Sari la conținut

Va Rog Sfaturi...face Urat....


Postări Recomandate

Salutare oameni buni. Am si eu o problema cu un suzuki gsx 400 ez, cumparat recent, si recunosc k nu ma pricep asa bine la 4 timpi dar ceva idee am cat d cat cu ce se mananca un motor.

Asa k vin si intreb... cum fac sa reglez bataia la tacheti ? sau cam la ce distanta trebuie reglati ? si inca o treaba. cand l-am cumparat mergea frumos, statea in 2500-3000 de ture la relanti, acum asa indica ceasul, desi nu cred k erau asa multe...dar statea si cand opream la stop ramanea in relanti, iar acum, ba pleaca intr-un piston, si dak merg cu el.. mai turat isi da drumu si celalalt, ba lafel pleaca in felu asta si nu sta la relanti, ori plec cu el de la relanti.. si la primu stop cand trag ambreiaj si deccelerez moare motoru...si am observat k in ultima vreme fara sa umblu la nimic nu mai sta la relanti k inainte, am incercat sa il dau mai mare, motoru are 2 carb mikuni si am dat relanntiu mai mare putin.... dar tot vad k face figuri pana sa incalzeste... e normal ? adik stiu... am gresit k nu l-am lasat sa ii fac incalzirea la inceput. .si am plecat de cateva ori cu el rece direct. ma gandesc sa nu fie si d la asta, ce pareri aveti ? sa il trimit in service? sau pot sa incerc sa il aranjez eu ?

 

si nu am gasit p nicaieri nici un manual... adk are careva. .sau macar o adresa.. i-as fi recunoscator... e modelul cu 2 cilindrii nu cu 4...

 

Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni. Am si eu o problema cu un suzuki gsx 400 ez, cumparat recent, si recunosc k nu ma pricep asa bine la 4 timpi dar ceva idee am cat d cat cu ce se mananca un motor.

Asa k vin si intreb... cum fac sa reglez bataia la tacheti ? sau cam la ce distanta trebuie reglati ? si inca o treaba. cand l-am cumparat mergea frumos, statea in 2500-3000 de ture la relanti, acum asa indica ceasul, desi nu cred k erau asa multe...dar statea si cand opream la stop ramanea in relanti, iar acum, ba pleaca intr-un piston, si dak merg cu el.. mai turat isi da drumu si celalalt, ba lafel pleaca in felu asta si nu sta la relanti, ori plec cu el de la relanti.. si la primu stop cand trag ambreiaj si deccelerez moare motoru...si am observat k in ultima vreme fara sa umblu la nimic nu mai sta la relanti k inainte, am incercat sa il dau mai mare, motoru are 2 carb mikuni si am dat relanntiu mai mare putin.... dar tot vad k face figuri pana sa incalzeste... e normal ? adik stiu... am gresit k nu l-am lasat sa ii fac incalzirea la inceput. .si am plecat de cateva ori cu el rece direct. ma gandesc sa nu fie si d la asta, ce pareri aveti ? sa il trimit in service? sau pot sa incerc sa il aranjez eu ?

 

si nu am gasit p nicaieri nici un manual... adk are careva. .sau macar o adresa.. i-as fi recunoscator... e modelul cu 2 cilindrii nu cu 4...

 

Multumesc anticipat !

 

sunt prea multe lucruri care spui ca nu sunt in regula tre sa mergi la un service... poti chiar sa vii la noi daca nu iti e prea departe... sorry da nu merge prin posta tre vazut daca nu te pricepi sa zici ce are...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt prea multe lucruri care spui ca nu sunt in regula tre sa mergi la un service... poti chiar sa vii la noi daca nu iti e prea departe... sorry da nu merge prin posta tre vazut daca nu te pricepi sa zici ce are...

 

 

ms.. stiu k is multe si k nu merge prin posta. .dar macar orientativ... oricum..:) e departe sibiul... asa ma duceam in targoviste si rezolvam pt k nu sunt momentan in brasov... asta este.. vad eu ce fac.. ms oricum.. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu relantiul e treaba de carburatie.Trebuie desfacut, curatat, verificat membrane ( sa nu fie fisurate ), cuie ( sa nu fie deteriorate ) apoi suflate carburile si sincronizate. Operatiunea nu e dificila si cred ca daca ai lucrat la 2t ( vad ca ai si minsk ) e imposibil sa nu te prinzi de una de alta.De asemenea trebuiesc reglate nivelele celor 2 carburatoare insa daca nu ai cartea o faci "la ochi" ceea ce nu e tocmai corect si atunci s-ar putea sa repeti operatiunea pana sta ok la relanti.La fel trebuie procedat si cu amestecul care trebuie reglat.

 

Cat despre supape nici acolo nu e greu insa trebuie sa ai la fel cartea ca sa stii jocurile si mai ales sa ai lerele potrivite.Incerc sa ma uit dupa un manual dar stiu sigur ca am mai cautat mai demult unul si nu am gasit.In orice caz da-mi un PM cu anul motoretei si vedem ce gasim

 

Cu relantiul e treaba de carburatie.Trebuie desfacut, curatat, verificat membrane ( sa nu fie fisurate ), cuie ( sa nu fie deteriorate ) apoi suflate carburile si sincronizate. Operatiunea nu e dificila si cred ca daca ai lucrat la 2t ( vad ca ai si minsk ) e imposibil sa nu te prinzi de una de alta.De asemenea trebuiesc reglate nivelele celor 2 carburatoare insa daca nu ai cartea o faci "la ochi" ceea ce nu e tocmai corect si atunci s-ar putea sa repeti operatiunea pana sta ok la relanti.La fel trebuie procedat si cu amestecul care trebuie reglat.

 

Cat despre supape nici acolo nu e greu insa trebuie sa ai la fel cartea ca sa stii jocurile si mai ales sa ai lerele potrivite.Incerc sa ma uit dupa un manual dar stiu sigur ca am mai cautat mai demult unul si nu am gasit.In orice caz da-mi un PM cu anul motoretei si vedem ce gasim

 

uite ce am gasit pt o suzuki de 400 dar nu sunt sigur ca e ca la tine:

 

Valve clearance ( when is cold ) 0.08 - 0.13

Carburatorul daca ai Mikuni BS26SS:

- float height 21.4 mm

- pilot screw PRE -SET ( 3 1/4 )

- relanti 1200 rpm +/- 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand momentan teoriile avansate. . .la ce turatie e ralenti-ul acum? Probleme cu ralenti-ul o au toate motoretele. . .

 

 

PS: 2500-3000 ralenti?! Cred ca glumesti. .

 

De unde stii ca porneste doar un piston?

 

Nu compara bataia la tacheti de la masina, cu ce auzi tu la motor. .

 

Explica mai clar fenomenul, simptomele, ca sa poata lumea sa se prinda ce problema ai.

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine ca sa stii o treaba cu mersul intr-un singur piston, dupa ce o pornesti, pui mana pe evacuari cele care pleaca direct din cilindrii si daca una din ele e rece sau mai rece e clar ca nu iti functioneaza corect

Problema ta cred ca nu e complicata dar trebuie desfacut si vazut si apoi facute operatiunile de care aminteam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine ca sa stii o treaba cu mersul intr-un singur piston, dupa ce o pornesti, pui mana pe evacuari cele care pleaca direct din cilindrii si daca una din ele e rece sau mai rece e clar ca nu iti functioneaza corect

Problema ta cred ca nu e complicata dar trebuie desfacut si vazut si apoi facute operatiunile de care aminteam.

 

Si cum iti dai seama la o toba unica pornind din patru cilindri. . care cilindru nu merge?!? Hai la doua tobe (rarisim) faci o aproximatie,, , evident inutila. . ca imparti la doi, si tot nu stii care e ala rece. .cat despre pus mana direct pe galerii, ,,nu cred ca e cazul. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok.. pai imi dau seama k merge intr-unu deoarece s simte in mers, e extrem d puturoasa si in mers s simte cand porneste si celalalt k ma smuceste apoi iar moare apoi iar trage apoi iar moare si asta putin pana s incalzeste sau o forjez putin...a.. si motoru e in 2 cilindri.

 

cu carburatia nu stiu hai k relantiu o fi el d la gunoaie sau carb dereglat, si asta nu mi-e greu sa le desfac k asa am idee cam ce e in ele dar treaba e k nu ma pricep sa le sincronizez.. n-am mai facut asta... am vazut p forum ceva discutii.

 

acum la bataia d la tacheti nush ce sa zic, eu cred k de la ei este k altceva nu pare a fi...plus k se aude sus undeva nu in motor sa zici k e joc d ambielaj piston etc. Am gasit un manual de gsx 400 f care e identic cu asta k structura doar k are 4 cilindri...ma gandesc oare coincid valorile reglajelor de la unu la altu?

 

si pt mintea mea blonda k nu stiu inca traducerile din engleza la toti termenii tehnici :).. valve clearance este...?

 

acum ma gandesc sa nu fie doar d la bujii sa nu dea scanteie cum trebuie pentru k am zis la inceput cand am luat-o nu eram obisnuit sa incalzesc motorul, am mers ceva cu ij-urile si nici p alea nu le lasam sa s incalzeasca.. pornea.. turam de 2 ori si plecam.. si nu am stiut k japoneza e mai pretentioasa si am plecat o vreme tot cu ea rece... si ma gandesc sa nu imi fi bulit bujiile. azi e duminica si nu gasesc deshis p nicaieri, dar maine dau fuga si iau 2 sa le inlocuiesc..si ma uit si al astea cum arata sa nu fie innecate sau afumate...k nu mi-am bagat nasu in ea pana acum, am zis intai sa intreb si apoi sa umblu.

 

mercy mult d sfaturi ! :cheers:

 

uite manualu ce l-am gasit..poate mai foloseste cuiva..

 

da.. later edit, am observat k nu imi urca manualul deci da ke careva interesat de el il trimit p mess eddy_neversleep

Editat de Hell_Rider_Edy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok.. pai imi dau seama k merge intr-unu deoarece s simte in mers, e extrem d puturoasa si in mers s simte cand porneste si celalalt k ma smuceste apoi iar moare apoi iar trage apoi iar moare si asta putin pana s incalzeste sau o forjez putin...a.. si motoru e in 2 cilindri.

 

cu carburatia nu stiu hai k relantiu o fi el d la gunoaie sau carb dereglat, si asta nu mi-e greu sa le desfac k asa am idee cam ce e in ele dar treaba e k nu ma pricep sa le sincronizez.. n-am mai facut asta... am vazut p forum ceva discutii.

 

acum la bataia d la tacheti nush ce sa zic, eu cred k de la ei este k altceva nu pare a fi...plus k se aude sus undeva nu in motor sa zici k e joc d ambielaj piston etc. Am gasit un manual de gsx 400 f care e identic cu asta k structura doar k are 4 cilindri...ma gandesc oare coincid valorile reglajelor de la unu la altu?

 

si pt mintea mea blonda k nu stiu inca traducerile din engleza la toti termenii tehnici :).. valve clearance este...?

 

acum ma gandesc sa nu fie doar d la bujii sa nu dea scanteie cum trebuie pentru k am zis la inceput cand am luat-o nu eram obisnuit sa incalzesc motorul, am mers ceva cu ij-urile si nici p alea nu le lasam sa s incalzeasca.. pornea.. turam de 2 ori si plecam.. si nu am stiut k japoneza e mai pretentioasa si am plecat o vreme tot cu ea rece... si ma gandesc sa nu imi fi bulit bujiile. azi e duminica si nu gasesc deshis p nicaieri, dar maine dau fuga si iau 2 sa le inlocuiesc..si ma uit si al astea cum arata sa nu fie innecate sau afumate...k nu mi-am bagat nasu in ea pana acum, am zis intai sa intreb si apoi sa umblu.

 

mercy mult d sfaturi ! :cheers:

 

uite manualu ce l-am gasit..poate mai foloseste cuiva..

 

da.. later edit, am observat k nu imi urca manualul deci da ke careva interesat de el il trimit p mess eddy_neversleep

 

 

Deci postul tau e varza. ..nu se intelege ce, cum, unde, si cand vrei sa faci una alta. ..reposteaza cand iti faci ordine in idei. Ce ai scris tu e o mostra perfecta de debusolare totala, sarind de la una la alta, de la estimari la concluzii, la angoase, dorintze de a face ceva, speculatii, certitudini false. dezolare . ..ma rog.. e de inteles nelinistea ta, dar daca tot ai o problema, macar las-o asa, nu mai baga alte necunoscute in ecuatie, numai asa ca ti se pare una alta. .ok? Scrie din nou dupa ce iti faci ordine in minte. .despre motor. .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raptore la 2 cilindrii ai 2 "saxofoane" care ies din ele.Unul dintre ele e rece cand nu iti merge un cilindru.

Pricepusi?

:) te inteleg no problem si ca sa fiu mai precis scoate o fisa de la gixx si porneste-o sa mearga in 3.Pune mana pe saxofonul aferent cilindrului care nu merge si ai sa intelegi :bigstar:

 

Eu iti cer lectii de pilotaj tu de mecanica :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mercy .. mege motoru.. am rezolvat ce avea.. era d la bujii si d la rulat neincalzit.. merge.. e ok... ms oricum :)

ooofff, ametitule ... unde nu stii intreaba mah, ca de aia ai prieteni :laugh:

 

Maine poimaine te aud ca te plangi ca iti scoate fum si ca nu iti mai sta relantiul calumea :clap: ... si in final constati ca ii puneai si lu asta benzina amestec cu ulei, ca la 2 T :P :P :)

 

 

:cheers: :) :bigstar:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raptore la 2 cilindrii ai 2 "saxofoane" care ies din ele.Unul dintre ele e rece cand nu iti merge un cilindru.

Pricepusi?

:) te inteleg no problem si ca sa fiu mai precis scoate o fisa de la gixx si porneste-o sa mearga in 3.Pune mana pe saxofonul aferent cilindrului care nu merge si ai sa intelegi :bigstar:

 

Eu iti cer lectii de pilotaj tu de mecanica :cheers:

 

Eu nu iti cer lectii de mecanica. .prefer sa invatz singur . sau ma duc la service. .da tu de ce imi ceri lectiii de pilotaj. .da stiu ca nu sunt unul care ia cupe la Serres, dar macar eu mai sharuiesc cateva chestii despre pilotaj, ,chiar daca eu nu sunt pe val. . dara aia care sunt in frunte,.. .nu zic nimic. .ca au ambitii. . eu nu am am. .ma dau de fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AK_Raptor stai bre ca glumeam ce dreaq si in plus de asta spre deosebire de mine tu faci mult mai multe cu motoreta sau cel putin asa cred eu.

 

@Hell asta cu incalzitul mie imi pare frectie pt ca daca ma grabesc "uit" sa o mai incalzesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...