Sari la conținut

Service Suzuki


Postări Recomandate

Dar cel mai bine este sa puna fiecare mana si sa-si faca macar schimburile de ulei,lichid de frana,placute si

alte mici reglaje.Si sa mergem la service cu probleme de service nu de intretinere.

Parerea mea si atat!

 

 

nu sunt de acord cu tine, trebuie sa ai cunostinte medii de mecanica ca sa faci un schimb de ulei sau lichid de frana si mai ales mici reglaje. Plus ca iti trebuie chei dinamometrice pentru suruburile de al etriere, busonu de golire al uleiului etc... mai devreme am vazut un post cu un filet rupt la baia de ulei, deci daca nu te pricepi nu trebuie sa te bagi desi pare simplu sa schimbi un ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal vreau sa va spun si parerea mea<fiind mecanic>si lucrez intrun servce unde clientii nu au voie,si am lucrat si in alt service unde clientii stateau langa mine

se lucreaza la fel sau mai bine chiar deoarece lucrezi linistit iar clientii nu se mai sperie degeaba cand esti nevoit sa desfaci bordu sau alceva unei masini; plus ca dupa mai mereu apar faze de genu ca nu mai mere nustiu ce de cand ai unblat acolo<cand clientu iti da o masina defecta si s-o recuereaza mergand bine e multumit iar aceiasi mecanici lucreaza la fel

personal imi duc motoru la un mecanic care il stiu bine, ii las motoru si il iau cand e gata<io sunt electrician auto si nu am sculele necesare pt anumite reparatii la moto>

problema cu manopera apare de obicei la lucrari mai complicate in motoare cu o uzura foarte mare<inprevizibile> la capre mai noi nu cred ca a fost cineva in service si nu i sa spus de la inceput cat va costa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clientul ar trebui sa fie de fata la constatare nu in timpul reparatiei. Problema competentei/onestitatii e o cu totul alta discutie.

La service Ford au o camera de asteptare cu un geam ce da in atelier si poti vedea daca iti schimba piesele respective, mi se pare singura solutie rezonabila, asa clientul vede ce si cum dar nu sta pe capul mecanicului.

 

foarte corect...este de ajuns sa poti vedea motorul fara sa bati la cap meseriasul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
.... Plus ca iti trebuie chei dinamometrice pentru suruburile de al etriere, busonu de golire al uleiului etc...

 

In concluzie, stie cineva un service SUZUKI unde se folosesc chei dinamometrice, mai ales la strangerea axului spate (cand se intinde lantul)? Personal ma apuca groaza cand ma gandesc ca ajung iar la revizie si mi se vor strange piulitele la roata spate cu cuplul la care cedeaza muschii mecanicului. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...