dezkreator Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 foarte simplu este sa montezi un intrerupator cum este la claxon de exemplu,dar cu contact normal inchis,cand apesi pe el se deschide...acest intrerupator montat la aprindere...apesi pe el -> nu mai da scanteie la bujie...nu mai tre sa scoti contact etc lucruri care iti distrag atentia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 (editat) Eu stiu pe cineva din brasov cu o dacie preparata.. cu motor de renault nuj de care.. m.masii...si si-a pus o bujie in toba parca.. si cu intrerupator din masina cand sa scanteie la gazele din toba scoate flacara. Acuma na , eu asa am inteles , daca stie cineva mai bine , sa ma corecteze. Bafta! Editat Iunie 21, 2008 de S o r i n DNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 cel mai bine pui carbit si cu putina apa , de la gropi se amesteca cele doua si se acumuleaza gazu in toba.... sa vezi atunci flacari =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 cel mai bine pui carbit si cu putina apa , de la gropi se amesteca cele doua si se acumuleaza gazu in toba.... sa vezi atunci flacari =))) daca vreti sa va iese flacara pe toba faceti asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Astea sunt flacari pe langa toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Astea sunt flacari pe langa toba si prin toba da nu se vede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 cel mai bine pui carbit si cu putina apa , de la gropi se amesteca cele doua si se acumuleaza gazu in toba.... sa vezi atunci flacari =))) CORECT !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 cel mai bine pui carbit si cu putina apa , de la gropi se amesteca cele doua si se acumuleaza gazu in toba.... sa vezi atunci flacari =))) +1 :rofl: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 (cuvant urat).....turezi motoru si te joci de la cheie on/off si face poc....ce atata misto si plm....si scoate si flacara da nu se vede decat seara, si nu ii mare ca la motoare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 (editat) daca vreti sa va iese flacara pe toba faceti asa buna treaba,pentru flacari pe toba ,stationar...pentru flacari pe toba in miscare legi cauciucu arzand de toba de esapament de la scuter... p.s. - oare cu gratarul de mici merge??? Editat Iunie 21, 2008 de dezkreator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 (cuvant urat).....turezi motoru si te joci de la cheie on/off si face poc....ce atata misto si plm....si scoate si flacara da nu se vede decat seara, si nu ii mare ca la motoare.... uite...la mine nu face poc cand ma joc cu,cheia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 de ce ai dat foc la toba aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 acu mai depinde si de scuter...de cat de turat ii si parerea mea si de capacitate cilindrica....oricum nici mie nu imi iese mereu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 de ce ai dat foc la toba aia? Ca sa ne invete cum sa scoatem flacari pe toba!!Apropo,lasati fratilor prostiile,nu mai chinuiti scuterasele astea de 49 cmc(cu contactul ci cu ce va mai taie capul...ca nu face bine la nimic).Parerea mea!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 de ce ai dat foc la toba aia? pt ca era infundata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 pt ca era infundata pai si cum ti-ai dat seama ca e infundata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 pai si cum ti-ai dat seama ca e infundata ? scuteru nu mai tragea,afuma prea tare,am dat'o jos si am suflat cu compresoru intr-un capat ,si in celalalt capat de-abia iesea aerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 scuteru nu mai tragea,afuma prea tare,am dat'o jos si am suflat cu compresoru intr-un capat ,si in celalalt capat de-abia iesea aerul de ce nu ai pus soda ??) desfunda aia tot ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SethBv Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 :crack:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P3trutz Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=FvtUqxfUhRk motorul este de 49cc si este in doi timpi, datorita decompresorului de pe chiulasa se pot da aceste pocnete pe evacuare...atunci cand decompresorul este tras cu ajutorul unui maner mai mic care se afla pe coarne, compresia din cilindru impreuna cu amestecul din el se duce in evacuare, iar in acelasi timp bujia functioneaza aprinzand amestecul de pe evacuare atunci cand pistonul este in P.M.I. (in jos). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viol Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Ca motorul sa scoata flacari pe esapament: 1.Toba de esapament trebuie sa fie fara db-killer mai precis cand te uiti prin finalul de la toba sa fie doar un simplu tub gol! 2.Acceleratie maxim,lasi si iar accelerezi asa toata benzina nearsa se aprinde la iesirea din evacuare! Merge la sigur cu motoare mai mari...Pe scuter incercati sa scoate-ti finalul si vedeti daca scoate ceva flacari fara final. daca scuipa ceva foc ) pui o toba mai omorata fara site si serpentine dinalea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.