Sari la conținut

GSX 750 F


rmg
 Share

Postări Recomandate

Sal la toti!

 

As vrea sa aflu si eu parerea forumistilor despre un motor care mie imi place foarte mult: GSX 750F, model dupa 1998. Daca are cineva sau daca a mers cu unul, e invitat aici sa-si dea cu parerea: motorizare, fiabilitate, costuri exploatare, comportament in oras/afara. Eventual si o comparatie cu un alt motor foarte frumos CBR 600F.

Astept sa iasa un topic frumos, cu multe informatii, pareri pro/contra.

 

EU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am adus unu 750 f din 2000 cu toba sport visiniu pentru un prieten si m0-am dat si eu vre-o 100 de km cu el plus ca am venit calare pe un gsx 600 f din 98 din germania si pot sa-tispun sigur ca nu sunt lenese.

Poate ca or fi lenese fata de un r6 cu care ma dau acuma insa nu-s lenese fata de un cbr 600 f atata doar ca ai ai puterea lor maxima la o turatie mai ridicata.

 

Iar daca ai autostrada te pot asigura ca pe un gsx 600 f peste 98 poti veni constant cu 160 -200 km la ora sute de km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu, imi place mai mult CBR-ul F, insa nu stiu daca e justificata diferenta de pret afara de aproape 1000E. Tocmai de aia v-am provocat la o discutie pt a vedea daca merita diferenta asta si daca este asa mare diferenta de fiabilitate si costuri de exploatare intre cele 2. Bineinteles ca aici ar mai putea sa incapa si ZZR-ul de 600, cum vreti, daca doriti puteti sa-l includeti si pe asta.

Dpdv al acceleratiilor, nu sunt interesat sa fie rea. Daca stau bine sa ma gandesc nici GS-ul nu sta foarte rau la capitolul asta daca-l turezi destul de bine. Ce sa mai zic de GSXF cu 750cc si 98CP!! In plus, eu de fel merg mai turat, asa ca nu cred ca ar fi probleme.

Nu stiu cum e la drum lung, e ok pozitia in sa, e mai pe rezervor sau mai dreapta, cum e cu vantul, de la ce viteza isi face simtita prezenta.

Iar nu stiu cum e cu consumul, oras/afara la un mers normal.

In plus, baiazid, ce ai facut tu la motorisca poti oricand sa faci si la un 750, obtinand ceva mai mult de la el.

Am vazut pe afara prin jermanica pe la 3000 si ceva de iepuroi, te apropii spre anul 2000 de fabricatie, ceea ce mi se pare foarte bine, fata de CBR care mai pui vreo 1000 si mai scazi vreun 1,2 ani. Chiar merita??

cristi, daca tot esti printre cei care au mers cu asa ceva, baga mai multe detalii, pozitie, viteza, consum, viraje, cum e in oras cu ea, e grea, nu e grea, e greu de manevrat pe spatii mici, etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AndreiRN

GSX750 are un motor cu compresia ridicata, 12-1, am impresia si asta ii da putere multa dar si o uzura mai ridicata avind o cursa mai lunga a pistonului. Putine supravietuiesc de la 50000km rulati dar asta depinde si de cum a fost intretinuta.

Honda in comparatie au compresia mai mica si cursa pistonului mai scurta ca sa se poata tura mai usor si a avea o uzura mai ridicata.

As alege Honda acuma si motor 4V ma unge la suflet.

Dar folosind ulei sintetic si incalzind motorul inainte de ai cere putere poate reduce abuzul de metal din interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura la motor din cauza compresiei e ultimul lucru la care ma gandesc, toate motoarele sunt motoare de turatii, gandite sa mearga optim la un anumit nr. de turatii. Daca respecti cateva reguli vizavi de exploatare, asa cum andrei amintea mai sus, plus as mentiona ulei foarte bun si schimbat cat mai des, filtrul de aer schimbat la timp pt a reduce mizeriile luate din admisie, nu cred ca ai treaba nici cu un motor de touring nici cu o supersportiva.

Ce nu stiu acum, dar o sa caut sa vad cum sta treaba, e cum e racit gsxf-ul? e pe lichid sau aer? cbr-ul e pe lichid.

Treaba cu incheieturile probabil e din pozitia defectuoasa, stai proptit in ghidoane.

Chiar as vrea sa flu de la un posesor comsumul unui gsxf de 750, sunt curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura la motor din cauza compresiei e ultimul lucru la care ma gandesc, toate motoarele sunt motoare de turatii, gandite sa mearga optim la un anumit nr. de turatii. Daca respecti cateva reguli vizavi de exploatare, asa cum andrei amintea mai sus, plus as mentiona ulei foarte bun si schimbat cat mai des, filtrul de aer schimbat la timp pt a reduce mizeriile luate din admisie, nu cred ca ai treaba nici cu un motor de touring nici cu o supersportiva.

Ce nu stiu acum, dar o sa caut sa vad cum sta treaba, e cum e racit gsxf-ul? e pe lichid sau aer? cbr-ul e pe lichid.

Treaba cu incheieturile probabil e din pozitia defectuoasa, stai proptit in ghidoane.

Chiar as vrea sa flu de la un posesor comsumul unui gsxf de 750, sunt curios.

205801[/snapback]

 

Salutare,

 

Eu am un GSX 750F din 2005 am pana acum 2600 km si la consum sta destul de tine. Cu 15l de benzina am mers din Bucuresti pana in Mangalia deci sub 5%. Daca te dai la ea (viteza 160-210) sare pana la 6%.

Racirea la motor este cu ulei si aer; in fata motorului exista un radiator prin care circula uleiul din motor.

Legat de uzura, ma indoiesc ca motorul cedeaza dupa 50.000 km din cate am inteles motorul care este acum pe GSX-F a fost si pe GSX-R 750.

Dezavantaj - este destul de grea, are aprox 220 kg.

 

:birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

katana, in oras cum este? te descurci in aglomeratie, te poti strecura printre masini? la sa cum este, este inalta sau merge si pt d-astia mai mici (1.70-1.75)?

Ai idee daca cadrul este acelasi de pe cel de 600cc? O fi acelasi cu GSXR de 750???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

katana, in oras cum este? te descurci in aglomeratie, te poti strecura printre masini?  la sa cum este, este inalta sau merge si pt d-astia mai mici (1.70-1.75)?

Ai idee daca cadrul este acelasi de pe cel de 600cc? O fi acelasi cu GSXR de 750???

207664[/snapback]

 

In oras e OK. Ideea e ca la cele 220 kg pe care le are cand ai oprit trebuie sa ai grija unde pui picioarele.

Eu am in jur de 1.77, saua nu este inalta stau chiar foarte bine pe ea

Motorul nu este acelasi cu cel de pe noul GSX-R 750, din cate stiu cadrul se pare ca este similar cu GSX-F 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-i para rau katanei ca ne-a bagat in seama!!! Cand vine la arc o sa tabare vreo 200 de insi sa vada cum e pe gsxf!!!  :birthday:

208491[/snapback]

 

:kick: Cel mai sigur ne vedem la Sibiu. :ok:

 

Ce ati innebunit 200 de oameni !!! Luati-o usor

:kick:

Editat de KATANA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare! Nu e tocmai on topic ce va povestesc eu aicea, dar nici prea departe. Tocmai mi-am luat un gsx 750 naked din '98 si nu prea gasesc pe net mare lucru despre ea. Am impresia ca e in principiu cam acelasi lucru cu gsxf-ul, in afara de plastice si alte mici detalii, dar s-ar putea sa ma insel. Daca stiti mai multe decat mine, sa nu va sfiiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...