riciu007 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Salut! Am si eu o problema cu motoreta mea(CBR 600 F2) , dupa 7500 rpm intrerupe, in acelasi timp daca iau mana din acceleratie in evacuare se aud mici rateuri. Am sincronizat carburile in sept 2007 am scimbat filtrul de aer iar bujiile sunt ngk iridium au cam 6000de km utilizare. Mi sa spus ca e posibil sa fie din cauza benzinei proaste ,am alimentat numai de la OMV insa acelasi efect , nici o schimbare. Este posibil sa fie din cauza bujiilor? Daca aveti sugestii sau vi sa intamplat si voua ceva asemanator va rog sa imi spuneti si mie ce e de facut. Multumesc si ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Salut! Am si eu o problema cu motoreta mea(CBR 600 F2) , dupa 7500 rpm intrerupe, in acelasi timp daca iau mana din acceleratie in evacuare se aud mici rateuri. Am sincronizat carburile in sept 2007 am scimbat filtrul de aer iar bujiile sunt ngk iridium au cam 6000de km utilizare. Mi sa spus ca e posibil sa fie din cauza benzinei proaste ,am alimentat numai de la OMV insa acelasi efect , nici o schimbare. Este posibil sa fie din cauza bujiilor? Daca aveti sugestii sau vi sa intamplat si voua ceva asemanator va rog sa imi spuneti si mie ce e de facut. Multumesc si ASFALT USCAT! daca stii cumva ca ai inecat motorul de curand la pornire schimba bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Da este posibil sa fie din cauza bujiilor , dar nu e singura cauza posibila. Bujiile cu iridiu sunt f bune cu conditia ca motorul sa functioneze ok, adica sa nu pape ulei si sa aiba carburatia reglata ok in caz contrar sunt mai sensibile decat cele standard si cedeaza mai repede. Da-le jos si vezi cum arata, daca-s afumate incearca in prima faza sa le cureti ( dar nu cu peria de sarma) si vezi daca se simte vreo diferenta(exista si posibilitatea ca chiar dupa curatare tot sa nu functioneze cum trebuie, caz in care ar trebui sa incerci cu altele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 daca stii cumva ca ai inecat motorul de curand la pornire schimba bujiile da mare atentie benzina topeste bujiile scuza-ma frate dar nu m-am putut abtine eventual ai putea sa cureti bujiile si sa le reglezi distanta sa conectezi cate o bujie la fisa,dai la masa bujia, pornesti motorul si vezi daca da scanteie la turatie mare si cum da . preferabil sa faci chestia asta pe intuneric ca sa vezi mai bine scanteia(da se aude ca dracu cu bujia afara si ce daca? ). daca ceva nu e in regula cu scanteia schimba bujiile intre ele schimba fisele intre ele(atentie nu fisele montate invers ci scoase afara pe rand pentru verificari. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Iunie 18, 2008 Autor Share Postat Iunie 18, 2008 daca stii cumva ca ai inecat motorul de curand la pornire schimba bujiile Nu am inecat niciodata motorul, porneste foarte bine , trage bine dar doar pana in 7500rpm, tocmai am cumparat un set de buji si am sa le schimb, am ascultat sfatul vostru in legatura cu iridium , cum ca ar fi mai pretentioase si am luat buji standard , sper sa se remedieze problema. Va multumesc tuturor . Bafta si asflat uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Pentru diagnosticare este f important sa observi cum arata bujiile cu iridiu pe care le scoti, daca arata normal exista o mare sansa ca si cu cele noi sa faca la fel. Ar fi si varianta cu carburi dereglate dar totusi simptomele descrise de tine indica mai degraba lipsa de scanteie care poate fi datorata bujiilor, fiselor, bobinelor sau cdi-ului. La ture mari energia transferata catre bobina ( energie ce produce scanteia) este mai mica decat la ture mici deci scanteia va fi mai slaba, daca bujiile sunt pe moarte exact asa se comporta merg la ture mici dar la ture mari nu mai fac fata. Defectarea bujiilor se poate datora carburatiei sau consumului mare de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 da mare atentie benzina topeste bujiile scuza-ma frate dar nu m-am putut abtineeventual ai putea sa cureti bujiile si sa le reglezi distanta sa conectezi cate o bujie la fisa,dai la masa bujia, pornesti motorul si vezi daca da scanteie la turatie mare si cum da . preferabil sa faci chestia asta pe intuneric ca sa vezi mai bine scanteia(da se aude ca dracu cu bujia afara si ce daca? ). daca ceva nu e in regula cu scanteia schimba bujiile intre ele schimba fisele intre ele(atentie nu fisele montate invers ci scoase afara pe rand pentru verificari. Bafta! La 7000 de km am inecato la pornire si in turatie peste 7000 de ture avea sincope din cand in cand. Am pus bujii cu platina nu cu iridiu si am 24000 de km facuti cu ele. Nu cred ca se gandeste cineva ca benzina topeste bujiile dar crede-ma ca am incercat sa le recuperez pe cele inecate dar functionau cu intreruperi probabi, din cand in cand dadeau probabil scanteia in interior si nu in varf intre electrozi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 Pentru diagnosticare este f important sa observi cum arata bujiile cu iridiu pe care le scoti, daca arata normal exista o mare sansa ca si cu cele noi sa faca la fel.Ar fi si varianta cu carburi dereglate dar totusi simptomele descrise de tine indica mai degraba lipsa de scanteie care poate fi datorata bujiilor, fiselor, bobinelor sau cdi-ului. La ture mari energia transferata catre bobina ( energie ce produce scanteia) este mai mica decat la ture mici deci scanteia va fi mai slaba, daca bujiile sunt pe moarte exact asa se comporta merg la ture mici dar la ture mari nu mai fac fata. Defectarea bujiilor se poate datora carburatiei sau consumului mare de ulei. Astazi am schimbat bujiile si bineinteles ardeam de nerabdare sa vad efectul celor noiam fost tare incantat, acum nu mai intrerupe deloc , intradevar una din bujii era mai afumata celelalte 3 au ars bine, insa sunt multumit ca nu a trebuit sa astept la sincronizat si alte alea sper sa fie ok si de aici inainte, si deasemenea va doresc sa nu aveti probleme si va multumesc frumos pt sfaturi. Asfalt uscat si sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 Astazi am schimbat bujiile si bineinteles ardeam de nerabdare sa vad efectul celor noiam fost tare incantat, acum nu mai intrerupe deloc , intradevar una din bujii era mai afumata celelalte 3 au ars bine, insa sunt multumit ca nu a trebuit sa astept la sincronizat si alte alea sper sa fie ok si de aici inainte, si deasemenea va doresc sa nu aveti probleme si va multumesc frumos pt sfaturi. Asfalt uscat si sa auzim de bine! Asa am sa fac am sa verific bujia din nou dupa 50-100 de km daca se va mai afuma putin ma voi duce la un service sa imi faca amestecul si sincronizarea. Asta pt ca nu cred ca este indicat sa umblu eu la amestec, nu de alta, insa nu cred ca e bine sa o faca un nestiutor asa ca voi lasa pe altii sa o faca . Sa auzim de bine si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.