Sari la conținut

Probleme Cu Cdi-ul


Postări Recomandate

Salutare! Am cumparat si eu un Transalp acum 4 zile din Buzau. Toate bune si frumoase, mers perfect pana in Afumati unde am oprit, iar la plecare un cilindru mort. Desigur banuiam ca-i CDI-ul si s-a si confirmat. In afara de schimbarea cu un CDI nou mai propuneti ceva pentru a-l face sa mearga? Mentionez ca l-am decojit si am refacut conexiunile pe placa si ma gandesc acuma sa schimb si tranzistorul final de mare putere insa nush dc are rost sa ma chinui. Mai am o varianta care sunt destul de stupid si anume sa pun CDI de scuter ca-i mai eftinache insa problema cu el e ca poate pica destul de repede. Asa ca cine stie ceva electronica si aprinderi electronice pls post. Multam' si asfalt uscat! P.S.: Am diagrama circuitului!

post-18007-1213982597_thumb.png

post-18007-1213982606_thumb.jpg

post-18007-1213982619_thumb.png

post-18007-1213982640_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In nici un caz nu poti sa pui de scuter sau de alta motocicleta care prezinta alti parametrii.

CDI-ul calculeaza avansul la aprindere in functie de turatie, conform tipului de motor. Vorbeste cu un electronist bun, alta recomandare nu pot sa iti fac (inafara de cumpararea unuia nou).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
cum ti-ai dat seama ca e dus? ai pus altu 1n loc? ...

Din moment ce am 2 CDi uri le-am schimbat intre ele am vazut ca mergea cilindrul celalalt care inainte nu mergea si ala care mergea s-a oprit. In al doilea rand nu-mi mai arata turatia cand am schimbat CDI-urile intre ele pentru ca turometrul este conectat doar la unul din cilindrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...