Sari la conținut

Vitezane 600cc Vs 1000cc


RaceTuning
 Share

Daca v-ati lua speed mai nou de 6 ani ce ati alege?  

565 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Pe langa consum...manevrabilitate intretinere........Romania ,si cost , este la inceputul si in plina floare a fenomenului moto...Si din aceste aspecte adaugandu-se k multi incepatori sunt totusi constienti aleg ceva de 600.........Cat despre viteza sunt apropiate....Stiind k sunt limitate la 299km/h....la cele de 1000 si una de 600 atinge aprox , max 280...Cei care cred k in Romania nu sunt drumuri de astfel viteze ...pot afla k se fac si astfel de "recorduri" pe drumurile patriei cum e acel clip cu un Kawasaki cu 299 prin serpentine...parerea mea....... :rock:

 

Eh....limitatorul se mai si poate scoate :)

Oricum eu nu mi-as lua o motocicleta/masina limitata in veci din principiul ca prin limitarea respectiva clientu e indirect jignit(mai pe romaneste e facut prost)......si sa mai dau si vo 10-20 de E pt softul pt limitare :bounce: ....prosteala pe fatza ce mai, ca oricum real putzine motociclete prind 290 daramite 300....

.....ooooo da ii mare diferentza intre un accident la 290 la ora si unul la 305 :P .....mai ales la motociclete :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 180
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...
M-am mirat si eu de reactia lui, recunosc, si am pus pe seama glumei restul de warn-uri in urma citirii logului, ca d-aia am murit de ras

Ma gandesc ca ati avut vrodata ceva de impartit si a fost subiectiv atunci cand poate ai calcat pe bec, astfel intrecand si el masura...

Si totusi sa nu fim rai, pt ca uite...eu in ani de stat pe forum(il citesc de prin 2004) am cam inceput sa cunosc lumea, si fiind obiectiv, nici tu si nici el nu mi-ati dat impresia de oameni care merita ocoliti.Pe Stres il cunosc de mult de pe forum dar si in realitate, si iti spun acum sincer ca este in realitate un om foarte ok, care ajuta si cu sfaturi pertinente, dar si un bun amic cu care crede-ma te intelegi la o bere/distractie...Si daca vorbeste uneori de sus, in general de mecanica, poate vb ca e felul lui de a fi, dar se pricepe pe bune la motociclism, mai ales la mecanica si tuning, deci pe treaba cu moto chiar e un om in care altii se pot baza in a-i cere sfatul si a primi un sfat bun Deci nu e chiar un om de nimic...

 

Asa ca mai bine va linistiti si va impacati, si uitandu-ma la nickul tau, sunt sigur ca v-ati intelege pe tema tuningului.

 

Si acum am fost strict obiectiv...nu zic ca n-a gresit poate abuzand de warnuiala, pt ca ma uitam la diferenta de timp dintre avertismente, dar vreau sa incerc sa fac ca spiritele sa nu se incinga si sa nu se ajunga la raca serioasa intre niste oameni care de exemplu mie imi par amandoi ok, oameni care ar putea sa se inteleaga bine pe subiectul moto...

 

PS: de la warnurile de ni le dadeam la caterinca intre noi(moderatorii) atunci cand eram pe Urban n-am mai vazut un warn log care sa ma amuze asa copios precum al tau Tare, recunosc...cred ca esti unic pe forumu asta in acest moment, ar trebui sa te mandresti cu asta :D

 

Faza e ca el asa de infailibil se credea(parca era buricul pamantului mecanicii si dadea cu tifla, si vb de prea sus, ca nici cu prajina nu-i ajungeai la nas, de parca el ii prepara motorul de cursa a lui Rossi si Ferrariul lui Schumi :lol:) incat nici macar nu sa recunoasca ca a gresit, ci sa accepte ca nu a cuprins toate aspectele unei situatii. Concret era vb de consumul unui speed de 600 vs unuia de 900-1000 si +1000, la care el sustinea generalizand ca un 600 consuma cu 10-20% mai mult decat un miar; la care eu ii ziceam ca in situatia de mers "batraneste" si mai mult am zis legal si la consum, 600-le ia mai putin cu aprox 5-10%; la care el cu un orgoliu tzaranesc zicea ca nu se mai oboseste sa-mi explice si mie ca oricum 600 ia mai mult decat miarul. Eu atunci intr-adevar l-am luat putin peste picior(nu-i nimik personal, o fac si cu clienti necunoscatori care cred ca stiu o treaba) si i-am zis ca atunci ar trebui sa avem motoare de oras de la 1000 in sus, si masini cu motoare de la 2000 in sus iar Hummerul ar trebui sa fie masina economica de oras :banana:

Treaba cea mai ciudata e ca atunci max 2 useri daca m-au sustinut(totusi pe el cred ca nici unu) si acuma cand am zis in topicul facut de mine recent cu "de ce 600cmc clasa ss" cand am zis ca in regim racing de 200-250kmph 600-le consuma mai mult decat miarul, au aparut vre-o 3 care au zis ca consuma tot mai mult miarul.....acuma eu ce sa mai inteleg, mai ales ca nu am avut 600ss sa merg racing cu el ca sa vad care e faza si sa compar macar cu +1000 :cheers:

Eu n-am nimik cu el, si m-as impaca cu el, daca ar cobora cu mandria macar la un nivel apropiat de al meu :lol:

Mesaj completat

Cat despre warn.....din fericire nu mai sunt unic.....am revenit la vechiul 10%.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Faza e ca el asa de infailibil se credea(parca era buricul pamantului mecanicii si dadea cu tifla, si vb de prea sus, ca nici cu prajina nu-i ajungeai la nas, de parca el ii prepara motorul de cursa a lui Rossi si Ferrariul lui Schumi :lol:) incat nici macar nu sa recunoasca ca a gresit, ci sa accepte ca nu a cuprins toate aspectele unei situatii. Concret era vb de consumul unui speed de 600 vs unuia de 900-1000 si +1000, la care el sustinea generalizand ca un 600 consuma cu 10-20% mai mult decat un miar; la care eu ii ziceam ca in situatia de mers "batraneste" si mai mult am zis legal si la consum, 600-le ia mai putin cu aprox 5-10%; la care el cu un orgoliu tzaranesc zicea ca nu se mai oboseste sa-mi explice si mie ca oricum 600 ia mai mult decat miarul. Eu atunci intr-adevar l-am luat putin peste picior(nu-i nimik personal, o fac si cu clienti necunoscatori care cred ca stiu o treaba) si i-am zis ca atunci ar trebui sa avem motoare de oras de la 1000 in sus, si masini cu motoare de la 2000 in sus iar Hummerul ar trebui sa fie masina economica de oras :D

Treaba cea mai ciudata e ca atunci max 2 useri daca m-au sustinut(totusi pe el cred ca nici unu) si acuma cand am zis in topicul facut de mine recent cu "de ce 600cmc clasa ss" cand am zis ca in regim racing de 200-250kmph 600-le consuma mai mult decat miarul, au aparut vre-o 3 care au zis ca consuma tot mai mult miarul.....acuma eu ce sa mai inteleg, mai ales ca nu am avut 600ss sa merg racing cu el ca sa vad care e faza si sa compar macar cu +1000 :cheers:

Eu n-am nimik cu el, si m-as impaca cu el, daca ar cobora cu mandria macar la un nivel apropiat de al meu :lol:

Mesaj completat

Cat despre warn.....din fericire nu mai sunt unic.....am revenit la vechiul 10%.....

 

 

era vorba de motoare eficente, nu de motoare neaparat fiabile multi, multi km. inca imi mai sustin parerea. aprilia mille ia 6% la viteza medie (are computer de bord care tine minte viteza medie) de 132-143 (depinde de calatorie dar sub 130 nu cobor decat rar, plus opriri, indiferent ca sunt de o tigara sau de un semafor, tot franezi destul de mult si accelerezi destul de mult, ca doar esti la drum, nu la curse) pe cand rf-ul in acelasi stil de mers ia cam 8-9. asta afara. crede-ma, ambele sunt reglate cum trebuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era vorba de motoare eficente, nu de motoare neaparat fiabile multi, multi km. inca imi mai sustin parerea. aprilia mille ia 6% la viteza medie (are computer de bord care tine minte viteza medie) de 132-143 (depinde de calatorie dar sub 130 nu cobor decat rar, plus opriri, indiferent ca sunt de o tigara sau de un semafor, tot franezi destul de mult si accelerezi destul de mult, ca doar esti la drum, nu la curse) pe cand rf-ul in acelasi stil de mers ia cam 8-9. asta afara. crede-ma, ambele sunt reglate cum trebuie...

 

Discutia asta e cam offtopic pe-aici.....trebuia purtata in alta parte, in topicul respectiv;)

Oricum te cred ca la acelas mod de mers cum ai zis mai sus consuma ambele(desi stiu cine a avut rf600 si-i lua 7 in medie la mers sportiv, da marog....), pt ca:

1. Pt acelas nivel de mers nu esti in aceleasi ture, cu 600-le fiind cu 50% mai turat

2. Pt ca hai sa fim serioasi, rf-ul e un model vechi si implicit motorul e mai ineficient decat mille de la aprilia

faza era ca, daca vrei poti scoate un consum mai bun cu 600-le decat cu miarul, dar numai la mers chinuit, anume in treptele 1-2-3 prin oras cu 600, unde pt calcatura miarului nu poti schimba mai sus de 2 la acesta :cheers:

Oricum diferenta aia mica de consum nu merita sa mai facem in continuare offtopic! Daca continuam nush daca nu o sa mai plece din membrii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia asta e cam offtopic pe-aici.....trebuia purtata in alta parte, in topicul respectiv;)

Oricum te cred ca la acelas mod de mers cum ai zis mai sus consuma ambele(desi stiu cine a avut rf600 si-i lua 7 in medie la mers sportiv, da marog....), pt ca:

1. Pt acelas nivel de mers nu esti in aceleasi ture, cu 600-le fiind cu 50% mai turat

2. Pt ca hai sa fim serioasi, rf-ul e un model vechi si implicit motorul e mai ineficient decat mille de la aprilia

faza era ca, daca vrei poti scoate un consum mai bun cu 600-le decat cu miarul, dar numai la mers chinuit, anume in treptele 1-2-3 prin oras cu 600, unde pt calcatura miarului nu poti schimba mai sus de 2 la acesta :lol:

Oricum diferenta aia mica de consum nu merita sa mai facem in continuare offtopic! Daca continuam nush daca nu o sa mai plece din membrii....

Discutia am mutat-o aici, daca tot vorbiti despre modele 600 vs modele 1000, in speranta ca poate va iesi o discutie faina, si mai ales, utila :D

Asadar, continuati va rog, dar cu bun simt, si nu va mai atacati asa in urma unor contraziceri, incat sa va suparati sau sa va vorbiti urat...

 

:lol:

 

Deci, dupa aproape 2 ani de zile, cu scuzele de rigoare....UP

 

Ontopic: votat sub 600, alta marca....cele mai putine voturi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca mai nou incapeti sa alegeti motoare mai mari, cu adevarat mari.

Idealul pt mine ramane un motor mare atat pe masina cat si pe motocicleta.....un motor mare, nu prea te lasa in drum :cheers:

.....vorba lui Jeremy Clarkson: "more is better" :D

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-as lua "aitukey" pt ca e idealul meu in viata... :(

unii dintre voi bat rau de tot campii... fiecare isi ia motor pentru ce il intereseaza pe el si pentru cat stie ca "poate" . Pentru ce sa-mi iau 1000cc daca eu m-am tavalit de 2 ori cu 600-le? Doar ca sa ma admire prietenii ca am 1000cc sub c.oaie?

Repet alegerea tine de fiecare , de nevoi , de buget, de stiinta , de tupeu , de smecherie , de fala , de plm...

Si eu imi doresc 1000cc CAND MAI INVAT SA MERG !

 

Pace noua muritorilor ! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu catalogam pe toti asa, in functie de motorul pe care-l au.....

 

Adica daca eu desi sunt incepator si am VTR 1000 inseamna ca sunt un cocalar care vrea sa impresioneze? Pe cine? De ce?

 

Am luat-o pentru ca-mi place V2, pentru ca am prins-o foarte ieftin si pentru ca imi place maxim cum se comporta.

 

Crezi ca eram mai in siguranta pe un R6 de 115 cai?

 

La motoare sub 600 poate ca mai ai ce struni,dar deja daca vorbim de 600 in sus (chiar si 600F, 600RR, ZX6, R6, FZ6, bla bla bla) astea deja sunt suficient de puternice incat , pe mana cuiva ne-temperat, nu mai conteaza ca-s 600 de 110 cai sau 1000 de 150 180 cai.....

 

Daca cilindreea e peste 600 cam la fel ajungi pana la viteza necesara si suficienta sa o patesti (care poate fi 70/80/120/140) etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am catalogat posesorii de 1000cc drept cocalari, Doamne fereste... Pe langa cei care au miar, pentru putere , pentru drumuri lungi, pentru ca intradevar stiu sa mearga, mai sunt aia , cocalarii , care au miar doar ca sa vada prietenii si fetili...

Lafel sunt si la 600 asa ca nu-i bai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu l-as lua nici pentru putere, nici pentru drumuri lungi, nici pentru ca stiu sa merg. Dar arata foarte bine. Mai ales varianta fara faruri :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am catalogat posesorii de 1000cc drept cocalari, Doamne fereste... Pe langa cei care au miar, pentru putere , pentru drumuri lungi, pentru ca intradevar stiu sa mearga, mai sunt aia , cocalarii , care au miar doar ca sa vada prietenii si fetili...

Lafel sunt si la 600 asa ca nu-i bai...

 

Nu vad rostul unei motociclete SS de 1000 in oras. Se incinge ca dracu, este grea. Chiar nu este o placere sa mergi pe un miar in Bucuresti(de ex.)

Aviz si celor care vor sa aleaga un 600 SS. Cand spui supersport, te gandesti direct la circuit. Vrei fiabilitate, confort si alte minunatii, exista multe alte categorii.

Gixxerul meu se incinge ca dracu vara in Bucuresti, chiar nu este o placere de multe ori ... In schimb, afara din oras, da! spun cu mana pe inima ca este o bijuterie tehnologica.

 

Ii mai citesc pe unii la sectiunea vanzari: 'vand ss de 600, 750, 1000, ma rog ... nu a fost data pe circuit' - asa si!? daca a fost data pe circuit care-i baiu!? :( Pana la urma, pentru asta a fost facuta, nu?

Eu consider ca strici mai repede o mobra de putere si turatie mare la mersul in oras. Asta este parerea mea. Nu sta nimeni, 100%, sa schimbe pana in a-6-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad rostul unei motociclete SS de 1000 in oras. Se incinge ca dracu, este grea. Chiar nu este o placere sa mergi pe un miar in Bucuresti(de ex.)

Aviz si celor care vor sa aleaga un 600 SS. Cand spui supersport, te gandesti direct la circuit. Vrei fiabilitate, confort si alte minunatii, exista multe alte categorii.

Gixxerul meu se incinge ca dracu vara in Bucuresti, chiar nu este o placere de multe ori ... In schimb, afara din oras, da! spun cu mana pe inima ca este o bijuterie tehnologica.

 

Ii mai citesc pe unii la sectiunea vanzari: 'vand ss de 600, 750, 1000, ma rog ... nu a fost data pe circuit' - asa si!? daca a fost data pe circuit care-i baiu!? :( Pana la urma, pentru asta a fost facuta, nu?

Eu consider ca strici mai repede o mobra de putere si turatie mare la mersul in oras. Asta este parerea mea. Nu sta nimeni, 100%, sa schimbe pana in a-6-a.

 

Eu n-am observat sa mi se incinga prea tare (bine,n-am prins vara inca), iar de grea, nu o simt deloc grea sau greu de manevrat.

 

A merge ca un (cuvant urat) la plimbare doar prin oras, cred ca e un chin cu orice motor,chiar si cu un naked de 600.

 

Nu toti putem avea un motor de distractie, in afara orasului.....si unu mic, usor pentru traficul de oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad rostul unei motociclete SS de 1000 in oras. Se incinge ca dracu, este grea. Chiar nu este o placere sa mergi pe un miar in Bucuresti(de ex.)

Aviz si celor care vor sa aleaga un 600 SS. Cand spui supersport, te gandesti direct la circuit. Vrei fiabilitate, confort si alte minunatii, exista multe alte categorii.

Gixxerul meu se incinge ca dracu vara in Bucuresti, chiar nu este o placere de multe ori ... In schimb, afara din oras, da! spun cu mana pe inima ca este o bijuterie tehnologica.

 

Ii mai citesc pe unii la sectiunea vanzari: 'vand ss de 600, 750, 1000, ma rog ... nu a fost data pe circuit' - asa si!? daca a fost data pe circuit care-i baiu!? :( Pana la urma, pentru asta a fost facuta, nu?

Eu consider ca strici mai repede o mobra de putere si turatie mare la mersul in oras. Asta este parerea mea. Nu sta nimeni, 100%, sa schimbe pana in a-6-a.

 

Se incinge miarul dar nici 600 nu`i mai stralucit ! Si la mine se incinge de il gasesc dracii... dar asta e... daca vroiam mers lejer imi luam scuter ! Parerea mea ca in oras nu ai unde sa alergi 600cc 1000 nici atat ! Vara cand e aglomeratie, al meu nici nu vede a3-a . :(

In schimb la drum lung miarul face toti banii , as fi ipocrit sa nu recunosc , chiar daca nici 600-le nu e foarte in urma !

Referitor la ce zic unii din voi... ca 600 se uzeaza mai repede ca sta mai turat la aceeasi viteza cu un miar! Aveti dreptate sta mai turat si se duce mai repede dar , o motocicleta cu consumabilele schimbate la termen, in 3 ani de forja nu se duce , iar dupa 3 ani o vindeti ca nu va mai place, nu mai arata "belea" ! asa ca... hai sa fim corecti ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut cand era aglomeratia aia si 40 grade afara mi-a ajuns apa la un record de 118 grade cu ventilatorul pornit... mergeam prin santul de apa... baietilor cu masini mai vechi si cu motoare mari le crapasera baile de ulei , radiatoarele ... era macel pe sosea... :(

Editat de bau-bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ete (cuvant urat), iti iei ss doar pentru pista.... sunt motociclete de serie ca toate celelalte. Iar diferenta de greutate nu mi se pare asa mare ~7-10 kg 600 vs 1000 (dpdv al manevrabiliutatii in oras). Si pana la urma daca vrei practic, economic si manevrabil doar in oras orice scuter bate orice motocicleta la toate capitolele. Sau un

.... :(

Intradevar ma bate gandul sa imi iau pentru oras ceva 125-250-400 dr, xt ce-o fi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum s-a mai spus,pt oras scuter sau enduro. Restul sunt in mare mofturi...Daca vrei sa faci km,sa te dai si nu-ti pasa ce zice lumea de tine poti sa-ti iei oricand un enduro-touring de cilindree medie. Eu daca as avea 1500 -2000 eu,maine mi-as lua un Transalp :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu totusi nu inteleg de ce va plangeti ca niste femei si dezbateti intr-un mod cat se poate de steril problema asta cu incalzitul si aglomeratia de oras.

 

Care iese sa se PLIMBE in ORAS, VARA, la anumite temperaturi.......ei bine, sa SUPORTE toate astea.

 

Daca ai 600/1000cc nu inseamna neapearat ca iesi la promenada cu el in ore de varf prin oras.

 

Una e sa te duci dintr-un loc in altul sa-ti rezolvi varii probleme,sau la munca....si alta e sa iesi in mod expres la plimbari 'citadine' cu miarul.

 

A te plimba, prin oras, prin trafic si caldura cu orice tip de motor......mi se pare de-a dreptul retardat (indiferent ca ai un supermoto/enduro/naked/ ss/superbike,etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...