sa-mi fac timp o sa o duc spre buc sau ploiesti. eu sper sa fie din carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Daca benzina a ajuns in carburatoare, de la carburi e ... cel mai probabil cuiul pontou nu inchide si inunda carburatorul care da in piston. Intrebarea e de ce nu functioneaza evacuarea de urgenta in caz de supraumplere din carburator?? PS: Daca si uleiul nou miroase a benzina, SCHIMBA-L!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iunie 11, 2008 Autor Share Postat Iunie 11, 2008 Daca benzina a ajuns in carburatoare, de la carburi e ... cel mai probabil cuiul pontou nu inchide si inunda carburatorul care da in piston. Intrebarea e de ce nu functioneaza evacuarea de urgenta in caz de supraumplere din carburator?? PS: Daca si uleiul nou miroase a benzina, SCHIMBA-L!!! pai si cum aflu daca pute si asta nou a benzina. ca doar l-am pus. are 4 carburatoare, cuiul asta pontou este in fiecare carburator sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) pai si cum aflu daca pute si asta nou a benzina. ca doar l-am pus. are 4 carburatoare, cuiul asta pontou este in fiecare carburator sau cum? aoleu!! deci..da, are fiecare cui.. eu stii ce observ din toate astea? ca nu te pricepi nene deloc..asa ca iti recomand calduros un mester de incredere!!! sa isi bage ala nasul si sa vada ce si cum..e muuuult mai bine asa, crede-ma! ps..cuiele sunt pentru reglarea nivelul de benzina din carburatoare.deci da, e si normal sa aiba fiecare carburator,nu?! Editat Iunie 11, 2008 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Eu aseara am dat carburatoarele jos, dupa ce le mai dadusem o data jos, cautand sa gasesc de ce nu merg cum trebuie ... nu mergeau prost, insa aveau mici sincope care nu-mi plac. Am consumat 1l de decarbosolv sa curat ce am gasit pe acolo ... mi-am mai dat si in ochi cu el in seara asta le asamblez la loc, cu putin noroc mai si pornesc motorul . Apropos de cuiul pontou, tocmai aseara verificam cum culiseaza, daca face cursa completa si daca inchide cum trebuie admisia benzinei in camera ... ca fapt divers, ce consum ai?! Ca daca carburile sufera, suferi si tu la rezervor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iunie 11, 2008 Autor Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) Eu aseara am dat carburatoarele jos, dupa ce le mai dadusem o data jos, cautand sa gasesc de ce nu merg cum trebuie ... nu mergeau prost, insa aveau mici sincope care nu-mi plac. Am consumat 1l de decarbosolv sa curat ce am gasit pe acolo ... mi-am mai dat si in ochi cu el in seara asta le asamblez la loc, cu putin noroc mai si pornesc motorul . Apropos de cuiul pontou, tocmai aseara verificam cum culiseaza, daca face cursa completa si daca inchide cum trebuie admisia benzinei in camera ... ca fapt divers, ce consum ai?! Ca daca carburile sufera, suferi si tu la rezervor ... 1. sunt bata la mecanica, dar ce demontez cred ca ma descurc sa pun inapoi. cred ca am suficienta memorie vizuala. 2. legat de consum , mda . consuma cat vrea el. adica 6-7-8-9... Editat Iunie 11, 2008 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 1. sunt bata la mecanica, dar ce demontez cred ca ma descurc sa pun inapoi. cred ca am suficienta memorie vizuala.2. legat de consum , mda . consuma cat vrea el. adica 6-7-8-9... 1. nu trebuie numai memorie vizuala pentru a demonta/remonta un carburator (sau pentru mecanica, in general) 2. e mult 6-9%. al meu e de 500cc si consuma vreo 5-5,5 litri in oras (bucuresti), merg zilnic cu el la serviciu si inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 1. nu trebuie numai memorie vizuala pentru a demonta/remonta un carburator (sau pentru mecanica, in general)2. e mult 6-9%. al meu e de 500cc si consuma vreo 5-5,5 litri in oras (bucuresti), merg zilnic cu el la serviciu si inapoi. al meu ia si 7 daca ma dau la el asa in nesimtire, cred ca mergi ca babele, NO OFFENCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Imi poti spune daca gasesti cumva benzina in cutia de la filtrul de aer? Daca nu gasesti - cuiele pontou inchid bine. Verifica bujiile, dar mai ales bobinele si fisele...am patit cu un GPZ 500 sa nu treaca de 4000 de ture si sa dea in nas cand tocmai din cauza ca nu facea bine contact cu fisa. Curata carburile si sincronizeaza-le - cred ca ar fi bine sa faci si o colortunare la ele. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iunie 12, 2008 Autor Share Postat Iunie 12, 2008 Imi poti spune daca gasesti cumva benzina in cutia de la filtrul de aer? Daca nu gasesti - cuiele pontou inchid bine. Verifica bujiile, dar mai ales bobinele si fisele...am patit cu un GPZ 500 sa nu treaca de 4000 de ture si sa dea in nas cand tocmai din cauza ca nu facea bine contact cu fisa. Curata carburile si sincronizeaza-le - cred ca ar fi bine sa faci si o colortunare la ele. Spor la treaba. nu gasesc benzina in cutia filtrului de aer. cel putin nu am gasit ....poate daca intra ceva acolo se evapora repede. bujiile dupa cum am zis sunt noi. dar mereu le gesesc negre.... singura solutie a ramas sa curat carbutile.. colortunare = ? nu am cunostinde de mecanica,,,ce draq inseamna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Pai daca bujiile sunt inegrite si nu au culoare caramizie..se poate datora in principal amestecului bogat in benzina. Exista surub de reglaj al amestecului pe fiecare carburator in parte - colortunare. P.S. Sfat pretenesc du-te la mecanic, sau mai bine pune mana si invatza cu ce se mananca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 nu gasesc benzina in cutia filtrului de aer. cel putin nu am gasit ....poate daca intra ceva acolo se evapora repede.bujiile dupa cum am zis sunt noi. dar mereu le gesesc negre.... singura solutie a ramas sa curat carbutile.. colortunare = ? nu am cunostinde de mecanica,,,ce draq inseamna? Colortunare este exact reglarea amestecului. Asa ii zice, pentru ca pui niste bujii "false" - adica, ele dau scanteie dar pe gatul bujiei se poate observa exact culoarea exploziei...in functie de aceasta culoare se regleaza amestecul, d-aia i se si spune colortune. Bafta la reparati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.