Sari la conținut

Noile Exc-uri Din 2009


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

unde se gaseste sixdays?

 

doar la dealerii care au comandat pana la inceputul lui iunie pe barba lor (si le-au adus pe banii lor). Eu stiu doar unu' cu barba :moto: Baga un telefon la al' barbos ... sau ia-i la rand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar la dealerii care au comandat pana la inceputul lui iunie pe barba lor (si le-au adus pe banii lor). Eu stiu doar unu' cu barba :moto: Baga un telefon la al' barbos ... sau ia-i la rand

barbosu' aduce intotdeauna cate 1,2 six-uri anual chiar daca nu sunt comandate..stiu dun surse sigure..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferentele modelului Six Days fata de standard la 300 EXC 2T:

suspensie complet diferita

suport ghidon PDDS

jugul telescoapelor prelucrate cu CNC

dezaxarea jugului fata marita cu 1mm ( de la 18mm la 19mm)

rezevor benzina transparent

sistemul de frana fata/spate echipat cu siguranta rapida

pinion tip stealth si lant x ring

roti Excel de generatie noua, ax cu maner pentru o schimbare mai rapida

alta grafica

protectie plastic la cadru si ghidon

protectie bloc motor

 

Parerea mea e ca se justifica diferenta de pret dintre six days si standard

 

barbosu' aduce intotdeauna cate 1,2 six-uri anual chiar daca nu sunt comandate..stiu dun surse sigure..

Asa e , din 3 bucati mai e una disponibila pe 2008.

Editat de Braccio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fata de 2008 s-au adus la motoarele in 4 timpi modificari majore in chiuloasa..s-au montat arcuri din titan pe supape,ptr un raspuns mai bun la acceleratie si a ramas din aceasta cauza un singur arc..celelalte modificari nu le stiu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

CAteva din modificarile aduse la modele de 2009 (partial o sa scriu in engleza pentru ca e un fel de copi pase dintr-un mail)

1. Modelel mini complet noi cu cadru si bloc motor produs de KTM si nu de Beta. in rest daca cine e curios de aceste motoare pot sa dau mau multe detalii pe PM , nu are rost sa umplu acest forum.

2. Modelele EXC - new magura master cylinder, front fork 2008 SXS on the 2009 bikes with new inner and outer tube and completly nwe cartidge unit - furcile vor fi de culoare gri deschisa si mai performante (marje de toleranta mai mici la fabricarea lor) .

250 EXC F - new camshaft with optimized engine valve timing, new valve spring and valve guides, enforced sliding gear of 3th and 4th gear. optimized rocker levers.

400, 450, 530 - optimized autdecompresor system, optimized cold start carburattor setting, imporved clutch basket and discs.

 

La modele 450 si 530 din 2008 o sa fie din parte fabricii o rechemare la dealeri pentru mici modificari la o garnitura si la decompresie, costurile lucrarii fiind suportate de fabrica.

Motorizarile de 2t sufera doar foarte mici modificari , mai mult pe partea estetica la 250 si 300 ( valabil si la 4t) capacul de la ambreaj este diferit dintr-un material mai rezistnt la uzura (cele d 2008 se scorojeau foarte repede)

 

La exterior se schimba kitul de deco si protectia de cadru vine inclus in pachetul de achizitie a motocicletei

 

 

modelul Adventure pe 690 nu apara din pacate ( pierdere foarte mare ) in schimb apare un model 690 enduro R, similar cu ce era modelul Super Competition pe vremea modelelor LC4 vechi

 

 

Mai apare un model nou de Adventure 990, plastic alb, 104 cai putere si mici alte modificari.

 

Si posibil sa apara si un model 990 ST - un naked de tura similar cu modelul 990 Supermoto dar cu parbriz si o fata care seamana cu Adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci modificari in chiuloasa are doar 250...era interesat daca montau si PDS-ul de sx pe toate exc-urile..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca la 2t nicio modificare? nimic?.... geez, doar design?

 

pai io ce fac...

 

recomand schimbarea pipe-urile cu unele cu ceva mai mult cuplu si mai groase ca material. se duc extrem de rpd... mult pra repede :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca la 2t nicio modificare? nimic?.... geez, doar design?

 

pai io ce fac...

 

recomand schimbarea pipe-urile cu unele cu ceva mai mult cuplu si mai groase ca material. se duc extrem de rpd... mult pra repede :kiss:

 

 

pai vrei mai mult cuplu sai mai groase ca ambele nu merge. E o intreaga filozofie cu rezonanta tobei la 2T, dar pe scurt fie gp sai motocros, cu cat tabla e mai subtire si rezonanta aproape de perfect cu ata merge mai bine motorul.

 

Vrei cupu mai mare - incearca un 300 .

 

Schimbarile la 2t includ si furca nou folosita anul trecut (2008 ) la SXS. E mai buna. si avem si new magura clutch master cylinder. In rest cam tot ce e nou la 2t e legat de estetica.

Si mare noutate la modelel de 4t si 2t este ca se scumpesc cu 4%.

 

La modelel de SX au pus un etrier fata complet nou dar merge pe placutele vechi, la fel si master cylinder e nou, si jante nou cu o forma (in sectiune )mai buna care se strica mai greu la lovituri pe piatra,

Ca de obicei aceste noutati o sa fie pe gama de EXC abia in 2010.

 

Gama Six day se comanda prin Aprilie - Junie si cele comandate in 2008 sunt deja la standardul 2009. E prima ocazie de a primi tehnologii noi pentru curse si de obicei sunt comandate de concurenti . Noi pana acum 2 zile am avut pe stoc modelul 300 EXC Six Days. Sa dus la un fericit posesor care incepe antrenamentele pentru Red Bull.

Editat de Nomad_shop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, vreau cuplu.

 

am deja un 300, are deja super cuplu dar e loc de mai bine.

 

in fine, vorbeam de pipe, pt ca am cumparat din state un procircuit platinum 2, sincer... care nu se compara cu pipe-ul de la ktm. nu inteleg de ce aftermakerturile sunt mai bune. difera forma si materialul. motorul merge altfel, puteresea incepe mult mai jos in ture dar se termina mai repede. nu te poti duce cu acceleratia la maxim pt ca se plafoneaza puterea... dar ce mai conteaza. la enduro ai nevoie de cuplu si putere jos. oricum, cu procircuti si un raport de 12/52 ai un cuplu incredibil. dezavantaj? mesteci mai mult in cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca la 2t nicio modificare? nimic?.... geez, doar design?

 

pai io ce fac...

 

recomand schimbarea pipe-urile cu unele cu ceva mai mult cuplu si mai groase ca material. se duc extrem de rpd... mult pra repede :kiss:

fmf gnarly, e mai groasa si ofera mai mult cuplu la turatii mici

 

 

PS: cum e cu rapot de 12/52, eu am 13/52 si sunt super multimut cum reactineaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12/52 are si parti proaste. la urcarile cu plecari scurte si la care ai nevoie de viteza trebuie sa pelci cu a II si sa folosesti un pic ambreajul.

sau... pe urcari cu mult noroi si foarte abrupte a II pare scurta iar in a III nu ai destula putere.

 

Ma gandeam sa incerc si eu un 13/52, de curios.

 

Un mare avantaj, cel putin pt mine, 12/52, e la coborari in general, unde poti sa franezi mult fara sa blochezi complet spatele iar motorul nu se opreste.

Si pe raurile de munte, unde sunt piertre mari, ca pe orice rau de munte, cu 12/52 cobori fara sa folosesti ambreajul. Si la cat de mult te solicita coborarile pe raurile de munte cu pietre mari, orice deget in plus pe ghidon conteaza. cel putin la mine. alta avantaj, plecari in panta pe piatra, nu rupe deloc, folosesti foarte putin ambreajul sau deloc. pe scurt, 12/52 ajuta mult in zone mai tehnice si folosesti mai putin ambreajul. nu stiu daca pt toti asta e un avantaj, dar pt mine e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suspensie complet diferita

 

esti sigur? ce e diferit la six days fata de stock in afara de juguri (care intre noi fie vorba, conteaza doar ca sa poti pune prinderea aia jmekera cu silicon)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Stie cineva - 200 EXC are tot doua harti de aprindere ca si 250 si 300?

Are ! Sau cel putin asa scrie in OWNER MANUAL'08:"Adjusting the engine characteristic via the ingnition curve(125-300)"

 

pt cei interesati aici gasiti poze cu ktm 2009:

interesant design. nu stiu ce alte schimbari sunt.

Lucieneeeeee !!! Baga poze !!! L-ai adus ? L-ai testat ? Roag-o pe Adriana sa pozeze pe Kati '09, inainte s-o terfelesti(pe Kati) :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu!!!

 

e deja bagata la lucru!! nu mai e ca noua!! a inceput sa-si dea drumul motorul, nu are decat 2 ore.. nu am avut timp. we asta ce o sa o scot la pascut mai mult.

 

sunt foarte multumit de bicicleta pana acum, motorul inca nu si-a dat drumul perfect si nu ma pot pronunta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost si eu ieri cu un 300 six days 09, suspensiile sunt extraordinare si rezervorul alb e misto, stii cata benzina ai

 

six days-uri nu mai sunt. raman alea pentru muritorii de rand - scut, handguards, protectie toba si merg si astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...