dubluefect Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Dar cel mai bine este sa puna fiecare mana si sa-si faca macar schimburile de ulei,lichid de frana,placute si alte mici reglaje.Si sa mergem la service cu probleme de service nu de intretinere. Parerea mea si atat! nu sunt de acord cu tine, trebuie sa ai cunostinte medii de mecanica ca sa faci un schimb de ulei sau lichid de frana si mai ales mici reglaje. Plus ca iti trebuie chei dinamometrice pentru suruburile de al etriere, busonu de golire al uleiului etc... mai devreme am vazut un post cu un filet rupt la baia de ulei, deci daca nu te pricepi nu trebuie sa te bagi desi pare simplu sa schimbi un ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 sal vreau sa va spun si parerea mea<fiind mecanic>si lucrez intrun servce unde clientii nu au voie,si am lucrat si in alt service unde clientii stateau langa mine se lucreaza la fel sau mai bine chiar deoarece lucrezi linistit iar clientii nu se mai sperie degeaba cand esti nevoit sa desfaci bordu sau alceva unei masini; plus ca dupa mai mereu apar faze de genu ca nu mai mere nustiu ce de cand ai unblat acolo<cand clientu iti da o masina defecta si s-o recuereaza mergand bine e multumit iar aceiasi mecanici lucreaza la fel personal imi duc motoru la un mecanic care il stiu bine, ii las motoru si il iau cand e gata<io sunt electrician auto si nu am sculele necesare pt anumite reparatii la moto> problema cu manopera apare de obicei la lucrari mai complicate in motoare cu o uzura foarte mare<inprevizibile> la capre mai noi nu cred ca a fost cineva in service si nu i sa spus de la inceput cat va costa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Clientul ar trebui sa fie de fata la constatare nu in timpul reparatiei. Problema competentei/onestitatii e o cu totul alta discutie.La service Ford au o camera de asteptare cu un geam ce da in atelier si poti vedea daca iti schimba piesele respective, mi se pare singura solutie rezonabila, asa clientul vede ce si cum dar nu sta pe capul mecanicului. foarte corect...este de ajuns sa poti vedea motorul fara sa bati la cap meseriasul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 .... Plus ca iti trebuie chei dinamometrice pentru suruburile de al etriere, busonu de golire al uleiului etc... In concluzie, stie cineva un service SUZUKI unde se folosesc chei dinamometrice, mai ales la strangerea axului spate (cand se intinde lantul)? Personal ma apuca groaza cand ma gandesc ca ajung iar la revizie si mi se vor strange piulitele la roata spate cu cuplul la care cedeaza muschii mecanicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.