johny72 Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 daca nu ma insel manualul este ptr 4t nu 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Merci mult bro dar am rezolvat-o. Senzorul de la aprindere dadea info eronate spre managementul scanteii. Si din motivul asta, cdi ul nu stia cand si de ce sa dea scantee. E ok acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulibasha Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Va salut, Detin un Honda FES150 din 2001 luat initial doar pentru oras, insa de cand am ramas fara motor, si-a extins atributiile si creaza dependenta. Motorasul asta merge de rupe, am facut Bucuresti-Vama-Bucuresti , cu pasager + cort, bagaje (total ~160kg), mers constant pe autostrada, 90-100 (gps), consum 3.5%. Adevarat, se incingea dar nu a scuipat segmentii pe tzeava, cum ar face un Aprilia RS sau alte neamuri italienesti. De China nici nu aduc aminte... E clar, are un motor 2T cu 3 clase peste orice scuter. Power-valve-ul este si el o chestie destul de inovativa pentru un scooter, chiar ii ofera un zvanc extra la porniri sau depasiri. Nu stiu daca este si pe 125cc acelasi sistem. Cred ca daca pui motorul asta pe un cadru usor, mananca pamantul (pentru un scooter adica) Acum am ceva nelamuriri: Vad ca in privinta unui manual pdf nu prea avem noroc, poate a reusit cineva intre timp sa gaseasca?! Apoi, ce bujie ati montat pe el? Se justifica Iridium? Pleaca un pic mai greu uneori, cred ca e bujia dusa. Dar rolele, unde gasesc un set ok? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Iulie 13, 2012 Autor Share Postat Iulie 13, 2012 (editat) nu pune iridium mere alt model de bujie testat de mine role tre sa dai comanda ptr alte info suna eu nu prea scriu aici Editat Aprilie 2, 2016 de ZIDU' la cerere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 am revenit la vehea dragoste phanteon cumparata din bucuresti de la Punto moto am preferat so vad live in fine cocoteru foarte ok vinzatorul paul un om de nota 10 sint foarte multumit de jucaria cumparata deci recomand cu caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 va salut baieti! de ceva vreme ma tot gandesc la un maxi pt oras..vreau ceva pe care sa stau bine (am 1.92) , sa ofere protectie la vant si sa consume cat mai putin..phanteon-ul ce are in + sau in - de majesty 250 spre ex..? sau burgman 250 ... Foresight 250 e tot phanteon dar e in 4 timpi? care e treaba ca nu inteleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 . Foresight 250 e tot phanteon dar e in 4 timpi? Corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Noiembrie 8, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2014 phanteon-ul are motorizare 2t majesty si foresight 4t eu prefer prima varianta deh pe 2t am inceput eu motoretismul majesty e pus pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 deci e echipat yamaha? sau majesty e echipat honda? la motorizarea phanteon ma refer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 nici o honda pantheon nu are motorizare yamaha si nici o majesty nu are motorizare honda. motorul de majesty de 250 cmc 4 timpi mai e prezent pe aprilia, benelli. motorul de 250 cmc de pe honda foresght mai e prezent pe piaggio x9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 am inteles...daca punea colegu o virgula unde trebuia intelegeam de prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Noiembrie 25, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2014 , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iepurasu Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Salutare. Sunt si eu fericitul posesor al unui pantheon de 125cmc din 2001 cu care am circulat toata vara. Acum ca a venit sezonul rece, se odihneste. Pana se odihneste vreau sa mai repar una alta la el. Problema cea mai enervanta pe care o are este ca dupa ce sta o perioada nepornit (1-3 zile) porneste f greu. Adica .....initial porneste la "sfert de cheie" dar imediat se opreste. Dupa aia.....dau la automat 20-30 secunde pana o ia. Invarte motorul de ma plictisesc. Dupa ce a pornit ....nu mai face figuri. Doar prima data. Dupa ce st iar nepornit cateva zile....acelasi lucru. Am incercat sa caut pe net probleme asemanatoare, dar nu am gasit nici o solutie. A mai intampinat cineva problema asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 (editat) Salutare. Sunt si eu fericitul posesor al unui pantheon de 125cmc din 2001 cu care am circulat toata vara. Acum ca a venit sezonul rece, se odihneste. Pana se odihneste vreau sa mai repar una alta la el. Problema cea mai enervanta pe care o are este ca dupa ce sta o perioada nepornit (1-3 zile) porneste f greu. Adica .....initial porneste la "sfert de cheie" dar imediat se opreste. Dupa aia.....dau la automat 20-30 secunde pana o ia. Invarte motorul de ma plictisesc. Dupa ce a pornit ....nu mai face figuri. Doar prima data. Dupa ce st iar nepornit cateva zile....acelasi lucru. Am incercat sa caut pe net probleme asemanatoare, dar nu am gasit nici o solutie. A mai intampinat cineva problema asta?? Probabil ar trebui curata carburatorul si vazut cum se prezinta pompa de benzina. Ca sfat nu cred ca e ok sa da- i 20-30 sec la automat. Editat Decembrie 2, 2014 de popicadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Decembrie 2, 2014 Autor Share Postat Decembrie 2, 2014 si al meu face la fel dupa o saptamina nepornit, nu stiu care ar putea fi cauza banuiesc ca socul daca dau de doua ori de acceleratie inainte de pornire parca ar poni mai usor Am mai avut un panteon acum 4 ani si avea aceasi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 fes-ul meu ( 125, injectie ),dupa ce a dat frigul pornea cam la a 2 -a cheie. cand a fost f frig dimineata n-a mai luat o desi invartea. bateria pusa pe robot, testata si incarcata , a II a zi dimineata i-am aratat cheia si a pornit concluzia ( veche dar o reamintesc ) - degeaba invarte daca scanteia e slaba sau nu este, din cauza tensiunii reduse ( frig ). estimez ca si la carburatie ( tot CDI are ) e cam la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iepurasu Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Facea figuri in vara. Era cald afara. Bujie noua, baterie noua. Nu dadeam 30 secunde in continuu... cu pauze. Dar invartea mult. Am o cunostinta care avea unu de 150. Aceeasi problema. Pornire grea la rece. Din cate stiu... a curatat carburatorul. L-a vandut, iar cel care l-a luat are exact aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin Ivan Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 si al meu face la fel dupa o saptamina nepornit, nu stiu care ar putea fi cauza banuiesc ca socul daca dau de doua ori de acceleratie inainte de pornire parca ar poni mai usor Am mai avut un panteon acum 4 ani si avea aceasi problema salut mai ai pantheonul,te pricepi la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 problema asta cu pornirea (la rece)la automat sau buton,cred ca mai la toate scuterele exista! Nici al meu nu vrea desi invârte,bateria e noua.Daca dau o tura 4-5km apoi opresc porneste la primul buton actionat maxim 5secunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 La scuterele mele nu exista problema cu pornirea la rece sau la cald,la baterie sau la pedala. Dimineata pornesc dupa 2 secunde de dat la automat, la cald dupa 1 secunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 de cât ai bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 La cele de 50 e de 4ah,la cel de 250 e de 10. Cele in 2t pornesc la automat mai repede decat cel de 250 4t, pistonul primeste scanteie imediat cum ajunge sus,avantaj 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Octombrie 13, 2015 Autor Share Postat Octombrie 13, 2015 (editat) salut mai ai pantheonul,te pricepi la el? da il am si inca circul pina va da gheata scz nu prea urmaresc forum Editat Octombrie 13, 2015 de johny72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulibasha Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salut,Treaba cu pornirea greoaie dupa un timp, din experientele mele, tine de faptul ca ramane fara benzina in carburator. Conteaza pana si pozitia in care il parchezi... pe central sau lateral. Pe lateral se goleste si mai repede. Nu-mi dau seama daca pur si simplu se evapora sau se intoarce gravitational pe circuit. Pompa lui fiind vacumatica nu inchide bine si probabil nu este nici foarte eficienta cand e frig afara, dureaza ceva pana umple camera de amestec. Cred ca s-ar rezolva cu o pompa electrica sau un robinet de inchidere intre pompa si carburator.Capacul de la rezervorul de apa, (cel care lipseste la majoritatea Pantheoanelor 2T ) ati gasit o sursa pentru el ca nici prin SH-uri nu prea este!?Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
purice_2007 Postat Iulie 11, 2017 Share Postat Iulie 11, 2017 Buna ziua, Am achizitionat de curand o Honda Pantheon 125 an fabricatie 1998. Ieri, in timpul mersului sa oprit motorul si nu am mai reusit sa il pornesc. Am incercat sa scot bujia dar este foarte intepenita. Mi-am amintit ca am la mine o bujie noua si am conectat-o pe aceea la fisa dar nu da scanteie. Am obsevat ca s-a mai confruntat cineva pe aici cu problema aceasta si am intrebarea daca cunoasteti un electrician prin Bucuresti care poate sa vina sa verifice instalatia. Mai precizez ca acum o luna am schimbat releul de incarcare dar aceasta problema ma depaseste, la modul ca nu stiu exact ce ar trebuii sa masor si unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.