Adventix Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Am o problema cu al meu Mito , nu imi incarca bateria. Nu stiu daca este alternatorul sau releul de incarcare. Daca bag bateria pe redresor , ma tine vreo 2-3 zile in sensul ca o pot porni la demarator. Bateria nu moare de tot ( pot sa aprind faruri etc etc , dar nu mai are destula putere sa invarta electromotorul si trebuie sa o iau la impins. Am facut azi un experiment: am scos bateria , am luat-o impinsa , a pornit si cu ea la relanti am vrut sa vad daca se aprind becurile si toate cele. Farurile sunt asa de chioare parca le-as alimenta la 3v , martorii de bord sunt lesinati , daca mai dau si o semnalizare nu se mai aprinde deloc. De la ce ar putea fi ? Alternator sau releul de incarcare ? Nici macar cand am turat motorul nu s-au aprins mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Am o problema cu al meu Mito , nu imi incarca bateria. Nu stiu daca este alternatorul sau releul de incarcare. Daca bag bateria pe redresor , ma tine vreo 2-3 zile in sensul ca o pot porni la demarator. Bateria nu moare de tot ( pot sa aprind faruri etc etc , dar nu mai are destula putere sa invarta electromotorul si trebuie sa o iau la impins. Am facut azi un experiment: am scos bateria , am luat-o impinsa , a pornit si cu ea la relanti am vrut sa vad daca se aprind becurile si toate cele. Farurile sunt asa de chioare parca le-as alimenta la 3v , martorii de bord sunt lesinati , daca mai dau si o semnalizare nu se mai aprinde deloc. De la ce ar putea fi ? Alternator sau releul de incarcare ? Nici macar cand am turat motorul nu s-au aprins mai tare. Masoara si tu cu un aparat de masura si vezi cati volti ai cu motorul pornit.. Ar trebui sa ai undeva intre 12v si 14v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 Masoara si tu cu un aparat de masura si vezi cati volti ai cu motorul pornit.. Ar trebui sa ai undeva intre 12v si 14v sa masor unde ? la bornele bateriei ? clar 12 v nu am ca nu mi se aprind becurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 sa masor unde ? la bornele bateriei ? clar 12 v nu am ca nu mi se aprind becurile ce fel de alternator ai? cu magneti permanenti sau cu excitatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) ce fel de alternator ai?cu magneti permanenti sau cu excitatie? Sincer nu stiu de care e Editat Iunie 19, 2008 de Adventix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anybody Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 du-te la un service moto sau auto si roaga pe cineva sa-ti masoare curentul...am impresia ca sunt aparate care iti spun ce este defect daca este releul sau altceva... am avut si eu problema asta...nu-mi incarca si am crezut ca-i releul de incarcare dar defapt aveam siguranta de la intrare in releu arsa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 ai cu magneti permanenti. la relanti fara baterie e normal sa nu se aprinda cum trebuie. turata se vor aprinde cum trebuie. bateria ta e moarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) ai cu magneti permanenti. la relanti fara baterie e normal sa nu se aprinda cum trebuie. turata se vor aprinde cum trebuie. bateria ta e moarta. nici cand am turat motorul nu s-au prea aprins. Bateria e noua. Editat Iunie 20, 2008 de Adventix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 vezi releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Am o problema cu al meu Mito , nu imi incarca bateria. Nu stiu daca este alternatorul sau releul de incarcare. Daca bag bateria pe redresor , ma tine vreo 2-3 zile in sensul ca o pot porni la demarator. Bateria nu moare de tot ( pot sa aprind faruri etc etc , dar nu mai are destula putere sa invarta electromotorul si trebuie sa o iau la impins. Am facut azi un experiment: am scos bateria , am luat-o impinsa , a pornit si cu ea la relanti am vrut sa vad daca se aprind becurile si toate cele. Farurile sunt asa de chioare parca le-as alimenta la 3v , martorii de bord sunt lesinati , daca mai dau si o semnalizare nu se mai aprinde deloc. De la ce ar putea fi ? Alternator sau releul de incarcare ? Nici macar cand am turat motorul nu s-au aprins mai tare. Salut e o problemutza cam dificila se pot intampla astfel de simtome din cauza alternatorului care nu scoate suficient curent sau e posibil sa fie releul ceace e mai plauzibil , releul nu amplifica curentul dat de alternator , un alternaor are sanse mult mai mici sa se deterioreze decat un releu si plus de asta nu mai scoate bateria atata timp cat este motorul pornit daca sti ca ai mai facut si asta inainte schimba releul , prin baterie se face circuitul de curent iar tu cand ai luat bornele de pe baterie circuitul curentului sa intrerupt atunci soliciti releul. Bafta si sper sa iti rezolvi problema. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 vezi releul. vezi alternatorul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.