Bogdan Secelean Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Desi ne propusesem continuarea turei spre Obârsia Lotrului si inapoi in Râul Sadului prin Vidra-Voineasa-Saua Bucegi (din M-tii Lotrului), timpul scurt si câteva evenimente (pierdut ceva timp la urcarea spre Creasta Cindrelului si apoi o căzătură a Iolandei) ne-au făcut să nu putem face circuitul , ci doar până la Oasa si inapoi. Drumul a fost destul de rupt si f.pietros in unele portiuni, asa ca a necesitat mai mult timp decât am programat initial. A doua zi am fost spectatori si support team pt. Cata M la speciala de la cursă, asa ca după asta n-am ajuns decât până in saua Bucegi si inapoi. Poate data viitoare Âşi intr-o echipă lărgită, acum cunoastem traseele...o zonă superbă in care poti baga free ride sau forestier pe sute de kilometri fără să intâlnesti pe nimeni...atentie totusi la ATV-uri care vin cu viteză din partea opusă las ceva poze să vorbească... am uitat să specific, din saua Steflesti spre lacul Oasa drumul e pe Valea Frumoasei, cea mult laudata de Sadoveanu (isi merita numele, după cum se vede in poze). Apoi, mii de multumiri baietilor de la EMA din Sibiu pt. ca au avut grijă de noi si pt. super atmosfera din tabara...anu asta nu m-am dat din lipsă de motor adecvat, antrenament si pt. ca voiam de mult timp să cunosc întâi zona asta deosebită, dar la anul mai vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Super fain pe acolo! Poate dam o tura pe la voi peste 2sapt in weekend poate va gasim si pe voi pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 daca vreti o tura tare se poate face cu plecare din olanesti spre ciunget,urcare pe fratosteanu ,coborare prin curmatura vidrutei..continuare spre obarsia lotrului si de acolo se gasesc variante spre steflesti..valea frumoasei -barajul gatu berbecului..etc...se doarme undeva pe la obarsie si a doua zi se continua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Tare frumos pe unde ati fost! Eu am DR-ul in Fagaras la Sercaia. Daca stii vreun drum de-acolo spre casa, as prefera sa-l aduc pe munte si mai putin pe asfalt. Multumesc pt. ajutorul de la speciala . Eram fleashca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) Uite saua steflesti iarna.... sunt locuri superbe !!!! Editat Iunie 17, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Intrebare: DR SHC cu E-starter? Oricum, bravos pentru traseu si tupeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 nu pare a fi SHC ptr ca nu are comutatorul acela pe ghidon in stanga . dar as fi si eu curios daca are furca inversata din fabrica sau este adaptata. superbe peisaje , felicitari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Lotrule, priveste pe ghidon in stanga in poza asta /index.php?...t&id=337767 Eu cred ca starterul a fost, mai degraba, adaptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Iunie 18, 2008 Autor Share Postat Iunie 18, 2008 nu pare a fi SHC ptr ca nu are comutatorul acela pe ghidon in stanga .dar as fi si eu curios daca are furca inversata din fabrica sau este adaptata. superbe peisaje , felicitari . Mersi de aprecieri la toată lumea, o să ne băgăm Âşi la alte ture prin zonă, e paradis enduro acolo! Atillas, o să încercăm cred si un Olanesti spre Voineasa mai incolo, vorbim. Cât despre DR ul de 250, are sistem Seat Height Control la buton pe ghidon, se reglează si din mers (mai moale sau mai tare) in functie de suprafata de rulare! Electric start si furca inversata - originale din fabricatie! 115 kg la gol, 28 cai putere, iar cu foaia asta devine si o relativ bună motocicleta de touring- 110 km/h viteză de croaziera! Părerea mea este că pt. o femeie (care sa nu fie f. inaltă-peste 1,75) este unica motocicleta perfectă pentru enduro-touring. Din păcate modelul asta e f. rar, a fost fabricat numai pt. piata japoneză si americana pana prin 95, cand s-a renuntat la SHC ! Am căutat aproape 1 an motorul asta si suntem f. multumiti de el- prietena lui Cata M, Diana, care s-a dat duminica pe el (cand Iolanda era accidentata) poate sa confirme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 misto poze nea Bogdane! Clar e loc de bagat la greu prin zona aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tashulina Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Am căutat aproape 1 an motorul asta si suntem f. multumiti de el- prietena lui Cata M, Diana, care s-a dat duminica pe el (cand Iolanda era accidentata) poate sa confirme! Confirm, confirm! Motorul e superb pentru o fata! Foarte usor si cu destul nerv pentru forestiere. Plus ca pornirea la buton si reglajul motorului ca inaltime sunt dementiale cand nu ai chef sau nu ai voie(menisc si ligament busit) sa dai la pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Ah, ok, e 250, nu 350. Nu prea se potriveau SHC + E-starter la 350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.