fast_arrow Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 corect si legal asa se face! in filmulet conservarul poarta vina! semnalizat si luat depasirea aproape concomitent.Intentia de a depasi ,adica semnalizarea o faci din timp,te asiguri dupa aia,fata-spate si apoi intri in depasire!Si mai trebuie sa mergi ceva metri cu semnal...Nu dai semnal si hop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) Cred ca era invers. Intai te asiguri, semnalizezi si doar dupa aceea depasesti. Oricum, ideea e ca nu depasesti inainte de a te asigura si a semnaliza. Bine ca ai scapat doar cu atat. On-topic: Ce echipament ai avut pe tine? Editat Iunie 17, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Cred ca era invers. Intai te asiguri, semnalizezi si doar dupa aceea depasesti. Oricum, ideea e ca nu depasesti inainte de a te asigura si a semnaliza. Bine ca ai scapat doar cu atat. On-topic: Ce echipament ai avut pe tine? Mai bine pui mana pe o carte nu de alta dar e plin de injurat conservari pe forum si se pare ca nici motociclistii nu stiu exact cum trebuie sa procedeze. Legal si corect pentru a evita eventualele neplaceri: * Semnalizezi - pentru a sti si ceilalti participanti la trafic intentia ta * Te asiguri in oglinda - te asiguri intorcand capul ( ca sa nu ai unghi mort) - te uiti iar in oglinda * Efectuezi manevra de depasire E pacat ca intr-adevar f putini participanti la trafic stiu sa conduca preventiv . Succes tuturor pe 2 roti si o vara cu cat mai putine incidente. PS : Knox succces in a reveni cat mai rapid inapoi pe 2 roti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) Mai bine pui mana pe o carte nu de alta dar e plin de injurat conservari pe forum si se pare ca nici motociclistii nu stiu exact cum trebuie sa procedeze. Legal si corect pentru a evita eventualele neplaceri: * Semnalizezi - pentru a sti si ceilalti participanti la trafic intentia ta * Te asiguri in oglinda - te asiguri intorcand capul ( ca sa nu ai unghi mort) - te uiti iar in oglinda * Efectuezi manevra de depasire E pacat ca intr-adevar f putini participanti la trafic stiu sa conduca preventiv . Succes tuturor pe 2 roti si o vara cu cat mai putine incidente. PS : Knox succces in a reveni cat mai rapid inapoi pe 2 roti . Prietene, nu ca as vrea sa fiu rau, dar cred ca tu esti cel care ar trebui sa mai puna mana pe-o carte. Nu de alta, "dar e plin de injurat conservari pe forum si se pare ca nici motociclistii nu stiu exact cum trebuie sa procedeze." Legal si corect e ceea ce scrie in Codul Rutier, nu ceea ce CREDEM ca scrie in el. Extras din Codul Rutier: Art. 118 Conducatorul de vehicul care efectueaza depasirea este obligat: 1. sa se asigure ca acela care il urmeaza sau il preceda nu a semnalizat intentia inceperii unei manevre similare si ca poate depasi fara a pune in pericol sau fara a stanjeni circulatia din sens opus; 2. sa semnalizeze intentia de efectuare a depasirii; 3. sa pastreze in timpul depasirii o distanta laterala suficienta fata de vehiculul depasit; 4. sa reintre pe banda sau in sirul de circulatie initial dupa ce a semnalizat si s-a asigurat ca poate efectua aceasta manevra in conditii de siguranta pentru vehiculul depasit si pentru ceilalti participanti la trafic. Dar iarasi incepem sa ne inlaturam de la subiect. Daca ai nevoie de alte precizari, iti stau la dispozitie (PM). @knox: Eu sunt curios ce echipament ai avut de si-a facut asa bine treaba. Si acum, si data trecuta cand ai cazut. Numa` bine! Editat Iunie 17, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) salutare.. mi-am mai revenit ca am avut niste frisoane de la julituri, 4 la numar (2 pe femur deasupra genunchilor si 2 pe spate) din cauza ca am facut pe durul si am mers in pantaloni scurti (learned the hard way) iar pe cele de pe spate le-am facut de la rostogol.. mi s-a ridicat un pic peste talie geaca... acum sunt pe antibiotice si alifii am pus filmuletu ala ca mi-era cam lene sa explic .. daca stiam ca iese cu bataie se circula cu vreo 100km la ora iar eu in momentul accidentului eram cu semnalul de stanga pus, pe contrasens in timp ce depaseam a treia masina pe asta cu calibra (depasire multipla) care n-a dat semnal si-a tras stanga de volan .. in momentul impactului aveam cam 120 km/ora si a cam fost vina mea ca am depasit prea aproape de el si n-am mai avut timp sa reactionez cand m-a luat din lateral... (n-am apucat sa pun frana sau sa fac vreo manerva m-am trezit ca ma rostogoleam pe asfalt.. pana in santul de pe contrasens) .. el a iesit vinovat (3 pc penalizare si 1 mil amenda in 24 de ore pt neasigurarea la schimbarea benzii)... mi-a dat cartea verde ca avea nr de luxemburg.. si acu sunt programat joi la constatare la asirom.. ce mi s-a parut infect e ca a venit o masina de politie rutiera si cand m-au intrebat daca sunt victime (ca ma gandeam ca poate-or face constatarea acolo) le-am aratat juliturile si-au zis ca ce domne .. alea nu se pun.. duceti-va sa va faca constatarea la sinesti (la vreo 5km inapoi)... de transportat am chemat o platforma (350 RON pana acasa) echipament: ~ casca schubert C2 (jur am numarat 5 izbituri cu capul de asfalt in timp ce ma rostogoleam si cand am analizat-o dupa nu am gasit decat 2 zgarieturi abeaa observabile dintre care una pe interiorul vizierei) casca e intacta ~ geaca piele supersport axo cu protectii la umeri cotiere si burete pe coloana ~ pantaloni scurti (model tinuta de seara din catifea ) de aici si juliturile ~ genunchere axo cu protectie pt tibie ~ ghete touring (putin peste glezne) ~ manusi de vara cu protectii carbon motorul se repara .. are ghidonul indoit, semnal, oglinda, scarita, carene si topcase zrgaiate-crapate cam asta a fost.. multumesc tuturor pt sprijin moral in special handos ca ati oprit sa ne intrebati de sanatate Editat Iunie 17, 2008 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 echipament: ~ casca schubert C2 (jur am numarat 5 izbituri cu capul de asfalt in timp ce ma rostogoleam si cand am analizat-o dupa nu am gasit decat 2 zgarieturi abeaa observabile dintre care una pe interiorul vizierei) casca e intacta ~ geaca piele supersport axo cu protectii la umeri cotiere si burete pe coloana ~ pantaloni scurti (model tinuta de seara din catifea ) de aici si juliturile ~ genunchere axo cu protectie pt tibie ~ ghete touring (putin peste glezne) ~ manusi de vara cu protectii carbon motorul se repara .. are ghidonul indoit, semnal, oglinda, scarita, carene si topcase zrgaiate-crapate cam asta a fost.. multumesc tuturor pt sprijin moral in special handos ca ati oprit sa ne intrebati de sanatate Inca o data se dovedeste ca echipamentul face toti banii... daca e purtat. Insanatosire grabnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Inca o data se dovedeste ca echipamentul face toti banii... daca e purtat. Insanatosire grabnica! merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) Salut, Sper sa-ti treaca cat mai repede. Nu stiu daca am inteles eu bine, mai erai cu cineva? Pasagerul a patit ceva? Se pare ca ai "ducati" ca al meu . Numai bine, Laurentiu Editat Iunie 17, 2008 de balaur_u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) ceea ce ai vazut tu inainte cu mai mult inainte de a intra conserva in depasire au fost stopurile pe frana. "corecteaza-ma daca gresesc" dar se vede ca ai dat demult examenele; si nu ca nu esti sigur, dar nu stii nimic din ceea ce se numeste depasire. citeste legislatia din nou daca a trecut asa mult timp de cand ai dat examenele si ai sa vezi ca acea masina nu a respectat absolut nimic cu privire la acea depasire, decat numai linia discontinua, dar sunt sigur ca a fost o coincidenta. probabil ca si soferul ala daduse demult examenele. bafta si data viitoare cand nu esti sigur, nu mai scrie pentru ca... Pai tu poti intra linistit in depasire cand al` din fata ta vireaza stanga...cine nu te lasa? Insantosire lui knox.sigur se va uita de doua ori data viitoare cand va intra in depasire... bafta pa ! Editat Iunie 17, 2008 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Salut, Sper sa-ti treaca cat mai repede. Nu stiu daca am inteles eu bine, mai erai cu cineva? Pasagerul a patit ceva? Se pare ca ai "ducati" ca al meu . Numai bine, Laurentiu pasageru n-a patit absolut nimic, era mai infofolit ca mine.. singurele protectii genunchere, manusi si casca iata o poza cu echipamentul de dinainte de accident urmatoarele piese de echipament vor consta intr-un brau si niste pantaloni cu protectii sanatoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) pasageru n-a patit absolut nimic, era mai infofolit ca mine.. singurele protectii genunchere, manusi si casca iata o poza cu echipamentul de dinainte de accident urmatoarele piese de echipament vor consta intr-un brau si niste pantaloni cu protectii sanatoase Si eu am cazut de pe motor cand aveam pasager, eu m-am capatat cu umar bulit, pasagerul nimic... Cred ca motorul e facut sa protejeze in special pasagerul Urate julituri... Ai grija, Laurentiu Editat Iunie 17, 2008 de balaur_u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 knoxule...acum am vazut si eu ce ai patit...Esti bine?Dana e bine?cu ea erai?.. ce are motoreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 knoxule...acum am vazut si eu ce ai patit...Esti bine?Dana e bine?cu ea erai?.. ce are motoreta? nu eram cu dana in rest toate bune .. eu si motorul suntem la recuperare dupa niste julituri reparatiile cred ca fac vreo 15 mil: semnal dreapta, oglinda dreapta, scarita dreapta, maner frana, stop spate, carena de sub motor sau cum i-o zice, reparat + revopsit carene & codite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khael Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Tind sa cred ca e ceea ce mi-a povestit colegul meu de serviciu care s-a oprit langa voi cu un Mini Copper rosu sa vada daca sunteti ok. Daca voi sunteti, va transmite multa sanatate si e bucuros pentru voi ca nu a fost mai rau de atat. Acelasi lucru va urez si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 felicitari ca ai scapat.... sa inteleg ca genucherele au avut efect? mai ti minte daca la sfarsitul tavalugului mai erau la locul lor?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) Tind sa cred ca e ceea ce mi-a povestit colegul meu de serviciu care s-a oprit langa voi cu un Mini Copper rosu sa vada daca sunteti ok. Daca voi sunteti, va transmite multa sanatate si e bucuros pentru voi ca nu a fost mai rau de atat. Acelasi lucru va urez si eu! merci la fel! au oprit mai multe masini sa vada daca suntem ok.. frumos din partea lor felicitari ca ai scapat....sa inteleg ca genucherele au avut efect? mai ti minte daca la sfarsitul tavalugului mai erau la locul lor?? dap au ramas la locul lor. erau cu prindere in 3 locuri (deasupra genunchiului, sub genunchi si deasupra gleznei) iar prinderea de sub genunchi s-a polizat si s-a rupt cu tot cu catarama dar genunchera a ramas fixa, prinsa cele doua ramase. Se pare ca ai "ducati" ca al meu . hehe se pare ca adevar ai grait. chiar a inceput sa arate a ducati.. monster!!! Editat Iunie 18, 2008 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.