Vizitator stress_L&P Postat Iulie 12, 2005 Share Postat Iulie 12, 2005 oameni buni stiti cumva un atelier/firma in ro unde se face o cromare de f. buna calitate di f. rezistenta? nu pentru faruri sau alte chestii! vreau sa-mi cromez cilindrii(inauntru), pistoanele si segmentii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 12, 2005 Share Postat Iulie 12, 2005 cuprarea e o varianta pentru oglinda cilindrului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 12, 2005 Share Postat Iulie 12, 2005 dar rezista oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 12, 2005 Share Postat Iulie 12, 2005 Nu rezista nici o acoperire normala a colo. Nici cromare, nici cuprare, nimic. se foloseste o acoperire cu nicasil, o treaba smechera, dar nu stiu unde s-ar putea face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 12, 2005 Share Postat Iulie 12, 2005 aha...deci nici o sansa! ramane doar lustruit oglinda capul pistonului+chiuloasa...pacat! ar fi fost fain de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 12, 2005 Share Postat Iulie 12, 2005 cu cuprare rezista foarte bine, si mareste viata segmentilor prin micsorarea frecarii. Insa nu stiu unde se poate. Iara Nicasil se pune pe pistoanele de japo. Vezi ce acoperiri fac baietii la Turbomecanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 12, 2005 Share Postat Iulie 12, 2005 pai cuprul nu e un material moale??? (bine stiu ca e un material moala ) dar ati inteles aluzia! chiar rezista la frecarile din motor??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 cu cuprare rezista foarte bine, si mareste viata segmentilor prin micsorarea frecarii. Insa nu stiu unde se poate.Iara Nicasil se pune pe pistoanele de japo. Vezi ce acoperiri fac baietii la Turbomecanica 201636[/snapback] Eu am facut cuprare cu mana mea, asta e ochestie care se razuie imediat daca vrei iti fac un test si sa imi spui tu daca tine. E una din acoperirile cele mai usoare de realizat, dar e o acoperire moale, imbunatateste contactul electric si foloseste ca prim strat pt nichelarea decorativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 Stress,dar ce naiba vrei sa scoti din Ij-ul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 este o surpriza! peste o sapt, maxim doua o sa aveti parte de ceva fain de nu o sa va vina sa credeti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 Ai redirectionat fondurile de la Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 daaaaaaaaaaa! de 2 zile nu am mai baut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicbr Postat Iulie 16, 2005 Share Postat Iulie 16, 2005 De nicasil am auzit si eu ca ar fi foarte bun, era folosit pe japonezele de curse(mai castigi ceva cai). Cine mi-a povestit treaba asta mi-a zis ca a facut-o prin '95-'96 in Ungaria pt ca la noi nu avea nimeni tehnologia. La bani am inteles ca a costat destul de mult. Daca auziti de asa ceva prin Bucuresti sa-mi ziceti si mie va rog si la ce bani. Ma intreb daca un asemenea tratament compenseaza si uzura motorului(ca doar se depune un strat de material). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2005 Share Postat Iulie 16, 2005 De nicasil am auzit si eu ca ar fi foarte bun, era folosit pe japonezele de curse(mai castigi ceva cai).Cine mi-a povestit treaba asta mi-a zis ca a facut-o prin '95-'96 in Ungaria pt ca la noi nu avea nimeni tehnologia. La bani am inteles ca a costat destul de mult. Daca auziti de asa ceva prin Bucuresti sa-mi ziceti si mie va rog si la ce bani. Ma intreb daca un asemenea tratament compenseaza si uzura motorului(ca doar se depune un strat de material). 204124[/snapback] Se facea la craiova, cilindrii de oltcit special aveau asa ceva. Micsoreaza frecarea si uzura ulterioara. Nu stiu dac inlatura uzura ca e vorba de micronide depunere daca stiu eu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.