rmg Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 Sal la toti! As vrea sa aflu si eu parerea forumistilor despre un motor care mie imi place foarte mult: GSX 750F, model dupa 1998. Daca are cineva sau daca a mers cu unul, e invitat aici sa-si dea cu parerea: motorizare, fiabilitate, costuri exploatare, comportament in oras/afara. Eventual si o comparatie cu un alt motor foarte frumos CBR 600F. Astept sa iasa un topic frumos, cu multe informatii, pareri pro/contra. EU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 Sunt lenese. Eu am un 600F cu dynojet si toba sport, pinion mai mare si face oricand un 750F. Am probat si m-am dat cu el. Recomand CBR600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 Am adus unu 750 f din 2000 cu toba sport visiniu pentru un prieten si m0-am dat si eu vre-o 100 de km cu el plus ca am venit calare pe un gsx 600 f din 98 din germania si pot sa-tispun sigur ca nu sunt lenese. Poate ca or fi lenese fata de un r6 cu care ma dau acuma insa nu-s lenese fata de un cbr 600 f atata doar ca ai ai puterea lor maxima la o turatie mai ridicata. Iar daca ai autostrada te pot asigura ca pe un gsx 600 f peste 98 poti veni constant cu 160 -200 km la ora sute de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 19, 2005 Autor Share Postat Iulie 19, 2005 Sincer sa fiu, imi place mai mult CBR-ul F, insa nu stiu daca e justificata diferenta de pret afara de aproape 1000E. Tocmai de aia v-am provocat la o discutie pt a vedea daca merita diferenta asta si daca este asa mare diferenta de fiabilitate si costuri de exploatare intre cele 2. Bineinteles ca aici ar mai putea sa incapa si ZZR-ul de 600, cum vreti, daca doriti puteti sa-l includeti si pe asta. Dpdv al acceleratiilor, nu sunt interesat sa fie rea. Daca stau bine sa ma gandesc nici GS-ul nu sta foarte rau la capitolul asta daca-l turezi destul de bine. Ce sa mai zic de GSXF cu 750cc si 98CP!! In plus, eu de fel merg mai turat, asa ca nu cred ca ar fi probleme. Nu stiu cum e la drum lung, e ok pozitia in sa, e mai pe rezervor sau mai dreapta, cum e cu vantul, de la ce viteza isi face simtita prezenta. Iar nu stiu cum e cu consumul, oras/afara la un mers normal. In plus, baiazid, ce ai facut tu la motorisca poti oricand sa faci si la un 750, obtinand ceva mai mult de la el. Am vazut pe afara prin jermanica pe la 3000 si ceva de iepuroi, te apropii spre anul 2000 de fabricatie, ceea ce mi se pare foarte bine, fata de CBR care mai pui vreo 1000 si mai scazi vreun 1,2 ani. Chiar merita?? cristi, daca tot esti printre cei care au mers cu asa ceva, baga mai multe detalii, pozitie, viteza, consum, viraje, cum e in oras cu ea, e grea, nu e grea, e greu de manevrat pe spatii mici, etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roadrunner Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 Sincer sa fiu, imi place mai mult CBR-ul F, insa nu stiu daca e justificata diferenta de pret afara de aproape 1000E. Tocmai de aia v-am provocat la o discutie pt a vedea daca merita diferenta asta si daca este asa mare diferenta de fiabilitate si costuri de exploatare intre cele 2. Bineinteles ca aici ar mai putea sa incapa si ZZR-ul de 600, cum vreti, daca doriti puteti sa-l includeti si pe asta.Dpdv al acceleratiilor, nu sunt interesat sa fie rea. Daca stau bine sa ma gandesc nici GS-ul nu sta foarte rau la capitolul asta daca-l turezi destul de bine. Ce sa mai zic de GSXF cu 750cc si 98CP!! In plus, eu de fel merg mai turat, asa ca nu cred ca ar fi probleme. Nu stiu cum e la drum lung, e ok pozitia in sa, e mai pe rezervor sau mai dreapta, cum e cu vantul, de la ce viteza isi face simtita prezenta. Iar nu stiu cum e cu consumul, oras/afara la un mers normal. In plus, baiazid, ce ai facut tu la motorisca poti oricand sa faci si la un 750, obtinand ceva mai mult de la el. Am vazut pe afara prin jermanica pe la 3000 si ceva de iepuroi, te apropii spre anul 2000 de fabricatie, ceea ce mi se pare foarte bine, fata de CBR care mai pui vreo 1000 si mai scazi vreun 1,2 ani. Chiar merita?? cristi, daca tot esti printre cei care au mers cu asa ceva, baga mai multe detalii, pozitie, viteza, consum, viraje, cum e in oras cu ea, e grea, nu e grea, e greu de manevrat pe spatii mici, etc.... 205614[/snapback] Salut ! Uite parerea mea : 1-pozitia e destul de comoda, intre supersport si street.Ceva probleme cu incheieturile poate dupa 200 km (cel putin la mine). 2-Viteza nu cred ca e problema, acum depinde de tine ce/cat vrei.Eu =>max 155-160 dar mai vroia fara probleme. 3-consum nu stiu, crede-ma nu mi-am facut niciodata calculul, avand grija sa nu ajung niciodata pe rezerva.Deh, cu cat imbatranesti devii mai prevazator. 4-atat la drum drept cat si la viraje mie mi se pare ca stai in limuzina.Sigur trebuie sa ai grija de cauciucuri (profil si presiune corecte).Stabilitate fff buna, cel putin cu ce stiu eu sa compar. 5-daca e grea e o problema relativa, in functie de tine.Eu - 1.82, 104 kg, nu as zice ca e grea.In talon e trecut, mi se pare, 220kg. It's up to you. 6-la spatii mici : daca te referi la raza de virare sau cum naiba ii spune, da e mai greu sa intorci din prima pe o strada mica. Overall, eu sunt foarte multumit de ea, ea raspunzand la ceea ce-mi doream eu de la motocicleta.De fapt asta e cel mai important, sa ti se potriveasca tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 GSX750 are un motor cu compresia ridicata, 12-1, am impresia si asta ii da putere multa dar si o uzura mai ridicata avind o cursa mai lunga a pistonului. Putine supravietuiesc de la 50000km rulati dar asta depinde si de cum a fost intretinuta. Honda in comparatie au compresia mai mica si cursa pistonului mai scurta ca sa se poata tura mai usor si a avea o uzura mai ridicata. As alege Honda acuma si motor 4V ma unge la suflet. Dar folosind ulei sintetic si incalzind motorul inainte de ai cere putere poate reduce abuzul de metal din interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 19, 2005 Autor Share Postat Iulie 19, 2005 Uzura la motor din cauza compresiei e ultimul lucru la care ma gandesc, toate motoarele sunt motoare de turatii, gandite sa mearga optim la un anumit nr. de turatii. Daca respecti cateva reguli vizavi de exploatare, asa cum andrei amintea mai sus, plus as mentiona ulei foarte bun si schimbat cat mai des, filtrul de aer schimbat la timp pt a reduce mizeriile luate din admisie, nu cred ca ai treaba nici cu un motor de touring nici cu o supersportiva. Ce nu stiu acum, dar o sa caut sa vad cum sta treaba, e cum e racit gsxf-ul? e pe lichid sau aer? cbr-ul e pe lichid. Treaba cu incheieturile probabil e din pozitia defectuoasa, stai proptit in ghidoane. Chiar as vrea sa flu de la un posesor comsumul unui gsxf de 750, sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 Poate iti raspunde bracio ,el a avut un gsx750f pe care l-a luat de nou si a facut intr-un sezon peste 30000km.Un motor super din prisma mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roadrunner Postat Iulie 20, 2005 Share Postat Iulie 20, 2005 roadrunner, nu mai cita postul imediat anterior... si chiar daca citezi, nu citat tot postul ci numai la ce vrei sa te referi. multzumex.in alta ordine de idei, vii la arc maine? nu de alta, dar ash vrea shi io sa testez pozitzia comoda! 205662[/snapback] Am prins ideea.Nu stiam , la cat sunt de mocait, daca mai baga cineva un post pana termin eu de scris. Nu am cum sa vin. Ramane pe sapt viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Iulie 22, 2005 Share Postat Iulie 22, 2005 Uzura la motor din cauza compresiei e ultimul lucru la care ma gandesc, toate motoarele sunt motoare de turatii, gandite sa mearga optim la un anumit nr. de turatii. Daca respecti cateva reguli vizavi de exploatare, asa cum andrei amintea mai sus, plus as mentiona ulei foarte bun si schimbat cat mai des, filtrul de aer schimbat la timp pt a reduce mizeriile luate din admisie, nu cred ca ai treaba nici cu un motor de touring nici cu o supersportiva.Ce nu stiu acum, dar o sa caut sa vad cum sta treaba, e cum e racit gsxf-ul? e pe lichid sau aer? cbr-ul e pe lichid. Treaba cu incheieturile probabil e din pozitia defectuoasa, stai proptit in ghidoane. Chiar as vrea sa flu de la un posesor comsumul unui gsxf de 750, sunt curios. 205801[/snapback] Salutare, Eu am un GSX 750F din 2005 am pana acum 2600 km si la consum sta destul de tine. Cu 15l de benzina am mers din Bucuresti pana in Mangalia deci sub 5%. Daca te dai la ea (viteza 160-210) sare pana la 6%. Racirea la motor este cu ulei si aer; in fata motorului exista un radiator prin care circula uleiul din motor. Legat de uzura, ma indoiesc ca motorul cedeaza dupa 50.000 km din cate am inteles motorul care este acum pe GSX-F a fost si pe GSX-R 750. Dezavantaj - este destul de grea, are aprox 220 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 22, 2005 Autor Share Postat Iulie 22, 2005 katana, in oras cum este? te descurci in aglomeratie, te poti strecura printre masini? la sa cum este, este inalta sau merge si pt d-astia mai mici (1.70-1.75)? Ai idee daca cadrul este acelasi de pe cel de 600cc? O fi acelasi cu GSXR de 750??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Iulie 22, 2005 Share Postat Iulie 22, 2005 katana, in oras cum este? te descurci in aglomeratie, te poti strecura printre masini? la sa cum este, este inalta sau merge si pt d-astia mai mici (1.70-1.75)?Ai idee daca cadrul este acelasi de pe cel de 600cc? O fi acelasi cu GSXR de 750??? 207664[/snapback] In oras e OK. Ideea e ca la cele 220 kg pe care le are cand ai oprit trebuie sa ai grija unde pui picioarele. Eu am in jur de 1.77, saua nu este inalta stau chiar foarte bine pe ea Motorul nu este acelasi cu cel de pe noul GSX-R 750, din cate stiu cadrul se pare ca este similar cu GSX-F 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 22, 2005 Autor Share Postat Iulie 22, 2005 Poate o sa vii pe la Arc la urmatoarea intalnire, sa ma pun si eu pe motor sa vad pozitie, inaltime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Iulie 22, 2005 Share Postat Iulie 22, 2005 Poate o sa vii pe la Arc la urmatoarea intalnire, sa ma pun si eu pe motor sa vad pozitie, inaltime. 207766[/snapback] Incerc, nu promit. E mai greu de ajuns din cauza serviciului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 24, 2005 Autor Share Postat Iulie 24, 2005 O sa-i para rau katanei ca ne-a bagat in seama!!! Cand vine la arc o sa tabare vreo 200 de insi sa vada cum e pe gsxf!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 24, 2005 Share Postat Iulie 24, 2005 Eu calaresc un GSX1100F shi e bestial! Pozitzie supercomoda pt drumuri lungi, o persoana sau zece nu conteaza, motoru trage de speriat! La drumurile lungi parca shtie singur dumul:) shi e o placere sa calareshti un monstruletz care merge asha ushor. Potzi sa il conduci ca pe o sportiva adevarata (daca schimbi foarte sus shi bruschezi un picutz acceleratzia) shi culmea parca asha ii place cel mai tare! Minusuri - suspensia fatza cam moale, la peste un sfert de tona daca il apleci pe loc face bum, daca nu le ai cu contraviraju potzi sa uitzi de curbe stranse sau la viteza mare(asta nu e neaparat un minus pentru ca e foarte stabila raspunde brici la contraviraj ), trebuie ceva biceps ca sa o manevrezi pe loc sau la viteze f f mici. In rest e brici. Chiar daca nu mai e noua (91) a ramas un motor de touring foarte iute dupa toate standardele. Bafta la alegere P.S. Diferentza de la GS la GSX o sa fie uriahsa. Eu dupa 2 saptamani de stat pe GSX cand m-am suit pe GS era sa trag o tranta faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Iulie 25, 2005 Share Postat Iulie 25, 2005 (editat) O sa-i para rau katanei ca ne-a bagat in seama!!! Cand vine la arc o sa tabare vreo 200 de insi sa vada cum e pe gsxf!!! 208491[/snapback] Cel mai sigur ne vedem la Sibiu. Ce ati innebunit 200 de oameni !!! Luati-o usor Editat Iulie 25, 2005 de KATANA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 26, 2005 Autor Share Postat Iulie 26, 2005 Din pacate eu la Sibiu nu ajung in saptamana cu intalnirea, ajung urmatoarea saptamana, pe 5 august. Trebuie sa radiez motorisca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borkonnen Postat August 28, 2005 Share Postat August 28, 2005 Salutare! Nu e tocmai on topic ce va povestesc eu aicea, dar nici prea departe. Tocmai mi-am luat un gsx 750 naked din '98 si nu prea gasesc pe net mare lucru despre ea. Am impresia ca e in principiu cam acelasi lucru cu gsxf-ul, in afara de plastice si alte mici detalii, dar s-ar putea sa ma insel. Daca stiti mai multe decat mine, sa nu va sfiiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.