ThunderByte Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) cauta manualul ... nimeni nu are de unde sa stie exact cum si unde vine sonda la motorul tau ...La motoarele cu racire pe apa din cate stiu eu temperatura trebuie sa fie undeva la 40* C pentru o functionare eficienta a motorului, dar aceasta temperatura poate creste in functie de durata si mai ales modul e functionare al agregatului cauta manualul ... nimeni nu are de unde sa stie exact cum si unde vine sonda la motorul tau ... La motoarele cu racire pe apa din cate stiu eu temperatura trebuie sa fie undeva la 40* C pentru o functionare eficienta a motorului(cand pleci de pe loc, dimineatza de exemplu, la prima pornire), dar aceasta temperatura poate creste in functie de durata si mai ales modul e functionare al agregatului E vina mea aici ca am uitat sa specific asta ... @dani31 te-as ruga sa nu ma mai faci pusti ca nu mai sunt un drac fara minte, cel putin asa tind ca cred Editat Iulie 4, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpio1978 Postat Iulie 4, 2008 Autor Share Postat Iulie 4, 2008 Pai atunci de ce nu-ti scoti tu termostatul de pe motor si sa-l inlocuieasti cu unul care deschide la 40 de grade ? Si pe urma sa ne spui cum merge si cat consuma. Durata de functionare nu este relevanta pentru ca si daca mergi 10 km si daca mergi 1000 de km motorul va avea aceeasi temperatura din cauza termostatului care deschide sau inchide circuitul spre radiator. Cat despre modul de functionare daca te referi la regimul de turatii iarasi nu este relevant. Singura diferenta va fi ca termostatul va sta deschis mai mult timp dar va pastra aceeasi temperatura in motor si anume VALOAREA PENTRU CARE A FOST CREAT. Singura variabila este temperatura ambianta in care lucreaza motorul, care poate face ca radiatorul si ventilatorul sa nu faca fata si motorul sa se supraincalzeasca dar toti ne ferim de aceasta situatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 (editat) Termostatul ajuta motorul sa ajunga cat mai repede la temperatura de regim,reducand consumul si mai ales uzura interna a motorului !! Japonezele sant facute sa lucreze aproape de 100 grade,mai mult fata de unele conserve(ex:Dacia la 95 deja e cam mult,camion la 90,etc). Editat Iulie 5, 2008 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 La motoarele cu racire pe apa din cate stiu eu temperatura trebuie sa fie undeva la 40* C pentru o functionare eficienta a motorului, dar aceasta temperatura poate creste in functie de durata si mai ales modul e functionare al agregatului Si parca ziceai ca profesorii tai sunt @bogdanawo si @belbody?! PS: Avand in vedere ca am spus ca nu mai intru pe sectiunea de service imi cer scuze fata de ceilalti useri dar nu m-am putut abtine si promit sa nu mai intru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.