Sari la conținut

Kawasaki Gpz 400


ssk
 Share

Postări Recomandate

deci....bujii noi, ulei, filtru ulei, filtru aer NOI.

 

nu sta la relanti. in ture....n-are nimik. nu tremura, nu da semne ca n-ar lucra vreo bujie sau altceva.

 

din cate vad, dupa ce am dat carenele jos, undeva pe la evacuare, vad ca motorul este ud.

uleiul vechi schimbat , mirosea a benzina. posibil benzina in baie ?

 

ce doctori pe aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca benzina a ajuns in carburatoare, de la carburi e ... cel mai probabil cuiul pontou nu inchide si inunda carburatorul care da in piston. Intrebarea e de ce nu functioneaza evacuarea de urgenta in caz de supraumplere din carburator??

 

PS: Daca si uleiul nou miroase a benzina, SCHIMBA-L!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca benzina a ajuns in carburatoare, de la carburi e ... cel mai probabil cuiul pontou nu inchide si inunda carburatorul care da in piston. Intrebarea e de ce nu functioneaza evacuarea de urgenta in caz de supraumplere din carburator??

 

PS: Daca si uleiul nou miroase a benzina, SCHIMBA-L!!!

 

 

pai si cum aflu daca pute si asta nou a benzina. ca doar l-am pus.

 

are 4 carburatoare, cuiul asta pontou este in fiecare carburator sau cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si cum aflu daca pute si asta nou a benzina. ca doar l-am pus.

 

are 4 carburatoare, cuiul asta pontou este in fiecare carburator sau cum?

 

 

aoleu!! :P

deci..da, are fiecare cui.. :D eu stii ce observ din toate astea? ca nu te pricepi nene deloc..asa ca iti recomand calduros un mester de incredere!!! sa isi bage ala nasul si sa vada ce si cum..e muuuult mai bine asa, crede-ma!

 

ps..cuiele sunt pentru reglarea nivelul de benzina din carburatoare.deci da, e si normal sa aiba fiecare carburator,nu?!

Editat de sailordana8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aseara am dat carburatoarele jos, dupa ce le mai dadusem o data jos, cautand sa gasesc de ce nu merg cum trebuie ... nu mergeau prost, insa aveau mici sincope care nu-mi plac. Am consumat 1l de decarbosolv sa curat ce am gasit pe acolo ... mi-am mai dat si in ochi cu el :D in seara asta le asamblez la loc, cu putin noroc mai si pornesc motorul :P .

 

Apropos de cuiul pontou, tocmai aseara verificam cum culiseaza, daca face cursa completa si daca inchide cum trebuie admisia benzinei in camera ... ca fapt divers, ce consum ai?! :lol: Ca daca carburile sufera, suferi si tu la rezervor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aseara am dat carburatoarele jos, dupa ce le mai dadusem o data jos, cautand sa gasesc de ce nu merg cum trebuie ... nu mergeau prost, insa aveau mici sincope care nu-mi plac. Am consumat 1l de decarbosolv sa curat ce am gasit pe acolo ... mi-am mai dat si in ochi cu el :D in seara asta le asamblez la loc, cu putin noroc mai si pornesc motorul :P .

 

Apropos de cuiul pontou, tocmai aseara verificam cum culiseaza, daca face cursa completa si daca inchide cum trebuie admisia benzinei in camera ... ca fapt divers, ce consum ai?! :lol: Ca daca carburile sufera, suferi si tu la rezervor ...

 

1. sunt bata la mecanica, dar ce demontez cred ca ma descurc sa pun inapoi. cred ca am suficienta memorie vizuala.

2. legat de consum , mda . consuma cat vrea el. adica 6-7-8-9...

Editat de ssk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. sunt bata la mecanica, dar ce demontez cred ca ma descurc sa pun inapoi. cred ca am suficienta memorie vizuala.

2. legat de consum , mda . consuma cat vrea el. adica 6-7-8-9...

1. nu trebuie numai memorie vizuala pentru a demonta/remonta un carburator (sau pentru mecanica, in general)

2. e mult 6-9%. al meu e de 500cc si consuma vreo 5-5,5 litri in oras (bucuresti), merg zilnic cu el la serviciu si inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu trebuie numai memorie vizuala pentru a demonta/remonta un carburator (sau pentru mecanica, in general)

2. e mult 6-9%. al meu e de 500cc si consuma vreo 5-5,5 litri in oras (bucuresti), merg zilnic cu el la serviciu si inapoi.

 

:crack: al meu ia si 7 daca ma dau la el asa in nesimtire, cred ca mergi ca babele, NO OFFENCE :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poti spune daca gasesti cumva benzina in cutia de la filtrul de aer? Daca nu gasesti - cuiele pontou inchid bine.

 

Verifica bujiile, dar mai ales bobinele si fisele...am patit cu un GPZ 500 sa nu treaca de 4000 de ture si sa dea in nas cand tocmai din cauza ca nu facea bine contact cu fisa.

 

Curata carburile si sincronizeaza-le - cred ca ar fi bine sa faci si o colortunare la ele.

 

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poti spune daca gasesti cumva benzina in cutia de la filtrul de aer? Daca nu gasesti - cuiele pontou inchid bine.

 

Verifica bujiile, dar mai ales bobinele si fisele...am patit cu un GPZ 500 sa nu treaca de 4000 de ture si sa dea in nas cand tocmai din cauza ca nu facea bine contact cu fisa.

 

Curata carburile si sincronizeaza-le - cred ca ar fi bine sa faci si o colortunare la ele.

 

Spor la treaba.

 

 

nu gasesc benzina in cutia filtrului de aer. cel putin nu am gasit ....poate daca intra ceva acolo se evapora repede.

bujiile dupa cum am zis sunt noi. dar mereu le gesesc negre....

singura solutie a ramas sa curat carbutile..

 

 

colortunare = ? nu am cunostinde de mecanica,,,ce draq inseamna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca bujiile sunt inegrite si nu au culoare caramizie..se poate datora in principal amestecului bogat in benzina. Exista surub de reglaj al amestecului pe fiecare carburator in parte - colortunare.

 

P.S. Sfat pretenesc du-te la mecanic, sau mai bine pune mana si invatza cu ce se mananca :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu gasesc benzina in cutia filtrului de aer. cel putin nu am gasit ....poate daca intra ceva acolo se evapora repede.

bujiile dupa cum am zis sunt noi. dar mereu le gesesc negre....

singura solutie a ramas sa curat carbutile..

 

 

colortunare = ? nu am cunostinde de mecanica,,,ce draq inseamna?

 

Colortunare este exact reglarea amestecului. Asa ii zice, pentru ca pui niste bujii "false" - adica, ele dau scanteie dar pe gatul bujiei se poate observa exact culoarea exploziei...in functie de aceasta culoare se regleaza amestecul, d-aia i se si spune colortune.

 

Bafta la reparati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...